Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ceny
    • Arogantní komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pěkné stránky, což je ale bohužel vše
    • Naprosto absurdní doba dodání - objednáno 14.12.2020, doručováno 6.1.2021 (po 23 dnech)
    • Neodpovídají na emailové dotazy
    • Pošlou automatický email, že zboží je odesláno, bez možnosti sledovat zásilku - nejspíše proto, že reálně je zboží odesláno až o další den později
    • Používají pro přepravu nejhoršího přepravce, který v ČR operuje (We Do / In Time).

    - Objednávka vytvořena 14.12.2020 (všechny položky skladem)
    - Dne 16.12.2020 jsem psal email, kdy bude odesláno - bez odpovědi
    - Dne 18.12.2020 expedováno (automatický email bez možnosti sledovat zásilku)
    - Dne 6.1.2020 doručováno (po 23 dnech)

    Chápu, že v předvánočním shonu nejde vše rychle a hned, ale aby doručení objednávky trvalo 23 dní, to nepochopím. Zásilku jsem již nepřevzal, vrátila se do obchodu zpět. Že by někdo od nich napsal omluvu nebo nějaké info o stornu objednávky - tím se také neobtěžují...

  • Nedoporučuje obchod

    • Dobrý den.Na to,že jsem si objednala láhev,která nebyla nejlevnější zabalena byla katstrofálně.Já osobně bych měla strach takto zabalené zboží poslat dál.Krabice vypadala jako by byla použitá už několikrát a láhev v ní byla položená na volno ,nijak nezajištěná lítala v krabici se divím,že se při přepřavě nerozbila.

    Reakce obchodu Pan Alfréd

    Dobrý den, děkujeme za Vaši kritiku. Několik tisíc lahví jsme již poslali a velká část z nich dorazila úspěšně do cíle, podobně jako ta Vaše. Mrzí nás Vaše kritika, ale nevíme jak se z ní poučit. Krabice používáme vždy nové, to že vypadají jako použité je účel, chrání láhev před poškozením. Pokud by nebylo s lahví něco v pořádku, obratem Vám uznáme reklamaci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Během 11 dnu zboží stale nedoručeno

    Reakce obchodu Pan Alfréd

    Dobrý den, bohužel se Vaše objednávka poškodila při přepravě, ač se snažíme sebevíc, občas k této situaci dojde. Omlouváme se za vzniklé potíže. Vaši reklamaci jsme uznali ještě předtím, než nám vůbec přepravce vrátil poškozené láhve a vrátili vám peníze na účet, včetně nákladů na přepravu. Vzhledem k tomu, že jste o této politováníhodné situaci byla informována i přepravcem a celou objednávku jsme Vám na Vaší žádost refundovali, nerozumím tomu, jaké zboží chcete dodat?

  • Nedoporučuje obchod

    • úrijde jina lahev, nez kterou si objednavate. Obsah je stejny, ale jine baleni, coy je spatne, clovek vybira i vzhled

    Reakce obchodu Pan Alfréd

    Dobrý den, pokud nejste s objednávkou spokojen, kontaktujte nás skrz info mail nebo info linku. Zdarma Vám zašleme štítek k vrácení a objednávku Vám budeme refundovat. Bohužel design láhve se mění a často máme skladem stejný rum, či jiné druhy destilátů, v různých baleních. Není bohužel v našich silách na 100% sledovat, kdy se prodá poslední láhev a obratem vyměnit obrázek, proto nabízíme bezplatně možnost objednávku vrátit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží na stránkách a zboží dodané se liší

    u Henessy byly zcela odlišné viněty,nelze použít jako dárek.Zboží se pokusím vrátit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mělo být k vyzvednutí v Zásilkovně, ale bylo mi po mém urgování eshopem sděleno, že se cestou rozbilo, tudíž nedorazilo. Ani po týdnu stále nemám zboží, dokonce ani zprávu o tom, zda ho vůbec ještě dostanu, případně kdy.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na můj telefonát po 8 dnech mi bylo sděleno, že nemají požadované 3 láhve. Zboží už zajistili a zásilku ihned odesílají. Stále nic nedorazilo. Španý přístup k zákazníkovi a nulová komunikace obchodu.
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • vypadalo to dobře
    • zaplacená zásilka po lo dnech nedorazila.Info linku nezvedají

    Reakce obchodu Pan Alfréd

    Dobrý den,
    bohužel to vypadá, že Vaše objednávka uvízla v logistice Uloženky. Odesílali jsme již před týdnem, ale nejspíš mezičasem uzavřeli výdejní místo na které zásilka mířila. Omlouvám se za komplikace, budeme Vás kontaktovat mailem, abychom našli jiné výdejní místo a mohli tak doručení uspíšit.
    S pozdravem,
    Pan alfréd

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejsou schopni vyridit objednavku co nejdriv,a to i pres to,ze ja jsem z Prahy,a sklad maji taky v Praze.Navic,komunikujou pres pocitac,proste neosobni.Nikdy vice!

    Reakce obchodu Pan Alfréd

    Dobrý den, zboží které není skladem a je momentálně nedostupné doručit bohužel nedokážeme, ani kdyby jste bydlel přímo v našem skladě :-).

  • Nedoporučuje obchod

    Při objednávce byla skladem a když jsem se ptala kdy bude doručena. Bylo mi oznámeno, že není skladem a bude až v lednu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Chtěla jsem objednávku do práce - dodací adresa , ale doručeno domu - žádné prekvapeni pro manžela
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mesic stara zaplacena objednavka stale nevyrizena. Naskladneni melo probehnout do tydne. Obchod posledni dny nebere telefon ani neodpovida na email.

    Reakce obchodu Pan Alfréd

    Dobrý den,
    tak jak jsme Vás informovali po vytvoření objednávky, naskladnění do týdne proběhnout nemělo. S delší dodací dobou jste souhlasil, nabídli jsme Vám i jiné zboží a samozřejmě jste mohl objednávku obratem zrušit a peníze bychom bez otálení vrátili na Váš účet, ostatně takto jsme to i vyřešili. Chápejte, že pokud objednáváte zboží z mikro-lihovaru, kde to v podstatě vyrábí nadšenci, není možné zaručit exaktní dobu dodání, pokud zboží nemáme skladem.
    S pozdravem,
    Pan Alfréd

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednavala jsem kuryera na pristi den, prislo to in-time spedici za tyden.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka nebyla dodána a obchod mne nijak nekontaktoval. Zakoupim jinde

    Reakce obchodu Pan Alfréd

    Dobrý den, v objednávce jste vybral platbu převodem a objednávku jste doposud neuhradil, nezaplacené objednávky neposíláme. Dovoluji si tedy Vaši objednávku stornovat, abychom uvolnili zboží pro ostatní zákazníky. Děkuji.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Martin Šoltys
    Pan Alfréd s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Recenze obchodu byly pěkné, ale objednané a zaplacené zboží ani po deseti dnech nemám, ani nemám zprávu, kdy se tak stane. Jsem zklamaný.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Vstřícnost a slušné jednání
    • Nabízí zboží které nemají
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    dlouhá dodací doba

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouhá doba dodání a komunikace skoro žádná.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nevím proč nabízí zboží které nemá .