Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Skleněná nádoba dorazila rozbitá. Je nepoužitelný.

    Reakce obchodu Pánvičky.cz

    Dobrý den. Je nám samozřejmě líto, že skleněná nádoba dorazila rozbitá. Bohužel to je chyba dopravce, ne naše. My dokážeme pouze zboží vyměnit anebo vrátit peníze. S pozdravem, Pavel Šmíd

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dobry vyber, snadne doruceni

    Bohuzel dostal jsem rendlik s mirne poskrabanou rukojeti, jednalo se o rendlik se slevou a nebylo zadny zpravy na webu ze se jedna rendlik ktery ma takovy maly defekt. Nicmene, celkem nazor o obchodu nebyl dobry kvuli neohlasene na webu informaci o tom ze je poskraban, vsiml jsem ze proto byl prodan se slevou.

    Reakce obchodu Pánvičky.cz

    Dobrý den.
    Omlouvám se za pozdní reakci i poškrábaný rendlík. Sleva nebyla kvůli poškození. Poškozené zboží neprodáváme. Toto byla (naše) chyba. Rádi rendlík vyměníme nebo vyřešíme jinak.
    Pavel Šmíd

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • byl jsem u nich prvne
    • prodavaji nekvalitni zbozi

    obchod jako tekovej neznam. byl jsem tam prvne ale zbozi sice doslo v poradku ale je to nekvlitni ital..ý ksunt

    Reakce obchodu Pánvičky.cz

    Dobrý den,
    Koupil jste si u nás kvalitní italské skleněné dózy, které žádným šuntem nejsou. Žádnou reklamaci od Vás nemáme. Vaše nepravdivé hodnocení nás zcela zbytečně poškozuje.
    Pavel Šmíd

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    V nepoškozené krabici byly rozbité 2 sklenice ze 6ti - uvnitř krabice byl rozřízlý originální plastový obal.

    Reakce obchodu Pánvičky.cz

    Dobrý den. Objednala jste si skleněné zboží. Věřte tomu, že děláme maximum proto, aby k vám zboží došlo nepoškozené. Proto i ten rozřízlý obal - bylo to vycpáno ochranou. Bohužel ani to nestačilo, dopravci se moc nesnaží. Pavel Šmíd

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • vše vyřízeno rychle a kvalitně
    • v textu nabídky byla pánev pro indukci, výrobek ale na indukci vůbec nefunguje

    Reakce obchodu Pánvičky.cz

    Vážená paní Krotká. Vaše hodnocení nejspíš bude omyl, protože pánve ALBA prodává výrobce téměř po celém světě, patří mezi nejlepší řady nádobí od Ballarini a reklamace na to nejsou žádné. Možná bude lepší zvolit na sporáku vhodnou velikost plotýnky vůči dnu pánve, protože moderní sporáky se při použití malé nádoby na velké plotýnce nespínají. U pánve máme uvedeno, že tady je vhodná plotýkna průměr 14cm. Panvicky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 15.5., dnes 26.5. nedodáno, žádné vysvětlení nebo omluva z obchodu.

    Reakce obchodu Pánvičky.cz

    Nedoporučovat je snadné, ale možná by nebylo od věci si zboží od přepravce převzít, bylo nám v pátek vráceno. Je možné, že byl špatně zadaný váš telefon a dopravce pak nemohl předat informaci o stavu objednávky. Panvicky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nic moc kvalita zboží,při prvním použití se pánev zdeformovala z kruhu do vajíčka u rukojeti.Za ty peníze šrot!!!

    Reakce obchodu Pánvičky.cz

    Jste v historii první s takovým postřehem. Možná by bylo lepší sundat pánev ze sporáku nebo sporák vypnout, ale určitě se pánev nepoškodila uvedeným způsobem sama od sebe. Panvicky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Velice rychlé dodání
    • Nakoupili jsme zde větší množství zavařovacích víček, protože to byl jediný obchod, který uváděl, že prodává víčka značky Tecnocap, které jsou momentálně všude nedostupné a máme s něma nejlepší zkušenosti. Bohužel přišly víčka úplně jiné a už od pohledu nesrovnatené s Tecnocap.

