Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Inzerujou zboží které nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nebylo uvedeno že zboží není skladem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nic moc. Zboží stále nemám

    Reakce obchodu OnlineMedical

    Dobrý večer,
    mrzí nás zpoždění Vaší objednávky. V sytému vidím, že jste byl informován pomocí SMS zprávy. Čekáme na doručení zboží od našeho dodavatele, které by mělo dorazit v nejbližších dnech a poté bude odesláno obratem k Vám.
    Děláme maximum pro to, aby zboží bylo již u Vás
    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme za zpoždění.
    OnlineMedical.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 13.4. objednano a zaplaceno, zbozi porad nedorazilo!

    Reakce obchodu OnlineMedical

    Dobrý den,
    trápí Vás zpoždění Vaší objednávky. V sytému vidím, že je ve stavu čeká se na díl. Bohužel doručení zboží od našeho partnera, se zdrželo a zboží bude naskladněno v těchto dnech a poté bude odesláno obratem k Vám.
    Dne 9.5 se s Vámi spojí naše zákaznická podpora a společně si upřesníte datum doručení.
    Děkujeme za Vaší objednávku a omlouváme za zpoždění.
    OnlineMedical.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    17.4. uhrazeno
    30.4. zatím nedoručeno
    Co víc psát?

    Reakce obchodu OnlineMedical

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace u Vaší objednávky v systému vidím, že jste se již s kolegyní společně domluvili na řešení a že Vám vše bylo vysvětleno. Příjměte tedy ještě jednou touto veřejnou cestou naší omluvu a věřím, že zvýhodnění v podobě slevy Vám potěší.
    Děkujeme za Vaší objednávku.
    OnlineMedical.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    11 dní od objednávky a zboží nikde. Objednala jsem jednu položku, přišel mail, že kompletují a čekají na poslední kusy... zatím nic, objednávám jinde

    Reakce obchodu OnlineMedical

    Dobrý den,
    omlouváme se, že jste na zboží čekala. Bohužel náš dodavatel neměl daný produkt, který jsme měli daný jako SKLADEM U PARTNERA.
    Jednalo se bohužel o špatný údaj a moc se za tuto nepříjemnost omlouváme. Vidím, že Vaše objednávka byla již stornována. Jako omluvu Vám nahrajeme pod Váš email bonusový kredit na další nákup.
    Věříme, že nám toto nedorozumění odpustíte a slevu časem na našem e-shopu znovu uplatíte.
    Děkujeme OnlineMedical.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Skladem ? ani omylem, jenom se odkládá termín doručení...

    Reakce obchodu OnlineMedical

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše nespokojenost.
    Na našem webu je potřeba rozlišit zboží, které je označeno "skladem u partnera", tzn. zboží u nás není fyzicky na skladě, objednává se u dodavatele a čeká se na doručení. A zboží označeno "skladem" které je vyexpedováno co nejrychleji je v našich silách do 2 pracovních dnů. Váš produkt, byl skladem u partnera.
    A bohužel zdrželo dodání k nám za což se omlouváme. Jako omluvu Vám nahrajeme kredit pod Váš email na další nákup.
    Jak funguje bonusový systém se podívejte na: https://www.onlinemedical.cz/bonusovy_program/
    Pevně věříme, že nám časem zdržení odpustíte, určitě to nebyl záměr.
    OnlineMedical.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Fiktivní uvádění skladové dostupnosti
    • Nedodržení termínu dodání
    • "Chladná" komunikace při řešení jejich problému
    • Scházející snaha problém řešit jinak, než aby to vyhovovalo prodejci

    Celkem jsem čekal několik týdnů na zboží, které mělo být dle e-shopu skladem. Namísto toho jsem se každý týden dozvěděl, že zboží, které mělo být SKLADEM je nedostupné a že si musím počkat, i když podle jiné zprávy bylo už na cestě od výrobce k nim. Pochopitelně scházel termín, jak dlouho čekat. Tak běžel čas, další automatická sms (zjevně s tím systémově počítají, že většinu zboží nemají), že musím čekat, že zboží není skladem a pořád dokola.

    Nakonec jsem objednávku zrušil a čekal na vrácení platby a zboží si po ověření recenzí objednal jinde a v klidu. Celá transakce po vrácení peněz trvala uctyhodný měsíc. Vrácení platby proběhlo od storna za 14 dnů, ani o den dříve. Inu, někdy si člověk říká, jestli to není taktika "peněz doma".

