Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Několikrát jsem nakoupil e-knih(y) a když jsem ji(e) chtěl stáhnout nešlo to. Musel jsem čekat několik dní (minulý rok když jsem byl na dovolené). Letos jsem musel čekat "jen" jeden den. Přišlo mi to jako podvod pokud prodáváte e-knihy a dostanete zaplaceno a knihy nejdou stáhnout je to pro mě nepochopitelné. Normálně bych řekl že palmknihy jsou výborný eshop, ale tyto příhody mě znehodnotily můj pohled na nakupování na plamknihy.cz
-
Nedoporučuje obchod
- Rychlost,cena
Kniha mi přišla v jiném formátu než jsem potřebovala a jelikož jsem nepolibena technologiemi,musela jsem otravovat zdatnější kolegy.
-
Nedoporučuje obchod
- Knihy zde vyšly nejlevněji.
Kniha přišla ušpiněná, zbytky lepidla po nějaké samolepce zřejmě s cenou, přebal byl ohnutý. Bylo vidět, že kniha nebyla vzata nová ze skladu, ale někde se povalovala a mělo ji v rukou X lidí. Toto by na e-shopu být nemělo.
-
Nedoporučuje obchod
Koupenou e-knihu nelze stáhnout 20 dnů od zaplacení. Pracovnice obchodu stále slibuje, že po čase to půjde.
-
Nedoporučuje obchod
- Problém s placením,ale chyba na mé straně,tu složitost jsem nezvladla
-
Nedoporučuje obchod
3 dny nebylo možno platit přímo 24hod
jinak jsem leta spokojen, ale podlení dobu se mi nepodařilo koupit jedinou knihuReakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
naše platební brána měla bohužel problém se zpracováním expresních bankovních převodů z důvodu výpadku na straně jejich dodavatele. Nápravu bohužel očekávají až ke konci října a do té doby jsou expresní převody nahrazeny běžným převodem. O výpadků budeme po celou dobu jeho trvání informovat v přímo v košíku během výběru platební metody.
Velice se omlouvám za nepříjemnost. Naše zákaznická podpora Vás kontaktuje ohledně dalších možností.
Daniel Kádner
Manažer e-shopu -
Nedoporučuje obchod
E-kniha ani po týdnu od zakoupení nejde stáhnout.
Reakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
velice se omlouvám. Bohužel se jedná o e-knihu od externího dodavatele a narazili jsme na technický problém s předprodejem, který intenzivně řešíme.
E-kniha bude zítra k dispozici ke stažení celá a už by nemělo docházet k problémům. Kolegyně ze zákaznického servisu se Vám ještě ozvou ohledně kompenzace.
Daniel Kádner
Manažer e-shopu Palmknihy -
Nedoporučuje obchod
- Po výběru knih jsem chtěla zaplatit. Nepovedlo se. Tak jsem obdržela instrukce k platbě pomocí bankovního převodu. Zaplatila jsem. Nic nepřišlo!
Reakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
kontroloval jsem stav objednávky a mluvil s kolegyní na zákaznické lince. Dle všeho došlo ke zrušení platby a následné opravě.
Platba proběhla a zakoupené e-knihy jsou k dispozici na Vašem účtu. Platba převodem během víkendu samozřejmě může zabrat delší čas. Dle toho co píšete, také mohlo dojít k omylu. V tomto případě objednání e-knih na místo tištěných knih. Je to možné?
Kolegyně ze zákaznického servisu se Vám ozve a pomůže situaci vyřešit.
Omlouvám se za komplikace a přeji pěkný den
Daniel Kádner
Manažer e-shopu Palmknihy -
Nedoporučuje obchod
Dle mého názoru je velmi omezený výběr knih.
Reakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
Aktuálně máme v nabídce skladem cca 60 000 tištěných knih, 40 000 e-knih a 5 000 audioknih.
budeme moc rádi, pokud s námi nasdílíte jaký typ knih na našem online knihkupectví chybí.
Mrzí mě, jsme jsme nenaplnili Vaše očekáváme a budeme vděční za zpětnou vazbu.
Daniel Kádner
Manažer e-shopu Palmknihy -
Nedoporučuje obchod
- nejde platit e-knihy kartou Edenred Benefits
Reakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
platbu Edenred benefity podporujeme a to i při nákupu e-knih. Proces platby je stejný jako v případně platby běžnou platební kartou. Pokud někde došlo k problému, budeme vděční za více informací. Každopádně Vám rádi pomůžeme na naší zákaznické lince +420 731 159 973 nebo na [email protected]
Daniel Kádner
Manažer e-shopu Palmknihy -
Nedoporučuje obchod
- Chybí platební metoda přes mobilního operátora (z kreditu nebo účtu).
Reakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
v tento okamžik tento způsob platby skutečně nepodporujeme a do budoucna zatím ani neplánujeme. Každopádně děkuji za zpětnou vazbu. Budeme sledovat, zda se poptávka po této metodě nebude zvyšovat a případně se na tuto funkci zaměříme.
Daniel Kádner
Manažer e-shopu Palmknihy -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Kniha byla zabalená, ale poškozená
Reakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
kolegyně ze zákaznické podpory Vás kontaktovala na e-mail ohledně možnosti výměny a s malou kompenzací za způsobenou nepříjemnost. Poškození knihy se snažíme zamezit, ale bohužel sem tam kniha uteče.
