Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při stahování knihy mi to téměř dva dny psalo něco jako: Příprava bude trvat dlouho, zkuste to později.
    Na maily obchod neodpovídá.

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    napište prosím Váš e-mail na [email protected] Budeme se mu obratem věnovat.
    Obecně platí, že u některých titulů může generování trvat déle a je potřeba kliknout opakovat. Závisí to na velikosti zdrojových souborů.

    Daniel Kádner
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejde zaplatit kartou

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    kartou platit možné je, pokud byste někdy v budoucnu narazil na problém, napište nám prosím na [email protected] nebo zavolejte na zákaznickou linku. Rádi vám pomůžeme.

    Daniel Kádner
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Koupě proběhla na základě nižší ceny, než u konkurence
    • E kniha nešla stáhnout v PDF
    • Kniha nešla poslat do čtečky
    • Obtížnější přesun do čtečky

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    Je pravděpodobné, že při stahování došlo k dočasnému výpadku na straně dodavatele. Stažení jsem otestoval dnes a fungovalo v pořádku. Předpokládám, že stejné problém nastal právě i při pokusu odeslat titul na čtečku. '
    Zakoupení čtení je již každopádně k dispozici zcela bez problému.

    Špatný zážitek s naším obchodem mě mrzí a věřím, že se při budoucích nákupech už nebude opakovat.

    Daniel Kádner
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nejde eknihu otevřít ani stáhnout

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    Moc se omlouvám za komplikaci. Kontaktoval jste kolem problému naši zákaznickou podporu? Jsem si jistý, že s problémem budeme umět pomoci.

    Daniel Kádner, Manažer e-shopu Palmknihy

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    drahé knížky

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    obvyklá doba doručení mimo sezonu je u nás jeden až dva pracovní dny od založení objednávky. Během vánoční sezony se bohužel může prodloužit a to i chybami na straně dopravce.

    Ceny se se snažíme držet na férové úrovni s ohledem na celý knižní trh. V nedávné době jsme v reakci na DPH spolu s nakladateli zlevnili část našich titulů. Výhodou u nás může být, že do objednávky neskrýváme žádné další poplatky za balné a ceny komunikujeme transparentně.

    Daniel Kádner
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neodepsali mi na e- mail, peníze jsem odeslala, nic mi nepřišlo. Kolem 16 hodiny odpoledne se nejde dovolat ani na telefonní číslo.

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    kontroloval jsem platbu, a ta nebyla přijata na náš účet. Proto nedošlo ani k připsání zakoupených e-knih. Pokud došlo k chybě při vyplnění Variabilního symbolu, peníze Vám automaticky dorazili zpět na Váš účet.
    Naši zákaznickou podporu je každopádně možné kontaktovat i e-mailem. Problémy rádi pomůžeme vyřešit.
    Mrzí mě, že nákup neproběhl k vaší spokojenosti.

    Daniel Kádner
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávala jsem poukaz v hodnotě 1000 kč a zatím mi nebyl doručen. Bobková

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den, paní Bobková,

    poukaz vždy zasíláme e-mailem a to ihned po zaplacení. Kontaktovala jste prosím naši zákaznickou podporu na [email protected] Jsem si jistý, že se jedná o nedorozumění.

    Přeji pěkný den
    Daniel Kádner, manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Koupené knihy jste posílali na můj e-mail. Zatím tam ani jinde žádné knihy nemám.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobra cena
    • Oznámili mi, ze jsem objednavku neuhradila. Já jim poslala důkaz, ze ano. Bez další komunikace jsem objednavku obdržela.

    Jen bych očekávala více komunikace poté, co mi byla sdělena nepravdivá skutečnost. Jinak Ok.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod mi po zaplacení ceny knihy obratem moji objednávku zrušil.
    Peníze mi sice vrátil, ale nevím proč inzeruje a prodává knihu, kterou nemá skladem.

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    situace mě mrzí. Bohužel došlo k problému na našem skladě, který nepředal správnou informaci na náš e-shop. Věřím, že se podobná situace už nebude opakovat.

    Moc se omlouvám a přeji vám pěkný den

    Daniel Kádner
    Manažer e-shopu Palmknihy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Platba se uskutučúje přes mě neznámou fïrmu né přímo na účet prodejce

    Dne 19.10.22 jsem zaplatil objednané E-knihy z mého účtu u CS.Spořitelny jako okamžitou platbu pod VS 539885240 na zasilkovým obchodem udané bankovní spojení 26000285563/2010. do dnešního dne jsem knihy neobdržel. Stáhnout je nelze. Peníze nebyly též vráceny.

    Dr ŠULC

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den, pane Šulci,

    platby se realizují skrze naši platební bránu Comgate. V případně expresního převodu pak ještě skrze službu Kevin, což je smluvní partner platební brány. Výhoda využívání platebních bran je v tom, že informace o proběhlé platbě obdržíme ihned a nemusíme čekat na připsání peněz na náš účet.

    Objednávku evidujeme jako zaplacenou a zakoupené e-knihy jsou po přihlášení do vašeho účtu k dispozici ke stažení v sekci Knihovnička na URL https://www.palmknihy.cz/muj-ucet/knihovnicka

    Ozvu se vám ještě z naší zákaznické podpory, pokud by jste zde reakci neviděl. Pokud došlo nějakému problému, určitě bych na něj společně rád přišel.

    Přeji vám pěkný den

    Daniel Kádner
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    Při nákupu pře ČS je vložen (nevím proč) nějaký "KEVIN", který chce po mě kompletní bankovní údaje. Nesouhlasím a tedy jeem nákup zrušil.

