• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nabízí zboží - skladem, které není schopen dodat.
    • Nabízí zboží, které není schopen dodat.

    Další z mnoha obchodů o různých www adresách, ale stejném prodejci, který nabízí zboží, které není schopen dodat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Člověk aby se bál nakupovat přes internet, vyberete si kalhoty a přijdou vám od slunka vyšisované, které byli evidentně vystavené ve výloze, no zkrátka takové, které by jste si v obchodě osobně rozhodně nekoupila, ale proč nepřidělat zákazníkovi práci. Budou přeci Vánoce, takže já mám spoustu času na vyřizování reklamace a hrozně mě to baví. Nebo spíš někdo spoléhá na to, že se mi do reklamace nebude chtít vůbec a za 1300,- si nechám ošklivé kalhoty a budu držet hubu a krok. Opravdu jsem byla dost naštvaná. Je to 9 dní co jsem odeslala reklamaci a ještě se mi nikdo neozval. :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    1) Objednal jsem zboží, jak bylo uvedeno na webu "skladem" - což nebylo.

    2) Dostalo se mi zprávy, že model se již neprodává a objednávku tedy zrušil.

    3) Zaplatil jsem předem bankovním převodem - stále čekám na vrácení peněz.

    • Komunikace se zákazníkem.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nabízí zboží, které v ostatních e-shopech nemají.
    • Špatná komunikace a emailová instruktáž.
    • Není možnost si vybrat dopravce - pouze ČP.

    Objednal jsem a došel mi email, že mi za pár hodin přijde email s platebními informacemi. Čekal jsem týden, než mi přišel mail že se čeká na moji platbu, že zboží je připraveno k expedici. Tak jsem to nevydržel a zavolal panu majiteli. Bylo mi sděleno, že jsem měl už dávno zaplatit, že přece číslo účtu je na stránkách. Pak mi poslal dva maily a v prvním byl účet špatně napsaný. Provedl jsem kontrolu a zaplatil. (jde pouze převodem, žádný paypal).
    Vrcholem všeho bylo, že Česká pošta to doručovala na jinou adresu než měla napsanou a to z toho důvodu, že se něco "mysleli" (ať už se nikdo prosím snaží nemyslet).

    • Nabízí zboží, které nemá a místo něj vnucuje jiné.

    Reakce obchodu Outdoorove.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za nedostupnost objednávaného zboží. Snažili jsme se nabídnout odpovídající alternativu.

    • Zboží nabízené na webu není k dispozici.

    Reakce obchodu Outdoorove.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za aktuální nedostupnost objednávaného zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • naprostá nekomunikace ze strany obchodu

    Reakce obchodu Outdoorove.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za nepříjemnosti. Zboží již nebylo skladem. Informovali jsme vás o tom spolu se stornováním objednávky 16.12.