Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje
    • Zboží jsem do dnes nedostala

    Zboží mi mělo být odesláno 4.7. do dnes žádná zpráva ani odpověď na můj dotaz. Za mě nespokojenost, příště objednám jinde!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nesrovnalosti při objednávání zboží, není důsledně zobrazeno objednané zboží

    V tomto obchodě nevěnují pozornost objednanému zboží. Zboží došlo s viditelným kazem a v jiné variantě, než bylo objednáno. Obchod mi vnutil variantu zboží, které ani ve výběru na svých stránkách nezobrazuje.

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    Dobrý den,

    děkujeme za objednávku a recenzi

    Hezký den,

    Michal / Pěkný dárek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nebylo dodáno,neb se někde zatoulalo,o čemž jsem byl informován,a tudíž jsem objednávku zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zbytečná, zdlouhavá e-mailová korespondence obchodu, který Vás nesčetněkrát informuje o stavu Vaší objednávky, takže díky této zdlouhavé korespondenci je, zboží doručeno cca za 7 dnů. Kladně hodnotím, že je doručeno. U jiných e-shopů i v této hektické době bylo zboží doručeno do 3 dnů.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • netze zkontrolovat v jakém stavu je zboží, přišlo poškozeno
  • Příliš dlouhá dodací lhůta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doručení mé zásilky si PPL předává jako horký brambor s tím,že je objemná a nelze ji u nich uskladnit!! Neustále mi sdělují,že moje zásilka je opožděna z důvodů jejich kapacity!!!

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    Dobrý den,

    v Praze není blaze... vidíme to nyní na balících - Parcelshopy balíky nechtějí, řidiči prý nikoho nezastihnou a pošťáci se neukážou.. a stále dokola Praha. My to z té Moravy, do té Prahy pošleme, ale pak to tam někde vždy stojí ...

    Děkujeme za recenzi z Prahy .

    Hezky den,

    Michal | Peknydarek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dostal jsem jiné zboží než jsem objednal

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    Dobrý den,

    děkujem za recenzi.
    Mrzí mě to, ale nevidím u Vás žádnou reklamaci, že sáček Céček za 30kč byl špatně dodaný, pokud ano, proč jste už před 6 dny, kdy jste zásilku obdržel, nenapsal na podporu [email protected]


    S pozdravem

    Michal | Peknydarek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • žádné

    zboží vracím, u obdrženého psaníčka poškrábané-poničené zapínaní, nelze otevřít

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    Dobrý den,

    tak to se omlouváme. Objednala jste si psaníčko Stoklasa, tak není problém vrátit. Případně pokud je to skutečná reklamace napište prosím na [email protected] a domluvíme Vám svoz.

    S přáním hezkého dne a víkendu

    Michal Šmotek / Pěknýdárek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • jedna nabídka mne zaujala DALŠÍ POTOM DLE VÝBĚRU
    • OBCHOD NEMÁ SLABINY - SLABINY JSOU JAKO JINDE PODKUD ZBOŽÍ VYPADÁ NĚJAK? TAK PAK Vypadá trochu jinak

    dělejte jak myslíte

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zřejmě mají zmatek ve skladové evidenci zboží. Poslali mi jiné zboží, než které jsem měl v objednávce a na faktuře.

    Nedá se spolehnout, že dostanete to, co jste si objednali.

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    Dobrý den,

    přiznávám - chyba u těchto hraček, postaviček vznikne, když se aktualizuje obrázek od dodavatele a ve skladu se označení postaviček nepřeznačí.

    Omlouvám se za naši chybu ,,, Micha l Šmotek | Pěkný dárek

    • Klamavé informace u zboží. Jak jsem již uvedla výše.

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    Dobrý den,

    dostupnost hlídáme pravidelně i u dodvatelů a aktualizuje se nám zhruba nějakých min. 60tis položek každý den. Vaše zboží bohužel je jednou z vyjímek, kdy dodavatel občas stáhne zboží dříve než ho pro zákazníka objednáme. A to z toho množství jsou opravdu vyjímky, které objevíte zde na heurece, když nám někdo napíše nějakou negativní recenzi. Ale jelikož Heureka již je neobjektivní. Tak můžeme říct, že tyto situace nastávají max u 0,8% objednávek, které vyřídíme.

    Dnes máme slevy a zboží stáhnuto na sklad, tak si můžete vybrat zboží, které se Vám líbí a my Vám ho můžeme odeslat, co nejrychleji.

