Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Paní v obchodě milá, pokud vás chce získat jako zákazníka.
    Chtěla jsem do obrouček, které nebyly z jejich prodejny vyměnit dioptrická skla.
    Bylo mi nabídnuto, že si mohu vybrat nové obroučky za zvýhodněnou cenu. Nejprve jsem na to přistoupila, paní byla stále milá, ale když jsem si to rozmyslela, že si nechám ty své obroučky, tak byla docela nepříjemná. S prací nejsem spokojená. Vzhledově špatně zabroušená skla do obroučků.
    Sice jsem byla upozorněná, že neručí za to, pokud by se s obroučky něco stalo, protože nejsou od OptikaDoDomu.
    Měla jsem dobré zkušenosti, když mi vyměnili skla do vlastních obroučků na blízko.
    Přijde mi to jako by nekvalitní práce byla provedena schválně (protože jsem nevyužila nabídku nových obroučků). Kdybych si koupila jejich obroučky, určitě by se to nestalo. Bohužel jsem si toho v prodejně při zkoušení nevšimla. V tomto případě bych odvedenou práci neuhradila.
    Moje chyba a zároveň nová zkušenost.

    Reakce obchodu OptikDoDomu

    Dobrý den. Dioptrické brýle se objednávají závazně, jako výrobek na míru pro jednoho konkrétního zákazníka. Zábrus skel se provádí přesně podle PD a dioptrií zákazníka. Jeden den závazně objednat zábrus do nové obruby a druhý den přijít se změnou rozhodnutí znamená, že se již zabroušená sklad do obruby musí vyhodit a zabrousit nová skla do obruby (té vlastní). Na tento postup zákazník nemá ze zákona právo, závaznou objednávku vyráběnou na míru, nemá právo svévolně měnit, resp. výrobce nemá povinnost mu objednávku změnit. My jsme Vám vyšli vstříc a bezplatně umožnili změnu na naše náklady. Úmyslně špatný zábrus dioptrických skel? To je absurdní napadení a nelze komentovat.

  • Nedoporučuje obchod

    Dostala jsem do mailu slevový kupon do OptikDoDomu. Naklikala jsem si různé sluneční brýle. Díky tomuto slevovému kuponu my to vypočítalo novou cenu. Dokončila jsem objednávku a druhý den se mi ozvala velmi nepříjemná paní ,která mi do telefonu začala arogantně vysvětlovat, že se sleva nevztahuje na sluneční brýle a že si mám přečíst na co ten slevový kupon vlastně platí (přiznávám to jsem neudělala - taky kdo to dělá :)
    Copak já za to můžu ,že mají nefunkční web, kde mi tu slevu poskytlo i na něco jiného než měl být použit ?

    Reakce obchodu OptikDoDomu

    Dobrý den, podmínky slevy jste si nepřečetla, ale nárokovat můžete dle libosti ? Zvláštní přístup...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si brýle bez skel. Za pár dnů mi z obchodu napsali že brýle bez skel není možné zakoupit a pokud ano, že chtějí za brýle o 1 tis. Kč, tedy více než o 30 procent více. Slušně jsem poděkoval, že o takovéto služby nemám zajem

    Reakce obchodu OptikDoDomu

    dobrý den,
    Dovolte mi vysvětlení.
    Vaše objednávka byla vytvořena 26.12.2020, tedy v době, kdy měla firma celozávodní dovolenou, tento fakt byl také uveden v červené liště na webu.
    Prodej samostatné obruby je trochu složitější než vypadá. Mezi optiky je velmi nepopulární zabrušovat skla do obruby, která nebyla zakoupena u nich. Důvodem je možnost poškození obruby při zábrusu skel (nebo např. projevení skryté vady) a následné řešení tohoto problému (s tím kdo zabrušoval nebo s tím kdo prodal obrubu?).
    Proto prodej obrub samostatně nepodporujeme, ale není vyloučen.
    Jelikož jsem se o tomto případu dozvěděl až ex post, nezbývá mi než se omluvit. Mohli jsme vám obrubu prodat samostatně, ale s vysvětlením viz výše, a bez navýšení ceny. Náš personál jsem podle toho již také instruoval.
    Děkuji za pochopení, Petr Seidl jednatel.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Žádná akce 1+1

    Přej akce 1+1 a když přijdou k vám domů tak počítáj, a pak vám akci nemůžou dát. Asi proto že Le za 3700 Kč brýle musel člověk za 10000 Kč koupit pak by akce platila.

