• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Do dnešného dňa nemám žiadne informácie o tovare a e-mailová adresa predávajúceho nefunguje.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • docela velký výběr zboží
    • neaktuální stav nabídky zboží

    Tento nákup byl v tomto obchodě mým prvním - a nedopadnul podle očekávání. Zboží, přestože bylo nabízeno, tak v obchodě již nebylo, což jsem se však dozvěděla až po stornování objednávky obchodem.

    Reakce obchodu Pěkný domov

    Pěkný den,
    Omlouváme se za neaktuální stav zboží, tuto chybu řešíme.

    S pozdravem a přáním krásného dne
    Tým obchodu Pěkný domov

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží nebylo na skladě, využila jsem možnost sledování tohoto zboží. Po delší době jsem byla vyzvána - že zboží již došlo a mohu objednat - šla jsem ihned na danou stránku - zboží bylo uvedené, jako na skladě - odeslala jsem objednávku, byla mi hned potvrzena. Za pár dní přišel opět email - jenže s informací, že zboží není na skladě a mám si vybrat jiné. Tak nevím - buď chaos anebo se dává zboží nejdříve známým?

    Reakce obchodu Pěkný domov

    Pěkný den,
    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost. Bohužel technickou chybou systému se u některého vyprodaného zboží objevil 1 ks skladem. Tak tomu bylo i ve Vašem případě. Bohužel při tak velkém množství zboží, jsme ihned na chybu systému nepřišli. Za tuto skutečnost se velmi omlouváme a věříme, že se to již nebude opakovat.
    S pozdravem a přáním krásného dne
    Tým obchodu Pěkný domov

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží doručeno poškozené, chyběla část výrobku. Prodávající přislíbila poslání chybějící části výrobku a již nekomunikuje a nic doručeno nebylo!Telefon nedostupný.

    Nedoporučuji vzhledem k tomu, že zboží nebylo doručeno v pořádku, chyba je na straně prodávající. Příslib nápravy nedodržen a již nereaguje. A já mám doma nové poškozené zboží, které mělo být vánočním dárkem.

    Reakce obchodu Pěkný domov

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše hodnocení. Pro své zákazníky se snažíme udělat vše, aby byli spokojeni a rádi se k nám vraceli.

    Po Vaší zprávě, že Vám přišlo zboží bez jedné části, jsme Vám slíbili, že se pokusíme chybějící část sehnat a poslat Vám ji. Bohužel, to se nám však nepodařilo, tak jsme Vám napsali, ať pošlete zboží zpět vč. Vašeho čísla účtu a my Vám obratem pošleme peníze na účet.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Tým obchodu Pěkný domov

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nepřesná fotodokumentace zboží
    • nesprávný popis
    • zboží bylo špinavé, poškrábané.

    nepřesná fotodokumentace zboží
    nesprávný popis
    zboží bylo špinavé, poškrábané.

    Reakce obchodu Pěkný domov

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše hodnocení. Věřte, že se snažíme, aby byli naši zákazníci co nevíce spokojeni.

    Co se týká špinavého a poškrábaného zboží, tak tuto informaci jsme od Vás nezískali. V tomto případě bychom vše ihned řešili. Co se týká fotografie a popisu zboží, tak máme fotografie přímo od výrobce tohoto francouzského povlečení. Na fotografii jsou zobrazeny dvě varianty povlečení a to v bílé a tm. modré barvě. Na další fotografii je již ukázka polštářů jen v tm. modré barvě.
    V popisku zboží uvádíme, že se jedná o povlečení v barvě: tm. modř

    Opravdu nás velmi mrzí, toto Vaše záporné hodnocení, ale co se týká popisu zboží, tak to jsme měli opravdu v pořádku.

    S pozdravem a přáním krásného dne
    Tým obchodu Pěkný domov

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -trvalo dlouhou dobu než bylo možné si zboží vyzvednout
    • -při osobním odběru žádají heslo které mi do této doby ještě nepřišlo, tudýž nevím jak si zboží vyzvednout
    • -eimailem jste neinformovaly, že je nutné při osobním odběru znát heslo,dozvěděla jsem se to až v obchodě

    Při prvním nákupu kdy mi přišlo vše poštou jsem byla velice spokojena. Při druhém nákupu kdy jsem zadala osbní odběr jsem velice nespokojena.

