Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Ne zrovna špatný ceny
- Nedostopust zboží skladem
- Pomalá expedice zboží
- Šílená kombinace pomalé expedice s Českou poštou
Nějak jsem už v dnešní době nečekal, že bude poslání několika obyčejných položek takový problém (Olej +olejový filtr + kabinový filtr). Bohužel až když jsem objednal a zjišťoval proč ještě nic nemám, tak jsem u zboží uviděl, že je skladem u dodavatel a expedice 2 dny od objednání. Což ani to nezvládl. SMS o připraveném balíčku mi přišla o týden později večer, kdy už jsem se na poštu dostat nemohl a mohl vyzvednout až druhý den.
-
Nedoporučuje obchod
- Osobní odběr, cena,
- Dlouhá doba doručení
Na zboží jsem čekal týden - místo avizovaných 1-2 dní a mohl jsem si pro něj přijet až po urgenci. Nedovedu si představit, že bych byl týden s autem na zvedáku v servisu. A kompenzace za prodlevu? 00nic.....
Reakce obchodu Pemacz.cz
Dobrý den vážený pane,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Rozumím tomu, že Vám zpožděná expedice objednávky mohla způsobit komplikace.
Vzhledem k aktuální situaci na našem skladě jsme posílili personálně naši expedici, abychom pokud možno maximálně eliminovali taková zdržení. Věřím, že v budoucnu bude opět vše v pořádku tak, jak jste zvyklý.
Za zdržení se omlouvám.
S pozdravem Vladislav Müller
Autodíly PEMA -
Nedoporučuje obchod
dlouhá čekací doba, zboží zatím nedorazilo, na telefon nereagují, nevím proč posílají dotazník spokojenosti
Reakce obchodu Pemacz.cz
Dobrý den vážený pane,
omlouvám se za zdržení Vaší objednávky. V systému vidím, že Vás kolegové informovali, avšak později, než bývá obvyklé. Interně jsme udělali drobné úpravy, abyste v případě potřeby jako zákazníci byli informováni včas. V systému vidím, že zakázka je již vyřízena.
Situace s dotazníkem je taková, že je ze strany Heureky zasílán automaticky po určeném počtu dní. Proto Vám v ojedinělých případech může dotazník přijít dříve, než zboží. V dotazníku potom máte možnost zvolit fakt, že zboží ještě nedorazilo.
Vážíme si Vaší zpětné vazby, i té negativní a vždy se snažíme na jejím základě zlepšit. Pevně věřím, že při příští objednávce bude vše v nejlepším pořádku.
S pozdravem Vladislav Müller
Autodíly PEMA -
Nedoporučuje obchod
Při platbě kartou se systém sekl, musel jsem žádat o zaslání faktury a platit převodem.
Zboží nedorazilo v požadovaném termínu.
Žádost o hodnocení obchodu přišla před doručením zboží, zboží ještě nemám, proto musím hodnotit záporně.Reakce obchodu Pemacz.cz
Dobrý den vážený pane,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Pokud došlo k potížím s platbou kartou, je to záležitost, kterou nemůžeme ovlivnit, neboť platba se provádí na platební bráně poskytovatele.
Kontroloval jsem zakázku v systému, vidím, že byla v pořádku doručena s mírným zpožděním, které mohlo zapříčinit, že dotazník, který chodí z Heureky po pevném počtu dní, mohl dorazit dříve.
Pokud jste s objednávkou i přes drobné zdržení nakonec spokojen, budeme určitě moc rádi, pokud své hodnocení upravíte. V každém případě věřím, že případná příští objednávka bude zcela v pořádku a dle Vašich představ.
S pozdravem Vladislav Müller
Autodíly PEMA -
Nedoporučuje obchod
- velmi špatná komunikace
- zřejmě nemají přehled o dostupnosti zboží
- termín dodání
Velmi špatná informovanost. Strohá informace po dloudé době, máme zpoždění dále budeme informovat. Tohle mé klienty nezajímá.