    Reakce obchodu OptikDoDomu

    Dobrý den,
    akce 1+1 je jasně definovaná zde, na našem webu: https://optikdodomu.cz/45-akce-1-plus-1-bryle-zdarma#0

    Pokud zákazník potřebuje specifická brýlová skla (tzv. "výroba na míru", např čočky Profi 1,6 RX), jedná se o parametr, který již v rámci akce 1+1 nenabízíme, viz výše definice dané akce.

    Potřebu speciálních "výrobních" brýlových čoček si nevymýšlíme, ta je dána Vašimi konkrétními dioptrickými hodnotamy (velikost dioptrie/ cylindru).

    Ve Vašem případě jsme mohli nabídnout a také jsme realizovali, slevu podel Věku na brýlovou obrubu (tj. téměř -50%).
    Věřím, že výsledná cena 3 728 Kč za kompletní brýle s danými parametry a s pevným pouzdrema je velmi konkurence-schopná.
    tým OptikDoDomu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Webové stránky nabízejí konfigurace, které dodavatel neumí nabídnout. Chybí konkrétní výrobci skel.

    Reakce obchodu OptikDoDomu

    Vážený pane (Tomaštíku?),
    nějak příliš "divností" se objevilo ve vaší objednávce, kterou jste udělal přes náš e-shop.
    1. objednal jste pro sebe dámské obruby
    2. zadal jste dioptrie na dálku i na blízko, ale neuvedl jste o jaké brýle máte zájem
    3. dioptrie na blízko i na dálku jsou naprosto netradičně vysoké (+11, resp +5 dio), vždy když se objeví v objedn. takto vysoké dioptrie voláme a ubezpečujeme se.
    4. recept od lékaře nedodán (s takto vysokými dioptrie bez lékaře?)
    5. na Heurece se prezntujete jako "pepa" a v objednávce je udvedeno jméno Jan Tomaštík

    Závěrem bych vám chtěl poděkovat za podnětné hodnocení a přeji hodně úspěchů v práci, zřejmě oční optika?

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    śpatně změřená skla na dálku,3.9.jdu na oční,tak to potom porovnam.

    Reakce obchodu OptikDoDomu

    Dobrý den, prosím přijďte k nám na provozovnu v Plzni, kde jste si brýle objednával a vyzvedával. Rádi vše zkontrolujeme. Těžko můžeme jakkoli reagovat, případně cokoli upravit / opravit, bez toho, abychom mohli zjistit co je špatně. Prosím přijďte, velmi rádi vám pomůžeme aby vám brýle sloužili tak, jak mají.
    OptikDoDomu Plzeň

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neuznana reklamace
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlost dodání byla průměrná, což je plus
    • Příznivé ceny oproti ostatním obchodům v branži (alespoň co se týče zboží, které jsem objednával já)

    Objednával jsem dvoje sluneční brýle. Jedny z nichy byly mírně poškozené (sklíčko bylo vypadlé z obroučků a bylo nutné kleštěma brýle mírně ohnout, aby bylo možné ho nasadit zpět). Nevím, jestli byla chyba na straně dopravce, nebo obchodu a zboží nebylo v ceně tísíců, tak jsem se ani nenamáhal s reklamací.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velmi dobrá cena
    • Neprofesionální jednání při výběru i při předávání brýlí. Nekvalitní skla. Bude nutná reklamace.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • ne příliš velký výběr na pobočce
    • žádná sleva na recept od lékaře

    Velice nepříjmená paní na pobočce v Praze. Hodně ji obtěžovalo se mi věnovat, při vyzvedávání brýlí stále koukala do počítače a neobtěžovala se mi věnovat či se přesvědčit zda jsou brýle v pořádku a správně mi sedí.

    Reakce obchodu OptikDoDomu

    Dobrý den, sleva na recept je již ze zákona zrušena, a to od srpna 2019. K dispozici máme cca 400 modelů, ale někdy je potíž vybrat z větší počtu. Děkujeme za podnět k chování naší optičky, určitě budeme řešit. Petr Seidl, jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dlouhá dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Spatna komunikace když chcete platit přes svého zamestnavatele
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • podle přesně změřených charakteristik od očního doktora jsme objednali bifokální (původně multifokální) brýle, které ovšem s těmito parametry nešly vyrobit. Mám zato, že pokud mi domů přijde někdo a neví, že je toto technicky nevyrobitelné, měl by se alespoň s někým (byť na telefonu) poradit