Omlouvám se a přeji pěkný den
Daniel Kádner
Manažer e-shopu -
Nedoporučuje obchod
Spôsobmi uvedenými v možnostiach nebolo možné previesť platbu ani po konzultácii s podporou.
Reakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
Mrzí mě, že Vaše objednávka nešla dokončit. Prověřím s dodavatelem naší platební brány, proč k tomu mohlo dojít. Bohužel další podobný případ při platbě kartou nebo převodem nemáme hlášený.
Daniel Kádner
Manažer e-shopu Palmknihy -
Nedoporučuje obchod
- nejen že se mi objednávka ve vašem systému zdvojnásobila - vyřešeno s vaší callem, objednávka přišla, zaplacena. DNES MI OD VAS UPOZORNĚNÍ ŽE MI POSÍLÁTE DALŠÍN !!!!!! neskutečné !!!!
- neskutečný přístup k zákazníkovi
Reakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
zkontroloval jsem náš systém a opravdu Vám nedopatřením odešly dva e-maily k potvrzení přijetí objednávky. V obou je uvedeno stejné číslo objednávky. Důvodem byla chyba v našem systému, která je již opravena.
Poslední e-mail, který Vám byl zaslán, obsahoval fakturu k Vaší platbě a nejednalo se o potvrzení objednávky. Rozumím nicméně, že jste po předešlé zkušenosti mohl dojít k jinému závěru.
Omlouvám se za způsobený zmatek a doufám, že Vám doručená kniha zlepšila náladu. V případně nejasností určitě doporučuji kontaktovat náš zákaznický servis. Po uvedení čísla objednávky Vám velice rychle pomůže.
Daniel Kádner
Manažer e-shopu Palmknihy -
Nedoporučuje obchod
- Když mi konečně poslali platební údaje, objednávku jsem zaplatila, zboží neposlali a peníze vrátili. Obchod vůbec nemá zájem prod toá v prodavatd
Reakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
Mrzí mě, že se vám nepodařilo objednávku dokončit a že si odnášíte negativní zážitek.
Zkontrolovali jsme systémy a odkaz na informace k platbě byl odeslán v rámci e-mailu o potvrzení objednávky několik minut po jejím založení. Proč tedy došlo ke zrušení objednávky?
Pokud platba dorazí déle jak za 5 pracovních dní, je objednávka automaticky zrušena. Automat následně pošle peníze zpět na účet. Automatické zaslání prostředků zpět na účet se odehraje i v případě, že došlo například k chybnému zadání VS.
Pokud byste byla ochotna nám situaci lépe popsat, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na [email protected] nebo tel. lince +420 731 159 973.
Rádi vám pomůžeme
Daniel Kádner
Manažer e-shopu Palmknihy -
Nedoporučuje obchod
těžko zatím hodnotit, zboží nedorazilo, obchod nekomunikuje
Reakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
v rámci objednávky 2126369889 byla zakoupena elektronická kniha. Objednávka tedy byla vyřízena ihned, o čemž vám měl dorazit e-mail. Je možné, že se jednalo o omyl a mělo se jednat o tištěnou variantu knihy?
Kontaktujte prosím naši zákaznickou linku na tel. +420 731 159 973 nebo e-mail [email protected]
Moje kolegyně Vám rády pomohou
Daniel Kádner
Manažer e-shopu Palmknihy -
Nedoporučuje obchod
Neni mozne pouzit mezinarodni platebni karty. Nastesti Kosmas tento problem nema.
Reakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
mrzí mě, že jsme vám nemohli pomoci. V našem případně se momentálně jedná o bezpečnostní opatření. Historicky jsme zaznamenali problémy s pokusy o podvodné platby ze zemí mimo EU. Tuto politiku do budoucna zvážíme.
Omlouvám se a přeji pěkný den
Daniel Kádner
Manažer e-shopu Palmknihy -
Nedoporučuje obchod
- Kniha k přijímacím zkouškám na střední škokuškám byla dost drahá a výsledky se musí hledat na internetu a dodávka byla přes českou poštu,raději bych brala Zásikovnuji
Reakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
mrzí mě, že jste se svým nákupem nebyla spokojena.
Co se týče doručení, budu rád, když nám napíšete více informací přímo na naši zákaznickou linku. U objednávky je jako metoda doručení zvolena Zásilkovna a není mi jasné, jak mohlo dojít ke zmatení dopravců.
Děkuji moc a omlouvám se za komplikace.
Daniel Kádner
Manažer e-shopu -
Nedoporučuje obchod
Kniha dorazila poškozená v nevhodném obalu. Otlučené rohy, nemohl jsem ji věnovat jako dárek.
Reakce obchodu Palmknihy
Dobrý den,
s kolegy na skladu jsme nastalou situaci řešili a na kvalitu balení se budou soustředit. Omlouvám se, že jsme knihu nedoručili dle očekávání.
Daniel Kádner
Manažer e-shopu -
Nedoporučuje obchod
- Objednané knihy byly doručeny
- Zabalení knih bylo nedostatečné, jedna kniha byla poškozená
I přes výslovnou poznámku o zabalení knih, byly knihy zabaleny pouze do měkkého kartonu a došlo k poškození jedné z nich.