Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • HNUS ODPORNÝ PROLHANÝ ZLODĚJSKÝ KRIMINÁLNICKÝ ŠMEJDI ŠMEJDI FUJ FUJ FUJ ŠMEJDI OKRADLI TRAGICKY NEMOCNÉHO SENIORA o 4.000 Kč ZA ABSOLUTNĚ ZLOČINECKÝ ZLODĚJSKÝ NEFUNKČNÍ ŠMEJD ŠMEJD FUJ HNUS ŠMEJD.!!!!!!!!!!

    NIKDY NIKDY NIKDY TITO HNUS FUJ FUJ FUJ ZLODĚJSKÝ KRIMINÁLNICKÝ PROLHANÍ ŠMEJDI.!!!!!!!!!! -- JEN ZLOČINECKY OKRADLI UBOHÉHO SENIORA ZA TOTÁLNĚ NEFUNKČNÍ ZLODĚJSKÝ ŠMEJD ŠMEJD ŠMEJD ZA 4.000 Kč. -- VYŘIZUJE ABSOLUTNĚ ZNECHUCENÝ -- JUDr. PETR WAGNER

    Reakce obchodu OptikDoDomu

    Vážený pane Ševčíku,
    přijde mi krajně nevhodné Vás oslovovat přezdívkou "JUDr Petr Wagner", kterou jste si zvolil.

    Přes všechnu naši písemně zdokumentovanou snahu Vám pomoci Vám můžeme nabídnout pomoc pouze jako optici, případně optometristé. Jakékoli další konzultace a pomoc se pokuste hledat jiné oblasti zdravotnictví. Hodnoty naměřené Vaším očním lékařem jsou pro nás závazné, pokud Vám nevyhovují, obrať se na něj. Peníze jsme Vám samozřejmě již vrátili.
    Hodně štěstí a zdraví.
    OptikDoDomu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Levné
    • Prý je vše skladem.... týden a brýle pořád nikde
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nic takového jsem vůbec neobědnával!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zaplaceno, dle obchodu již při objednání skladem ale po týdnu žádná odpověď. Smutné

    Reakce obchodu OptikDoDomu

    Dobrý den, chápu Vaše rozladění nad dodací lhůtou. Veškeré zboží je skladem na centrálním skladu, ne vždy jsou vybrané brýle na vybrané prodejně. Vaše objednávka ze dne 17.7 byla z centrálního skladu expedována následující den a do prodejny v Praze byla doručena 21.7. SMS o možnosti vyzvednutí v prodejně, dle Vašeho přání, jste obdržel v pondělí 24.7. dopoledne. Osobní vyzvednutí je často logisticky složitější a tedy delší proces než přímé odeslání na adresu, což běžně provádíme do 2-3 dne od objednávky. Za zvniklé komlikace se omlouváme. Petr Seidl jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Z inzerovaného maximálně týdne na dodání vzniklo 12 dní - po urgencích dodáno za příplatek již za 8dní. Komunikace s notnou dávkou arogance ze strany obchodu.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Plno řečí o slevách a skutek utek.Zaplatil jsem vše do halíře. Myslím si že na vašem webu (online prodejně ) probíhá klamavá reklama!

    Reakce obchodu OptikDoDomu

    dobrý den,
    každá prezentovaná akce a sleva má jasně stanovená pravidla, popsaná vždy přímo na webu u každé slevy/ akce.
    Nařčení z klamavé reklamy je velmi vážné, k tomu byste měl dodat nějaký důkaz. Jestliže si řádně nepřečtete jak slevu získat, resp využít, prosím zdržte se podobných klamavých nařčení.

    Pro uplatnění slevy je vždy podle dané akce možné:
    - zadat příslušný slevový kód v rámci objednávky nebo
    - do poznámky zapsat zájem o danou akci
    Vše JE jasně popsáno na našem webu.
    Petr Seidl, jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Pěkné brýle
    • Paní v prodejně v Praze na adrese Hybernská 1013/34 je velmi nepříjemná. Tváří se, jako by ji zákazník obtěžoval tím, že tam přišel utratit několik tisíc korun. Pokud vás práce s lidmi rozčiluje, nepracujte ve službách. Příšerná zkušenost.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    chaos keci k ničemu evidence na hovno alibysmus

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Opakované reklamace zboží. Při poslední reklamaci zapomněli zboží odeslat k opravě. Čekáme již měsíc na dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nemohu hodnotit zboží jsem zatím nedostala. Přístup prodavačky standardní. Při vstřícnějším chování bychom nakoupili více. Takhle jsme koupili jen to nejnutnější

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Ty nejlepší
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Moje první zkušenost, jiné ceny v reklamě na netu a jiné ve skutečnosti, udělal jsem si registraci, měl jsem mít slevu 150,- na první obědnávku, ale paní napsala (opsala zřejmě z předpisu) objednávku na mého nezletilého syna, pro kterého byly brýle, takže teď má i můj syn u Vás účet s kreditem. Brejle jsem si nechal zaslat do zaměstnání, ale paní tam jako adresáta uvedla Václav Chlumec, což není mé příjmení, ale obec, kde bydlím, ještě štěstí, že mi přišla notifikační SMS od dopravce a stihl jsem o tom informovat recepční, jinak by zásilka nebyla převzata.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Sympatická paní přijde za vámi a vyzkouší s vámi mraky obrouček. A tady ta pohoda končí.