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    Kevin je nová služba, kterou využívá ke spojení s bankami naše platební brána Comgate. Jedná se o certifikovanou společnost, která přímo spolupracuje s Bankami.
    Nicméně chápu Vaše obavy, i když mě vaše rozhodnutí mrzí.
    Na webu je každopádně dále možné platit bez "Kevina" a to kartou, GooglePay, ApplePay, běžným převodem, skrze Paypal nebo Kredity.

    Přeji pěkný den a děkuji za Váš nákup

    Daniel Kádner
    Manažer e-shopu Palmknihy

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bohužel kniha dorazila s drobným poškozením některých listů. Protože ji mám jako dárek, tak mě to mrzí, ale už nemám čas to řešit.

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    moc mě mrzí, že k situaci došlo. Kontaktoval jsem vás e-mailem. Pokud máte zájem, situace můžeme vyřešit.

    Daniel Kádner, Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Komplikace, velké zhoršení

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    většina komplikací vznikla v důsledku spuštění nového webu a byla odstraněna.
    Jménem Palmknih se velice omlouvám za nepříjemnou zkušenost.

    Daniel Kádner
    Manažer e-shopu Palmknihy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Sťahovanie e knih je dlhodobý problém, nefunguje na čas, alebo trvá aj 3 dni pokiaľ knihu môžem stiahnúť , na to ako dlho knihovňa palm knihy funguje to je nanajvýš špatná vyzitka. Stále sa vypytujete na spokojnosť , no nič pre zlepšenie narobíte. Dotazy od čitateľov proste ignorujete, alebo odpálkujete, že o probléme viete a riešite ho. Prejde ďalší mesiac a problěm sa znovu opakuje. Jednoznačne by ste mali vymeniť toho vašeho administrátora, keď máte záujem o spokojnosť vašich čitateľov. Ďalší problém je, že na e-maily nikdo neodpovedá skrátka ich ignorujete a v podstate je vám to ukradnuté. Čítam recenzie a za posledné 3 roky sa tie samé problémy stále opakujú bez riešenia. Skrátka všetko ide do hája.


    ,

    ,

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    máte naprostou pravdu, že během posledních let se nám opakovaně vrací některé problémy. I když jejich příčiny se většinou liší. I to byl jeden z důvodů, proč jsem se rozhodli, že vyměníme nejen web, ale všechny systémy na pozadí, které se starají o jeho chod. Spuštění nového webu bohužel také neproběhlo dle očekávání. Roky úprav a různých napojení se nám nepodařilo dokonale zmapovat a opět došlo k problémům. Právě teď probíhá velká revize a dokumentace existujících procesů právě proto, aby v budoucnu k podobných výpadkům nedocházelo.

    Zmiňujete, že nereagujeme na zpětnou vazbu a na názoru zákazníků nám nezáleží.. chápu, že dle výsledků to takto může vypadat a mrzí mě to. Opak je ale pravdou. Například, od spuštění webu intenzivně sbíráme zpětnou vazbu a nejčastěji hlášené připomínky na webu postupně nasazujeme.
    Pokud napíšete na e-mail [email protected], odpovíme vždy. Kolegyně zároveň vždy zpětnou vazbu předávají i do našeho týmu.

    Naprosto souhlasím, že se nám ně vždy vše podařilo, ale na naší straně je usilovná snaha věci měnit. A to platí i pro naše nové dodavatele technologií.

    Daniel Kádner
    Manažer e-shopu Palmknihy

  • Nedoporučuje obchod

    • Knihy se dají číst během chvilky po zaplacení

    Knihy kupují už roky a teď jsem velice zklamaná se systémem stahování knih do čtečky. Po nějaké nové úpravě knihy stahovat nejdou, některé pokyny jsou jen v angličtině. Jsem z toho zklamaná.

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    zřejmě vlastníte čtečku Kindle a emaily v angličtině zasílá přímo Amazon. Psalo se v nich o tom, že přestává podporovat formát MOBI, který byl dosud pro čtečky Kindle určený. Nově podporuje formát ePub, ve kterém my sami eknihy na čtečky zasíláme.

    U nás ale vše funguje stále stejně, eknihu si můžete stahnout z knihovničky a do čtečky zkopírovat přes kabel.

    Pokud byste si nevěděla rady, rádi poradíme na: [email protected]

    Krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    špatný web stále nějaké chyby , ten starší byl bez problémů
    knihu jsem zakoupila a nešla stáhnout 2 dny

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za způsobené potíže. Mrzí nás, že se Vám nedařilo eknihu stahnout ihned.
    Věřím, že příště bude vše v pořádku.

    Krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod udělal nově e shop a od té doby nic nefunguje jako předtím. Knihy z přáníček mizí a naskakují zpět, stažené knihy mají jen čísla místo názvů, akční knihy se míchají dohromady. Totálně zp.asený web
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ekniha nejde poslat do čtečky, ani stáhnout

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme, s nasazením nových stránek se, bohužel, vyvrbily chyby při stahování eknih konkrétního nakladatelství. Napište, prosím, na: [email protected], dořeší s Vámi.

    Krásný den,
    Palmknihy

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Po dlouhých letech, co jsem byl spokojený zákazník, mi již týden nejde stáhnou jedna (ze dvou naposledy koupených) e-knika. Psal jsem jim dotaz, odpověď jsem dostal rychlou a v duchu: "omlouváme se za technické problémy, pracujeme na tom a ještě dnes by to mělo být OK". Mám pochopení pro potřebu času na vyřešení technického problému, ale týden je na obchod s e-knihami už moc.

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    máte pravdu a velmi se omlouváme za delší opravu nemožnosti stažení. I nás to velmi mrzí.

    Přeji Vám pěkný den,
    Palmknihy