Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na strankach skladem, ve skutecnosti nemaji vubec
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zboží které bylo na e shopu uvedené skladem - konkrétně gumičky které jsou vhodné pro roušky + leteckou gumu do praku. Doručena mi byla pouze pouze položka za 80,- korun (zmíněná guma do praku :-) + poštovné a balné dalších 120,- korun.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace tohoto obchodu je naprostá katastrofa ...

    Objednal jsem zboží přes e-shop (měli ho mít na skladě).
    Druhý den mi přišlo oznámení, že zboží nemají a mít nebudou; prostě nemáme a čau.
    Několik let jsem u Pecky nenakupoval - po navlas stejných předchozích zkušenostech. Podle všeho mají pořád bor.el ve skladu, a naprosto nezvládají komunikaci se zákazníky.
    Ale asi mají nějaké jiné, lepší zákazníky než mě... Takže hodně štěstí s jinými zákazníky! :-)

    Reakce obchodu Pecka Modelář

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám za způsobené nepříjemnosti. Bohužel systému trvá synchronizace několik minut což v předvánočním shonu může vyústit v objednání stejného kusu dvěma zákazníky. Upřednostněna je v tom případě dřívější objednávka.

    Děkujeme za pochopení
    Pecka Modelář

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží dorazilo včas, hodnotím kladně.Ale, nekompletní: chybí baterie a nabíječka!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Pecka Modelář

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám za způsobené komplikace. Pravděpodobně takto nekompletní model přišel již od výrobce v originálním balení. Rádi s vámi vyjednáme nápravu.

    Přejeme hezký den
    Pecka Modelář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Klasické "máme skladem" a po objednání, a i potvrzení objednávky, přijde e-mail, zboží bohužel není, počkejte, možná doručíme za týden, možná za dva. Takové to prostinké lákání zákazníků spojené s vírou, že jak už je někdo na háčku, tak si počká.

    Nesolidní obchod.

    Reakce obchodu Pecka Modelář

    Dobrý den,
    bohužel aktualizace zboží na e-shopu v řádu minut a vy jste se právě strefil do této prodlevy takže zboží se stále zobrazovalo jako 'skladem' i když si ho před Vámi objednal jiný zákazník.
    Doba naskladnění nového zboží záleží na několika faktorech a část z nich nemůžeme ovlivnit. Dodavatel často sám neumí říct kdy bude zboží, které je třeba již na cestě, naskladněno s přesností větší než několik dnů až týdnů, protože to též neovlivní. Vzhledem k šíři našeho sortimentu Vás tedy prosím o pochopení a omlouvám se Vám za případné způsobené komplikace.

    Hezký den
    Tým Pecka Modelář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neco jim neklaplo, mozna je to nahoda. Jiz jsou to vice jak dva mesice, porad nic nemam. Ani nejake info ohledne zbozi nedoslo. Co, kdy, kde a jak. Tak nevim. Nechci ukrivdit. Paa.
    • Inzerují zboží, které nejsou schopni dodat!

    Reakce obchodu Pecka Modelář

    Dobrý den,
    je nám líto, ale někteří naši dodavatelé mají nepravidelné nebo dlouhé dodací lhůty.
    Omlouváme se za komplikace, ale bohužel to nedokážeme ovlivnit.
    U produktů na našem eshopu vždy najdete informaci o dostupnosti a rádi Vám poskytneme více informací.

    Děkujeme
    Pecka Modelář

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Při prodeji zboží samá ochota a usměvy
    • Po cca 4 měsících, kdy bylo potřeba dokoupit náhrádní - novou baterii už to taková ochota nebyla! Prý je to čínský výrobek, ke kterému už baterii asi nikdy mít nebudou! Takže po velmi krátké době si loďku můžu pustit tak do záchodu.

