• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dorazilo jiné zboží, po telefonické domluvě měl obchod poslat objednané což se nestalo.

    Reakce obchodu Ošetřeno.cz

    Dobrý den,
    omlouvám se za vzniklé komplikace s chybně dodaným zbožím. Vaše objednávka na vás čeká na výdejním místě.

    S pozdravem,
    Matěj Božik

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neumí vystavit fakturu na firmu (vystaveno na Alzabox), nereagují na maily a nezvedají telefon...

    Reakce obchodu Ošetřeno.cz

    Dobrý den,
    vaše faktura je vystavena s IČ a DIČ uvedeným v objednávce. Pokud přesto, potřebujete do faktury nějaké údaje doplnit, ozvěte se nám na email [email protected].

    s pozdravem
    Matěj Božik

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • telefonní čísla nikdo nezvedá
    • nepravdivé údaje o odeslání balíku

    Kdybych objednal jinde, léoe bych učinil. Poučení pro příště.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží stále NEDORAZILO DO ZASILKOVNY!!!

    Reakce obchodu Ošetřeno.cz

    Dobrý den Katko,
    velice mě mrzí, že to Zásilkovna nezvládala, váš balík ztratili a to se jim fakt nestává často. Zboží jsem poslal znova a už na vás čeká na výdejním místě.
    Ještě jednou se omlouvám za komplikace.

    Matěj Božik
    Ošetřeno.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávky jsou vyřizovány za dlouhou dobu, musíte urgovat
    • Firma objednávku i zrušila
    • Špatná komunikace

    Reakce obchodu Ošetřeno.cz

    Dobrý den,
    předvánoční sezóna je náročná pro všechny obchodní a my jsme to letos zase nevychytali. Aktuálně čekáme na dodávku kmínových pytlíků, které by měly dorazit během tohoto týdne.
    V objednávce máte Zembag (do Vánoc) s dostupností od 9.12. Nebojte, do Vánoc bude vaše objednávka u vás.
    Objednávky bezdůvodně nerušíme, ta vaše je připravena k vyřízení.
    Matěj Božik
    Ošetřeno.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dnes je už 19 dní od potvrdenia objednávky a tovar mi ešte nebol doručený

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    doposud nedorazila objednávka

    Reakce obchodu Ošetřeno.cz

    trvalo to déle než obvykle, ale zásilka už je skoro doma :)

    8.12.2020 Příprava zásilky k doručení.
    .
    .
    3.12.2020 Zásilka převzata do přepravy.
    27.11.2020 Obdrženy údaje k zásilce.

  • Nedoporučuje obchod

    zboží zatím nedorazilo. nemusí to být chyba obchodu, ale dopravce

    Reakce obchodu Ošetřeno.cz

    Zájem o naše pytle překonal všechny očekávání a aktuálně nejsme schopni je ve slíbeném termínu do 5 dnů dodávat. Zásilka byla doručena 11 dní po objednání.

    91 % zákazníků zboží obdrží do 10 dní

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží zaplacené týden a nedorazilo

    Reakce obchodu Ošetřeno.cz

    Zájem o naše pytle překonal všechny očekávání a aktuálně nejsme schopni je ve slíbeném termínu do 5 dnů dodávat. Zásilka byla doručena 15 dní po objednání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží je předražené a nedoporučuji si kupovat pytel na brambory za 1.100,-Kč
    S větší zlodějnou jsem se ještě nesetkal.

    Reakce obchodu Ošetřeno.cz

    Dobrý den,
    velice nás těší Váš zájem o Zembag. Možná se nám časem podaří náklady srazit, ale zatím dáváme přednost podpoře lidí s handicapem.

    Matěj Božik
    Ošetřeno.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlhé dodacie termíny

    Reakce obchodu Ošetřeno.cz

    Dobrý den,
    objednávali jste zboží, u kterého je dostupnost "na objednávku do 30 dnů". Za zdržení se omlouvám, důvody jsou uvedeny zde: https://www.osetreno.cz/zembag-na-brambory

    Matěj Božik
    Ošetřeno.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • platba byla požadována do 5 dnů, ale zboží ještě nedorazilo.

    Reakce obchodu Ošetřeno.cz

    Dobrý den,
    objednávali jste zboží, u kterého je dostupnost "na objednávku do 30 dnů". Za zdržení se omlouvám, důvody jsou uvedeny zde: https://www.osetreno.cz/zembag-na-brambory

    Matěj Božik
    Ošetřeno.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zdlouhavá dodací lhůta

    Po 14 dnech zboží ještě nedorazilo, obchod nekomunikuje

    Reakce obchodu Ošetřeno.cz

    Dobrý den,
    vaše objednávka je z 27.9.2020 09:58:35, zboží bylo doručeno 7. 10. 2020 15:47:55. Odeslání vaší objednávky se zdrželo, zejména kvůli špatně zadanému VS, tím nedošlo ke spárování platby. Objednávka byla doručena 2 dny po spárování platby s objednávkou (05.10.2020).