    Reakce obchodu Pánvičky.cz

    Dodáváme pouze zboží od firmy Bohumil Prokop, který Tecnocap distribuuje do asi všech velkoobchodů, takže hodnocení bude spíše chybné. Zásobujeme s tím i maloobchodní kamenné prodejny a nikde není problém. Panvicky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Rozhodně nedoporučuji! Objednala jsem 15.12.2019 vánoční dárek a dodnes nepřišel, ani žádné vysvětlení!

    Reakce obchodu Pánvičky.cz

    Dobrý den. Balík nám pošta vrátila zpátky ještě před Vánocemi, protože jste si jej na poště nevyzvedla. To, nemůžeme bohužel ovlivnit. Panvicky.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlost
    • Rychlá dodací lhůta.
    • Dodal zboží, které jsme neobjednali.
    • Zástupce se omluvil za nedostatek a tím, že správné zboží pošle obratem. Do dnešního dne nedorazilo ...

    Splést se může každý, jsme lidi. Ale pokud někdo něco slíbí a pak to nedodrží, ztrácí naši důvěru ...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Spolupráce s Českou poštou, nedodají zboží do domu, jen vhodí lístek do schránky. Zboží je těžké, mnozí zákazníci nejsou schopni donést zboží domů. Každý nemá auto, pošta je daleko.Zrušit spolupráci a poštou!

    Reakce obchodu Pánvičky.cz

    Paní Mikulová, kdybychom věděli, že bydlíte dvě ulice od nás, tak bychom vám zboží donesli klidně pěšky. Ale podle hodnocení tady nehodnotíte náš e-shop, ale dopravce, bohužel. Od něj jste dostala informační zprávu o čase a způsobu dodání, my vaši nepřítomnost ovlivnit nemůžeme.
    Vzdálenost pošty, která je na vaší ulici komentovat nebudeme. Balík měl váhu běžného nákupu v potravinách....
    Z hodnocení by si měl každý udělat svůj obrázek...

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nebylo dodáno dle objednávky.V nabídce bylo balení v kufříku a přišlo v krabici.

    Slušné doporučení.
    Zboží nebylo dodáno v obalu dle nabídky.

    Reakce obchodu Pánvičky.cz

    Vážený pane Vargo, hodnocení neodpovídá tomu, co píšete. Na webu máme uvedeny veškeré údaje přesně a tak, jak jsme zboží dodali. Poslal jste odkaz na stránky nějaké třetí osoby, kde jsou údaje nepřesné, ale s tím nic udělat nemůžeme a není to naše chyba. Údaje na nějakém vyhledávači, které jsou několik let staré, nevznikly naší vinou.
    Panvicky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • popis zboží neodpovídal, uvedená váha produktu byla velmi zavádějící, namísto masivního hrnce s uvedenou vahou 2kg dorazil obyčejný lehký hrnec

    Reakce obchodu Pánvičky.cz

    Hodnocení paní Daniely Mrázové z Ostravy se nezakládá na pravdě. U objednaného hrnce Salento s poklicí o rozměru 24cm je uvedená váha 1745g, tedy 1,745 kg. Výrobek váží přesně 1,745 kilogramu, popis zboží odpovídá naprosto přesně, váha produktu zavádějící není a nikde není uvedená váha 2kg, jak spotřebitelka uvádí. Hrnců se od roku 2008 prodalo několik tisíc kusů, všechny vážily 1745 gramů a jste první, kdo si stěžuje, že nemá 2000 gramů, které jste si vymyslela.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednala jsem si pekáč na husu. Zboží došlo v pořádku a brzy. Jenže problém nastal, když jsem chtěla husu vložit do pekáče. I když husa měla průměrnou velikost, pekáč je příliš malý. Zboží nebudu vracet, protože balit, pak jít na poštu, to je , odpusťte, časově velmi náročné! A tak mám pekáč, určitě na kuře, možná na malou kachnu. Dost mě to naštvalo a nevím, zda v budoucnu vašich služeb ještě využiju. Pokud mi nevěříte, vemte váš pekáč na husu a pak sami uvidíme....
    • L. Vajová

    Reakce obchodu Pánvičky.cz

    Vážená paní Ludmilo Vajová. U nás platí staré "Náš zákazník, náš pán", ale ne u každého, protože u tohoto hodnocení platí jiné moudro "Tady zůstává rozum stát", jelikož vaše hodnocení muselo vzniknout při velkém vzteku, ale špatně mířeném, kde nás hodnotíte velmi špatně proto, že jsme dodali objednané zboží.

