Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Na stránkách se dočtete, že " Česká Pošta se zavazuje dodat zásilku následující pracovní den v případě objednání do 13:30. " Z toho by člověk usoudil pokuď si něco objednám dostatečně před 13:30 dojde mi zboží hnedka druhý den. Vlastně ono je to i psané hnedka vedle výrobku : "Přepravní společností: zítra" . Hmm to by to ovšem přepravní společnost musela dostat do rukou !!! Nevím, zda to je laxnost, lenost nebo něco jiného, ale jedno vím jistě. Co je psáno, má být i dáno ! Nakupoval jsem poprvé a naposled. ps: ( Aby se tu někdo nevymlouval na vánoce, bylo objednáváno 5.1.2017 )

  • Musím se připojit ke kritickým komentářům. Objednal jsem hru Dixit Odysey a 2 její rozšíření. Zaplatil jsem kartou online. U všech položek objednávky byla informace, že jsou skladem. Objednávka byla potvrzena. Následně mi dorazila informace, že objednávka byla stornována - bez jekéhokoli vysvětlení, popisu dalšího postupu atd. Obchodník nereaguje na emaily, na telefonáty, neodpovídá na chtatu. Obchod důrazně nedoporučuji.

  • Dobrý den,po té co jsem si zde přečetl musím reagovat.S obchodem mám jen super zkušenost i když jsem nakupoval poprvé.Zboží jsem objednal v pátek 16.12. večer a dnes ráno bylo doručeno a vše v pořádku.Komunikace s obchodem naprosto perfektní,byl jsem mailem upozorněn že jeden kus z objednávky není skladem tak jsem objednávku změnil a vše bylo v pořádku.

  • Ješte upřesnění k tomuto:
    "7.12.2016 k veceru jsem na chatu MÁTE OTÁZKY? na webu originalky.cz vznesl nšjaký dotaz. Nikdo mi neodpovedel, i kdyz chat tvrdil JSME ONLINE. Po nejake chvili naskocilo hlaseni, ze pokud mi neodpovi ted, at zanecham mailovou adresu, ze mi odpoved prijde. Adresu jsem zanechal, odpoved mi zatim (je 8.11., 13:30) neprisla.
    K cemu je takovy nefunkcni chat/podpora zakazniku? To jej radsi zruste."
    Dodnes (12.12.) žádná reakce e-shopu na mé dotazy. Chápu že před Vánoci mají všichni hoňák, ale kdyby firma kde pracuji přistupovala podobným zúůsobem ke svým zákazníkům, tak už bych možná byl na pracáku...
    Zboží které jsem chtěl objednat v tomto shopu je už na cestě z jiného shopu.

  • Objednali jsme pro děti X BOX 360 24.11., ale do současné doby nemáme info o objednávce, kterou nám firma pouze potvrdila. Dovolat se nedá na žádné číslo ani email, zkrátka mrtvá firma. Nevím v jaké fázi je naše objednávka. zřejmě opět superfirma.

  • 7.12.2016 k veceru jsem na chatu MÁTE OTÁZKY? na webu originalky.cz vznesl nšjaký dotaz. Nikdo mi neodpovedel, i kdyz chat tvrdil JSME ONLINE. Po nejake chvili naskocilo hlaseni, ze pokud mi neodpovi ted, at zanecham mailovou adresu, ze mi odpoved prijde. Adresu jsem zanechal, odpoved mi zatim (je 8.11., 13:30) neprisla.
    K cemu je takovy nefunkcni chat/podpora zakazniku? To jej radsi zruste.

  • Tůča: Nevím, kde jste vzal druhou objednávku nebo nějaké konzole, já o dvou objednávkách nic nepsal. Zkuste si to přečíst znova. Psal jsem o tom, že vyřízení jedné objednávky vám zabralo 5 měsíců a 10 dní, během nichž se mnou nikdo z vašeho obchodu nekomunikoval. Na mé dotazy nikdo nereagoval, takže i má snaha o její stornování byla marná a vy jste mi ji po téměř půl roce zaslali. To mám hodnotit jako dobrou zkušenost? Ještě jsem nezažil, aby mi eshop zaslal zboží, které má skladem, až za půl roku. Víc to s vámi řešit nehodlám.

