Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Optik vždy umí velmi dobře poradit
- Uvedené brýle, na které mám reagovat, jsem si neobjednal. Objednal jsem si pánské dioptrické brýle. Dle uvedeného došlo z Vaší strany k omylu.
-
Nedoporučuje obchod
- Velky vyber obroucek, rychlost
Je mi 57, bryle nosim od 15 let. Poslednich min. 10 let si nechavam delat bryle s dioptriemi dle stavajicich bryli (na zaklade pravidelnych vysetreni mym ocnim lekarem, zmereno vzdy v optice), poprve dioptrie nesouhlasi, bryle se nedaji pouzit...
-
Nedoporučuje obchod
- HNUS ODPORNÝ PROLHANÝ ZLODĚJSKÝ KRIMINÁLNICKÝ ŠMEJDI ŠMEJDI FUJ FUJ FUJ ŠMEJDI OKRADLI TRAGICKY NEMOCNÉHO SENIORA o 4.000 Kč ZA ABSOLUTNĚ ZLOČINECKÝ ZLODĚJSKÝ NEFUNKČNÍ ŠMEJD ŠMEJD FUJ HNUS ŠMEJD.!!!!!!!!!!
NIKDY NIKDY NIKDY TITO HNUS FUJ FUJ FUJ ZLODĚJSKÝ KRIMINÁLNICKÝ PROLHANÍ ŠMEJDI.!!!!!!!!!! -- JEN ZLOČINECKY OKRADLI UBOHÉHO SENIORA ZA TOTÁLNĚ NEFUNKČNÍ ZLODĚJSKÝ ŠMEJD ŠMEJD ŠMEJD ZA 4.000 Kč. -- VYŘIZUJE ABSOLUTNĚ ZNECHUCENÝ -- JUDr. PETR WAGNER
Reakce obchodu OptikDoDomu
Vážený pane Ševčíku,
přijde mi krajně nevhodné Vás oslovovat přezdívkou "JUDr Petr Wagner", kterou jste si zvolil.
Přes všechnu naši písemně zdokumentovanou snahu Vám pomoci Vám můžeme nabídnout pomoc pouze jako optici, případně optometristé. Jakékoli další konzultace a pomoc se pokuste hledat jiné oblasti zdravotnictví. Hodnoty naměřené Vaším očním lékařem jsou pro nás závazné, pokud Vám nevyhovují, obrať se na něj. Peníze jsme Vám samozřejmě již vrátili.
Hodně štěstí a zdraví.
OptikDoDomu -
Nedoporučuje obchod
- Levné
- Prý je vše skladem.... týden a brýle pořád nikde
-
Nedoporučuje obchod
Nic takového jsem vůbec neobědnával!!!
-
Nedoporučuje obchod
Zboží zaplaceno, dle obchodu již při objednání skladem ale po týdnu žádná odpověď. Smutné
Reakce obchodu OptikDoDomu
Dobrý den, chápu Vaše rozladění nad dodací lhůtou. Veškeré zboží je skladem na centrálním skladu, ne vždy jsou vybrané brýle na vybrané prodejně. Vaše objednávka ze dne 17.7 byla z centrálního skladu expedována následující den a do prodejny v Praze byla doručena 21.7. SMS o možnosti vyzvednutí v prodejně, dle Vašeho přání, jste obdržel v pondělí 24.7. dopoledne. Osobní vyzvednutí je často logisticky složitější a tedy delší proces než přímé odeslání na adresu, což běžně provádíme do 2-3 dne od objednávky. Za zvniklé komlikace se omlouváme. Petr Seidl jednatel
-
Nedoporučuje obchod
- Z inzerovaného maximálně týdne na dodání vzniklo 12 dní - po urgencích dodáno za příplatek již za 8dní. Komunikace s notnou dávkou arogance ze strany obchodu.
-
Nedoporučuje obchod
Plno řečí o slevách a skutek utek.Zaplatil jsem vše do halíře. Myslím si že na vašem webu (online prodejně ) probíhá klamavá reklama!
Reakce obchodu OptikDoDomu
dobrý den,
každá prezentovaná akce a sleva má jasně stanovená pravidla, popsaná vždy přímo na webu u každé slevy/ akce.