Reakce obchodu Pemacz.cz
Dobrý den vážený pane,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Rozumím tomu, že Vám zpožděná expedice objednávky mohla způsobit komplikace.
Vzhledem k aktuální situaci na našem expedičním skladě jsme posílili personálně naši expedici, abychom pokud možno maximálně eliminovali taková zdržení. Věřím, že v budoucnu bude opět vše v pořádku tak, jak jste zvyklý.
Za zdržení se omlouvám.
S pozdravem Vladislav Müller
Autodíly PEMA -
Nedoporučuje obchod
- široký sortiment
- ceny
- Doba doručení
- Komunikace
Zboží objednáno 18.2.
Omluvný mail za zpoždění 22.2.
Žádost heuréky o hodnocení 26.2.
Čas odeslání/doručení/informování o termínu doručení ????Reakce obchodu Pemacz.cz
Dobrý den vážený pane,
děkujeme za hodnocení a omlouvám se za zdržení Vaší objednávky. Odeslání objednávky se zdrželo nedostupností jednoho ze zboží a dodání trvalo déle, než je obvyklé. Jako omluvu a drobnou kompenzaci jsme Vám nabídli dopravné zdarma.
Zakázka byla již doručena, věřím, že jste se zbožím spokojen a v případě příštího nákupu Vás budeme moci přesvědčit, že zdržení objednávky zdaleka není naším standardem a vše proběhne k Vaší plné spokojenosti.
S pozdravem Vladislav Müller
Autodíly PEMA -
Nedoporučuje obchod
- zruším objednávku.
Reakce obchodu Pemacz.cz
Dobrý den vážebý pane,
děkujeme za hodnocení, byť mne mrzí, že je negativní. Prozkoumal jsem Vaši objednávku a zjistil, že jste si objednal zboží a zvolil možnost platby platební kartou online. Tato platba však nebyla nikdy zaplacena, na což jsme Vás upozornili emailem a nabídli alternativní možnost platby. Ani tuto možnost jste nevyužil, proto byla objednávka stornována.
Nemohu posoudit, jaké údálosti k tomu vedly, pokud však máte o zboží stále zájem, budeme rádi, pokud si jej objednáte znovu. Můžete zvolit např. platbu na dobírku nebo převodem. Zboží, které jste si původně objednal, máme aktuálně stále skladem, objednávku tak můžeme vyřídit obratem.
S přáním hezkého dne Vladislav Müller -
Nedoporučuje obchod
- Špatné věci podle modelu.
- Výměna nemožná, a vyplnění jejich protokolu potřebujete ajťaka. Věc jim vrátíte, čekáte než vrátí peníze na účet. Nelze vyměnit kus za kus.
Reakce obchodu Pemacz.cz
Dobrý den vážená paní,
mrzí mne, že vnímáte nákup u nás negativně. Jako každý zákazník máte nárok do 14 dní od převzetí odstoupit od smlouvy, zboží vrátit a obdržíte své peníze zpět. Tohoto práva jste využila.
K odstoupení od smlouvy můžete dle zákona využít jakéhokoliv prostředku. Pokud bylo vyplňování formuláře nějakým způsobem nevhodné, je možné nás kontaktovat i jinak.
Peníze jsme Vám také vrátili bezodkladně. 31.1. jsme od Vás obdrželi Vaše číslo účtu a 1.2. peníze odcházely. Věřím proto, že Váš dojem z nákupu snad nebyl úplně nejhorší a dáte nám možnost Vás přesvědčit, že v případě příštího nákupu vše proběhne zcela dle Vašeho očekávání.
S pozdravem Vladislav Müller -
Nedoporučuje obchod
Žádal jsem aby nedostál dotazník od Heureka, a mám ga v mailu... Žádní GDPR...
Reakce obchodu Pemacz.cz
Dobrý den,
mrzí nás Vaše negativní zkušenost, zkontroloval jsem proto záznamy u Vaší objednávky a z dat, které máme k dispozici vyplývá, že nesouhlas se zasláním dotazníku Heureky jste zdá se neudělil. Pro jistotu jsem otestovat funkčnost systému a dle všech ukazatelů funguje řetězec správy pro udělení nesouhlasu ve všech směrech korektně.