    Reakce obchodu Pěkný domov

    Vážená paní Dokoupilová,
    velmi nás mrzí Vaše hodnocení. Při osobním odběru ve Vyškově je objednávka okamžitě připravena k odběru hned v ten den. O tom Vás informujeme e-mailem. Při osobním odběru ve Vyškově nepožadujeme žádné heslo. To došlo zřejmě k nějakému nedorozumění, za což se velmi omlouváme.
    S pozdravem a přáním krásného dne
    Tým obchodu Pěkný domov

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    před sedmi dny jsem zboží objednala a stále čekám. V době kdy dodací lhůty jsou 2 max. 3 dny je to pro neočekávaná komplikace.

    Reakce obchodu Pěkný domov

    Dobrý den,
    velice nás Vaše nespokojenost mrzí. Vaši zásilku jsme expedovali druhý pracovní den po obdržení objednávky (v Obchodních podmínkách uvádíme, že zboží odesíláme obvykle 1 - 3 prac. dny po obdržení objednávky, což to jsme splnili). V den předání Vašeho balíčku přepravní společnosti jsme Vás o této skutečnosti e-mailem informovali.
    Až po přečtení Vašeho negativního komentáře jsme se dozvěděli, že není něco v pořádku. Ihned jsme kontaktovali společnost Zásilkovna a zjistili jsme, že Vaši zásilku někde založili a nyní ji hledají, proto ji ještě nemáte doma.
    Mrzí nás, že jste nás vůbec nekontaktovala a nepokusila jste se zjistit, kde je problém, než jste nám udělila negativní komentář.
    Vaše nespokojenost nás opravdu mrzí, ale pochopte prosím, chyba není na naší straně. Váš problém nyní urgentně řešíme.
    Děkujeme za pochopení,
    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Tým obchodu Pěkný domov

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    pokud někdo nespěchá, proč ne... pokud ale chcete dárek, tak jako já, raději hledejte jinde. Dodací doba více jak týden u zboží, které mělo být skladem, mi přijde trošku moc.

    Reakce obchodu Pěkný domov

    Dobrý den,
    velice nás Vaše nespokojenost mrzí. Nicméně upozorňujeme, že dodání přes Zásilkovnu trvá cca 3-5 pracovních dní dle místa pobočky. Od nás zásilka byla expedována následující den po Vašem objednání i v největším předvánočním shonu, kdy již mnohé eshopy neexpedovaly. Navíc jste byl pečlivě informován o pohybu Vaší zásilky a garantovali jsme Vám dodání do Vánoc.
    Pevně věříme, že Vás potěšil alespoň vánoční dáreček, který jsme Vám do zásilky přibalili a že uděláte Vaší objednávkou radost někomu blízkému.
    Přejeme Vám krásné svátky a jen vše nejlepší v novém roce,
    s pozdravem Tým obchodu Pěkný domov

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Moc se mi líbí provance styl a zde jsem našla mnoho inspirace
    • Ani po třech týdnech žádná reakce, zboží nikde...

    Už nikdy... :-)

    Reakce obchodu Pěkný domov

    Pěkný den,
    ihned po obdržení Vašeho hodnocení jsme Vás kontaktovali a balíček již odeslali. Prosím je třeba vzít na vědomí, že pokud jste zvolila platbu převodem, balíček posíláme vždy až poté, co dostaneme peníze na účet. Pokud byste si zvolila platbu dobírkou, balíček bychom Vám poslali obratem. V tomto případě skutečně nebyla chyba na naší straně.
    Děkujeme za pochopení,
    s pozdravem a přáním pěkného dne,
    Tým obchodu Pěkný domov

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • hezke a valitni vyrobky
    • zbozi jsem zaplatila prevodem, ale nikdo se vice jak tyden neozval, ze platba dorazila, ani jak a kdy bude zbozi expedovano

