• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží sice prislo v neporušenem obalu, ale samotný stul je nekolika mistech poskrabany.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V nabídce je zboží, které není dodavatel schopen dodat, protože se už nevyrábí.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Výhodné ceny
    • prapodivný způsob obchodování, kdy na základě objednávky oni objednají někde v zámoří, takže buď čekat nebo jiné zboží či storno
    • I když je označeno jako ,,skladem" skladem nebylo - dle tel. domluvy vybráno jiné s tím, že někteří čekají i 2 měsíce na dodání vybraného
    • Domluveno kontaktování před odesláním kvůli adrese,jelikož nebyli schopni upřesnit datum odeslání -nekontaktováno-změna provedena až přepravcem
    • Tel. domluveno zaslání e-mailem vzorů náhrady za zboží označené ,,skladem" které skladem nebylo, e-mail ani za dva dny nedorazil, po tel. urgenci taktéž nic..

    Kromě příznivých cen zahradního nábytku ,co jsme chtěli, bylo všechno problém. Jsem rád, že alespoň na torzo objednávky jsem nemusel čekat zmiňované 2 měsíce. Ještě že jsem neplatil předem, jak mám ve zvyku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zbozí neodpovida kvalite a rozmery neodpovidaji velikosti dle nabidky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vadí mi, že mi nenabídli, počkat s objednávkou a že zboží, pokud nemají na skladu, zajistí dodatečně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhé dodací lhůty
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • U konkurence mají kratší dodací dodací lhůty.
    • Můj nákup by u konkurence byl levnější o 12 120 Kč.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace obchodu, pouze sliby o dopravě.
    Objednávku jsem zrušil.
    Obchod nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod mi oznamoval každé šustnutí. Naposledy v pondělí, že je zboží již u něj na odeslání. Je sobota a já nemám nic. Celé to trvá už asi 4 týdny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    To co jsem si objednal a telefonicky s obchodem dojednal nedorazilo,
    Po dohodě byly sloučeny dvě objednávky a obchod take vystavil jednu celkovou fakturu, zboží však dorazilo v rozporu s touto fakturou pouze částečně.

    DLE MNE TOTO SLOUČENÍ DVOU OBJEDNÁVEK DLE MÉ DOHODY S OBCHODEM NIKDO NEZADAL DO SYSTÉMU???
    Jinak komunikace po telefonu perfektní a celkový dojem ze zatím nedokončeného nákupu také,
    tak nechápu tuto minelu
    Zdravím Vás

    Reakce obchodu Pěkný-nábytek.cz

    Dobrý den,
    velice se Vám omlouváme. Toptrans dovezl opravdu část objednávky. Vše je ale již vyřešeno, chybějící zboží Vám bude dovezeno. Ještě jednou se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží, které nemá na skladě a mám cca 1-2 měsíce počkat

    zvážit nákup po ověření nabízeného zbořží

    Reakce obchodu Pěkný-nábytek.cz

    Dobrý den,
    u každého zboží uvádíme dostupnost. Větší část naší nabídky se zadává do výroby a nelze zaručit dodání ihned. Z důvodu volby variant (látka, moření, rozměr) nelze mít zboží skladem. U zboží, které jste objednal byla uvedena dostupnost "NA DOTAZ".

    • Po vybalení jsem zjistil vadu na dvířkách botníku (horizontálně suk v délce 25 cm)
    • Na světlém nábytku je tmavě hnědá vada dřeva
    • velice nepříjemně viditelná a vypadá jako prasklina. Nedostatečná kontrola z výroby, ale i při balení má za následek nespokojenost zákazníka. Proto nejsem spokojen, ale vrácení nekvalitního zboží je , vzhledem k velikosti, nemožné. Nevím jak takové případy řešíte ?
    • Miloš Novák, Lidice

    Reakce obchodu Pěkný-nábytek.cz

    Dobrý den,
    dodané zboží máte právo reklamovat, dopravu hradíme vždy my. Vadu nebo poškození je ale potřeba nahlásit nám a ne Heuréku (ta reklamaci nevyřeší). Vše se již řeší.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost a dodání. Kvalita balení.
    • Špatná informace.Na stránkách byla fotografie lehátka se zelenobílými pruhy. Paní z obchodu mně sice volala, jestli nevadí, že lehátka budou v zelené - nemluvila o celozelené (pochopila jsem to dle uvedené fotografie), odpověděla jsem, že taková chci. Lehátka přišla celá v zeleném, takže mě bude stát peníze navíc výměna látky.