S pozdravem
Martin Pavelka
Autodíly PEMA -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- nic nefunguje
Reakce obchodu Pemacz.cz
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení, byť pro nás vyznívá negativně. Rádi bychom udělali vše pro Vaši spokojenost, avšak dohledal jsem pouze jednu objednávku, která měla být zaplacena platební kartou, zaplacena však nebyla, na což jsme Vás upozornili a nabídli možnost jiného způsobu platby. Tato možnost byla z Vaší strany odmítnuta, proto jsme zakázku stornovali.
Pokud můžeme být jakkoliv nápomocni, obraťte se na naše oddělení péče o zákazníky případně můžete zboží objednat znovu.
S přáním hezkého dne Vladislav Müller
Autodíly PEMA -
Nedoporučuje obchod
- inzerují zboží, které nedokáží dodat
Reakce obchodu Pemacz.cz
Dobrý den vážený pane,
děkuji za reakci, byť pro nás vyznívá negativně. Ve Vašem případě jste objednal specifický olej, který ve chvíli objednání byl již skutečně vyprodán a nedostupný. Jak Vám uvedli kolegové, za tento olej jsme zkusili zajistit adekvátní náhradu, ale žádný olej stejných/podobných specifikací nebyl k dispozici.
Chápu Vaši nespokojenost, avšak pokud je zboží u dodavatele právě vyprodané, je to věc, kterou nemůžeme ovlivnit.
Za komplikaci se omlouvám.
S přáním hezkého dne
Vladislav Müller, Autodíly PEMA -
Nedoporučuje obchod
pokud bylo skladem, pak doba do odeslání jedna katastrofa
Reakce obchodu Pemacz.cz
Dobrý den vážený pane,
děkujeme za reakci. Mrzí mne, že nákup u nás vnímáte negativně. Vámi objednané zboží jsme skladem skutečně měli, avšak v množství 1ks. Požadoval jste dva. Vzhledem k objednávce těsně před vánoci a tím omezené činnosti některých dodavatelů a přepravců bylo dodání od dodavatele a zaslání mírně zdrženo.
Za posunutí termínu doručení až po Vánocích se tímto omlouvám a děkuji za pochopení.
S pozdravem Vladislav Müller
Autodíly PEMA -
Nedoporučuje obchod
Objednané zboží mělo byt skladem, ale ani po14ti dnech nedorazilo
Reakce obchodu Pemacz.cz
Dobrý den vážený pane,
děkujeme za Vaši reakci. Zjistil jsem, že zboží, které jste požadoval, skladem skutečně bylo (uvádíme reálnou dostupnost) avšak neměli jsme jej v dostatečném množství, které jste požadoval. Zboží jsme zajistili od dodavatele, ovšem vzhledem k omezení činnosti některých dodavatelů ve vánočním období objednávka dorazila později, než obvykle. Objednávku jsme doručili ihned, jakmile byla kompletní, což bylo v době mezi svátky.
Mrzí mne, že se objednávka z těchto důvodů zdržela, udělali jsme maximum, co bylo v našich silách, aby dorazila co nejdříve. Věřím, že příští nákup proběhne zcela dle Vašeho očekávání a v obvyklých termínech, jako naprostá většina objednávek.
S pozdravem Vladislav Müller
Autodíly PEMA -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Dodane zbozi neodpovidalo tomu co bylo objednano,cekal jsem na nej vic jak tyden a jeste prisel spatny rozmer.
Reakce obchodu Pemacz.cz
Vážený zákazníku,
děkuji za Vaši reakci. Je mi líto, že u Vaší objednávky došlo k problému. U dodaného dílu bylo odlišné označení na obale a výrobku. Ověřila jsem, že Vám již kolegové zařídili výměnu za správné zboží.
Omlouvám se za komplikace.
