Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Tůča: A vy se divíte?? 12.7 Jsem si objenal hru dnes 8.8 Jsem nedostal ani mail o tom co a jak..Při objednavce byl datum doručení 29.7.. Hra nikde..Info nikde..
    U vás už v životě nic!

  • David Be: Dobrý den Davide, doporučuji zadávat dotazy přes náš web tedy www.originalky.cz, nebo facebook prodejce. Diskuze na Heuréce slouží jen pro zákazníky snažící se cíleně poškodit naší firmu. A proto, že jich je tak málo, tak sem nikdo nechodí kontrolovat dotazy :)

    Jakou hru sháníte?

    S pozdravem, Tuček.

  • Mají skvělý sortiment Vita her, ale neumí zodpovědět jednoduchý dotaz ohledně naskladnění. I po opakovaném optání tu čekám měsíce na odpověď. Co se děje?!?!

  • Martin Galli:
    Dobrý den, na co reagujete?¨

    Pokud to jde, využíváme české distribuce, ostatně i my jsme sami česká distribuce :) ale pokud nejde, tak nejde.

  • Asi proto ze to tu kazdy vidi jake mate jednani neni nic lepsiho nez se dozvedet pravdu ze.Zjimalo by me kolik procent z vaseho sortimentu pochazi z cz distribuce proto asi mate tak vyborne cenyTůča:

  • Proste neres:
    Dobrý den, při rozbalování vaší zásilky bylo přítomno hned několik pracovníků společnosti Originalky.cz a záznam by jistě šel dohledat i v kamerovém systému.

    Hru jsme od vás přijali s poškozením, proto k vrácení do 14 dnů nemohlo dojít. Pokud máte důkaz, že jste jej nepoškodil, předložte jej. Poté se můžeme obrátit na dodavatele, že jde o vadu při výrobě.

    S pozdravem Vít Novotný, Originalky.cz

  • Dobrý den, také jsem podal stížnost na ČOI, reklamace není vyřízena po 30ti dnech, v obchodě arogantní chovaní jak zaměstnanců, tak samotného pana majitele Tůčka. Šílený jednání při pokusu se rozumně domluvit. Při telefonickém jednání a mou žádost, aby mi zaměstnanec předal pana majitele mi tento sdělil, že má pauzu na oběd .... (od 14:00 h. do 15:00 h.) A i když já jsem tam původně na pana majitele čekal 1,5 hodiny, pan Tůček nemohl zvednout pozadí a slušně se se mnou bavit. Nehledě na to, že v obchodě mají přenosný tel. Vrchol nevychovanosti a drzosti pana majitele!!!

    V případě marného uplynutí této lhůty máte stejná práva jako v případě neodstranitelné vady, tedy můžete i odstoupit od kupní smlouvy.

    Nevyřízení reklamace ve lhůtě 30 dnů je správním deliktem, s podnětem pro zahájení řízení se můžete obrátit na Českou obchodní inspekci.

    Zákonný podklad:
    § 19 odst. 3, § 24 odst. 7 t) zákona č. 634/1992, o ochraně spotřebitele, § 122, § 622 odst. 2 zákona č. 40/1964, Sb., občanský zákoník, nález ÚS 2983/08

    Uvidíme pane Tůčku, kam to necháte dojít!!!

  • Dobrý den,

    dnešním dnem jsem podal stiznost pres COI na tuto firmu COI, jelikož už mě nebaví jak si někteří prodejci dělají co chtějí.
    Nedávno jsem koupil hru AC4 jelikož jsem ji už v xboxone měl tak jsem chtěl hru vrátit s tím,že jsem odstoupil od kupní smlouvy do 14 dní bez udaní důvodu. DVD jsem jen vytahnul z obalu a zkontroloval bylo v perfektním stavu.
    Bohužel se mi stalo, že DVD mi přišlo zpátky s dopisem že je zboží poškozené.
    Něchápal jsem jak je možné že prodejce vyložené DVD poškodil kružítkem bodáním do DVD !
    Jak je toto možné? Ani nechtěli přistoupit k výměně DVD za jinou hru! Nechapu jak obchod může mít takové hodnocení. Pojdme se spojit a podat trestni oznámení !

    Jsou to pra**** !