    Reakce obchodu Pěkný domov

    Pěkný den,
    obratem po obdržení Vašeho hodnocení jsme zkontrolovali, kde se stala chyba. Skutečně tentokrát došlo k pochybení na naší straně, za což se Vám ještě jednou velice odmlouváme. Již Vám kolegyně včera volala s omluvou a ještě bychom se Vám rádi omluvili i touto cestou. Vaši platbu jsme skutečně přehlédli a vzhledem k tomu, že jste se nám neozvala, jsme si tohoto nedopatření všimli až po přečtení hodnocení. Ještě jednou se Vám omlouváme, doufáme, že Vás potěší alespoň maličkost, kterou jsme Vám do zásilky přibalii. Vaše zásilka od nás samozřejmě již odešla.
    Ještě jednou přijměte prosím omluvu za celý náš kolektiv,
    s pozdravem a přáním pěkného dne,
    Tým obchodu Pěkný domov

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na ziadne som neprisla, tovar mi stale neprisiel, pristup zamestnancov hrozny, klamu...
    • neschopni zamestnanci

    uz tam nikdy nakupovat urcite nebudem a ani ich nikomu neodporucim

    Reakce obchodu Pěkný domov

    Vážená paní Michaelo, velice nás mrzí Vaše nespokojenost a Vaše hodnocení. Co se týká zboží, nemohlo Vám dorazit, protože stále čekáme na platbu, která nám nedorazila. Zvolila jste platbu převodem, peníze však od Vás stále nemáme, proto jsme zboží neodeslali. Mrzí nás, že o nás mluvíte jako o neschopných zaměstnancích, když jste nás vůbec nekontaktovala a nepokusila jste se zjistit, kde je problém. Vaše nespokojenost nás tedy mrzí, ale chyba není na naší straně.
    S pozdravem a přáním pěkného dne,
    Tým obchodu Pěkný domov

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    tento obchod mne sklamal.Objenávku jsem chtěla zaslat PPL - obchod mi to zaslal českou poštou.Napsala jsem si adresu zaslání do obchodu, bylo mi to zasláno domů.A vrchol vše bylo nedostatečně zabaleno a polovina zboží se tímto rozbila.

    Reakce obchodu Pěkný domov

    Pěkný den,
    velice nás mrzí Vaše hodnocení. Musíme se však vyjádřit za celý náš tým tak, že si opravdu myslíme, že nedošlo k pochybení z naší strany.
    Díváme se do systému na Vaši objednávku:
    1. zvolila jste skutečně dopravu přes Českou Poštu, nikoli PPL. Pokud jste tedy měla zájem o zaslání přes PPL, měla jste si vybrat možnost dodání PPL, nikoli českou poštu. Pokud jste se spletla, mohla jste nám dát vědět a dopravu bychom samozřejmě rádi změnili.
    2. Psala jste, že jste chtěla zaslat zboží do obchodu. Jako adresu dodání jste však v objednávce uvedla Vaši soukromou adresu, zatímco fakturační adresu jste uvedla adresu obchodu. Zboží tedy bylo skutečně zasláno na adresu, kterou jste uvedla jako ADRESU DODÁNÍ. Zřejmě jste tedy prohodila kolonky při vyplňování objednávky. Pokud jste se spletla, mohla jste nám zavolat a samozřejmě bychom adresy přehodili.
    3. Pokud Vám zboží došlo poškozené, měla jste uplatnit reklamaci u České pošty (stává se to opravdu zcela výjimečně a zatím nám pošta VŽDY reklamaci uznala a přiznala, že k rozbití nedošlo naší vinou.) Navíc do každé zásilky přikládáme informaci pro zákazníky, jak postupovat, pokud je zboží rozbité. pokud jste tedy reklamaci neupatnila na Poště ani jste nedala nám vědět, nemohli jsme vědět, že Vám zboží došlo poškozené. V opačném případě bychom Vám samozřejmě velice rádi s reklamací pomohli. Postup navíc máme i v obchodních podmínkách.
    Mrzí nás tedy Vaše nespokojenost s naším obchodem, nicméně musím konstatovat, že v tomto případě k pochybení z naší strany skutečně nedošlo.
    Děkujeme Vám za Vaši objednávku a přejeme krásné léto,
    s pozdravem Tým obchodu Pěkný domov

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    zbozi bylo nadceneno, za ty castky jsem cekala lepsi kvalitu. barva kufriku neodpovidala, kovova cast hrnku (za 207Kc) byla znacne poskrabana, stuha na krabici roztrepena (stacilo kraj zaposit). celkove jsem velmi zklamava, polozky totiz byly drahe, coz mylne vzbudilo dojem kvalitniho zbozi, ovsem podobne zbozi se da sehnat v kdejake trznici za zlomek ceny.