    Je a bude mi líto těch, kteří v naději na brzké dodání se svěří do rukou tohoto obchodu. Proto píši tuto rezenci, abych díky HEURECE umožnil nakupujícím, si nejprve ověřit kredibilitu obchodu a teprve potom věnovali čas své objednávce.
    Já jsem zde byl nakupovat, vlastně "zklamat se" naposledy.
    Petr

    Reakce obchodu OnlineMedical

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše nespokojenost.
    Na našem webu je potřeba rozlišit zboží, které je označeno "skladem u partnera", tzn. zboží u nás není fyzicky na skladě, objednává se od výrobce a čeká se na doručení. A dále zboží označeno "skladem" které je vyexpedováno co nejrychleji je v našich silách do 2-4 pracovních dnů. Váš produkt, byl skladem u partnera. Produkty jedou z ciziny, takže se doba dodání bohužel prodloužila kvůli velkému zájmu a neodhadli jsme dostatečnou skladovou zásobu.
    Dle systému vidím, že s Vámi kolegyně byla ve spojení celý proces od objednání do stornování trval 16 dnů +
    platbu posíláme do 14 dnů. snažíme se samozřejmě dříve.

    Přiznáváme, že Vaše objednávka se opravdu nepovedla a určitě to nebyl záměr Vám přidělat starosti.
    Vaše spokojenost je pro nás prioritou a uvědomujeme si, že jsme v tomto případě nesplnili Vaše očekávání a jako omluvu jsme i Vám nahráli do našeho bonusového sytému kredit, který můžete využít na další nákup u nás, a pevně věřím, že nám časem odpustíte a nákupní slevu u nás poté vyčerpáte.

    Jak funguje bonusový systém se podívejte na: https://www.onlinemedical.cz/bonusovy_program/

    Děkujeme OnlineMedical.cz

  • dusud zboží nedorazilo

    Reakce obchodu OnlineMedical

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše nespokojenost, bohužel jste si objednal zboží v období, kdy jsme se jako firma stěhovali a naše upozornění na zpoždění bylo vyvěšené na našem webu. I tak nás mrzí, že jste byla málo informovaná o naší situaci. Vidím, že objednávka byla odeslána a že budete se zbožím spokojená.
    Velice nás tato situace mrzí a jako menší odškodné jsme Vám nahráli 890 bodů na využití při další objednávce.

    Ještě jednou se velice omlouváme za nepříjemnosti.
    Děkujeme OnlineMedical.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavka byla objednana pred dvema tydny, mozna vice, stale nebyla vyexpedovana.

    Reakce obchodu OnlineMedical

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za zpoždění, které vzniklo během stěhování celé firmy. Každopádně jste měl velkou objednávku, která byla skladem u partnera a bohužel zpoždění bylo ovlivněné i jím.
    Nyní situaci řešíme a snažíme se, aby vše zase klapalo pro spokojenost našich zákazníků.
    Ještě jednou se omlouváme.

    Děkujeme OnlineMedical.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani po 14ti dnech zboží nedorazilo.

    Ani po 14 ti dnech zboží nedorazilo, jen omluvy.

    Reakce obchodu OnlineMedical

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za zpoždění, které vzniklo stěhování celé firmy a nyní se snažíme vše urovnat pro spokojenost našich zákazníku. Vidíme, že jste vše dořešili se zákaznickou podporou a doufáme, že časem Vám budeme moci ukázat, že to bylo pouze nedopatřením.

    Ještě jednou se omlouváme.
    Děkujeme OnlineMedical.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ani po 7 dnech nebylo zboží expedováno. Na můj e-mail ohledně termínu dodání nikdo nereagoval. Rozhodně nedoporučuji

    Reakce obchodu OnlineMedical

    Dobrý den,
    velice se omlouváme. Bohužel jste objednávku učinil v týdnu, kdy se celá firma stěhovala. V systému vidím, že je vaše objednávka vychystaná. Také vidím, že Vás kolegyně bude telefonicky kontaktovat po Velikonocích, abychom Vaší objednávku dořešili k Vaší spokojenosti.
    Děkujeme OnlineMedical.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Během 14 dní eshop nebyl schopný dodat slíbené zboží, špatná komunikace. Slíbili, že se ozvou, ale pokud jsem se sám nepřipomněl, tak to vůbec neřešili. Tento obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu OnlineMedical

    Dobrý den,
    velice se omlouváme, že jste byl během stěhování celé firmy, málo informován o stavu Vaší objednávky. Mrzí nás, že jsme danou situaci podcenili a věřte, že se snažíme vše vyřešit ve spokojenost našich zákazníků.
    Vidím, že jste svoji objednávku vyřešil s naší zákaznickou podporou a doufáme, že nám dáte časem možnost Vám ukázat, že si zákazníku vážíme a snažíme se dělat vše pro jejich spokojenost.
    Ještě jednou se velice omlouváme za nepříjemnosti.
    Děkujeme OnlineMedical.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlivý výrobce!!!

