Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Whisky jsem objedával na víkend, kdy jsem očekával návštevu, a také to telefonicky konzultoval s obchodem a domluvili jsme se na dodání v pátek, ale bohužel whisky mi dorazil až ve středu po víkendu, víc než týden od objednání.

    Reakce obchodu Pan Alfréd

    Dobrý den, děkuji za Vaši kritickou reakci, ale zcela ji nerozumím. Objednávku jste vytvořil 28.11. a dodána byla 1.12. cca ve 14 hodin, tak jak bylo telefonicky domluveno. Dle Vaší poznámky kolega zboží předal na podatelně. Mrzí mě, jestli Vám objednávku předali až ve středu, nicméně ta kritika, by měla asi tím pádem směřovat jiným směrem . Děkujeme za objednávku a snad to příště dopadne vše na 100 %. S pozdravem a přáním: Na zdraví! Martin Šoltys, tým Pan Alfréd.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Rychlá dodávka, ovšem zboží mělo méně jak měsíc do konce trvanlivosti, což nepovažuji za solidní jednání. Nikde to nebylo zmíněno.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • předražené zboží
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka zaslaná do zásilkovny která ma dovolenou a pak pošlou
    E- mai ,lže už měla být vyzvednutá!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Termín!

    Reakce obchodu Pan Alfréd

    Dobrý den pane Alenej, mrzí nás Vaše nespokojenost, bohužel vybral jste produkt, který nebyl skladem a který je dlouhodobě vyprodán o čem jsme Vás informovali pomocí sms zprávy, společně s odhadovaným termínem dodání. Omlouváme se za tuhle nepříjemnost, ale není v našich silách změnit termín dodání, jelikož je produkt vyprodán u všech našich ověřených distributorů. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním hezkého dne, Martin Šoltys, tým Pan Alfréd.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Údajný rozvoz po Praze zdarma (bohužel jsem nemohl otestovat)
    • Ignorace objednávky a nekomunikace se zákazníkem

    Bývá zvykem, že po objednání zboží vám přijde email se shrnutím, případně údaji pro platbu atd. Prostě nějaké potvrzení objednávky. To bohužel ale nedorazilo, neměl jsem tedy jak provést platbu. Ze strany obchodu nikdo neměl ani snahu mne jakkoliv kontaktovat a objednávku řešit. Nakonec jsem zboží zakoupil v kamenném obchodu za ještě nižší cenu.
    Za sebe nedoporučuji

    Reakce obchodu Pan Alfréd

    Dobrý den Ondro, mrzí nás Vaše nespokojenost s nakupováním u Pana Alfréda. Objednávku jsme samozřejmě obdrželi. Náš systém automaticky generuje emaily, které Vám zasílá a nám posílá kopii, která nám dorazila. Bohužel ne vždy tento automaticky email dorazí našim zákazníkům, jelikož nedokážeme ovlivnit nastavení spamových filtrů, blokaci obrázků apod. Zákazníky kontaktujeme až po delší době od splatnosti, kdy není objednávka zaplacena, dáváme Vám tak možnost zboží si „rezervovat“ a objednávku promyslet, navíc z povahy našeho sortimentu nechceme nikoho k zaplacení objednávky uhánět. V případě těchto technických potíží se snažíme být k dispozici v co největším časovém intervalu na našem kontaktním chatu, emailu a infolince. Pevně věřím, že Vaše příští návštěva dopadne výrazně lépe. S pozdravem a přáním hezkého dne, Martin Šoltys, tým Pan Alfréd.