Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- zadnou jsem nenasel
2x jsem objednaval zbozi jednou primo (mikinu Kilpi) podruhe skrze Heureku (3vrstve outdoorove kalhoty Northfinder Aldora) a pokazde odpoved obchodu byla, ze zbozi bylo vyprodano. Podruhe se mi snazili nabidnout misto velikosti XXXL mensi velikost XXL (ovsem po predchozim premereni).
-
Nedoporučuje obchod
obchod si nedokaze ohlidat ani svoje zasoby v realnem case
-
Nedoporučuje obchod
- Zakoupené zboží neodpovídalo prezentované v nabídce( FOTO)
-
Nedoporučuje obchod
U zboží bylo deklarováno, že je skladem a později se ukázalo, že v nabídce obchodu není.
-
Nedoporučuje obchod
Uvedené zboží mělo být skladem, bohužel přišla omluva, že nestíhají aktualizovat všech 25 tisíc položek.
-
Nedoporučuje obchod
Amateři,takových podprůměrných obchodník jako jste vy jsou mraky.Už nikdy více!
-
Nedoporučuje obchod
- zdlouhavý a velmi uživatelsky nepříjemný způsob vrácení zboží, papírování, obchod zaspal dobu
- vrácení platí kupující, obchod také požaduje pojištění zásilky, drahé
Celá nepříjemná, prehistorická procese kolem vrácení (neseděla velikost) položka byla kolem 6500Kč: musíte vytisknout formuláře k vrácení, které nejsou přiložené v zásilce, vystřihávat a lepit po krabici, na vlastní náklady to odnést na poštu ap vrátit (obchod vyžaduje pojištění zásilky - za malý balíček asi 300g jsem platila 156Kč). V době online obchodů, které poskytnou nalepovací štítek k náhradě, mají vrácení zdarma, a můžete balíček hodnit na jakoukoliv pobočku zásilkovny, PPL apod, je tento obchod zastaralý a konkurence neschopný. Celá procese kolem vrácení je týden (nemám již doma tiskárnu, neboť ji už ani nepotřebuji, jinde je všechno elektronicky). Takže do práce tiksnout formuláře a štítky...pak to doma střihat a lepit na krabice....cesta na poštu...zbytečné. Již od Bayo s.r.o, kt. to posílá, neobjednám
-
Nedoporučuje obchod
Přišly mi jiné boty než jsem původně chtěl, /mojí nepozorností při objednávání/. Slibovali dárek, nic...
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Paddleboard dorazil hned druhý den po objednání, nicméně když jsme ho rozbalili, zjistili jsme že je špinavý a na úchytech a gumiččce pro náklad je plíseň. V obchodě jsme se tedy domluvili na výměně za nový kus, který jsem chtěla samozřejmě předtím zkontrolovat, aby se neopakovala stejná situace, protože máme dva dny do dovolené a tlačí nás čas. Bohužel podruhé mi přišel ještě plesnivější paddleboard a v obchodě mi řekli, že tentokrát už se tedy podívají pořádně. Chápu, že se na poprvé může něco takového stát, obzvlášt pokud obchod zboží pouze přeprodává, ale napodruhé už se to akceptovat nedá. Tento paddleboard jsme nakonec koupili u jíného prodejce a je úplně v pořádku.
-
Nedoporučuje obchod
- Nemají uvedené položky skladem, je při každém nákupu stejné, vždycky se najde položka, která skladem není, byť v e-shopu je vedená jako skladem, a to i po mém nákupu, kdy to jakoby zjistili
-
Nedoporučuje obchod
I když mají zboží skladem a distribuce do 24 hodin, tak mi po týdnu dosud nic nepřišlo. Obrázek, ať si každý udělá sám.
-
Nedoporučuje obchod
Obchod nabízí zboží, které není schopen dodat. Tuto zkušenost mám bohužel s tímto obchodem opakovaně
-
Nedoporučuje obchod
Chybí dárek
-
Nedoporučuje obchod
Obchod pouze potvrdil objednavku a nekomunikuje. Pokud nebude zbozi doruceno v nasledujicim tydnu, objednavku pro nekomunikaci zrusime.
-
Nedoporučuje obchod
Nabízené a potvrzené zboží objednávkou vůbec nemají.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží byla na stránkách skladem, ale v reálu nebylo.
-
Nedoporučuje obchod
- Neinformování o průběhu objednávky
- Nedodržení dodacího termínu
Zboží (uvedené skladem) jsem objednávala a zaplatila ihned kartou o víkendu abych měla 5 pracovních dní na doručení objednávky na výdejní místo. Přidaná poznámka do objednávky, že na zboží spěchám a opravdu potřebuji aby včas dorazilo (obchodem udávaná orientační doba doručení max 3 dny), byla naprosto zbytečná, protože jsem posléze zjistila, že to nikdo absolutně neregistroval. Čtvrtý pracovní den jsem se snažila dopátrat kde je moje zásilka. Bohužel několik telefonických pokusů marně, nikdo nezvedal. Až po několika hodinách mi zavolali z obchodu nazpět, kde jsem se dozvěděla, že nejen, že zásilka není na cestě, ale ani nebude tento týden doručena, protože mají inventuru. Ok, rozumím, že je potřeba inventury, ale absolutně mě zklamala absolutní absence informování zákazníka o této skutečnosti, obzvláště když jsem urgovala včasné (5 prac. dní) dodání. Mohla jsem se zařídit jinak, vyřešit situaci atp... Zboží tedy ještě čeká na vyzvednutí, produkt nehodnotím.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem objednala před 7 dny. I když psali dodání odeslání zboží následující den a zboží jsem uhradila ihned dodnes jsem zboží neobdržela.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- dcera na bruslich jezdila 2 dny, kdyz se plastova pracka na jedne brusli ohnula a nesla zapnout, ted budeme cekat na reklamaci a az bude moct zase jezdit, bude uz mozna leto
- zdlouhave reklamacni vyrizovani zasilanim postou zpatky, cekani na vyjadreni vyrobce, misto toho, aby byl zabezpeceny servis v prodejnach, ktere tuto znacku prodavaji
-
Nedoporučuje obchod
Skladem neznamená skladem ,ale plno trapných výmluv jak zboží bude až v květnu....