    Reakce obchodu OptikDoDomu

    dobrý den,
    Potvrzená objednávka zněla na bifokální brýle (multifokální brýle byla zřejmě Vaše původní představa).
    Pokud bychom zhotovili bifokální a nebo multifokální brýle podle Vašeho předpisu, zcela jistě byste přes tyto brýle neviděla.
    Zásadním problém totiž bylo, že na předpise od očního lékaře jste měla uvedeny cylidry jen s hodnotami na dálku, ale už ne na blízko (v 99% případů jsou cylindry na blízko i na dálku). Zřejmě dočasná anomálie po prodělané oční operaci. Brýle se musí vyrobit tak, aby přes ně zákazník viděl, ne vždy je to bohužel možné tak, jak si to představuje.
    Po zhodnocení objednávky jsme Vám po předchozí dohodě s Vámi dodali dvoje brýle (jedny ztenčené) za celkovou cenu 3742,- Kč. Věříme, že Vám dodané brýle budou dobře sloužit.
    Za komplikace a možná nepochopení se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednány dvoje brýle v akci 1+1, u prvních byla poškrabaná obruba - vráceno k reklamaci (zatím se vyřizuje). U druhých je jedno sklo zbarveno do žluta a druhé do modra, skla splňují dioptrie (přeměřeno v optice), z brýlí mě však pálí oči. Přemýšlím rovněž o reklamaci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatné jednání, snaží se ze všech sil vyhnout zodpovědnosti. Vinu svádí na klienta nebo na lékaře.

    Nechala jsem si zhotovit jedny obyčejné brýle a jedny sluneční. Přešly k nám 2 optičky, což jsem nečekala a při výběru jsem si připadala nucená do určitých značek a typů. Brýle mi byly zhotoveny, ale už v optice při osobním vyzvednutí jsem říkala, že přes brýle špatně vidím a dělá mi to velký problém. Bylo mi řečeno že do týdne se to zlepší. Sluneční brýle jsem byla další den reklamovat, protože byly křivé a to dost. Po týdnu a půl jsem byla opět v optice, protože jsem si na brýle nezvykla a nedokázala jsem s nimi fungovat. V reklamačním řádu mají psané, že brýle můžete do 30 dnů vrátit. To ale prý neplatí u brýlí, protože jsou zhotoveny podle receptu. Takže mi je vzali na přeměření dioptrií. Po 10 dnech jsem si pro brýle šla a bylo mi řečeno, že jsou vyrobeny správně. Bohužel opět jsem si všimla, že u brýlí slunečních je posunuté sklo a nesedí do obrouček tak jak by mělo. Za mě tuhle firmu nedoporučuji, lákají na různé akce a nízkou cenu brýlí a já jim bohužel naletěla. Budu tuto situaci nadále řešit se svou oční lékařkou a poradím se také s příslušnými lidmi co a jak. Brýle mi bohužel zatím leží v šuplíku a jsou mi k ničemu. Co se týče chování paní, co mi přijely brýle nabízet. Výběr byl uspěchaný, od zastavení auta před domem a odjetí auta uplynulo 20 minut. Obě na mě spěchaly, připadala jsem si nucená do brýlí které jsem nechtěla, nebylo mi příjemně. Paní v optice to samé, byla arogantní, když se objevil nějaký problém. Otázka: A to přes ty brýle jako vůbec nevidíte? mě opravdu pobavila, ano vidím, ale oči se mi rozjíždí na všechny strany jak jsou mi ta skla nepříjemná.

    Reakce obchodu OptikDoDomu

    Vážená paní, děkuji za Vaše vyjádření. Potrpíme si na kvalitní a lidsky příjemný servis a každou nedokonalost prověřujeme. Rád bych po kontrole průběhu Vaší reklamace upřesnil několik výše neuvedených skutečností.
    Všude na našem webu jasně, zřetelně uvádíme, že návštěva OptikaDoDomu je zdarma a nezávazně.
    Návštěvu u Vás provedly odborně vzdělané oční optičky, které na místě změřili PD (vzdálenost zornic) přístrojem a také jej naznačili na vybrané brýlové obruby. Kontrola dioptrií, které byly zabroušeny do vybraných obrouček, proběhla již v naší prodejně v Praze, a dále také na centrále zábrusu; tato dvojí kontrola jednoznačně neshledala pochybení - zvolené dioptrické čočky byly zabroušeny přesně podle receptu od očního lékaře. Výše bylo také opomenuto, že naše optička v Praze Vám vyměnila čočky do zcela nové obruby - důvodem byla výše uvedená stížnost, že jsou "křivé" (viz výše zmíněné sluneční brýle); s touto výměnou jste souhlasila a původně spokojená odešla.
    Jelikož nemohu shledat žádný nesprávný postup z naší strany a rád bych Vám pomohl, mohu vám nabídnout přeměření zraku u očního lékaře, kde Vás doporučíme. Jelikož "měření" zraku je velmi subjektivní záležitost, může se stát (a stává se to), že doporučené dioptrie od lékaře nakonec nevyhovují. Může se jednat o vyšší dioptrie než doposud, nově přidaný cylindr apod. V neposlední řadě může u nových brýlí trvat déle si zvyknout.
    V případě zájmu o kontakt na očního lékaře pro přeměření, se na mě obraťte: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • jen mi byli vyrobeny jiné brýlové obruby
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nízké ceny obrub i skel
    • Naprostý nezájem o zákazníka!
    • Neochota personálu!
    • Naprostá neprofesionalita!

