Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Rozumím

Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zobrazit původní Heureku
Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nejsem spokojen s výrobkem, ani s komunikací obchodu - funtek cr4, prvni reklamace uznána prodavač v prodejně tvrdil že auto stahují z prodeje, kvůli častým závadám. Druhá reklamace neuznaná po lhůtě, údajně se snažili kontaktovat. Při vyzvednutí v prodejně v Průhonicích prodavač nevěděl kde auto vlastně je, odeslal nás na centrálu, načež jej našel ve skladu.

  • Já mám s tímto obchodem velice dobré zkušenosti. Létám už nějakou tu sezonu a vždy se na pána z Pecka-modeláře (v ulici Karolíny Světlé) můžu v klidu obrátit s tím, že mi vždy dokáže pomoci.

  • Byl jsem v prodejně na Praze 1, prodavač se tvářil jako mistr světa, ale s ničím neuměl pořádně poradit, velice otrávený, že do jejich obchodu vůbec někdo přišel, příště nakoupím přes internet, nebo u konkurence, nepříjemný personál nemám zapotřebí

    • Dobrý den, omlouváme se za špatnou zkušenost s personálem. Jsem s Vámi za jedno, že nepříjemný personál do obchodu nepatří. Abychom zajistili nápravu, mohl byste prosím specifikovat v jaké prodejně a kdy jste jste tento zážitek získal? Děkuji moc a ještě jednou se omlouvám za negativní zkušenost, Petr Plesník petr.plesnik@peckamodel.cz

  • Naprosto super obchod :-)

  • Nikdy více. Strašné chování a ignorace. Poslali zatuhle a vyschlé barvy, po telefonátu že to mám poslat na reklamaci, to letělo do koše a objednal jsem jinde. Zkoušel jsem volat znova s dohodou o mižnosti nsfocení případně co nejrychlejšího způsobu řešení a už jsem se nedovolal. Užijte si to, u vás už nenakoupím.

    • Dobrý den Martine,
      podobný případ jsme v předvánočním období řešili a domluvili se se zákazníkem o nafocení a zaslání fotografie špatných barev emailem, ten však již k nám nedorazil. Minimálně před Vánoci je toto naše standardní řešení reklamace barviček, je nám jasné, že do povánočního období řešení takto banální reklamace přesunout nelze. Po třech týdnech si bohužel konkrétně na rozhovor s Vámi nikdo ze zaměstnanců nepamatuje. Škoda, že jste se nepokusil dovolat znovu, věřím, že řešení k Vaší spokojenosti by se jistě našlo. Za nedorozumění se omlouváme.
      S pozdravem, Petr Plesník, PECKA-MODELÁŘ

  • PECKKA - MODELAR je vyborny obchod po vsech strankach. Nelze co dodat.

    • Ano,opet musim souhlasit.

  • super přístup prakticky jsem v obchodě sehnal vše akorát mně mrzí že mají pobočky jenom v praze sice mají krátkou dobu dodáni ale jsem z opavska a rád bych se zašel podívat přímo do prodejny nebo když mi pochybí barvatak je blbé cekat 4 dny než barva přijde mohli by zvážit více poboček po čr a ne pouze v praze ale jinak se jim nic vytknout nedá spolehlívá a kvalitní firma se skvělým přístupem

  • Mohu doporučit prodejnu v ulici Karoliny Světlé v Praze 1. Perfektní přístup prodavače, vše vysvětlil, poradil, doporučil, vybral nejoptimálnější variantu nákupu. Jmenoval asi Tomáš a byl fanda do leteckých a lodních modelů. Vybrali jsme soupravu Graupner/SJ mz-24PRO a ještě k tomu 2ks přijímačů Graupner. Je to člověk na svém místě. Tedy tímto mu ještě jednou děkuji !!!

  • Obchod působí seriozně, bohužel o dobrou radu bych zde už nikdy nežádal, nebyli mi schopni odpovědět na otázku výdod lipol baterií oproti Ni-mh, bylo mi řečeno jen že lipol jsou náchylnější na poruchy.. druhá věc reklamace, lepší si připlatit v kvalitním obchodu za dobré jednání, při první reklamaci mi při ´´opravě´´ poškodili pouzdro regulátoru, při druhé reklamaci si naúčtovali peníze za opravu a zkritizovali že se o model nestarám, mám plný regulátor bláta apd ( mimochodem model na webu popisují že je osazený vodotěsnou elektronikou, druhá věc že jezdím POUZE na kobercových tratích :D ) takže asi tak, peckamodel vážně už nikdy víc.

