Přihlásit se a přidat příspěvek
  • dobry den. koupili jsme vnucce sici stroj COOL MAKER. Byla velice stastna, az do te doby , co ji dosla latka. prosim, kde tuto latku sehnat. dekuji

  • Dobrý den, B.
    nevíme, o kterou objednávku se jednalo - tahle diskuze není denně monitorována, je lepší při problému s objednávkou napsat na náš email [email protected] kde Vám určitě někdo obratem odpoví.

    S pozdravem Michal Šmotek

  • Komunikace ok, spoustu pěkných věcí... Dodání skoro hned.

    Bohužel jsem nedostala jednu věc, kterou jsem si objednala a zaplatila.

    Jinak žádné výtky.
    B.

  • Dobrý den,děkuji za zboží,jsem velice spokojená ,jak se zbožím,tak i s dodáním dárku.Ještě jednou moc děkuji a určitě se sem vrátím.
    Přeji hezký den Foltánová

  • Děkujeme za komentář. Ano my o tom problému víme, že ztrácíme zákazníky, ale podmínky, které tu pošta nabízí nejsou pro internetový obchod vhodné!

    PPL nám vychází se vším vstříc - svozy nyní před Vánoci kolem 18-19 hodiny a zboží, které nám přes ně přichází nám dovezou ráno. A to i když jsme od nejlbližšího depa 50km.
    Pro zákazníky - řidiči PPL jsou motivováni předat balíky - což je důležité. Což u pošty motivace chybí.

    Je důležité se jen domluvit s řidičem, který je povinný Vám volat. A i když Vám bude balíček přebírat někdo jiný - nikdo nepozná, od koho zboží je, polepy jsou diskrétní a odesilatel nic neříkající.

  • Zboží jsem si u Vás chtěla objednat, ale jelikož není možný způsob doručení Českou poštou tak zboží musím bohužel objednat jinde, myslím že když neumožňujete jako způsob doručení ČP ztrácíte tím hodně zákazníku Svobodová.

  • Líbí se mi přístup obchod k zákazníkům..