    1. Objednala jste zboží, které jste si sama vybrala a my jsme ho okamžitě dodali (i přesto, že jste jako ulici uvedla Zlín a jako město vesnici, která je od Zlína 10km daleko)

    2. Dodali jsme sériově vyráběné zboží, které nevyrábíme my, pouze ho prodáváme. Na balení je obsah, výrobce a další informace pro vás. O průměrné velikosti husy (asi), bychom mohli spekulovat, protože jde o pekáč, který vyrábí český výrobce KAVALIERGLASS, a.s. už spoustu let a jste první, komu se "husa" do pekáče nevešla. Samozřejmě, že se nepočítá v běžné kuchyni s chovnou, několik let starou husou nebo houserem.

    3. Nezkusila jste nás ani kontaktovat nebo vrátit zboží, což vám umožňuje zákon. Neudělala jste vůbec nic pro nápravu vašeho nákupu a pouze kvůli "časově velmi náročné" cestě na poštu nás poškozujete hodnocením, které s námi moc společného nemá. Dodali jsme objednané zboží za sjednaných podmínek, se kterými jste souhlasila, ale na dvorek nevidíme a nemůžeme odhadnout, jestli výrobce dělá 20 let pekáč správné velikosti na vaši husu, možná husu.

    Panvicky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží bylo na webu lživě popsáno. Měla jsem za to, že kupuji titanovou pánev, ve skutečnosti titanová nebyla. Ovšem nevyplatilo by se mi to vracet - poštovné navíc - i tak tu pánev použiju, ale jsem těžce zklamaná. Druhý kastrol byl z jiné řady a ten byl v pořádku.

    Dávejte si sakra pozor co objednáváte. Maj pěkný přehledný web, můžete si vybrat kurýra i způsob platby, ale o zboží tam lžou. Nejlepší by bylo zboží prohlédnout v kamenném obchodě a pak objednat na jistotu.

    Reakce obchodu Pánvičky.cz

    Na tohle hodnocení musíme reagovat, protože jste nás, paní Jiřino Kopsová z Buštěhradu, obvinila ze lži. 26.9. jste ve 20:03 objednala titanio rendlík (už z názvu je patrné, že tohle jste trefila), k tomu jste si objednala pánev cortinu 28cm, u které není ani náznakem uvedeno, že by měla být titanová, ale jinak je popsaná velmi jasně, zřetelně a česky. A není to uvedeno ani u sekce, ani u výrobku. Takže pokud jste si něco špatně přečetla, tak jste nás mohla kontaktovat a zboží vrátit. Díky vaší chybě a neschopnosti přečíst pár vět nás křivě obviňujete. Tohle obvinění je docela vážná věc, která nás poškozuje naprosto zbytečně. Možná jste jen chtěla využít možnost anonymního projevu.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dobrý den, můj názor je dosti rozpačitý. Jeden týden nakoupíte pánvičku za 1 553,-Kč a druhý týden se pořádá sleva a ejhle, ta samá pánvička stojí o 600,-Kč méně. Je to trochu podivné. Taky prodávám zboží ale že bych si dovolil dávat víc jak 20% slevy, chtěl bych takového dodavatele.

    Reakce obchodu Pánvičky.cz

    Vážený pane Luppi Romolo, poděkovali bychom i za záporné hodnocení, kdyby bylo pravdivé. Koupil jste pánev rivarolo 28cm bílou za 1553,- Kč, tato pánev stojí stále 1553,- Kč a cena u ní upravena nebyla ani směrem dolů, ani směrem nahoru. Možná jste si to jenom spletl s jiným výrobkem, ale nás jste tím poškodil.

    Panvicky.cz

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.