Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    špatný web stále nějaké chyby , ten starší byl bez problémů
    knihu jsem zakoupila a nešla stáhnout 2 dny

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za způsobené potíže. Mrzí nás, že se Vám nedařilo eknihu stahnout ihned.
    Věřím, že příště bude vše v pořádku.

    Krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod udělal nově e shop a od té doby nic nefunguje jako předtím. Knihy z přáníček mizí a naskakují zpět, stažené knihy mají jen čísla místo názvů, akční knihy se míchají dohromady. Totálně zp.asený web
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ekniha nejde poslat do čtečky, ani stáhnout

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme, s nasazením nových stránek se, bohužel, vyvrbily chyby při stahování eknih konkrétního nakladatelství. Napište, prosím, na: [email protected], dořeší s Vámi.

    Krásný den,
    Palmknihy

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Po dlouhých letech, co jsem byl spokojený zákazník, mi již týden nejde stáhnou jedna (ze dvou naposledy koupených) e-knika. Psal jsem jim dotaz, odpověď jsem dostal rychlou a v duchu: "omlouváme se za technické problémy, pracujeme na tom a ještě dnes by to mělo být OK". Mám pochopení pro potřebu času na vyřešení technického problému, ale týden je na obchod s e-knihami už moc.

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    máte pravdu a velmi se omlouváme za delší opravu nemožnosti stažení. I nás to velmi mrzí.

    Přeji Vám pěkný den,
    Palmknihy

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    S obchodem jsem byla do této doby spokojená. Minulý týden jsem si koupila dvě e-knihy označené okamžitě ke stažení. Jednu se mi podařilo stáhnout, druhá již týden stáhnout nejde. Přivítala bych informaci o existujícím problému před nákupem knihy.

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za vzniklé komplikace. Bohužel jsme toto nevěděli dříve, jinak bychom eknihu nenabízeli k prodeji.

    Přeji Vám pěkný den,
    Palmknihy

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Obchod jako takový super, ale s novým kabátem děs. Dřívější podoba byla lepší, přehlednější, snadnější

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    to nás mrzí. Na webových stránkách se ještě pracuje. Věřím, že brzy bude náš nový web opět uživatelsky přívětivý.

    Krásný den,
    Palmknihy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nemám, zákaznická podpora nereaguje

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za komplikace. Jak jsem zjistila, se zákaznickou podporou jste byla v kontaktu a objednávka byla stornována a vrátili jsme Vám peníze.

    Bohužel se jednalo o chybu se stahováním, která si vyžádala delší čas na opravu. Velmi nás to mrzí.

    Přeji Vám pěkný den,
    Palmknihy

  • Nejsem si zcela jist, jak ohodnotit, nepravdivý údaj o knize má na svém webu již vydavatel...

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nebyl s nákupem spokojený. Co přesně bylo s objednanou knihou špatně? Reklamaci můžete řešit na: [email protected]

    Pěkný den,
    Palmknihy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zákazník si vše musí zařizovat sám, nefunčkní webové rozhraní, vratku nelze provézt na pobočce, jelikož neexistuje.

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše zkušenost s naším obchodem. Ano, kamennou prodejnu nemáme, všechny knihy se balí a expedují z našeho skladu v Ostravě. Ale vrácení zboží je, samozřejmě, možné.

    Pokud byste potřebovala s něčím pomoci, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu: [email protected]

    Palmknihy

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Kniha přišla poničená

    Kniha vypadala jak z antikvariátu,nebylo možné jí věnovat jako dárek, musela jsem ji objednat znovu, jinde.

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    to nás velmi mrzí. Konktaktujte, prosím, naši zákaznickou podporu: [email protected], poradí Vám, jak postupovat, abychom vše dořešili k Vaší spokojenosti.

    Pěkný den,
    Palmknihy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží objednané 30.11.21doposud nedorazilo

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za prodlevu s dodáním. Bohužel se k předvánočnímu shonu přidal ještě covid, který nám poslal domů mnoho pracovníků expedice a tím jsme nabrali skluz v balení balíčků knih.

    Pěkný den,
    Palmknihy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Proti obchodu nic nemám, ale to co nabízeli a co byl obsah knihy bylo v příkrém rozporu. Knihu jse

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste spokojený. Co je s knihou špatně?
    Kontaktujte nás, prosím, na: podpora@palmknihycz.

    Pěkný den,
    Palmknihy

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Na obalu knihy je rýha.

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že Vám přišla kniha s poničenou obálkou. Toto je možné řešit, určitě se nám ozvěte na: [email protected]. Vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Pěkný den.
    Palmknihy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi nedoruceno
    • nikdo mne nekontaktoval

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za prodlevu s expedicí. Bohužel se covid nevyhnul ani pracovníkům naší expedice a nebyli jsme schopni expedovat tak, jako obvykle. Jak vidím, balíček s knihou Vám byl včera doručen.

    Přejeme Vám klidný advent a hodně zdraví!

  • Je to týden a objednané knihy dosud nedorazily! Mi

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za prodlevu s expedicí Vaší objednávky. Bohužel se covid nevyhnul ani pracovníkům naší expedice a nabrali jsme skluz s balením knih. Děláme, co můžeme, abychom vše dohnali. Vaši objednávku předáme dopravci v tomto týdnu.

    Děkujeme za pochopení.

    Přejeme klidný advent a hodně zdraví!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    25.10.2021 jsem si objednal a zaplatil knihu... je 10.11.2021 a nemám nic...

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    zde, bohužel, došlo ke ztrátě balíčku na straně dopravce - Zásilkovny. Řešili jsme s Vámi a byla Vám doposlána náhradní kniha. Velmi nás tato situace mrzí.

    Přejeme Vám klidný advent a hodně zdraví!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Neochota prodavačky, paní mi nechtěla pomocí s platbou při převzetí zásilky,platba kartou nebyla možná s proto mi objednávku rovnou zrušila

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Muselo dojít k nějakému nedorozumění.

    Přeji Vám klidný advent a hodně zdraví!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nelze platit zboží až při převzetí,nákup jsem z tohoto důvodu nedokončil, tudíž nechápu proč je veden jako provedený

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    u nás je možné platit předem některou z rychlým platebních metod: platba kartou, expresním převodem přes banku zákazníka, nebo přes PayPal účet.

    Pokud by se nedařilo, můžete nás kontaktovat na: podpora@palmknihycz. Rádi poradíme.

    Pěkný den.
    Palmknihy

  • Zaplacenou e knihu jsem dodnes nedostal.
    Josef Fiala
    Neratovice

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • E-knihy
    • Sortiment
    • Ceny
    • Neposielajú na Slovensko

    Doteraz som nepochopil dôvod prečo neposielajú na Slovensko,.. stovky CZ e-shopov posielajú cez zásielkovňu tisíce balíkov aj na Slovensko.. Je to úplne absurdné.. Všetko je rovnaké až na adresu doručenia.. Ako keby bolo posielanie balíkov na Slovensko na úrovni posielania kamsi do Burkiny Faso... Veľmi zle...