-
Komentář k výrobku jsme nesmazali. Hodnotíte výrobek s tím, že dělá něco jiného a i když jste první na světě :-), kdo s nástavcem na kulaté špagety dělá hranaté, tak jsme ten komentář nechali. Smazali jsme pouze vaši reakci na naši odpověď, která s výrobkem nemá nic společného. Komentáře necháme kladné i záporné, viz. http://www.panvicky.cz/doplnek-ke-strojkum-na-testo.html#komentare
Je škoda, že tady může každý napsat libovolný text, bez ohledu na to, jestli to je nebo není pravda. -
Jsem zklamaná v komunikaci s dodavatelem. Při udělení nepozitivního komentáře k produktu přímo na serveru panvicky.cz dochází k mazání těchto komentářů a tím zkreslování informací o výrobku. Komentáře zůstavájí pouze ty co se jim hodí do krámu. Dodavatel se odvolá na to, že jste si u nich nekoupili, ale to, že existují i dary asi opomíná...
-
Zuzka: já mám problém spojit se s reklamačním technikem, na lince Vám dají pouze e-mail a na ten nikdo neodpovídá.Už mě to nebaví. Omlouvám se, že Vám narušuji Vaší diskuzi, ale nejste v tom sama,
-
Dobrý den, jak mohu kontaktovat Vašeho reklamačního technika. Když zavolám na Váš telefonní kontakt, tak mi tam paní nemile řekne e-mail a že telefonní kontakty nedávají. Na e-maily nikdo neodpovídá, už si připadám, že když si člověk zboží objedná je to hned, ale jakmile se jedná o reklamaci děláte mrtvého brouka. Prosím o kontakt.
Děkuji
-
Zuzka: Na reklamačním listě je uvedený v tisku web, razítko jste měla z vaší prodejny. Nemůžete si vybírat, koho podle volby poškodíte. Vybrat si můžete firmu, kde jste za službu nebo zboží platila, což u nás nebylo.
-
Panvicky.cz: Na reklamačním listě bylo razítko - panvicky.cz. Proto jsem si vás "vybrala".
-
Vaše hodnocení naší firmy není v tomto případě na místě, protože jste zboží u nás nekoupila a podle obchodního zákoníku nemáte s námi žádnou zákonnou vazbu, reklamaci u nás ani uplatňovat nemůžete. Pokud jste někde s něčím neuspěla, nechápeme, proč jste si vybrala nás k hodnocení. Ohodnoťte svůj obchod nebo kamennou prodejnu. Panvicky.cz
-
Docela neslušné chování prodejců z reklamačního oddělení. Pánev koupena v jiném obchodě, ale Ti ji poslali na panvicky.cz.Vnitřek pánve se začal po ročním používání loupat a vytvořily se puchýřky. Reklamaci neuznali a dost drze se vyjádřili pouze tím, že je pánev přepálená. Přestože jsme ji zahřívali pomalu a nepoužívali kov.nářadí. Už bych si ji nekoupila a ani ne v tomto obchodě.
-
radim: Rozdíl je zničení hrnce mixérem, což je postup přesně v rozporu s dodaným návodem a něco jiného pak je, když paní Marcele dodáme poškozené madlo na hrnec. Přečtě si co paní Marcela píše přesně "Vím,je to moje chyba(poškrábané od vidličky), ale pochválím za ochotu a rychlé poslání vadného dílu na hrnci." O výměně hrnce ani slovo, ale poslání vadného dílu k hrnci......
-
Vloni jsem manželce koupil sadu Clik Clak a letos mužu kupovat novou ale už ne u panviček.cz jeden hrnec je zničeny a na reklamaci mii napsali že jsme si to poškodili sami mikserem i když p. Marcela píše že ji to vyměnili mě utřeli a už se se mnou nebavili. Prostě náš zákazník náš pán.
-
Zjistili jsme, že nás kritizují i spokojení lidé, kteří uvedené zboží nekoupili v jejich oblíbené značce, která je vyrobená v Číně, ale to je vedlejší. Nicméně nás poplivou jen proto, aby si udělali dobře.
