Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zaplatila jsem si e-knihu, ale nedokážu ji stáhnout. V čem je chyba nevím.
-
Nedoporučuje obchod
špatná komunikace
Reakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
v reakci na Vaše hodnocení Vás na e-mail oslovila kolegyně ze zákaznického servisu. Rádi bychom pochopili, kde nastal komunikační problém.
Omlouvám se za komplikace a přeji pěkný den
Daniel Kádner
Manažer e-shopu palmknihy -
Nedoporučuje obchod
Samotné objednání bylo v pohodě, ale velký problém pro mne nastal při placení, když jsem chtěla platit přes bankovní účet a platba byla možná pouze přes QR kód. Na změnu platby se mi už - i přes mou snahu - nepodařilo dostat. Obchod mě už nekontaktoval, třebaže na odezvu z jejich strany pořád ještě čekám. Nevím, proč si obchod myslí, že všichni mají "chytré" telefony. Považuji takové obchodní praktiky za druh diskriminace. Stačí přece zaslat číslo účtu a příp. variabilní symbol.
Reakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
v první řadě mě velice mrzí Vaše zkušenost s nákupem. Objednávka je nyní již zrušena a pro její zaplacení by bylo nutné projít znovu košíkem s novou objednávkou. Co se týče jednotlivých problémů, pokusíme se pomoci níže.
Platební údaje naleznete hned pod zmíněným QR kódem na platební bráně Comgate. Údaje lze okopírovat nebo opsat. Následně můžete údaje znovu zobrazit, nebo změnit platební metodu. Stačí následovat postup popsaný v e-mailu "Přijetí objednávky", který od nás dorazil cca 15 minut od platby.
Žádná Vaše zpráva nás bohužel nezastihla a nemohli jsme na ni tedy reagovat. Je možné, že jste například odepsala na e-mail od platební brány comgate? Každopádně je nejlepší vždy napsat přímo na [email protected] nebo zavolat na naši linku +420 731 159 973
Omlouvám se za komplikace. Určitě budeme dál pracovat na zpřehlednění našich systému.
Daniel Kádner
Manažer e-shopu Palmknihy.cz -
Nedoporučuje obchod
- Nefungující platební brána
- Nereagovali na mé připomínky, odpovědi byly stále stejné, vygenerované a nijak mi nepomohly.
- Až po 6 dnech jsem mohla svou objednávku konečně zaplatit, přesto mne neustále bombardovali upominkami o zaplacení.
Reakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
velice mě mrzí Vaše zkušenost. Popsaný problém s přechodem na platební bránu jsme bohužel u jiného nákupu nezaznamenali. Velice by nám pomohly detailnější informace. Pokud budete ochotna, kolegyně na zákaznickém servisu se Vám budou rády věnovat.
Co se týče automatických odpovědí, vždy je posíláme na první dotaz v rámci e-mailového vlákna. Jejich cílem je pouze informovat tom, jak rychle můžete očekávat odpověď. Pokud se nepletu, nakonec se podařilo s pomocí platebního odkazu od kolegyně platbu zaplatit.
Opakované upomínky k platbě chodili proto, že došlo k založení tří stejných objednávek.
V případě potřeby lze neuhrazenou platbu zaplatit nebo naopak zrušit skrze odkaz v e-mailu o nepodařené platbě. Jinak dojde k automatickému zrušení objednávky během týdne od objednání. Do té doby dorazí ke každá objednávce upomínka k platbě.
Omlouvám se za nepříjemný nákupní zážitek a přeji spokojený start do nového roku.
Daniel Kádner
Manažer e-shopu Palmknihy.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Po objednání a zaplacení 2 dny žádná informace ani reakce. Třetí den až po tel. kontaktování byla objednávka zpracována k odeslání.
Reakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
v předvánočním období může dojít k vytvoření menší fronty před odesláním některých balíků. Naším cílem je vždy balíček doručit do Vánoc, což v tomto případě podařilo. Mrzí mě, že jsme vás lépe neinformovali o stavu objednávky. Zapracujeme na tom. K jejímu odeslání by každopádně došlo nehledě na telefonní dotaz.