Nařčení z klamavé reklamy je velmi vážné, k tomu byste měl dodat nějaký důkaz. Jestliže si řádně nepřečtete jak slevu získat, resp využít, prosím zdržte se podobných klamavých nařčení.
Pro uplatnění slevy je vždy podle dané akce možné:
- zadat příslušný slevový kód v rámci objednávky nebo
- do poznámky zapsat zájem o danou akci
Vše JE jasně popsáno na našem webu.
Petr Seidl, jednatel -
Nedoporučuje obchod
- Pěkné brýle
- Paní v prodejně v Praze na adrese Hybernská 1013/34 je velmi nepříjemná. Tváří se, jako by ji zákazník obtěžoval tím, že tam přišel utratit několik tisíc korun. Pokud vás práce s lidmi rozčiluje, nepracujte ve službách. Příšerná zkušenost.
-
Nedoporučuje obchod
chaos keci k ničemu evidence na hovno alibysmus
-
Nedoporučuje obchod
Opakované reklamace zboží. Při poslední reklamaci zapomněli zboží odeslat k opravě. Čekáme již měsíc na dodání.
-
Nedoporučuje obchod
Nemohu hodnotit zboží jsem zatím nedostala. Přístup prodavačky standardní. Při vstřícnějším chování bychom nakoupili více. Takhle jsme koupili jen to nejnutnější
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Ty nejlepší
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Moje první zkušenost, jiné ceny v reklamě na netu a jiné ve skutečnosti, udělal jsem si registraci, měl jsem mít slevu 150,- na první obědnávku, ale paní napsala (opsala zřejmě z předpisu) objednávku na mého nezletilého syna, pro kterého byly brýle, takže teď má i můj syn u Vás účet s kreditem. Brejle jsem si nechal zaslat do zaměstnání, ale paní tam jako adresáta uvedla Václav Chlumec, což není mé příjmení, ale obec, kde bydlím, ještě štěstí, že mi přišla notifikační SMS od dopravce a stihl jsem o tom informovat recepční, jinak by zásilka nebyla převzata.
-
Nedoporučuje obchod
- Sympatická paní přijde za vámi a vyzkouší s vámi mraky obrouček. A tady ta pohoda končí.
Obroučky jsou sice hezké, ale příliš dlouhé a už vám je nikdo neupraví. První návštěvou vše končí. Brýle dostanete zásadně poštou.
Řešil jsem brýle k PC s modrým filtrem. Od lékaře mám 3,5 dioptrie na čtení. I s přítelem na telefonu mi paní tvrdila, že k PC 3 dioptrie. Objednal jsem 2,5 a i to je o něco víc, než potřebuji. Takže dál používám 2 s modrým filtrem z Tchiba za desetinovou cenu a těším se, že až se mi ještě trochu zhorší zrak, začnu používat ty hezké. -
Nedoporučuje obchod
velmi omezený výběr obrouček
-
Nedoporučuje obchod
- Paní byla nepříjemná
- Neměla jsem čas si pořádně vybrat brýle
- Bylo to pro mě velmi nekomfortní.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
měla jsem objednány brýle pro sebe a pro dceru. dcery brýle jsme vracely, protože obroučky byly poškrábané. mě přišly brýle v pouzdře, které bylo uvnitř prasklé.
-
Nedoporučuje obchod
Very slow. I asked to place my order a few weeks before the end of December, so that I can spend my sodexo points before they expire, but the communication was so slow, and I could not pay before the deadline.
-
Nedoporučuje obchod
- opakovane jsem psala maily, ze se jedna o chybu mailove adresy a nic jsem neobjednala!!!!!
- nikdo asi necte maily a pravy zakaznik zaplace
Reakce obchodu OptikDoDomu
Dobrý den, velice se omlouváme. Objednaný dárkový poukaz za 0,- Kč jsme elektronicky opakovaně zasílali na email uvedený v objednávce. Až v průběhu naší kominikace bylo zjištěno, že v emailu uvedeném objednávce, chyběla tečka mezi jménem a příjmením. Takovou chybu bohužel nejsme schopni odhalit dříve, než na ni zákazník upozorní, případně ten, kdo vlastní chybně zadaný email.