    Reakce obchodu Pecka Modelář

    Dobrý den,
    děkujeme za příspěvek. Mohl byste blíže specifikovat o jakou lodičku se jedná? Děkujeme. Za P-M Petr Plesník

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Ke stavebnici nebylo přiloženo žádné lepidlo, ač to bývalo zvykem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    never got the confirmation email from you that the order was delivered to the oc albert to pick up same as last year

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nenašel jsem žádnou
    • arogantní jednání

    model jsem už třikrát reklamoval,telefoní rozhovor a odovůdnění že prodač si taky koupil nějaké věci a ,že je taky reklamoval ,že je to normální mi nepřipadá jako profesionální.
    Nedoporučuji tento shop

    Reakce obchodu Pecka Modelář

    Dobrý den,
    děkujeme za příspěvek a omlouváme se, pokud jste nabyl pocitu, že naše jednání je arogantní, ale snažíme se Vaši reklamaci vyřešit k Vaší spokojenosti. Kolega ze servisu s vámi dnes telefonicky jednal a dle mých informací jste se domluvili na dalším postupu.
    Za PECKA-MODELÁŘ Petr Plesník

  • Nesolidní jednání, trapné výmluvy

    Reakce obchodu Pecka Modelář

    Dobrý den,
    děkujeme za příspěvek. Bohužel palivo na prodejně již nebylo a dodávka od dodavatele měla zpoždění za které se omlouváme, byť jsme ho nemohli žádným způsobem ovlivnit.
    S pozdravem za PECKA-MODELÁŘ Petr Plesník, vedoucí eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po deseti dnech objednavka neni k vyzvednuti

    Reakce obchodu Pecka Modelář

    Dobrý den, děkujeme za příspěvek. Kolega se s Vámi nyní snažil spojit telefonicky, aby se záležitost vyjasnila, bohužel se mu to nepodařilo. Každopádně objednaná položka byla v době objednání skladem a kolegové z prodejny Vás o této skutečnosti informovali emailem ještě týž den. Není možné, že Vám tato správa spadla do SPAMového koše? Budeme rádi, když nám dáte vědět.

    S pozdravem Petr Plesník, PECKA-MODELÁŘ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    No půlku toho neměli...
    Přitom to šlo v klidu dát do košíku a objednat.

    Reakce obchodu Pecka Modelář

    Dobrý den, děkujeme za příspěvěk. U každé položky informujeme, zda je skladem a kde, popř. je tam uvedena jejich skladová dostupnost u dodavatele. Pokud ji skladem nemáme my, ani dodavatel, je u ní červeným písmem napsáno "není skladem" Do košíku je možné ji dát, neboť pro některé zákazníky není důležité vykrytí objednávky během několika málo dnů, ale jsou ochotni počkat, až položku znovu naskladníme. Za nedostupnost některých položek z Vaší objednávky se každopádně omlouváme.
    S pozdravem Petr Plesník, PECKA-MODELÁŘ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pomalý
    • Špatná komunikace
    • Dělají si z vás srandu

    Objednal jsem si zboží na šestce, nic nedorazilo a pánové tam moc něumí komuniovat.

    Reakce obchodu Pecka Modelář

    Dobrý den, děkujeme za příspěvek, nicméně stížnost na naši prodejnu v tomto případě nemůžeme akceptovat. Na objednávce jste uvedl telefonní číslo zpoplatněné zvláštní sazbou a na uvedený email Vás kolegové o průběhu objednávky informovali. Vše mají řádně zaevidováno včetně Vašich emailů z další emailové adresy. S pozdravem za PECKA-MODELÁŘ, Petr Plesník, vedoucí eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Možnost osobního odběru
    • Chování prodejce
    • Poškozené zboží
    • Špatně zabalené zboží

    Zboží mi přišlo na prodejnu Albert a bohužel poškozené, na moji žádost, zda by šlo vyměnit mi prodejce řekl, že takto to přišlo a že za to nemůže, že má na prodejně málo místa a pokud toho chci tolik mám si to objednat u dodavatele a ne tady. ( Ano poslechnu příště prodejce )
    Dřevěné nosníky někdo omotal obyčejnou lepící páskou, co to asi udělá, zůstane tam lepidlo a je to vidět. Když jsem na to upozornil bylo mi řečeno, že to tak přišlo. Bylo to naposledy co jsem si zde objednal zboží.