    Objednala jsem si brýle s multifokálními skly. Vyrobeny rychle, předání zoufalé, prodavačka se ani nezeptala, jak sedí, jestli je nechci upravit. Doma jsem zjistila, že skla jsou celá upatlaná, u nových brýlí? Navíc jsem zjistila, že se mi vlní text, ale říkala jsem si, že si asi musím zvyknout. Podotýkám, že to byly moje třetí multifokální brýle a nikdy jsem neměla podobný problém. Bohužel jsem si nezvykla a brýle reklamovala. Musela jsem si ale vyslechnout, že je to divné, že brýle procházejí několikanásobnou kontrolou a atd, takže si pak připadáte jak neprostý idiot až do doby, než si je konečně vzala prodavačka do rukou a pouhým okem viděla, že jsou špatně vyrobené!!!! Reklamace přijatá, bohužel odcházíte bez potvrzení, že jste tam brýle nechali. Reklamace vám přijde později na mail. Za několik dní volali, že se mi omlouvají a skla vymění za kvalitnější, jako omluvu. Byla jsem ráda, že bude vše v pořádku a neřešila, kolik dní jsem vlastně byla bez zaplacených brýlí. Při předání reklamace jsem neochotnou prodavačku poprosila o upravení nožiček, aby mi brýle nepadaly. Už jsem tam byla celkem třikrát kvůli úpravě, no jak to může vypadat, když se neochotná znuděná prodavačka ani nepodívá, jak sedí?Podotýkám, že pokaždé jsem v prodejně byla úplně sama, takže na mě měla prodavačka čas. Bohužel jsem si nožičky musela nechat upravit jinde, protože už jsem nechtěla riskovat další bolesti! V jiné optice mi je zkontrolovali, jak sedí před i potom a nakonec mi je ještě vyčistili, to by se v této zmiňované prodejně mohli také naučit!!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • byl nabídnut pouze jeden typ brýlí (zřejmě již předloňský typ)
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Pokud mi vaše pracovnice stanoví cenu a obroučky na brýle,tak je dost divné,když mi za 2 dny zavolá,že obroučky nejsou,nebot tam nelze napasovat sklo.A za dva dny mi emailem napíše,že se cena zvýší o 1000 kč Opravdu myslím,že to není moc příjemné a proto jsem objednávku zrušila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Cena bohuzel odpovida kvalite. Chodim do jine optiky,nechala jsem se zlakat nabidkou 2 bryli za cenu jednech. S manzelem jsme si objednali bryle,manzel dle poukazu od lekare ja bohuzel pouze zmerenim svych bryli. Po vyzvednuti bryly jsem nemohla bryle vubec nosit,strasne jsem se motala,na PC nesli pouzit vubec. Nechala jsem si v jine optice vymenit skla. Manzel mel ten sami problem,byl bryle reklamovat. Bylo mu receno,ze si na ne musi zvyknout. Jine bryle uz nosil. I presto nechal odeslat na provereni. Bryle se vratili s tim,ze je na nich vse ok a nic s nimi nedelali. Zajimave,ze jiz pres ne videl. Pochopila bych,kdyby chybu priznali. Celkove nejsme s brylemi spokojeni, priste se zlakat nenecham a radeji si priplatim. Je mi jasne,ze tem co nemohou za bryle utratit vice penez jim toto staci.

    Reakce obchodu OptikDoDomu

    Vážená paní, děkuji za Vaši zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že jste s brýlemi od nás nespokojená.
    Brýle Vašeho manžela jsme prověřili v našem zábrusovém centru a neshledali nic, co by odporovalo tomu jak měly být brýle zhotovené podle lékařského předpisu a znovu přeměřeného PD. Veškeré reklamace a manipulace se zákaznickými brýlemi jsou systémově monitorovány (měsíčně se jedná o tisíce ks z různých poboček), není žádný důvod zapírat případnou úpravu nebo změnu v rámci reklamce.
    Vaši reklamaci jste se rozhodla řešit nestandardní cestou, tedy nikoli v místě pořízení, ale v jiné optice, proto nemohu k danému případu uvést nic jiného, než že nás to velmi mrzí.
    V Mercedesu Vám Škodovku neopraví, ale běžně Vás ubezpečí, že jejich značka je lepší (tak se samozřejmě děje v každém konkurenčním oboru, optiku nevyjímaje).