    Matěj Božik
    Ošetřeno.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Délka dodání

    Reakce obchodu Ošetřeno.cz

    Dobrý den,
    nápor objednávek po televizní reportáži byl obrovský a tak se nám protáhly i dodací lhůty.
    Objednáno: 26. 9. 2020 20:09:34
    28. 09. 2020 16:11:13 Příjem elektronických dat k zásilce.
    29. 09. 2020 16:01:01 Příjem zásilky na podacím místě Praha 6
    30. 09. 2020 21:07:41 Příjem zásilky na expedičním depu Praha-Ruzyně
    01. 10. 2020 08:02:08 Příjem zásilky na expedičním depu Hradec Králové
    01. 10. 2020 16:15:25 Zásilka připravena na cílovém výdejním místě
    02. 10. 2020 15:40:51 Výdej zásilky příjemci.

    Matěj Božik
    Ošetřeno.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ZBOŽÍ NEDOŠLO.

    Reakce obchodu Ošetřeno.cz

    Dobrý den,
    ne vždy se vše podaří na 100 % a tentokrát byl dotazník od Heureky rychlejší než dopravce... Zboží bylo doručeno, i když s velkým zpozděním, za které se omlouvám.

    Matěj Božik
    Ošetřeno.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Již při zahájení prodeje Zembagu jsem si ho zakoupil. Po čase jsem zjistil, že brambory v něm klíčí jako obvykle. Sdělil jsem to prodejci a byl mi zaslán vnitřní pokovený sáček s tím, že teď to fungovat bude. Po přečtení nedávné reklamy v časopise, jsem se rozhodl vyzkoušet ho ještě jednou a zakoupil kmínové sáčky. Po pár dnech mohu konstatovat, že absolutní nefunkčnost Zembagu trvá i nadále. Nechápu, jak je možné něco takového prodávat a ještě tvrdit, že tím zachráníme lidstvo před plýtváním.

    Reakce obchodu Ošetřeno.cz

    Dobrý den,
    velice mě mrzí vaše špatná zkušenost se Zembagem. Je pravdou, že první série měla ještě své mušky, které se nám pomocí vylepšené vnitřní vrstvy podařilo vyřešit. Z našich testů i reakcí spokojených zákazníků je jasné, že řešení je funkční. Neobdrželi jsme od vás žádnou reklamaci. Můžete nám prosím na email [email protected] poslat fotografie, toho co se ve vašem Zembagu stalo? Víte jakou odrůdu brambor jste v pytle měl? Nesnažíme se zachránit lidstvo, dáváme přednost podpoře lidí s handicapem a nabízíme řešení pro domácí skladování brambor bez klíčení.

    S pozdravem,
    Matěj Božik

    zákaznická podpora - eshop - web

  • Nedoporučuje obchod

    • Vypadá to že to neúčinkuje. Brambory zatím hnijí. ještě jednou to Vypadá to, že brambory vesele hnijí. Ještě to vyzkouším.

    Reakce obchodu Ošetřeno.cz

    Velice nás mrzí vaše špatná zkušenost se Zembagem. V současné době jsou na trhu pouze rané a nové brambory, které nejsou určeny ke skladování, a to ani ke skladování v Zembagu. Tyto brambory nemají vyvinutou slupku a jsou díky tomu velmi náchylné k plísním a hnilobám. Kmínová silice je navíc poškozuje. Podle zákona musí být jako "nové" a "rané" označeny (sklizeň do 30.6), ale nyní lze již koupit i letošní brambory označené jako konzumní (pozdní) brambory (sklizeň po 30.6.), které pořád nejsou vhodné na skladování. Více třeba zde: https://www.ferpotravina.cz/clanky/brambory-je-libo-rane-nove-nebo-konzumni.
    Do Zemabgu patří výhradně pozdní brambory s dobře vyvinutou slupkou, které budou opět brzy na trhu.

    S úctou
    Matěj Božik

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží zatím nepřišlo, nikdo se neozval

  • Nedoporučuje obchod

    • Nekomunikuje

    Reakce obchodu Ošetřeno.cz

    Dobrý den,
    mrzí mě vaše špatná zkušenost. Prosím, ozvěte se na [email protected], určitě najdeme řešení.

    Matěj Božik
    Ošetřeno.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Vážení,
    zatím jsem dostala jen jednu zprávu, zboží jsem nedostala , těžko mohu být spokojená.
    LP

    Reakce obchodu Ošetřeno.cz

    Dobrý den Lenko,
    velice mě mrzí špatná zkušenost s Ošetřeno.cz. Vážíme zájmu o Zembag, který předčil veškerá naše očekávání. Na tuto situaci jsme nebyli připraveni a v současné chvíli jsou veškeré skladové zásoby vyprodány. Vzhledem k velkému množství objednávek a omezené kapacitě zaměstnanců i chráněné dílny, která pro nás Zembagy šije, si vás dovoluji požádat o strpení. Všechny objednávky řádně evidujeme a vyřizujeme v pořadí v jakém jsme je přijali. Předpokládaná doba doručení je v současné chvíli 2 – 3 týdny. Děkujeme za pochopení a podporu.

    Matěj Božik
    Ošetřeno.cz