    Všechny slevy zde:
    www.Peknydarek.cz/Slevy


    S pozdravem Michal Šmotek.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nabídky pěkné a skutek utek
    • nedávám si dodávky do 24 hod když to není pravda

    musela jsem volat co je s mojí objednávkou a jen jsem zavolala tak to šlo jak na drátku

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    Dobrý den,

    Musíme dodržovat Vaše poznámky v objednávce - proto se objednávky taky zdrží. Pokud barva byla skladem jiná než máte v poznámce, tak jsme lehátko několikrát objednávali... Vaši objednávku jsme řešili už od začátku... Ale dodavatel posílál stále tu barvu, kterou jsme měli už skladem.

    Příště takové to poznámky v objednávce nedoporučujeme .-) Víc starostí za 59 Kč než nás to stálo času s dodavatelem a hledání produktu, kde pro Vás můžeme sehnat ještě tu barvu, kterou jsme skladem neměli, když hlavní distributor už jinou barvu neměl.

    S pozdravem Michal Šmotek :-)
    Peknydarek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Internetový obchod inzeroval,že bude expedovat za 3 dny.Pak přišlo oznamení,že délka se prodlužuje o týden a nakonec o 6 týdnů.Klamání zákazníka ze strany obchodu.

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    Dobrý den,

    Omlouvám se za zklamání.
    1ks Vám můžeme expedovat ihned, ale vy jste si objednal 23 kusů a tolik dodavatel skladem nemá.

    Dostupnost aktualizujeme dle jednokusové dostupnosti u dodavatele. Více kusů nejsme schopni ověřovat a Vás ještě před objednávkou informovat, že více kusů nebude dostupných.

    Pokud chcete tuhle velikost a barvu, tak opravdu další zásobení dodavatelem bude do 6 týdnů až přijede kontejner se zbožím.

    Nebo změňte velikost kužele z 23 cm na 38 cm a ty kusy jsou ještě dostupné do 3 dnů (taky do vyprodání)


    S pozdravem Michal Šmotek

    www.peknydarek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obchod přehledný i celkem dobré ceny,ale nekvalitní zboží, kdyby se mi chtělo projít všechny peripetie vrácení, tak vracím hned.
    • Nekvalitní, ušmudlané

    Obchod přehledný i celkem dobré ceny,ale nekvalitní zboží, kdyby se mi chtělo projít všechny peripetie vrácení, tak vracím hned. Zboží špinavé, ještě, že je v krabičkách.

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    Dobrý den,

    tak to se omlouvám, jelikož netuším, které z hraček bylo nekvalitní a ušmudlané. Hračky do Vaší objednávky byly objednávány do Vaší objednávky a na skladě jsme zřejmě žádnou neměli. Zboží jsem osobně neviděl, jak vypadá. Ale mrzí tohle, protože šaty, krabičky od spodního prádla kontrolujeme a samozřejmě i hračky a když je něco špinavé, tak se to neposílá a informuje se zákazník.

    Kdyby jste nebyla spokojená, reklamace u nás jsou snadné a i nyní před Vánoci docela rychlé.


    S pozdravem Michal Šmotek / Pěkný dárek.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Měli by zlepšit skladový management. Na webu bylo uvedeno, že zboží je skladem, ale nebylo tomu tak. Doobjednávka u výrobce pak trvala necelé dva týdny, po celou dobu jsem byl na pochybách, jestli zboží předplacené kartou vůbec dostanu a jestli to bude včas do Vánoc.

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi u Vašeho produktu nebylo, že je skladem. V historii skladu vidím, že produkt byl objednáván pro Vás.

    Jen vysvětlím zde pro ostatní... když je tam např. Expedujeme v pátek + datum - tak zboží je objednáváno do vaší objednávky. Pokud si objednáte tohle zboží, tak teď před Vánoci se může dostupnost lišit plus mínus 1-2 dny nebo individuálně. Záleží i na přepravci - jelikož třeba zásilky nyní přes Českou poštu od dodavatelů přichází i za 3 dny..někde balíky leží na poště, než je někdo doručí na správné místo. Což je i pro nás docela nepříjemné.
    V tomhle stavu, kdy máme v nabídce přes 22tis položek a většina je na objednávku od asi 25 dodavatelů, nikdy nebude dostupnost 100%

    Omlouvám se za prodloužení u Vás o asi tři pracovní dny.

    S pozdravem Michal Šmotek / Pěkný dárek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • O výhodách nic nevím, protože objedenané zboží sice mám v plné výši zaplacené, ale zatím nedorazilo
    • Pokud je nutné zboží objednávat u výrobce a nastane prodleva mezi objednávkou, zaplacením a dodávkou, bylo by velice slušné, kdyby na to někdo z obchodu předem upozornil

    Zatím nemohu hodnotit kvalitu dodávky, ale dost mi vadí nedostatečná komunikace. Když zboží objednáváte, nemáte nikde uvedené, že na něj budete muset tak dlouho čekat, přitom by to bylo docela jednoduché upozornit zákazníka jednou větičkou

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    Dobrý den,

    objednala jste produkt, který má dostupnost 15- 20 dnů pracovních - Budeme informovat, jakmile se bude blížit konec dostupnosti.

