Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé odeslání
    • výhodné ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost,perfektní zabalení zboží

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • doručení do vlastní ruky
    • nemohu zaplatit kartou

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení našeho shopu, kterého si velice vážíme.

    Jsme rádi, že jste spokojena s rychlostí a cenovou nabídkou. Snažíme se dělat maximum, pro naše klienty.

    Je mi líto, u přepravní společnosti In Time, nelze platit kartou. Doporučuji využít přepravní společnost PPL, kde je možno kartou hradit přes platební terminál, který má řidič u sebe. Případně lze objednávku uhradit platební kartou dopředu.


    https://www.parfum.cz/jak-nakupovat/#dodaci


    Těšíme se na Vaši další objednávku.

    Za tým Parfum.cz
    Dana

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše v pořádku, rychlé dodání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost, spolehlivost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    spokojenost

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • rozumné ceny
    • možnost výběru i levného poštovného
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Lepší ceny
    • Rychlé doručení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    byla jsem moc spokojena

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Dobrý den,

    jsme potěšeni Vaší zpětnou vazbou. Vážíme si pochvaly za spokojenost. Jsme rádi, že jste naší zákaznicí.

    Těšíme se na další spolupráci.

    Hezký den

    Lucie

    Za tým Parfum.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlá expedice zboží
    • ceny zboží oproti jiným e-shopům
    • velký výběr
    • přehlednost stránek
    • zatím žádné
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Vše ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velká spokojenost. Profi přístup.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatný popis zboží

    Zakoupený strojek neodpovídal popisu ,bylo uvedeno sít/akumulátor . Strojek jel jen na akumulátor. Až na stránkách výrobce jsem se dověděl že jen na akumulátor. Kontaktoval jsem obchod že mají v popise chybu, zboží jsem vrátil protože jsem byl uveden v omyl. Obchod si popis opravil. Bylo mi řečeno že mi kupní částka + poštovné které jsem uhradil když jsem zboží vracel bude zasláno. Byla mi však zaslána jen částka za zboží a poštovné NE. Jde sice jen o 116 Kč ale i tak je to neseriózní jednání.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši recenzi. Vážíme si i negativních reakcí, jelikož Váš názor je pro nás důležitý a pomáhá nám zlepšovat naše služby. Naší prioritou je maximálně spokojený zákazník.


    Popis jsem na Vaši žádost prověřila a ihned došlo k nápravě. Z tohoto důvodu máte nárok na proplacení poštovného při odstoupení od smlouvy. Tato skutečnost nebyla vepsána do průvodního dopisu i tak Vám podací lístek rádi proplatíme. Prosím Vás o zaslání skenu podacího lístku a čísla účtu, abychom mohli proplatit poštovné.

    Věřím, že Vás tato situace neodradí od dalšího nákupu.

    Za tým Parfum.cz
    Dana

    • rychlé vyřízení objednávky,bezproblémovost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlý a spolehlivý nákup za super cenu:-)
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jako výhodná je vnucována služba Uloženka. Čistý čas přepravy v délce 47 km (mezi velkými městy s přímým propojením) trval 61 hodin= 0.77 km/hod. Nesmyslná korespondence se zástupcem firmy mi také radost nepřinesla.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši recenzi. Vážíme si i negativních reakcí, jelikož Váš názor je pro nás důležitý a pomáhá nám zlepšovat naše služby. Naší prioritou je maximálně spokojený zákazník.


    Je mi líto, způsob dopravy je volitelný z více možností:

    https://www.parfum.cz/jak-nakupovat/#dodaci


    Velice nás mrzí, že Vám Uloženka nedoručila tak, jak bylo sjednáno, velice se za to omlouváme. Jakmile předáme balíček přepravci, neovlivníme čas ani způsob dodání. Proto děkujeme za Vaše upozornění. Vaše stížnost na dodání balíčku jsme předali přepravní společnosti a zároveň jsme zajistili, aby se tato situace již neopakovala.

    Pro další nákup tedy doporučuji zvolit jiného přepravce např. PPL službu, Českou poštu, In Time nebo osobní odběr v Chrudimi a Praze.


    Věřím, že Vás tato situace neodradí od dalšího nákupu.

    Za tým Parfum.cz
    Dana

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobré ceny
    • Velký výběr
    • Rychlé dodání
    • možnost odložené platby
    • zatím nic

    Doporučuji, občas nakoupím :)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    nemám žádné výhrady

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Spoustu krásné a super kosmetiky na jedné jediné stránce
    • Zboží, které již dávno nebylo skladem bylo stejně v nabídce.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení provedeného nákupu. Jsme rádi, že jste si našla čas a sdělila nám svůj názor, který je pro nás důležitý a pomáhá nám zlepšovat naše služby. Těší nás, že jste spokojena se sortimentem.


    Je mi líto, při balení Vaší objednávky jsme zjistili, že položku máme vyprodanou. Za vzniklou situaci se Vám omlouvám. Ihned po této skutečnosti jsme Vás kontaktovali s novým termínem dodání.

    Věřím, že Váš příští nákup bude v pořádku.

    S přáním hezkého dne

    Za tým Parfum.cz


    Eva

  • Nedoporučuji, 2x mi bylo do zásilky dáno jiné zboží. Kontrolovat, kontrolovat, rozbalovat, rozbalovat a to přímo v prodejně. ...............................................................
    Špatný obchod.
    Omluva žádná.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jsme se o nekompletním balíčku nedozvěděli přímo na naší výdejně či na naší zákaznické lince. Požádáme Vás o kontaktování zákaznické linky 468 006 314 či na emailu [email protected], abychom mohli danou situaci dořešit k Vaší plné spokojenosti.

    Jsme tu pro Vás od pondělí do pátku od 8:00 do 20:00. O víkendu od 10:00 do 18:00.

    Těšíme se na Váš kontakt.

    Hezký den

    Za tým Parfum.cz

    Eva