    Perfektní dodání, starost o zákazníka (viz telefonát), ale špatná komunikace.

    Reakce obchodu Pěkný-nábytek.cz

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené potíže (už jsme spolu hovořili i po telefonu). Dovozce nám není bohužel schopen dodávat stabilně jeden typ látky a bez upozornění ji mění. Jinak doufáme, že vše ostatní je pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádné
    • Absolutní nezájem o zákazníka.

    V žádném případě u nich nic nekupujte. Je to zcela neseriózní prodejce. Objednal jsem si pět skříní. Ve slíbeném termínu dorazily pouze tři a z nich jedna byla poškozená. Po čtyřech týdnech přehazování viny od prodejce k výrobci a k dopravci přišlo vyjádření, že reklamaci zamítají, protože přišla až druhý den po dodání. A to bylo způsobeno tím, že při převzetí od dopravce byly dvě skříně na jedné paletě svázané páskou a (pochopitelně) poškozená část byla zakrytá druhou skříní, tudíž poškození nebylo při převzetí od dopravce vidět. V e-shopech ročně dělám kolem 50-70 objednávek, ale tohle je zdaleka nejhorší zkušenost, jakou jsem za 10 let udělal. Bohužel, kvalita e-shopu se vždy ukáže až ve chvíli, kdy nastane nějaký problém. A v tomhle pekny-nabytek.cz totálně selhal.

    Reakce obchodu Pěkný-nábytek.cz

    Dobrý den pane O.F.,
    ráda bych reagovala na Vaše hodnocení. Celá situace nás opravdu mrzí. Navíc nešlo o vážné poškození a lze jej poměrně snadno opravit. Sám jistě víte, že jsme s vámi byli celou dobu v kontaktu a snažili se vše vyřešit. Pokud bychom se chovali, tak jak píšete, reklamaci bychom zamítli okamžitě.
    Podle veškerých skutečností jste zboží od řidiče převzali a nezkontrolovali. K poškození skříně tedy muselo pravděpodobně dojít až po převzetí od přepravce a při následné manipulaci. Díky vašemu arogantnímu chování jsme se nedostali ani k nabídce opravy poškození. Bohužel i my máme špatné zkušenosti se zákazníky, kteří si nevhodnou manipulací nebo montáží zboží poškodí a snaží se vinu převést na obchodníka nebo výrobce. Naštěstí jich není moc.
    Ne všechny údaje uvádíte bohužel pravdivě.
    - zboží jste objednal 8.9. 2013
    - stejný den jste byl informován, že 2 skříňky z objednávky budou vyrobeny za 5 týdnů
    - 3 objednané skříně byly u výrobce skladem a dle vzájemné dohody jsme je odeslali
    - podle přepravního listu jste skříně obdržel 11.9. a převzal bez výhrad od přepravce
    - přebírající osoba neprovedla žádný záznam o poškozeni obalu u přepravce!
    - ani následně po rozbalení jste nás bezprostředně neinformovali o uvedeném poškození.
    - o poškození skříně jsme se dozvěděli (díky našemu pravidlu ověřovat všechny kroky dodávky) až 13.9., kdy naše pracovnice telefonicky ověřovala, zda zboží dorazilo a je
    v pořádku u zákazníka
    - následně jste nám na naši žádost poslal fotografie poškozené skříně
    - podle fotografií bylo poškození obalu více než patrné
    - ihned jsme zahájili reklamační řízení s tím, že pokud bude reklamace uznána, skříň na naše náklady vyměníme za novou
    - s tímto postupem jste souhlasil
    - výrobce nám poskytl dokumentaci, která prokazovala, že skříně odcházely v pořádku
    - vyjádření Toptransu jsme Vám také zaslali a byl jste jimi kontaktován i telefonicky



    Monika Kurešová

    • je nutno zpochybnit, ze E-shop umoznuje vytvorit objednavku, kdyz ji neni schopen dodat...
    • ze E-shop umoznuje vytvorit objednavku, kdyz ji neni schopen dodat...

    rizikovy obchod, vyvarovat se nakupu :(

    Reakce obchodu Pěkný-nábytek.cz

    Bohužel na toto lze obtížně reagovat. Neznáme jméno ani číslo zakázky.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dodávka zboží v prahe len do obednajšich hodín, v dnešnej dobe to je nerealne, pracujucí človek si musí kvoli tomu brat dovolenku.