Jitka Pavlišová
Autodíly PEMA -
Nedoporučuje obchod
- Rychlost doručení
- Rozmrazovac celý vytekl -praskla nádoba
Reakce obchodu Pemacz.cz
Vážený zákazníku,
děkuji za Vaši reakci. Pokud Vám bylo doručeno poškozené zboží, je nutné nás obratem informovat, abychom mohli situaci dořešit a poškozené zboží Vám mohli kompenzovat.
Požádala jsem kolegyni na zákaznické podpoře, aby se s Vámi spojila a nabídla Vám adekvátní řešení. Věřím, že budete spokojen.
S pozdravem
Jitka Pavlišová
Autodíly PEMA -
Nedoporučuje obchod
- zboží u vas nevyskouseno,nefunguje vypinani a zapinani
dodani oleju a filtru dobry
Reakce obchodu Pemacz.cz
Vážený zákazníku,
děkuji za Vaši reakci. Vodováha, kterou jste si zakoupil, má být funkční po vložení baterií. Pokud vykazuje vadu a nefunguje, prosím, kontaktujte naši zákaznickou linku, která s Vámi ráda vyřeší reklamaci a navrhne ideální řešení.
Děkuji
Jitka Pavlišová
Autodíly PEMA -
Nedoporučuje obchod
- Pořád čekám na výzvu z obchodu, že si můžu vyzvednout zboží.
Reakce obchodu Pemacz.cz
Vážený zákazníku,
Děkuji za Vaši reakci. Vaše objednávka je již týden připravena k vyzvednutí, o čemž jsme Vás dvakrát informovali e-mailem i SMS zprávou. Prosím, zkontrolujte ve svém počítači i telefonu. Požádala jsem kolegu, aby se s Vámi spojil i telefonicky. Věřím, že budete spokojen.
S pozdravem
Jitka Pavlišová
Autodíly PEMA -
Nedoporučuje obchod
- dlouho spracovava objednavku
tyden čekat na zboži , to moc.. .. ..
Reakce obchodu Pemacz.cz
Vážený zákazníku,
děkuji za Vaši reakci. Přijměte, prosím, omluvu za zdržení při vyřizování Vaší objednávky způsobené nedostupností jedné položky. Nicméně v systému vidím, že zboží bylo expedováno třetí den od objednání. Věřím, že budete se zakoupenými produkty spokojen.
S pozdravem
Jitka Pavlišová
Autodíly PEMA -
Nedoporučuje obchod
- Po dohodě s paní na vaší tel.lince mi bylo slíbeno,že můj dotaz k zakoupenému zboží vyřídí a obratem zavolá zpět .Hovor byl 25.3.kolem poledne.do dnešního dne ticho.Blažek AV/2022/10674
Reakce obchodu Pemacz.cz
Vážený pane Blažku,
děkuji za Vaši reakci. Informaci jsem předala kolegyni na zákaznické podpoře, která s Vámi tuto situaci dořeší osobně.
Omlouvám se za způsobené komplikace.
Přeji hezký den.
Jitka Pavlišová
vedoucí provozu -
Nedoporučuje obchod
- od objednání po 7dmi dnech ještě nemám zboží. na webu infomace, že zboží je skladem, realita byla, že museli zboží objednat od dodavatele, vzhledem k nedostatku na skladě. nikdo mě neinformoval, pouze po mém dotazu mi bylo sděleno, že se muselo zboží objednat.
- Nulová komunikace při vzniklém problému / nedostatku zboží na skladě, vy jako zákazním se musíte doptávat kde je objednaný produkt
- po několika urgencích mi byla nabídnuta kompenzace v podobě dopravy zdarma... :) 99kč :) /cca 10% z ceny/ - komunikace pouze emailem...
Reakce obchodu Pemacz.cz
Vážený zákazníku,
děkuji za Vaši reakci. přijměte, prosím, omluvu za zdržení při expedici. Dle informací od kolegů jste byl o tomto zdržení informován telefonicky třetí den od objednání, což je samozřejmě pozdě. Dohlédnu, aby k těmto situacím nedocházelo.
Přeji hezký den.
Jitka Pavlišová
vedoucí provozu