    Reakce obchodu OnlineMedical

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše nespokojenost, bohužel s výrobcem u produktu, který jste si zakoupil u na nás na webu, je to složitější. Samozřejmě jsme Vaší zpětnou vazbu výrobci předali a budeme apelovat, aby s tím patřičně naloží. Doufáme, že tato zkušenost s námi nebude mít vliv na naší společnost jako takovou.
    Ještě jednou se velice omlouváme za nepříjemnosti.
    Děkujeme OnlineMedical.cz

  • Zboží nedorazilo, nevím, proč bych měla být spomojená

    Reakce obchodu OnlineMedical

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše nespokojenost, Vaše objednávka se zdržela, kvůli výrobku, který byl skladem u dodavatel. Každopádně vidím, že vše jste dořešila s naší zákaznickou podporou a objednávka je nyní na cestě k Vám. Doufáme, že toto nedopatření nebude mít vliv na Vaše další objednávky.
    Ještě jednou se velice omlouváme za nepříjemnosti.
    Děkujeme OnlineMedical.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Moje druhá objednávka a podruhé zboží nebylo skladem a došlo po neobvykle dlouhé době. S SMS zprávmi, že se nepatrně opožďuje. Obchod v žádném případě nemohu doporučit.

    Reakce obchodu OnlineMedical

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost. Každopádně jsme si vědomi zpoždění objednávky a vždy jsme Vás informovali, co se děje s Vaší objednávkou. Ano, produkt je označen, že je skladem, ale byl bohužel po expirační době a v žádném případě si nedovolujeme odeslat zboží s velice blízkou dobou expirací. Proto jsme zboží byli nuceni objednávat od našeho dodavatele, který měl zpoždění s dodáním. Když zboží dorazilo, ihned jsme ho zabalili a předali dopravci, který Vás měl informovat o možnosti vyzvednutí zásilky. A zde nastala další prodleva dodání, ze strany dopravců.
    Velice nás tato situace mrzí a jako menší odškodné jsme Vám nahráli 890 bodů na využití při další objednávce.

    Ještě jednou se velice omlouváme za nepříjemnosti.
    Děkujeme OnlineMedical.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel, obchod nemá na svých web stránkách informaci, že zboží je skladem u dodavatele. Tím pádem dochází ke zdržení dodávky, pro mne tím aktuálně neakceptovatelné..
    Objednávka byla stornována, leč peníze mi budou vráceny na účet daleko později, než jak jsem zboží zaplatila.

    Reakce obchodu OnlineMedical

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše recenze.
    Na našem webu je potřeba rozlišit zboží, které je označeno "skladem u partnera", tzn. zboží u nás není fyzicky na skladě, objednává se od výrobce a čeká se na doručení. A dále zboží označeno "skladem" které je vyexpedováno co nejrychleji je v našich silách do 2-4 pracovních dnů. Váš produkt, byl skladem u partnera. Dle systému vidím, že s Vámi kolegyně byla ve spojení. Vaše refundace bude odeslána v tomto týdnu.

    Jako omluvu jsme Vám nahráli kredit v hodnotě dopravy zdarma a pevně věříme, že nám časem odpustíte.

    Děkujeme OnlinMedical.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Komunikace ohledně opoždění objednávky (i když pouze s automatem, email s dotazem zatím bez odpovědi)
    • Dlouhé dodací lhůty neskladového zboží. Bohužel deklarované zdržení 3-4 dny je zavádějící.
    • Komunikace pouze prostřednictvím emailového automatu

    Těžko hodnotit, když zboží stále ještě nedorazilo. Příště objednám jinde.

    Reakce obchodu OnlineMedical

    Dobrý den,
    dle systému vidím, že Vaše zboží je již na cestě k Vám a dnes bylo odesláno. Mrzí náš, že jste na zboží čekal déle.
    Čekali jsme na naskladní od našeho partnera, snažíme se zákazníky kontaktovat, alespoň pomocí sms zprávy a emailovou formou. Samozřejmě je možné se s námi propojit i telefonicky.

    Děkujeme a ještě jednou přijměte naší omluvu.

    Děkujeme OnlinMedical.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod se prezentuje i nyní, že zboží má, ale už měsíc jsem bez peněz i zboží.. Napsali mi, že zboží nemají (na netu píšou něco jiného), a že peníze vrátí.. Jsem zvědav, kdy..

    Reakce obchodu OnlineMedical

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše nespokojenost. Zboží, které jste si objednával, bohužel mělo prošlou expirační dobu a to jsme Vám nemohli dodat a partner, od kterého produkty odebíráme , tuž neměl další zásoby k dispozici a stáhl z prodeje.

    V sytému vidím, že kolegyně s Vámi už situaci vyřešila, dle Vašich potřeb a peníze Vám byly vráceni do 14dni denní lhůty zpět na Váš účet.

    Ještě jednou se omlouváme. Do kreditu jsme Vám nahráli 100 bodů a můžete je využít do budoucna na Váš další nákup.
    Pevně věřím, že nám časem odpustíte.

    Děkujeme OnlinMedical.cz