    Děkuji

  • Nad myšlením některých lidí mi opravdu zůstává rozum stát. Místo aby se snažili vše rozumně vyřešit s prodejcem tak si zde stěžují, sem bych psal až po té co by snaha o vyřešení ztroskotala. Navíc to, že někomu nejdou nové hry opravdu není chyba obchodu, ale vaší konzole. Při poškození chipu, některé hry můžou jít a některé prostě nikoliv. Já osobně považuji originalky.cz za jeden z nejlepších obchodů v oblasti prodejů konzolí, her a příslušenství. Kde jinde najdete tolik zboží za tak nízké ceny. Dodání zboží bylo vždycky bez problémů, jediné co mi trochu vadí je potřeba objednání zboží do 14:00, aby bylo zboží ten den odesláno. Zatím jsem zde nemusel řešit reklamaci, ale věřím že pokud by k tomu jednou došlo tak by šlo vše bez problémů.

  • scart35: Dobrý den pane scart35e, byl váš požadavek v našem obchodě vyřešen? Dorazilo vám zboží?

    S pozdravem, Tuček - Originalky.cz

  • kokodas: Dobrý den, pane Kokodasi měl jste dotaz ohledně koupě zboží? Mám v tom zmatek, píšete že si nic v životě nekoupíte. Pokud se přesto rozhodnete koupit, prosím napište nám na [email protected].

    S pozdravem, Jan Tuček - Originalky.cz

  • Chtěl bych si také postěžovat jako majitel, prosím Vás vy naštvaní, napište nebo zavolejte nejprve nám, než se jdete vybulit sem. Vám spokojeným velice děkuji za obranu našeho obchodu. Opravdu děláme co lze, emaily neignorujeme. Když neobdržíte odpověď pošlete prosím email znovu. Né vždy může dojít. Chat obsluhuje jeden člověk, musíte mít strpení, pokud jej nemáte zanechte zprávu, odpovíme na email. Přeji všem krásný den, S pozdravem, Jan Tuček.

  • Mně tedy na mail reagovali i o víkendu a můj dotaz jsme vyřešili během chvíle. Za mě rozhodně palec nahoru!

  • Absolutně ignorují jakékoli e-maily a i ten jejich chat, který mají na stránkách. V životě už u nich nic nekoupím !

  • Nefungujú Vám maily? 3 dni čakám na odpoveď čo je s mojou zásielkou za ktorú som Vám pred 5timi dňami zaplatil podľa mailu ste ju mali poslať 4.12? strácam trpezlivosť

  • petr: Gramatika vám nic neříká ? S tímto obchodem jsem spokojen :)

  • někteří lidi jsou opvravdu trošku mimo, místo aby napsali přímo prodejci tak to raději napíší sem, to je inteligence na úrovni. Já jsem s tímto obchodem už řadu let spokojen, mají příznivé ceny, vše dodají včas a jak má být a pokud ne vše se snaží co nejrychleji opravit.

  • Koupila jsem hry memu synovy k narozeninam,a akorát velke zklamani! hry nam nesly spustit,tak jsme se domluvili ze hry vyskouseji,ale jen nam lhali ze hry zkouseli a ze jim to pry funguje,jsou to lhari,a navíc nam ponicili jednu hru,a klidne reknou ze to je od nas! jsou tam všechny ulhany,a jeden lze vic jak druhy!!! nedopuruciji nakupovat cokoliv na www.originalky.cz!!!! takze nový hry od nas vykoupili jako bazarove,takze jsme prisli ještě o peníze.jednani jednym slovem-hruza!!!! nekupujte u nich nic,budete toho litovat.Jeste aby nebylo malo tak se nam tam smali všechny,a rek napisu do protokolu ze hry funguji a my jsme spolehliví,hi,hi,no to je jednani! myslela jsem ze je nikde skryta kamera normalne,proste chovani mají jak dobytek,a lzou az hnus!!!! ale verim tomu,ze brzy k vam lidi prestanou chodit,protoze takove jednani,tak tim si moc zakazniku neziskate.Jste velice neferova firma.a navase pripadny hemzi ani nebudu reagovat,protoze s takovyma lidma ja uz se bavit nebudu o nicem,zbohem!

  • Nováková:

    Děkujeme a ještě jednou se omlouváme za nepříjemnost. I baliči ve firmách kde se vyrábí a lisují hry jsou jenom lidé A občas taková chybka prostě objeví.
    Originalky.cz

  • MeGusta25: Dobrý den, hra je již staršího data (od vánoc) a vydavatel Square Enix dodržuje skvělou cenovou politiku, neboť ví, že čím levněji, tím vice se toho prodá.