Omlouvám se za způsobené nepohodlí a přeji dobrý start do nového roku
Daniel Kádner
Manažer e-shopu Palmknihy.cz -
Nedoporučuje obchod
- Objednáno 9. a 23. teprve expedováno
Reakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
moc se mrzí, že jsme Vám potenciálně pokazili Vánoční plány.
Dle všeho došlo k problémem s dostupností jedné z objednaných položek.
Kolegyně ze zákaznického servisu Vás kontaktují kolem možností řešení.
Velice se omlouvám se za komplikace
Daniel Kádner
Manažer e-shopu Palmknihy.cz -
Nedoporučuje obchod
Několikrát jsem nakoupil e-knih(y) a když jsem ji(e) chtěl stáhnout nešlo to. Musel jsem čekat několik dní (minulý rok když jsem byl na dovolené). Letos jsem musel čekat "jen" jeden den. Přišlo mi to jako podvod pokud prodáváte e-knihy a dostanete zaplaceno a knihy nejdou stáhnout je to pro mě nepochopitelné. Normálně bych řekl že palmknihy jsou výborný eshop, ale tyto příhody mě znehodnotily můj pohled na nakupování na plamknihy.cz
Reakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
rád bych řekl, že se vždy vše obejde bez technických potíží, ale bohužel to tak není. Na konci dne pracujeme s technologiemi a problém může nastat například i přímo ve zdrojovém v souboru e-knihy.
Během let usilovně pracujeme na tom, aby naše systémy byli stabilnější, abychom odhalovali chyby v knihách ještě před začátkem jejich prodeje a celkově jsme poskytovali lepší služby. V tomto jsme za poslední dva roky udělaly velké kroky kupředu.
Velice mě mrzí, že jste měl takovou zkušenost, kterou popisujete. Opravdu to pro nás není zvykem. Kontaktujeme vás na e-mail kolem detailů.
Jménem e-shopu se omlouvám
Daniel Kádner
Manažer e-shopu Palmknihy.cz -
Nedoporučuje obchod
- Rychlost,cena
Kniha mi přišla v jiném formátu než jsem potřebovala a jelikož jsem nepolibena technologiemi,musela jsem otravovat zdatnější kolegy.
-
Nedoporučuje obchod
- Knihy zde vyšly nejlevněji.
Kniha přišla ušpiněná, zbytky lepidla po nějaké samolepce zřejmě s cenou, přebal byl ohnutý. Bylo vidět, že kniha nebyla vzata nová ze skladu, ale někde se povalovala a mělo ji v rukou X lidí. Toto by na e-shopu být nemělo.
-
Nedoporučuje obchod
Koupenou e-knihu nelze stáhnout 20 dnů od zaplacení. Pracovnice obchodu stále slibuje, že po čase to půjde.
-
Nedoporučuje obchod
- Problém s placením,ale chyba na mé straně,tu složitost jsem nezvladla
-
Nedoporučuje obchod
3 dny nebylo možno platit přímo 24hod
jinak jsem leta spokojen, ale podlení dobu se mi nepodařilo koupit jedinou knihuReakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
naše platební brána měla bohužel problém se zpracováním expresních bankovních převodů z důvodu výpadku na straně jejich dodavatele. Nápravu bohužel očekávají až ke konci října a do té doby jsou expresní převody nahrazeny běžným převodem. O výpadků budeme po celou dobu jeho trvání informovat v přímo v košíku během výběru platební metody.
Velice se omlouvám za nepříjemnost. Naše zákaznická podpora Vás kontaktuje ohledně dalších možností.
Daniel Kádner
Manažer e-shopu -
Nedoporučuje obchod
E-kniha ani po týdnu od zakoupení nejde stáhnout.
Reakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
velice se omlouvám. Bohužel se jedná o e-knihu od externího dodavatele a narazili jsme na technický problém s předprodejem, který intenzivně řešíme.
E-kniha bude zítra k dispozici ke stažení celá a už by nemělo docházet k problémům. Kolegyně ze zákaznického servisu se Vám ještě ozvou ohledně kompenzace.
Daniel Kádner
Manažer e-shopu Palmknihy -
Nedoporučuje obchod
- Po výběru knih jsem chtěla zaplatit. Nepovedlo se. Tak jsem obdržela instrukce k platbě pomocí bankovního převodu. Zaplatila jsem. Nic nepřišlo!
Reakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
kontroloval jsem stav objednávky a mluvil s kolegyní na zákaznické lince. Dle všeho došlo ke zrušení platby a následné opravě.
Platba proběhla a zakoupené e-knihy jsou k dispozici na Vašem účtu. Platba převodem během víkendu samozřejmě může zabrat delší čas. Dle toho co píšete, také mohlo dojít k omylu. V tomto případě objednání e-knih na místo tištěných knih. Je to možné?
Kolegyně ze zákaznického servisu se Vám ozve a pomůže situaci vyřešit.
Omlouvám se za komplikace a přeji pěkný den
Daniel Kádner
Manažer e-shopu Palmknihy -
Nedoporučuje obchod
Dle mého názoru je velmi omezený výběr knih.
Reakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
Aktuálně máme v nabídce skladem cca 60 000 tištěných knih, 40 000 e-knih a 5 000 audioknih.
budeme moc rádi, pokud s námi nasdílíte jaký typ knih na našem online knihkupectví chybí.
Mrzí mě, jsme jsme nenaplnili Vaše očekáváme a budeme vděční za zpětnou vazbu.
Daniel Kádner
Manažer e-shopu Palmknihy -
Nedoporučuje obchod
- nejde platit e-knihy kartou Edenred Benefits
Reakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
platbu Edenred benefity podporujeme a to i při nákupu e-knih. Proces platby je stejný jako v případně platby běžnou platební kartou. Pokud někde došlo k problému, budeme vděční za více informací. Každopádně Vám rádi pomůžeme na naší zákaznické lince +420 731 159 973 nebo na [email protected]
Daniel Kádner
Manažer e-shopu Palmknihy -
Nedoporučuje obchod
- Chybí platební metoda přes mobilního operátora (z kreditu nebo účtu).
Reakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
v tento okamžik tento způsob platby skutečně nepodporujeme a do budoucna zatím ani neplánujeme. Každopádně děkuji za zpětnou vazbu. Budeme sledovat, zda se poptávka po této metodě nebude zvyšovat a případně se na tuto funkci zaměříme.
Daniel Kádner
Manažer e-shopu Palmknihy -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Kniha byla zabalená, ale poškozená
Reakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
kolegyně ze zákaznické podpory Vás kontaktovala na e-mail ohledně možnosti výměny a s malou kompenzací za způsobenou nepříjemnost. Poškození knihy se snažíme zamezit, ale bohužel sem tam kniha uteče.
Omlouvám se a přeji pěkný den
Daniel Kádner
Manažer e-shopu -
Nedoporučuje obchod
Spôsobmi uvedenými v možnostiach nebolo možné previesť platbu ani po konzultácii s podporou.
Reakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
Mrzí mě, že Vaše objednávka nešla dokončit. Prověřím s dodavatelem naší platební brány, proč k tomu mohlo dojít. Bohužel další podobný případ při platbě kartou nebo převodem nemáme hlášený.
Daniel Kádner
Manažer e-shopu Palmknihy -
Nedoporučuje obchod
- nejen že se mi objednávka ve vašem systému zdvojnásobila - vyřešeno s vaší callem, objednávka přišla, zaplacena. DNES MI OD VAS UPOZORNĚNÍ ŽE MI POSÍLÁTE DALŠÍN !!!!!! neskutečné !!!!
- neskutečný přístup k zákazníkovi
Reakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
zkontroloval jsem náš systém a opravdu Vám nedopatřením odešly dva e-maily k potvrzení přijetí objednávky. V obou je uvedeno stejné číslo objednávky. Důvodem byla chyba v našem systému, která je již opravena.
Poslední e-mail, který Vám byl zaslán, obsahoval fakturu k Vaší platbě a nejednalo se o potvrzení objednávky. Rozumím nicméně, že jste po předešlé zkušenosti mohl dojít k jinému závěru.
Omlouvám se za způsobený zmatek a doufám, že Vám doručená kniha zlepšila náladu. V případně nejasností určitě doporučuji kontaktovat náš zákaznický servis. Po uvedení čísla objednávky Vám velice rychle pomůže.
Daniel Kádner
Manažer e-shopu Palmknihy