    Reakce obchodu Pěkný domov

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Co se týká kvality výrobku, samozřejmě si každý představuje něco jiného. Pokud jste s kvalitou nebyla spokojená, samozřejmě jste mohla do 14 dnů bez udání důvodu od smlouvy odstoupit a peníze bychom Vám samozřejmě vrátili. Co se týká úložných krabiček, máme je od českého výrobce, který je na našem trhu již od roku 1926 a o velice dobré kvalitě výrobku jsme přesvědčeni a nikdy bychom nenabízeli výrobky, které můžete koupit někde jinde za zlomek ceny. Cena kufříku je 134 Kč a nemyslíme si, že by byl kufřík předražený. Mrzí nás, že jste byla nespokojená, vzhledem k tomu, že právě Kazeto je mezi našimi zákazníky velice oblíbené. Rovněž nás mrzí, že jste nebyla s naším obchodem spokojená, protože, jak tomu nasvědčují předchozí reference, se snažíme pro spokojenost zákazníků dělat maximu. Doufáme tedy, že Vás alespoň dárečky za nákup potěšily a příště neváhejte, pokud nejste s kvalitou spokojená, od smlouvy odstoupit. Mrzí nás, že jsme zklamali Vaše očekávání, ale opravdu si myslíme, že česká firma Kazeto s tak dlouholetou tradicí nabízí skutečně kvalitní výrobky.
    Přejeme Vám krásný den a děkujeme za Váš nákup,
    s pozdravem Tým obchodu Pěkný domov

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • dekorativní keramiku, která je velmi hezká

    hezký, přehledný s perfektní vyřízením

    Reakce obchodu Pěkný domov

    Pěkný den,
    moc děkujeme za Vaše krásné hodnocení. Jsme rádi, že jste s našimi službami byla spokojená a že se Vám nákup u nás líbil.
    Mějte se moc pěkně, děkujeme za nákup i za vyplnění dotazníčku,
    s pozdravem a přáním krásných svátků vánočních,
    Tým obchodu Pěkný domov

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • rychlost,spolehlivost,přehlednost,kvalitní zboží
    • náhodou jsem objevila adresu v časopise

    rychlost dodávky mě až zaskočila
    vřele doporučuji
    celková spokojenost

    Reakce obchodu Pěkný domov

    Pěkný den,
    nedalo nám to , proto jsme Vás kontaktovali, proč byste náš obchod nedoporučila dále a jsme rádi, že jste se překlikla a že šlo o omyl. Moc děkujeme za Vaše pěkné hodnocení, jsme rádi, že obchod proběhl na výbornou. Mějte se krásně a ještě jednou děkujeme jak za pěkné hodnocení, tak za Vaši objednávečku,
    s pozdravem a přáním krásného dne,
    Tým obchodu Pěkný domov

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • velký výběr, ceny
    • spousta není skladem

    Objednal jsem si zboží, které bylo skladem, přišlo mi přijetí objednávky, ovšem dál se nic nedělo... zboží již není skladem, z obchodu mi nepřišel jediný mail ohledně objednávky... ani poté, co jsem psal na kontaktní adresu.

