Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Whisky jsem objedával na víkend, kdy jsem očekával návštevu, a také to telefonicky konzultoval s obchodem a domluvili jsme se na dodání v pátek, ale bohužel whisky mi dorazil až ve středu po víkendu, víc než týden od objednání.
Reakce obchodu Pan Alfréd
Dobrý den, děkuji za Vaši kritickou reakci, ale zcela ji nerozumím. Objednávku jste vytvořil 28.11. a dodána byla 1.12. cca ve 14 hodin, tak jak bylo telefonicky domluveno. Dle Vaší poznámky kolega zboží předal na podatelně. Mrzí mě, jestli Vám objednávku předali až ve středu, nicméně ta kritika, by měla asi tím pádem směřovat jiným směrem . Děkujeme za objednávku a snad to příště dopadne vše na 100 %. S pozdravem a přáním: Na zdraví! Martin Šoltys, tým Pan Alfréd.
-
Nedoporučuje obchod
Rychlá dodávka, ovšem zboží mělo méně jak měsíc do konce trvanlivosti, což nepovažuji za solidní jednání. Nikde to nebylo zmíněno.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- předražené zboží
-
Nedoporučuje obchod
Objednávka zaslaná do zásilkovny která ma dovolenou a pak pošlou
E- mai ,lže už měla být vyzvednutá!!!! -
Nedoporučuje obchod
- Žádné
- Termín!
Reakce obchodu Pan Alfréd
Dobrý den pane Alenej, mrzí nás Vaše nespokojenost, bohužel vybral jste produkt, který nebyl skladem a který je dlouhodobě vyprodán o čem jsme Vás informovali pomocí sms zprávy, společně s odhadovaným termínem dodání. Omlouváme se za tuhle nepříjemnost, ale není v našich silách změnit termín dodání, jelikož je produkt vyprodán u všech našich ověřených distributorů. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním hezkého dne, Martin Šoltys, tým Pan Alfréd.
-
Nedoporučuje obchod
- Údajný rozvoz po Praze zdarma (bohužel jsem nemohl otestovat)
- Ignorace objednávky a nekomunikace se zákazníkem
Bývá zvykem, že po objednání zboží vám přijde email se shrnutím, případně údaji pro platbu atd. Prostě nějaké potvrzení objednávky. To bohužel ale nedorazilo, neměl jsem tedy jak provést platbu. Ze strany obchodu nikdo neměl ani snahu mne jakkoliv kontaktovat a objednávku řešit. Nakonec jsem zboží zakoupil v kamenném obchodu za ještě nižší cenu.
Za sebe nedoporučujiReakce obchodu Pan Alfréd
Dobrý den Ondro, mrzí nás Vaše nespokojenost s nakupováním u Pana Alfréda. Objednávku jsme samozřejmě obdrželi. Náš systém automaticky generuje emaily, které Vám zasílá a nám posílá kopii, která nám dorazila. Bohužel ne vždy tento automaticky email dorazí našim zákazníkům, jelikož nedokážeme ovlivnit nastavení spamových filtrů, blokaci obrázků apod. Zákazníky kontaktujeme až po delší době od splatnosti, kdy není objednávka zaplacena, dáváme Vám tak možnost zboží si „rezervovat“ a objednávku promyslet, navíc z povahy našeho sortimentu nechceme nikoho k zaplacení objednávky uhánět. V případě těchto technických potíží se snažíme být k dispozici v co největším časovém intervalu na našem kontaktním chatu, emailu a infolince. Pevně věřím, že Vaše příští návštěva dopadne výrazně lépe. S pozdravem a přáním hezkého dne, Martin Šoltys, tým Pan Alfréd.