Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku som musel zrušiť nakoľko mi obchod nechcel tovar bez platby dopredu zaslať,pritom pri vyplňovaní som zadal platbu kurierovi pri doručení.
    • NEDOPORUČUJEM

    Reakce obchodu pasti.cz

    Dobrý den,
    v objednávce jste si sám zvolil rychlou online platbu, kterou jste ale nedokončil.
    Ihned po dokončení objednávky vám přišel automatické email, kde to uvidíte.
    Následoval další email s připomenutím že objednávka není zaplacená.
    Poté byla objednávka stornována.
    Stačilo se ozvat a objednávku upravit na dobírku (email i telefon máme na stránkách)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlá dodávka
    • dodaný výrovek je nefunkční, neplní svůj účel
    • náplň na bázi octa - nefunkční a každopádně za cenu více než 200 Kč předražená

    Výrobek "Profesionální past na octomilky" + náplň jsem si objednal na základě výsledků srovnávacího internetového testu, kde vyšel výrobek sice jako nejdražší, ale účinný - potřeboval jsem se zbavit octomilek v kuchyni. Po 10 dnech aplikace u mne doma se chytilo pouze 5 octomilek, tedy ulovit jednu mušku mne stálo 110 Kč a kuchyni vesele dál poletovala velká hejna octomilek, které o past neměly nejmenší zájem. Výrobek byl pro mne totálním zklamáním.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Stanička došla poškozená bez návodu jak postupovat s výrobkem. Na reklamační e-mail nebylo odpovězeno což jsem již jednou v tomto hodnocení psal a zřejmě na základě jsem byl telefonicky osloven s tím že mám staničku zabalit a zaslat zpět což jsem odmítl s tím že záležitost budu řešit právní cestou. Na základě toho mi bylo sděleno že nová stanička mi bude zaslána dopravní službou což se stalo. Při konzultaci řešení záležitosti jsem se dověděl že zásilku zaslanou mi poštou na dobírku jsem si měl nechat rozbalit na poště při přejímce a tím mít svědka že došla poškozená. Tuto radu jsem vyzkoušel při přejímání zásilky od dopravní služby a přitom jsem ho požádal zdali by dokázal staničku otevřít což se mu nepovedlo a žádný návod není přiložen. Protože mám klíč k předchozí staničce jsem ji odemknul a k mému úžasu klíč k odemykání staničky uvnitř nebyl což jsem řešil tím že klíč od předchozí staničky jsem si ponechal. Pokud se týče jedu na potkany KILRAT co mi byl vaší pracovnicí doporučen k nákupu tak při výměně staniček na stanovišti kde potkani běhají i v denní hodiny tak ani po dobu 14 dní co tam byl umístěn nebyl sežrán. Nevím co si o tom mám myslet? Faktura 200133308, odběratel Jan Kocmich

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží vůbec nefunguje všichni dokousani a v pasti nic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pasti nefungují a postřiky taky ne
  • Nemá to popisovaný účinek. Vůbec to nefunguje.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    část zboží byla poškozená

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    moc neučinkují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • široký sortiment
    • přehledný web
    • rychlost dodání

    Obchod jsem si vybrala na základě recenzí, které hovořily o rychlém dodání zboží, o což mi šlo především. Realita: objednávka (u věcí uvedeno skladem) zadána 6.7. večer, teprve 13.7. balík převzal dopravce, k vyzvednutí připraveno 14.7. Takhle si rychlé dodání opravdu nepředstavuji. Pokud firma měla v dané době dovolenou, tak budiž, ale proč to pak nebylo uvedeno na stránkách?

    Co se týká zboží, není co vytknout, vše v naprostém pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Návody jsou docela nejednoznačné k aplikaci. Deratizér se mně smál, že jsem vyhodil za past zbytečné peníze. Dýmovnice je dobrá. Takže, přikládejte alespoň to minimum k aplikaci. Díky. Účinnost deratizace byla okamžitá. Zopakujeme za 3 týdny. A to jsem nepoužil zboží od vás. Hezký den bez parazitů! M.F. Brno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakazka nebyla dorucena v požadovaný cas, po tel.urgenci domluveno storno. Dosud neprisel zpet zaplaceny obnos za zbozi.

  • Zboží jsem uhradila hned při objednávce, do 14 dnů stále nedorazilo. Po zaslání dotazu, kde je problém, se obchod neozývá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně nefunkční, vyhozené peníze. Myši lezou veselé dál a to jsem použil dva výrobky na ploše cca 80 m2
    • Čekal jsem že ultrazvukový plašič bude pro člověka neslyšitelný, toto však dělá takový kravál že to vyplaší spíš lidi než myši. Takže je nutné ho v přítomnosti dalších osob vypínat. :((
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Výrobek je nefunkční, mám 4 odrostlá koťata ta na Kalif sprey vůbec nereagují.

  • myslím si že v té pasti je nějaká obyčejná lepivá hmota ,není vtom žádný feromon přitahující (štěnice) byly by jste tak hodní a napsali mi jaký feromon ta past obsahuje ?

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • cena produktu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přípravek ne funguje .

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Slíbené dodání bylo překročeno o 4-dny.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Bohužel našim mravencům to asi chutná.Žádný výsledek.

    • Chybí návod, jak uvést spray do provozu, zejména čím a jakou dírku tam udělat.
    • Jeden spray stříká jen někdy, druhý nerozprašuje, dává jen proud jako u hasičů.

    Reakce obchodu pasti.cz

    Dobrý den,
    Pokud sprej Protect něčím někde propichujete, tak je potom možné, že rozprašovač opravdu nefunguje. Postřikovač funguje stejně jako většina mechanických rozprašovačů domácích čističů - stačí otočit tryskou a mačkat. Nic se nepropichuje. Vše je v návodu popsáno...