Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Fast shipping
    • Missing 1 item

    Reakce obchodu pasti.cz

    Dobrý den, omlouvám se za chybu při balení. Z
    avolejte, nebo napište email, kolegyně objednávku prověří, a chybějící zboží dopošlou, nebo vám za něj vrátí peníze.

    Petr Helekal

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Za nějaký čas přípravek přestal účinkovat (několik dní).

    Reakce obchodu pasti.cz

    Dobrý den, vámi zakoupený produkt - křemenitý prášek neobsahuje žádnou chemii která by hmyz hubila okamžitě.
    Funguje na principu vysušení hmyzu. Škůdce tak neuhyne ihned, ale až po několika dnech.
    Pokud prášek nevysajete, nebo nesetřete, tak fungovat nepřestane.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Vůbec ty pasti na mol nefungují. Žádný se nechytil.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Zboží, které jsem zakoupila došlo v pořádku a rychle. Jen mě zklamalo to, že už tento přípravek mohu použít pouze příští rok. Na obalu je naspáno 12/2020 a pak v návodu na použití, že je přípravek účinný jen 3 roky, takže už jen do konce příštího roku. S pozdravem Novotná

    Reakce obchodu pasti.cz

    Dobrý den,
    trvanlivost výrobku je do 12/2023, teď je 6/2022, takže přípravek expiruje až za rok a půl...

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • expirační doba výrobku

    Zboží , které jsem zakoupil, má expirační dobu 3 měsíce.Po upozornění dodavatele mi doporučili poslat zboží zpátky :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    past na rybenky vůbec nefunguje.

  • Zatím mi kočky nerušeně chodí před plašičem. Zeptejte se mi na názor za měsíc. Možná, že se to časem změní. Pokud ne, budu výrobek reklamovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nádobka neobsahuje teplotní rozsah pro použití produktu , což pro exponované období podzim -zima je naprosto zásadní.
    • V období podzim-zima kuna maximálně hledá vhodná místa.

    Dodávané pěnové kostičky jsou příliš malé-nízké a při pokynech udělat tužkou tři jamky a 1-2 . vteřinovém stisku kapalina vytéká či stříká , na ruce , oděv nebo brýle/ které ovšem na obalu neuvádíte/. Rukavice můžete zahodit, v lepším případě odložit na místě výskytu kuny/ a oděv dlouhodobě větrat a hlavně nechodit do domu ! ! !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží jsem neobdržel, těžko je tedy mohu hodnotit.

    Reakce obchodu pasti.cz

    Dobrý den,
    zboží jste u nás objednal 19.9. ve 14:05.
    21.9. v 10:28 vám bylo zboží doručeno.

    Zásilku jste řidiči při převzetí zaplatil.

    Děkujeme za férové hodnocení...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    NEVÝHODA JE V TOM, ŽE KUNY NA PUDĚ VESELO ŘÁDÍ I NADÁLE.
    TO JE PRO MNE ČIRÉ ZOUFALSTVÍ. ANNA VODOVÁ .

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Postupoval jsem při aplikaci, přesně podle návodu, nicméně ani po 8-mi dnech od aplikace hlístic se účinek neprojevil, žena denně večer s čelovkou sbírá průměrně 70 slimáků na ploše 100 m2, kde jsme přípravek aplikovali.
    Tak nevím?

    Reakce obchodu pasti.cz

    Dobrý den,
    hlístice nefungují tak rychle jako jedy - jedná se o dlouhodobý plošný způsob likvidace slimáků. Jak na stránkách, tak v návodu na produktu je uvedeno že napadený slimák přestane do 3 až 5 dnů žrát a během 7–21 dnů po aplikaci hyne.

    Po osmi dnech proto skutečně ještě žádnou změnu na zahradě pozorovat nemůžete...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • v obchodě problém není, pouze ve výrobku
    • výrobek, který jsem koupil nefunguje tak jak je inzerováno. nejsou vůbec znát změny

    Reakce obchodu pasti.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že produkt nespnil vaše očekávání.
    Pokud jste s jakýmkoli naším produktem nespokojen, můžete nám ho vrátit - vrátíme vám peníze.