  • Jan Kysela:

    Dobrý den

    Vážený pane Kysela dle našeho systému jste si od nás žádné konzole neobjednával, pouze pár her. Máme od Vás jednu jedinou objednávku proto si myslím, že tvrzení o nejhorší zkušenosti po jedné objednávce a jedné smyšlené, je nesmysl. Naši spokojení zákazníci v recenzích mají rozdílné zkušenosti než lidé kteří se zde na diskuzích snaží pošpinit naši dobrou pověst.

    S pozdravem Jindřich Řáha, Tým Originálky

  • S tímto obchodem mám jen ty nejhorší zkušenosti. 21.6. jsem si v tomto obchodě objednal čtyři PS4 hry, z nichž tři byly skladem a čtvrtá měla být dostupná za dva dny. Po dvou týdnech jsem zaslal dotaz na stav objednávky, jelikož obchod mi od potvrzení objednávky nezaslal nic. Po třech týdnech jsem se pokoušel do obchodu marně dovolat a následně jsem jim zaslal mail se stornem objednávky. Zboží jsem následně bez problému objednal z jiného obchodu a myslel si, že tím všechno skončilo. 30.11. mi přišel mail z České pošty, že mi budou 1.12. (po téměř půl roce) doručovat zásilku od Originalky.cz. Obchod se k tomu všemu ještě vůbec nestydí upozornit na to, že jedna z her je rozbalená (takže předváděcí kus nebo bazar) a říct si za to o plnou cenu. Zásilku na dobírku samozřejmě nepřevezmu, stornoval jsem ji a rozbalené zboží za cenu nového jsem také neobjednával.

  • Naprosto NEDOPORUČUJI!!! Objednal jsem si konzoli Sega,2x termín posunut o měsíc a nyní o 3měsíce-15.2. :D Nybyli ani schopní napsat informativní email,nebo zavolat!!!!!

  • Pozor na koupi xbox one S 500 GB jedna se o vyrabovanou krabici s hrou v mém případě Battlefield 1 na webu žádné upozornění. Objednával jsem xbox bez hry, ne že bude krabice přelepená rozbalena a vyrabovaná o kód nebo cd. Zakoupeno pro dobrého zákazníka jako bonus. Teď mu mám dávat přelepenou krabici.

  • vocas .. boží vám zdřejmně nedorazilo do 3 dnů jelikož asi obchod měl hodně objednávek a asi to nestíhal . K tomu za to že vám přišel obal poškozen obchod Originalky.cz nemůže je to chyba dopravy jelikož se česká pošta nebo PPL neumí starat o to aby vše bylo ok ...

  • David Be: Dobrý den, když si objednávku vytvoříte v 1 ráno, my jí druhý den zabalíme a předáme dopravci který jí další, nebo následující den doručí. Rychleji to bohužel neumíme. Omlouváme se

  • Už 3 dny čekám na jejich Overwatch: Origins Edition.

    Zásilka je stále "na cestě". Takže mi to buď jede z Turkmekistánu, nebo je tenhle eShop absolutně neschopný.

    0/10, už nikdy víc.

  • : Dobrý den pane Buben, nepište Reklamy do této sekce. Je určena hlavně pro zákazníky, kteří nás chtějí cíleně pomluvit a poškodit. Děkujeme, Jan Tuček - Originalky.cz

  • Pavel: Dobrý den zajímalo by nás s čím jste tak nespokojený. Děkuji Jindřich Řáha, Team Originálky

  • Naprosto nespolehlivý obchod. Jednání strašný. Tam už nekoupím nic.

  • Komentáře některých jedinců jsou opravdu směšné. Nejspíš mají s majitelem nějaké nevyřešené spory nebo se prostě nudí.
    Já v tomhle obchodě nakupuju už roky (krom her jsem tam koupil i asi 2 konzole) a jsem naprosto spokojený po všech stránkách, včetně velmi vstřícné komunikace v případě dotazů. Mohu vřele doporučit!

  • objednal jsem si hru assassins creed black flag CZ přišla mi v anglickém jazyce majitel odmítá hru vyměnit a nereaguje na emaily tento obchod vůbec nedoporučuju otřesné chování prodejce

  • Nová prodejna levných her v Litvínově. Super ceny!
    www.pshry.cz