    Obroučky jsou sice hezké, ale příliš dlouhé a už vám je nikdo neupraví. První návštěvou vše končí. Brýle dostanete zásadně poštou.
    Řešil jsem brýle k PC s modrým filtrem. Od lékaře mám 3,5 dioptrie na čtení. I s přítelem na telefonu mi paní tvrdila, že k PC 3 dioptrie. Objednal jsem 2,5 a i to je o něco víc, než potřebuji. Takže dál používám 2 s modrým filtrem z Tchiba za desetinovou cenu a těším se, že až se mi ještě trochu zhorší zrak, začnu používat ty hezké.

  • velmi omezený výběr obrouček

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Paní byla nepříjemná
    • Neměla jsem čas si pořádně vybrat brýle
    • Bylo to pro mě velmi nekomfortní.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    měla jsem objednány brýle pro sebe a pro dceru. dcery brýle jsme vracely, protože obroučky byly poškrábané. mě přišly brýle v pouzdře, které bylo uvnitř prasklé.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Very slow. I asked to place my order a few weeks before the end of December, so that I can spend my sodexo points before they expire, but the communication was so slow, and I could not pay before the deadline.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • opakovane jsem psala maily, ze se jedna o chybu mailove adresy a nic jsem neobjednala!!!!!
    • nikdo asi necte maily a pravy zakaznik zaplace

    Reakce obchodu OptikDoDomu

    Dobrý den, velice se omlouváme. Objednaný dárkový poukaz za 0,- Kč jsme elektronicky opakovaně zasílali na email uvedený v objednávce. Až v průběhu naší kominikace bylo zjištěno, že v emailu uvedeném objednávce, chyběla tečka mezi jménem a příjmením. Takovou chybu bohužel nejsme schopni odhalit dříve, než na ni zákazník upozorní, případně ten, kdo vlastní chybně zadaný email.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Paní v obchodě milá, pokud vás chce získat jako zákazníka.
    Chtěla jsem do obrouček, které nebyly z jejich prodejny vyměnit dioptrická skla.
    Bylo mi nabídnuto, že si mohu vybrat nové obroučky za zvýhodněnou cenu. Nejprve jsem na to přistoupila, paní byla stále milá, ale když jsem si to rozmyslela, že si nechám ty své obroučky, tak byla docela nepříjemná. S prací nejsem spokojená. Vzhledově špatně zabroušená skla do obroučků.
    Sice jsem byla upozorněná, že neručí za to, pokud by se s obroučky něco stalo, protože nejsou od OptikaDoDomu.
    Měla jsem dobré zkušenosti, když mi vyměnili skla do vlastních obroučků na blízko.
    Přijde mi to jako by nekvalitní práce byla provedena schválně (protože jsem nevyužila nabídku nových obroučků). Kdybych si koupila jejich obroučky, určitě by se to nestalo. Bohužel jsem si toho v prodejně při zkoušení nevšimla. V tomto případě bych odvedenou práci neuhradila.
    Moje chyba a zároveň nová zkušenost.

    Reakce obchodu OptikDoDomu

    Dobrý den. Dioptrické brýle se objednávají závazně, jako výrobek na míru pro jednoho konkrétního zákazníka. Zábrus skel se provádí přesně podle PD a dioptrií zákazníka. Jeden den závazně objednat zábrus do nové obruby a druhý den přijít se změnou rozhodnutí znamená, že se již zabroušená sklad do obruby musí vyhodit a zabrousit nová skla do obruby (té vlastní). Na tento postup zákazník nemá ze zákona právo, závaznou objednávku vyráběnou na míru, nemá právo svévolně měnit, resp. výrobce nemá povinnost mu objednávku změnit. My jsme Vám vyšli vstříc a bezplatně umožnili změnu na naše náklady. Úmyslně špatný zábrus dioptrických skel? To je absurdní napadení a nelze komentovat.

  • Dostala jsem do mailu slevový kupon do OptikDoDomu. Naklikala jsem si různé sluneční brýle. Díky tomuto slevovému kuponu my to vypočítalo novou cenu. Dokončila jsem objednávku a druhý den se mi ozvala velmi nepříjemná paní ,která mi do telefonu začala arogantně vysvětlovat, že se sleva nevztahuje na sluneční brýle a že si mám přečíst na co ten slevový kupon vlastně platí (přiznávám to jsem neudělala - taky kdo to dělá :)
    Copak já za to můžu ,že mají nefunkční web, kde mi tu slevu poskytlo i na něco jiného než měl být použit ?

    Reakce obchodu OptikDoDomu

    Dobrý den, podmínky slevy jste si nepřečetla, ale nárokovat můžete dle libosti ? Zvláštní přístup...