  • S obchodem je naprostá spokojenost. Nespokojenost je se zakoupeným plašičem ptáků, který ptáci neberou vážně.

    Reakce obchodu pasti.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že produkt nespnil vaše očekávání.
    Pokud jste s produktem nespokojeni, můžete nám ho vrátit - vrátíme vám peníze.

  • Přípravek na Lalokonosce (živé hlístice), které se musí udržovat v chladu nám byl zaslán klasickým DPD, bez thermoobalu a zboží tedy dorazilo "mrtvé" a nepoužitelné.

    Reakce obchodu pasti.cz

    Dobrý den, hlístice se uchovávají v chladu jen během skladování, protože při nižších teplotách jsou neaktivní a déle vydrží. Po zahřátí na normální teplotu začnou být aktivní a shánět potravu.
    Doprava jim nijak neuškodí - v těchto teplotách venku hlístice normálně žijí.
    Je důležité dodržet upozornění uvedené na obale, a po převzetí hlístice co nejdříve aplikovat do půdy.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost vyřízení
    • Část přišlo něco jiného než bylo objednáno

    Po rozbalení jsem zjistil že byla zaslána jiná baterie než byla v dodacím listě Ihned jsem telefonoval a paní mi řekla že na druhý den pošle peníze zpět.Třetí den po urgenci že žádné peníze nedorazily mi napsala že majitel není přítomen tak nemohli peníze odeslat že až příští týden takže se uvidí.Podotýkám jde o částku pouze 68,-Kč

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • doručení o den později, než bylo avizováno

    Výrobek je v pořádku.
    17.5. bylo avizováno, že dojde 18.5. mezi 8 - 18 hod., s tím , že bude upřesněno. 18.5. byl výrobek v 5.30 na depu ve V. Přílepech. Ten den žádné avízo nepřišlo.
    Oznámení přišlo až19.5.Ten den už výrobek byl v pořádku doručen v čase dle oznámení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Bohužel zařízení bylo ve vozidle spuštěno, ale i přesto tam kuna vlezla , i když tam už více jak dva měsíce nebyla. Motor byl vymytý saponátem, ale je to zcela zbytečné. Jediné co na ni platí, tak je králičí pletivo pod motorem.
    • nefunguje.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Granulát na kočky vůbec nefunguje...
    Ultrazvukový plašič je o něco lepší, ale jeho dosah určitě není 12 metrů, jak se píše. Nechtěné hromádky od koček jsou i v bližší vzdálenosti...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neustále se mě někdo ptá na moji spokojenost, naposledy před 10 dny a já dodnes zboží nemám a ani nevím kde je
    • Neustále se mě někdo ptá na moji spokojenost, naposledy před 10 dny a já dodnes zboží nemám a ani nevím kde je

    Reakce obchodu pasti.cz

    Dobrý den,

    Zboží jste objednal 11.3. v 11:40
    Hned 11.3. jsme zboží předali dopravci, o čemž jsme Vás informovali emailem.
    12.3. měla pošta balík přípravený k vyzvednutí na požadované pobočce, o čemž vás informovala jak emailem, tak SMS zprávou.

    Na spokojenost se vás neptáme neustále - heureka vám dotazník zašle jen jednou.

    Děkujeme za pěknou recenzi a nevyzvednutí objednané dobírky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku som musel zrušiť nakoľko mi obchod nechcel tovar bez platby dopredu zaslať,pritom pri vyplňovaní som zadal platbu kurierovi pri doručení.
    • NEDOPORUČUJEM

    Reakce obchodu pasti.cz

    Dobrý den,
    v objednávce jste si sám zvolil rychlou online platbu, kterou jste ale nedokončil.
    Ihned po dokončení objednávky vám přišel automatické email, kde to uvidíte.
    Následoval další email s připomenutím že objednávka není zaplacená.
    Poté byla objednávka stornována.
    Stačilo se ozvat a objednávku upravit na dobírku (email i telefon máme na stránkách)