-
Omlouvám se jak,jsem napsala email-hodnocení.Spletla jsem se,dívala jsem se na Babicovy dobroty na Nově.Vím,je to moje chyba(poškrábané od vidličky), ale pochválím za ochotu a rychlé poslání vadného dílu na hrnci.Zdravím.
-
Velice se omlouvám, za recenzi, kterou jsem zveřejnil. Jednalo se z mé strany o nepochopoení objednávky, kde jsem zaměnil doručení za dobírku a nevědomky poškodil hodnocení z daného dotazníku. Omlouvám se všem kteří toto četli a hlavně fa. Pánvičky. cz. S veškerou úctou Vomja
-
Zboží, které jsem si objednala, přišlo skvěle zabaleno, neponičeno, rychle dodáno. Jsem velice spokojená, mohu jen doporučit! :-)))))) A cena, jak píše jedna osoba? Řadu let mám doma nádobí od společnosti Tupperware, jejich zboží je také poměrně drahé a jedná se o plastové nádoby. Kdo však chce kvalitu a také aby tu po něm něco kvalitního zůstalo, tak si prostě zaplatí :-))). Jak se říká každý špás něco stojí, za kvalitní výropbky je potřeba zaplatit§:-))) Nic si nedělejte z takového hodnocení mezi 100 lidmi se vždy najdou 2, kterým se nelíbí. Mají možnost vźrobek vrátit.... Přeji krásné dny a spousty spokojených zákazníků :-))))
-
Malá reakce na zákazníka, který nás nedoporučuje svým známým, protože jsme drahý obchod. Jelikož jste první z několika desítek hodnotících zákazníků tak to nebudeme vůbec řešit. V letošním roce jsme měli nejdelší dodací 4 dny u zboží, které je běžně skladem. Tudíž vaše hodnocení o dodání bude patrně lež. A co se týká cen, tak jste souhlasil při objednávce i při příjmu zboží a možná ještě běží zákonná lhůta na vrácení zboží.
-
A už je to tady! Docela mě překvapilo nedoporučení obchodu svým známým z důvodu vysoké ceny. Předpokládám, že člověk, který tuto recenzi napsal si zboží objednal dobrovolně a předem již věděl, kolik ho bude stát. Předpokládám, že stejně jako já dostal ke zboží nějakou pozornost a jistě i slevu na další nákup. Rovněž předpokládám, že zboží měl druhý den doma a to jediné, co napíše je, že zboží je drahé ( natož aby se podepsal ).
Koupím si Mercedes ale nikomu jinému ho nedoporučím, protože stálo hodně peněz??? Trochu zvláštní...
Panvičkám zdar!
Jura
-
Tu reakci docela chápu. Také zde máme e-shop a statistiku nám občas pokazí zákazník, který neumí nakupovat přes internet nebo si objedná jinou velikost než potřebuje, zboží musí poslat na svoje náklady zpátky k nám, to ho naštve a sem něco "hezkého" napíše. Davide, zvykněte si na to, že ze spokojených zákazníků vás pochválí jen někdy někdo, třeba jen 2 ze 100 lidí, ale nespokojený každý. Držím palce, Vlaďka, Jičín
-
Komunikace. Jednou z nejhůře ohodnocených činností je komunikace našeho e-shopu. Co můžeme udělat pro zlepšení, když potvrzení o přijetí objednávky dostane zákazník během pár vteřin, objednávka je následně zpracována a o tom informujeme také, uzavření objednávky je další informace pro zákazníka, při expedici je zákazník informován opět, to všechno nejpozději do 12 hodin od přijetí objednávky (v pracovní dny), další e-mail přijde s číslem balíků pro sledování trasy a následuje předání přímo zákazníkovi. Tohle všechno se odehraje během 24 hodin, tedy v pracovní dny. Z prvních 27 hodnocení je uvedeno 3% vráceného zboží, i když nebylo vráceno nic. Jako provozovatelé obchodu bychom uvítali hodnocení odpovídající realitě, aby se o skutečných kvalitách nebo případných mezerách dovídali zákazníci pravdu. 99% zboží dodáváme do 24 hodin, 100% držíme skladem, o průběhu objednávky dostane zákazník minimálně 4 zprávy. Děkujeme za objektivní hodnocení, provozovatelé www.panvicky.cz