Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, od minulého týdne absolutně žádná komunikace , dovolat se též není možné . Dnes jsem již zaslala žádost o storno objednávky u zaplaceného zboží obj. č. 2022018311 zboží jsem již objednala jinde a bude zítra dodané. Po přečtení spousty negativních recenzí nestačím zírat. Věřím však, že nestojíte o problémy a částka bude zaslána zpět. Děkuju Foglová

  • Zloději a podvodníci, kteří v téhle době nestydatě okrádají lidi...budu to sem psát tak dlouho, dokud je neomrzí to mazat! Objednáte zboží, nemůžete vyzvednout, tak objednávku stornujete, oni slíbí, že vrátí peníze zpět na účet, no a peníze Vám prostě nevrátí! Soucitně tu pak vypisují, jak je nastalá situace mrzí, omlouvají se s tím, že už se to nebude opakovat. Popřejí krásný den a Vy máte pocit, že to je všezalité sluncem! Opak je pravdou, jsou to rafinovaní podfukáři vládnucí písemným slovem k z manipulování lidí! Peníze prostě už nikdy neuvidíte! Takže radím všem lidem... Od těhle ničemů nic neobjednávejte!

  • Zřejmě slušný oddíl podvodníků! Objednávka uskutečněna 23.1.2021 za 1500 kč a zaplacena, musela jsem ji z důvodu nemoci stornovat... slíbili, že záležitost předají účetnímu oddělení a peníze vrátí! No a od této doby se již nikdo nikdy neozval-neberou telefony, nekomunikují, na emaily nereagují. Pouze je tam záznamník a ten je nekonečný, na druhém konci se zřejmě někdo u oběda jen vysmívá! Chce to prý, aby bylo víc takto okradených zákazníků a věc se poté může předat polici a v době nouzového stavu je i přísnější trest. ČOI prý s tím nic nenadělá a na to takoví podvratáci spoléhají, že to lidi přestane bavit araději to vzdají... Ale ne všichni!

  • Nedoporučuji. Dne 24.2.2021 jsem uhradila objednávku a do dnešního dne mi nebyla doručena. Na e-maily nereagují a telefony nezvedají.

    • Naprosto stejnázkušenost, jsou to internetoví šmejdi! Seberou peníze, odmlčí se, na výzvy k vrácení peněz nereagují nijak, ani emailem, ani sms, ani telefonicky, ten pro jistotu už ani nezvedají!

    • Prostě stahují lidi z peněz, bud je nevrátí vůbec, nebo termín vrácení co nejdéle protahují a za peníze ze storen z objednávek, které mají vrátit investují do dalšího nákupu zboží.. prostě zákazníci fungují jako taková bezúročná banka! Neskuteční šmejdi!

  • Objednal jsem respiratory 28.1. a doted nemám žádnou reakci, muzu vedet proč nekomunikujete ani nezvedate telefon?

    • Dobrý den pane Žoho, omlouváme se Vám za dlouhou reakční dobu. Naše zákaznické centrum bylo kvůli vysokému nárůstu objednávek opravdu velmi vytížené. Náš tým jsme posílili a provozní doba byla prodloužena, aby se už nestávalo, že se nám zákazník nedovolá. OnlineRousky.cz

    • Respirátory jsem objednala20.2.2021 a zaplatila nikdo nebere telefon je to jen dát podnět naČOI a to zítra udělám .

  • Místo roušek Shenzhen Meili Medical Devices Co., Ltd Respirátor FFP2 30ks - 21Kč/ks bez DPH dodali jakési pochybné čínské respirátory Tomson Newt KN95, které se dají koupit podstatně levněji na jiných e-shopech. Dodací lhůta byla navíc o týden delší, než slibovali.

    • Dobrý den, pokud Vám bylo doručeno jiné zboží než bylo objednáno, samozřejmě Vám ho rádi vyměníme i s odpovídající kompenzací. Kontaktujte naše zákaznické centrum. OnlineRousky.cz

  • Nedoporučuji, objednávku mi bez udání důvodu zrušili, ale peníze nevrátili.......

    • Mám stejnou zkušenost. Zaplacenou objednávku mi stornovali. Dnes nemám ani peníze, ani zboží, což pro mě, jako maminku na mateřské dovolené, není lehká situace!

    • Dobrý den, zavolejte nám prosím na zákaznickou linku ( 732 164 361 ), abychom se mohli na Vaše objednávky podívat a zjistit, kde je problém. Fungujeme každý den od 8 do 21 hodin. Děkujeme, OnlineRousky.cz

  • Zboží jsem si objednal a zaplatil a nic nepřišlo. Na telefon a na emaily nikdo nereaguje.

    • Nedoporučuji obchod,Objednala jsem česke respiratory,přišly činske respiratory.Objednala FFP2,Tyhle si strčte někam.

    • Mám stejnou zkušenost - mojí zaplacenou objednávku stornovali. Dnes nemám ani peníze, ani zboží, což pro mě, jako maminku na mateřské dovolené, není lehká situace!

    • Dobrý den, omlouváme se Vám za způsobené komplikace . Naše zákaznické centrum bylo značně posíleno a také provozní doba zákaznické linky byla prodloužena. Pokud máte jakýkoliv problém k řešení, zavolejte nám prosím na číslo 732 164 361 a vše spolu vyřešíme.