    Všetko máte dobré, krásne prehladné stránky, komunikácia a info cez mail výborna, Bohužial dovoz po prahe len do obednajších hodín je velmi problémový

    Reakce obchodu Pěkný-nábytek.cz

    Dobrý den, omlouváme se za tuto situaci. Dopravu ale nemáme rozhodně jen dopoledne. Pokud si zboží rozvážíme sami, naši řidiči se vždy se zákazníkem domlouvají na vhodném termínu návozu. Velmi často zavážíme zboží i po 17 hodině. Pokud je zboží doručováno smluvním dopravce, řidič zákazníka minimálně hodinu před návozem informuje. Vždy záleží na dohodě s řidičem. Lze změnit termín i místo dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nevěřitelný chaos v e-mailové komunikaci, posílají kvanta e-mailů bez reálné hodnoty. Pokažená fakturace (chybně spočítaná faktura), nefunkční platba kartou.

    Reakce obchodu Pěkný-nábytek.cz

    Dobrý den,
    snažíme se zákazníka informovat o jakékoliv změně a chceme, aby znal stav své objednávky. V komunikaci se zákazníkem používáme e-mail v těchto fázích:
    1) automatický e-mail o uskutečněné objednávce, který zákazník obdrží ihned po objednávce
    2) po zpracování objednávky zasíláme zákazníkovi e-mail s termínem dodání zboží
    3) pokud je zvolena platba zálohovou fakturou, zasíláme e-mail se zálohovou fakturou
    4) po uhrazení zálohové faktury zasíláme zákazníkovi potvrzovací e-mail o uhrazení platby
    5) při odeslání zboží informuje zákazníka o předání zboží přepravci s předpokládaným termínem doručení objednaného zboží (nebo informuje zákazníka o připravení zboží k osobnímu odběru)
    6) poslední mail zasíláme s oznámením o ukončení objednávky a poděkováním za objednávku.
    Podle naší zkušenosti zákazníci v převážné většině tento způsob komunikace naopak vítají.
    V tomto případu došlo k opravě faktury, protože se jednalo o fakturaci do zahraničí. Z naší strany došlo k omylu, protože zboží nebylo vyvezeno do zahraničí a z tohoto důvodu jsme museli dofakturovat DPH.

    Za "nefunkční platbu kartou" opravdu nemůžeme. Pravděpodobně došlo k chybě v platebním centru. Zákazníci u nás poměrně často platí kartou, a bez problémů.

    Moc nás mrzí, že jste byl nespokojený. Zboží jsme Vám dodali v bezvadném stavu a dříve, než Vám bylo potvrzeno.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nevím.
    • Dodací lhůta byla prodloužena o 10 dní. Zboží výráběné na zakázku. V popisku materiál. masiv buk. Ve skutečnosti je jen vrchní deska stolku z masivu. Jinak dřevotříska asi s dýhou,nebo MFD. Ačkoliv byl výrobek důkladně zabalený, tak byla hrana lehce požkozená.

    Reakce obchodu Pěkný-nábytek.cz

    Pana Michala jsme kontaktovali. Výrobce nočního stolku skutečně uvádí, že se jedná o produkt z masivního buku. Panu Michalovi jsme nabídli možnost vrácení peněz nebo výměny zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Rostoucí zidlicka měla nepřesné vyfrezovane otvory v nohách (kam měly zapadnout prostřední části), proto budu zboží vracet.

    Reakce obchodu Pěkný-nábytek.cz

    Omlouváme se za chybu z výroby. Mrzí nás to. Se zákazníkem jsme již komunikovali a židlička bude samozřejmě vyměněna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • slušné ceny
    • ze dvou týdnů dodací lhůty mělo být šest a ani tento termín neměl být dodržen

    Reakce obchodu Pěkný-nábytek.cz

    Předpokládáme (vzhledem k tomu, že neznáme jméno), že se jedná o dodání kancelářské přísedící židle čalouněné v kůži. Zákazník si zboží objednal v prosinci před vánoci. Již v době objednání byl seznámen s termínem 14.ledna 2013. Výrobce nám bohužel lhůtu dodání prodloužil o dalších 10 dnů. Se zákazníkem jsme komunikovali a o všech termínech informovali. Vzhledem k prodloužení dodání nakonec objednávku stornoval. Omlouváme se za způsobené komplikace, ale židli skutečně nebylo možno dodat rychleji.
    Děkujeme za pochopení.