  • Jakub Zima: Dobrý den pane Zima. Omlouvám se za dlouhou dobu vyřízení Vaší reklamace, bohužel rychlejší vyřízení není v některých případech v našich silách. Pokud si dovozce vyhrazuje právo na posouzení reklamací vlastními techniky, jsme povinni jim reklamované produkty zaslat k posouzení a opravě, popř. výměně. Doba vyřízení se pak může prodloužit. Samozřejmě nikoliv nad zákonnou lhůtu. Delší doba tedy nebyla naší svévolí, a není ani naším zájmem blokovat omezené skladové prostory zbytečně uloženými reklamacemi. S pozdravem Petr Plesník, PECKA-MODELÁŘ

  • Doufal jsem že v dnešní době již neexistují prodejci, kteří zneužívají 30 denní reklamační lhůtu. Bohužel jsem se mýlil, 29. den mé reklamace dostanu sms o jejím vyřízení i když se jednalo o triviální opravu a díly měli skladem. Pro mne pecka-modelář nikdy více.

  • Těžce jsem se zklamal při vyřízování reklamace na baterii LIPOL 1600. Ze zákona mám právo na reklamaci, pokud vím, dva roky. Při kupování baterie jsem nebyl žádnou písemností o ničem jiném informován.
    Dnes mi prodavač řekl že jim prý výrobce baterií LIPOL uvádí že jejich životnost je tři měsíce!!!!!
    Baterii jsem reklamoval po 10-ti měsících a (asi po dvaceti cyklech) proto že se nafoukla!
    Sdělili mi že nafukování je projev běžného opotřebení nebo přetížení a na to se reklamace nevstahuje! (Z baterie jsem odebíral 16 A a nabíjel ji 1,8 A. A uložena byla na storage!
    Mně nešlo tolik o těch 379,-Kč, ale hlavně o přístup k věci a o princip! Nikomu obchod Pecka Modelář nedoporučuji!

  • Řekl bych spíše než pecka modelář - Pecka NEmodelář. Oproti jiným modelářům je pecka fakt bída. Vždy když přijdu a zjistím si, že třeba mají daný produkt skladem, ale nejsem si úplně jist, že je to ten správný tak neobjednávám a nechám si poradit a už 3x se mi stalo, že prodavač řekl, že vůbec nic takového nemají ani to co jsem si sám na jejich stránkách našel a že to neexistuje..

  • Pravda,všichni zaměstnanci jsou fandové do modelařiny.
    Ale je rozdíl fanda a modelář.Tímto nechci nikoho urazit ale rady nejdou v tomto oboru dávat z teorie.Jsem stálý zákazník a navštívil jsem všechny obchody.Nejvíc jezdím na O.C.ŠESTKU. Vždy ve všech obchodech poradí.Zlatnické , Karolíně ,Na Šestce ale oba ,nevím jak je nazvat ale prodavači to nejsou protože prodavač vám prodá rohlík, jsou chlapi na svém místě na kterých je vidět že tímto naším koníčkem žijou.A hlavně praxe.Jen prosím v Průhonicích méně té arogance a více upřímnosti.Jsme jen lidé-nekupujeme u Vás rohlíky.
    Ale jinak přeji Firmě jen a jen hodně zdaru do budoucna
    Pokračujte tak dál.

  • Tomáš Dvořák: Z vlastní zkušenosti vím, že všichni zaměstnanci Pecky jsou fandové do létání, někteří i do ježdění.
    Když jsem začínal s létáním rádi poradili při nákupu prvního modelu. Na Pecku holt nedám dopustit:)

  • Pro začínající fandy mohu doporučit prodejnu v OC ŠESTKA v Praze. Perfektní přístup, vše vysvětlil, poradil, doporučil, vybral nejoptimálnější a synátor má pěkný dárek. Nevím sice jak se jmenoval ale prodavač byl fanda do leteckých modelů a pracoval v Sobotu 26.5.2012. Je to člověk na svém místě. Tedy tímto ještě jednou děkuji !!