    Reakce obchodu Pěkný domov

    Dobrý den,
    právě jsem se dívala na Vaši objednávku, kterou jste u nás v obchodě učinil dne 24.8. Zboží Vám bylo ještě ten den na prodejně nachystáno, byl Vám odeslán e-mail s potvrzením. Toto zboží máte již 3 týdny na prodejně odloženo, jelikož jste zvolil osobní odběr. Dnes jsme Vás opět neúspěšně kontaktovali, tentokrát telefonicky, jelikož jsme měli skladem poslední kus zboží a bylo již více zájemců. Z naší dobré vůle jsme Vám jej nechali odloženo 3 týdny, ale na prodejně jste se u nás nezastavil. Mrzí mě, že jste s našimi službami nespokojen, ale kontaktovali jsme Vás emailem, telefonicky a oboje bez úspěchů. Zboží máte na prodejně stále nachystáno.
    Budeme tedy rádi, pokud se vyjádříte k tomu, zda chcete objednávku stornovat, nebo si zboží vyzvednete. Na tento produkt máme již další zájemce, jelikož je zboží v akci.
    Zboží již není skladem z toho důvodu, že jej máme nachystáno pro Vás. Na kontaktní adrese jsme od Vás neodbrželi ani dopis, ani email. A to poslední je, zastavit se u nás na prodejně, případně zavolat. Kontaktoval nás až v tomto dotazníku nepovažujeme za účelné.
    Mrzí nás, že došlo k nedorozumění.
    S pozdravem a přáním pěkného dne,
    Tým Eshop-darek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Když něco nabízím, tak to mám na skladě a ne že je to vyprodané :-( Měla jsem hrnečky jako dárek k narozeninám a teď nemám nic :-((((

    Reakce obchodu Pěkný domov

    Vážená zákaznice,
    velice nás mrzí Vaše nespokojenost. Bohužel to, že výrobce přestal požadované zboží vyrábět, my neovlivníme. Na skladě jsme zboží měli, ale ne ve Vámi požadovaném množství. Ihned jsme kontaktovali výrobce, zda není možné chybějící množství dodat. Proto zboží stále nabízíme, protože jej na skladě skutečně máme. A u každého zboží, kde je napsáno, "skladem ano", zboží skutečně skladem je. Nyní se však ke větší spokojenosti zákazníků chystáme zavést funkci, která bude zobrazovat skutečný počet produktů skladem, aby se předešlo nesrovnalostem, že si zákazník objedná více kusů, než je na skladě. Ještě jednou bych se Vám velice ráda za celý náš tým omluvila. Vaše reakce nás zaskočila, neboť kolegyně s Vámi telefonicky hovořila ihned po potvrzení objednávky a se stornem objednávky jste bez problémů souhlasila.
    Ještě jednou se tedy omlouváme a přejeme krásný zbytek dne a pohodové léto,
    s pozdravem Tým Eshop-darek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dlouhá dodací lhůta, což mi v případě platby dopředu přijde velmi neseriozní
    • pokud není zboží skladem, měl by být zákazník informován před odesláním platby
    • toto na mě dělá dojem, že je nutné poslat peníze dopředu, aby mohlo být zboží vůbec nakoupeno

    Reakce obchodu Pěkný domov

    Vážená zákaznice, omlouváme se Vám za způsobené komplikace. Mrzí nás, že jste s našimi službami nebyla spokojena, ačkoli děláme vše proto, aby zákazníci byli nadšeni. Dlouhá dodací lhůta byla v tomto případě z toho důvodu, že jste si objednala 10 ks od jednoho zboží, skladem jsme v tu danou chvíli měli kousků méně, neboť i výrobci trvalo dlouho, než nám zboží odeslal. Jinak co se týká platby - máte VŽDY možnost vybrat si, zda chcete zboží zaplatit dobírkou, převodem nebo hotově v naší kamenné prodejně. Pevně doufám, že Vás potěšil alespoň dáreček, který jste od nás obdržela. Ještě jednou se Vám omlouváme, rozhodně nechceme působit jako neseriózní obchod jak na internetu, tak v našem menším obchůdku ve Vyškově. Produkt skladem tedy byl, ale ne v takovém množství. A co se týká dodací lhůty, většinou se snažíme expedovat zboží v den objednávky nebo den poté.
    My Vám mnohokrát děkujeme za nákup a pevně doufáme, že na nás nezanevřete.
    S pozdravem a přáním krásného dne,
    Tým E-shop-darek.cz