• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikace

    Reakce obchodu Optima.cz

    Zákazník ve všech bodech neuvádí pravdu.
    Po celou dobu jsme s zákazníkem udržovali komunikaci. Zákazník obdržel tři e-maily.
    Zákazník požadoval ověření kompatibility objednaného zboží. Odpověděli jsme, že objednané zboží má odlišné označení, než jaké uvedl, a je nekompatibilní.
    Kvůli nekompatibilitě jsme zákazníka informovali o zrušení jeho objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mám to za rohem.
    • Řekli mi, že z prodeje zboží z internetových stránek jejich obchodu nic nemají a ještě mi vyčetli platbu kartou (bylo zaplaceno předem po netu). Uvalil jsem tady asi tak celkově, co jsem zde nakoupil 67 000 kč, už ale ani korunu! Zvláštní a neobvyklý obchod.

    Reakce obchodu Optima.cz

    Zákazník zakoupil zboží za 39 999.- Kč. Obchod proběhl naprosto v pořádku. Potom zákazník donesl starý počítač na servis, upgrade a přeinstalování systému.
    Práci jsme zákazníkovi vyčíslili na 826.- bez DPH. Zákazník s cenou souhlasil.
    Při převzetí zboží se zákazníkovi nelíbilo, že chceme za odvedenou práci předem dohodnuté peníze a prohlásil, že když zakoupil u nás zboží, servis pro něho máme dělat zadarmo.
    Zvláštní a neobvyklý zákazník. Za 23 let existence firmy jsme se s tím ještě nesetkali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doposud jsme neobdržely vrácenou platbu !!!!!!!

    Reakce obchodu Optima.cz

    Den po objednání zboží (objednáno 31.3.2020) byl zákazník kontaktován SMS zprávou s informací, že musíme objednávku zrušit na základě oznámení dodavatele, že objednané zboží již nemá skladem. Ještě týž den, tedy 1.4.2020 byla zákazníkovi vrácena platba na jeho bankovní účet. Informace, že zákazníkovi nebyly vráceny peníze není pravdivá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V době elektronické nebrat platební karty je docela výsměch. Speciálně pokud nakupujete v obchodě s elektronikou. Jel jsem pro tiskárnu z Brna a jediné co mi doporučili bylo, abych si šel vybrat do bankomatu. Asi to vypovídá o zájmu o zákazníka.

    Reakce obchodu Optima.cz

    Vážený zákazníku, když si v internetovém obchodě zvolíte platbu v hotovosti, SMS zprávou vás informujeme o tom, že si máte nachystat hotovost, tak si nemyslím, že jde o špatný zájem.

  • Obchod inzeroval zbozi,po objednavce ale zrusil dodani s tim ze zbozi jiz nema.
    Bylo to neprijemne a musel jsem darek narychlo hledat jinde a stalo me to zbytecne vice penez.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Żádná odezva
    • Nulová komunikace

    Reakce obchodu Optima.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost. Chyba byla v tom, že Vámi objednané zboží dorazilo ze skladu poškozené. Kolegové to řešili, ale než Vás stihli kontaktovat, sám jste objednávku zrušil, děkuji za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Doruceni bylo dobre,ale vyrobek nefungoval

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • neochota

    neodporúčam veľká neochota a tlačia vás do niečoho čo nechcete

    Reakce obchodu Optima.cz

    Zákazník chtěl zaslat zboží do zahraničí na dobírku, takovou službu my neposkytujeme. OPTIMA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Popis zboží nesouhlasí se skutečně dodaným výrobkem
    • Zboží objednáno na firmu - v doručovací adrese nebyla firma uvedena. Dopravce tak firmu nemohl najít a protože jsem byl zrovna nedostupný, tak se mi ani nemohl dovolat a zboží mi tak bylo doručeno až následující den.

    Nesprávné informace u jednotlivých výrobků. Objednán tablet dle popisu s LTE, byl mi však doručen tablet pouze s WIFI bez LTE.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • pěkné stránky
    • dodání zboží

    občasné zmatky nákupčích obchodu
    při první objednávce zboží dorazilo, ale nebylo na prodejně, při vyzvednutí se objednalo znovu a pak obchod proběhl v pořádku.

    Reakce obchodu Optima.cz

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, že jste měl s nákupem problém. Přecházeli jsme na nový e-shop a i přes školení zaměstnanců nastalo několik chyb. Věřím, že už se to příště nebude opakovat a ještě jednou přjměte naši omluvu.