    Reakce obchodu Pecka Modelář

    Dobrý den pane Nečasi,
    děkujeme za recenzi, byť je negativní. Za chování zaměstnance se omlouváme. Nosníky páskou skutečně přelepujeme, dosud jsme se se stížností na tento způsob balení nesetkali, koneckonců posílá je tak i výrobce. Pokud byste je příště chtěl nechat volně, dodáme je v kartonu, nebo svázané pouze gumičkou. Je třeba to ale specifikovat předem v objednávce.
    S přátelským pozdravem Petr Plesník, vedoucí eshopu www.peckamodel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přehledný výběr, popis
    • Skladové zásoby neodpovídají skutečnosti a to i dlouhodobě.
    • Ignorování způsobu dopravy uvedeném v komentáři při nákupu.

    Reakce obchodu Pecka Modelář

    Dobrý den,
    Vaše volba dopravy v poznámce objednávky bohužel nešla realizovat , protože s nemáme smlouvu a za uhrazené poštovné bychom zásilku nebyli schopni odeslat. Po dohodě s Vámi byla zásilka vypravena s přepravní službou GEIS. Dle kolegyně, která s Vámi komunikuje, již jeden balík byl doručen a druhý je na cestě.
    S pozdravem Petr Plesník, PECKA-MODELÁŘ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi za 11 dni nedorazilo ani do obchodu, i kdyz melo byt skladem u vyrobce.

    Reakce obchodu Pecka Modelář

    Dobrý den,
    omlouváme se za zpoždění. Kolega s Vámi právě hovořil, dle jeho informace náš email Vám zřejmě skončil ve složce SPAM.

    S pozdravem Petr Plesník, vedoucí eshopu www.peckamodel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávka přijata již 12 dnů bez další odpovědi. Dárek koupen jinde. Přitom zboží měli na skladě.

    Reakce obchodu Pecka Modelář

    Dobrý den,
    ano, objednaný model jsme měli na prodejně skladem, proto Vám byla hned 14.12. v 15h 18 min (čas odeslání) zaslána informace s výzvou k vyzvednutí. Doporučuji zkontrolovat emailovou složku pro hromadné zprávy, popř. složku SPAM, kam se obchodní sdělení někdy zatoulají. Na jejich zařazení v emailových schránkách zákazníků bohužel nemáme žádný vliv. S pozdravem Petr Plesník, vedoucí eshopu www.peckamodel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Model auta jsem druhý den po převzetí vrátil osobně do prodejny. Podle obchodních podmínek měly být peníze vráceny do 14 dnů. Ani po 4 týdnech mi peníze nepřišly. Při urgenci jsem se dověděl, že model byl poškozený a že jej poslali na posouzení závady. Ani jsem jim nestál za to, aby mi to dali vědět. Přitom jsem od nich druhý den po vrácení modelu dostal mailovou zprávu, že model je v pořádku a že peníze dostanu zpět. Kdoví, jak to s tou závadou bylo - zda vůbec byla, nebo kdo ji způsobil. Konec dobrý - přesně po měsíci jsem dostal plnou částku zpět. Ale kdybych se neozval, tak bych se možná ani nedočkal.
    • Komunikace obchodu se zákazníkem

    Reakce obchodu Pecka Modelář

    Dobrý den,
    po telefonické omluvě majitele firmy se ještě jednou omlouváme i touto cestou za pozdní reakci a vrácení platby, kterou zapříčinila chybná komunikace mezi jednotlivými odděleními během předvánočního shonu.
    Petr Plesník, vedoucí eshopu