    Sledujte i detail objednávky v online stavu - odkaz najdete v emailu.

    Viz náhled zde na produkt - dostupnost u dětských županů je bohužel delší - https://www.peknydarek.cz/Zupany-detske/Detsky-zupan-Lilly-s-kapuci

    O dětských županech jsme i informovali v krátkých zprávách zde:
    https://www.peknydarek.cz/Novinky

    A v detailu objednávky vidíte dostupnost - urgujeme župany každý den - zásilky nám přichází z Vestisu každý den, ale dětský župan ve vaší velikosti ještě zřejmě nedošili. Dnes v zásilce nebyl a zítra uvidíme, co v balíku bude za župany.


    S pozdravem Michal Šmotek / Pěkný dárek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží bylo uvedeno jako skladem, po tom co jsem dostala potvrzení objednávky mi zaslali podklady k platbě a po uhrazení objednávky mi obratem sdělili že zboží je nedostupné.
    Takovéto jednání prostě nechápu.

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Zboží, které jste si objednala " bylo na objednávku " - píšeme to i u objednané varianty - Každé zboží pokud není skladem má napsanou dostupnost v pracovních dnech, jako to bylo u Vašeho zboží, za kterou jsme schopni zboží dodat, pokud se nestane to, že nám dodavatel oznámí, že už nemá avizované kusy a sklad si aktualizuje později.

    Ještě jednou se omlouvám. S pozdravem Michal Šmotek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží neodpovídá propagovanému zboží.Bohužel naletěla jsem na pěkný obrázek.Taška je tak ošklivá,nekvalitně ušitá.Místo přidanému dárku,by mělo být zboží kvalitní.Nemám sílu zboží vracet.Věřte,že bych s takovou taškou nešla ani pro brambory.

    Pokud ostatní zboží je také tak nekvalitní, jako lýková taška,tak obchod nedoporučuji.Jinak zboží přišlo včas.

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    Dobrý den,

    to nás mrzí . Zboží od Stoklasy bylo pro Vás objednáno, předtím zboží nebylo skladem, abychom ověřili kvalitu tašky.

    Skladem se snažíme držet zboží, které se často objednává, které se nevrací a tenhle produkt neměl u nás doposud žádný záznam. Většina zákazníků objednává u nás i značky, s kterými mají sami zkušenost, tak v tom vycházíme maximálně vstříc a máme plnou nabídku od dodavatele.

    Omlouváme se za nekvalitní zboží, třeba se Vám bude líbit něco, když máme v nadcházející prodloužený víkend slevy na zboží skladem https://www.peknydarek.cz/Slevy

    S pozdravem Michal Šmotek
    www.peknydarek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • PŘÍLIŠ DLOHÁ ČEKACÍ DOBA NEŽ VÁM OZNÁMÍ ŽE ZBOŽÍ NEDOSTANETE

    V DOBĚ KDY JSEM MĚLA SVETR DOSTAT TAK MĚ TEPŘIVE OZNÁMILI,ŽE POŽADOVANÝ SVETR CO MĚ CHTĚLI POSLAT MÁ KAZ A JINÝ NEMAJÍ.HNED JSEM HLEDALA JINÝ OBCHOD S TÍMTO SVETREM,ALE UŽ NIKDE NEBYL.PROSILA JSEM O RADU KDE BY SE DAL ZÍSKAT ALE TENTO SVETR PRÝ NEMÁ UŽ ANI DODAVATEL.KDYBY MĚ DALI VĚDĚT DŘÍVE MOHLA JSEM NAKOUPIT JINDE.KOUPILA JSEM DCEŘI JINÝ,NE TAK HEZKÝ JEN PROTO ŽE JSEM SPOLÉHALA NA TENTO OBCHOD.

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    Dobrý den,

    objednala jste ve čtvrtek večer svetr a v pátek se svetr objednal, v pondělí nám dorazila zásilka od dodavatele s lístečkem, které věci nemůže dodat.

    V pondělí jsme Vás informovali a zřejmě za 4 dny dorazila odpověď, objednávka byla stornována.

    Omlouvám se, ale dřív to opravdu nešlo Vám dát vědět, že objednávku nemůžeme vyřídit ...
    Většinou se to nestává, ale jsme rádi za to, že i dodavatel kontroluje občas své věci, abychom nemuseli řešit reklamace.

    S pozdravem Michal Šmotek _ Pěknýdárek.cz