    S pozdravem tým OPTIMA.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • skladem neznamená skladem, ale u ext. dodavatele
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • solidní cena
    • málo platebních možností

    Zaslaný monitor HP E232 23"IPS 1920x1080/250/1000:1/VGA/DP/HDMI/7m renew jsem obdržel v pořádku, balení však obsahovalo pouze turecký návod a především napájecí kabel s tureckou zástrčkou... takže dodělej doma... obchod již nekomunikuje...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nedodrželi nabídku.

    Nelze věřit informacím uváděným v e-shopu, klidně později údaje změní. Objednal jsem si telefon Acer Liquid Z630S za cenu 2.980,-Kč, včetně dopravy, který byl podle e-shopu skladem. Druhý den mi přišel, pravda, omluvný e-mail. Přesto nemohu uznat argument, že si telefon objednalo víc zákazníků a na mne se již nedostalo. Já objednal zboží na skladě!

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    V nabidce bylo uvedeno že je to pro auta Škoda od 1996 roku. Moje Fabia z 2001 roku se z tou jednotkou nemuže spojit. Tak že je mi k ničemu.

    Reakce obchodu Optima.cz

    Vážený zákazníku, pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete jej vrátit. Stačí nás kontaktovat. Není třeba hned psát negativní recenzi. Informace o produktech nám dodává výrobce. Kontaktujte nás a problém vyřešíme. S pozdravem tým OPTIMA.CZ.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • navýšení ceny zboží při platbě kartou je sprostá zlodějina, ostatní prodejci za platbu kartou neúčtují nic, poplatky bance zahrnují do svých nákladů, neúčtují je zákazníkovi

    Reakce obchodu Optima.cz

    Paní Hana Pelánová byla předem upozorněná na poplatek za platbu kartou a souhlasila s ním. Nikdo paní Hanu Pelánovou nenutil kupovat zboží, pokud nesouhlasila s poplatkem. Průměrný člověk ví, že poplatek za platbu kartou počítá i mnoho dalších firem, třeba T.S. BOHEMIA, Digiboss a dokonce i restaurace jako Potrefená Husa. Pozdější reakce na internetu o sprosté zlodějně odpovídá úrovni této paní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Objednávka byla na určitou značku zboží, jeho dostupnost jsem i telefonicky ověřovala, přesto k odběru byla jiná značka. Akutně jsem potřebovala, takže jsem musela vzít to co jsem nechtěla.

    Špatná informovanost zákazníka o zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Nespolehlivost

    Cena dobra ale jinak hmmmm......

    Reakce obchodu Optima.cz

    Dobrý den, zákazníkovi se ještě jednou omlouváme za problém, který nastal s Uloženkou.

    Zákazníkovi bylo zboží odesláno v čas a problém vznikl vlivem uloženky, která před Vánoci nefungovala tak, jak měla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nízká cena
    • dlouhá dodací lhůta

    Objednávala jsem obal na tablet, bohužel nedorazil do Vánoc, přesto, že jsem jej objednávala s takovým předstihem, že jej bylo možné doručit včas.
    Vzhledem k tomu, že jsem zásilku neobdržela včas, objednala jsem si ji v Alfa computer, kde jsem si ji ještě ten den osobně převzala.
    Ovšem kdo chce zboží za nízkou cenu a nevadí mu déle čekat, tak bude spokojen.

    Reakce obchodu Optima.cz

    Dobrý den, zákaznici se ještě jednou omlouváme za problém, který nastal s Uloženkou.

    Přidávám reakci zákaznice: "Z internet. obchodu Optima mi volali kvůli mé objednávce, kterou jsem si před Vánocemi nevyzvedla. Ukázalo se, že nedoržení dodací lhůty (její zpoždění) bylo na straně Uloženka.cz, ne na straně obchodu Optima. Tímto se omlouvám a beru zpět mé negativní hodnocení."

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zaměstnanci - asi dostávají mizernou mzdu, když se tak špatně starají o běh obchodu.

    Asi tak: vyzkoušejte, uvidíte. Třeba budete mít víc štěstí, než já. Nebaví mě jeden den slyšet, že to není problém a druhý den ráno zvedat telefon plný omluv a náhradních řešení.

    Reakce obchodu Optima.cz

    Dobrý den, je nám líto že jste měl s Vaší objednávkou problém. Ale to, že náš zaměstanec ráno volal, když zjistil problém s Vámi objednaným zbožím je v pořádku, informoval Vás o nedostatcích a snažil se Vám vyhovět v maximální možné míře. Ještě jednou se Vám omlouváme za nepříjemnost.