Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost, kvalita, široký výběr
    • Kurýr mi volá v 9.19, přitom na faktuře je jasn napsáno, že jsem v kanceláři od 10 hodin.

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Děkujeme za zpětnou vazbu. Velice se omlouváme, kurýr bude upozorněn.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • zboží dorazilo o dost později, než bylo přislíbeno.

    Sice je zboží o něco levnější než u jiných ehsopů, ale slíbený termín nebyl dodržen. A když již dorazilo, tak jen třetina, zbývající dvě třetiny ještě o dva dny déle. Na dotaz, jestli bude nějaká kompenzace - odpověď, "nemůžeme za to, to náš dodavatel měl zpoždění".

    To se tentokrát nepovedlo. Jinak bylo doposud vše v normálu.

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás vzniklé komplikace v prodloužení termínu. Situace s dostupností tonerů je obtížná na celém trhu a bohužel ji nemůžeme nijak ovlivnit. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatně vedené internetové stránky, cena vedená za 1ks v balení velmi matoucí

    Už zde nikdy nakupovat nebudu, velmi předražené zboží.

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Děkujeme za zpětnou vazbu. Vaši připomínku k uváděným matoucím informacím u produktu předáme na kompetentní oddělení k prověření. Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé dodání.
    • Doručena nekompletní objednávka bez dárku, na který jsem se při platbě nechal nalákat. Nezaslali čokoládu Bouchée s oříškovým krémem 200g, kterou mi dle objednávky i finální faktury měli zaslat při nákupu nad 2000 Kč, ale v balíku jsem ji nikde opravdu nenašel. Dárek mají na stránkách dodnes stále skladem nad 5 ks. Čekal jsem, že by mi ji třeba doposlali separátně v samostatné zásilce, ale ani po 20 dnech nic. Takže příště papíry do tiskárny budu asi vybírat jinde.

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí vzniklá komplikace. Bohužel však od Vás nemáme nahlášenou reklamaci na chybějící dárek v zásilce, a tak jsme se o nekompletnosti zásilky neměli jak dozvědět. Dle všeobecných podmínek máte nárok na nahlášení chybějícího zboží, vč. dárku, do 5 pracovních dnů. Stačí kontaktovat naši zákaznickou linku. Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rychlost

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Týden od objednání: Zboží inzerované jako skladem má aktuálně předpokládané dodání za 2 týdny. Zboží inzerované s dodáním do 3 dní nemá informaci žádnou.
    • Nutno zaplatit kartou. Pokud platba do hodiny není provedena, má se ozvat Zákaznické centrum a vyřešit individuálně. Dostala jsem email, že mi objednávku stornovali, ať si to naklikám znova a zaplatím kartou.

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že Vaše objednání provází komplikace.
    Ve Vaší objednávce došlo k tomu, že skladové zboží, na které v hodnocení narážíte, bylo skladem v počtu 1 ks. Protože však Vaše první objednávka nemohla být zpracována, vznikl tam časový prostor, ve kterém položku objednal jiný zákazník a z toho důvodu jsme Vám zboží rezervovali a zboží objednali u dodavatele. U Vás v účtu vidíte předpokládaný termín naskladnění u položky, která zrovna skladem není a máte jí u nás rezervovanou. Ostatní zboží z Vaší objednávky skladem máme, proto se Vám v souhrnu objednávky u těchto položek datum naskladnění nezobrazuje.
    Protože jste si jako způsob dodání vybrala dodání na výdejní místo, podmínkou u tohoto druhu dopravy je online platba. U první objednávky jste online platbu neprovedla, a tak byla objednávka odeslána s informací, že kvůli neproběhlé platbě Vás budeme kontaktovat. Bohužel však v tomto případě není možné nabídnout jiný druh platby než online a proto jsme Vás informovali o stornu objednávky a požádali o vytvoření objednávky nové s online úhradou.
    Po prověření máme zboží již kompletně skladem a objednávka byla expedována na Vámi vybrané výdejní místo. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • posílají přes WeDo

    zboží vypadá trochu jinak, takže zklamání
    poslání před Wedo je tragédie, pro jistotu jsem si nechala poslat na point abych nemusela se nahánět jako obvykle s nespolehlivými wedo řidiči. Jenže sít wedo pointu je malá, jela jsem 3km.
    od doby nákupu, kde nejde jinak než se registrovat, mi chodí spousta nabíde a honí mě, at si něco koupím.

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu a mrzí nás Vaše nespokojenost s dodávkou. Je pravda, že při výběru dodání na výdejní místo spolupracujeme s WeDo. Pokud si ale jako způsob dopravy zvolíte možnost dodání na adresu, využíváme pro dodání zboží převážně naši vlastní dopravu, která je zákazníky velmi kladně hodnocena.
    Pokud si nepřejete dostávat emaily s marketingovými akcemi, je možné se z odběru odhlásit. Stačí napsat na náš email [email protected]. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Katastrofa, zboží stále nemám, dvakrát jsem jej urgoval, po první urgenci mi paní sdělila, že zboží má již výdejce po druhém telefonátu se zjistilo, že chyba byla u Vás v expedici, čemu věřit ???
    Žádná omluva !!!

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za komplikace. Bohužel se jednalo o systémovou chybu, kdy se potřebná data nedostala k našemu externímu dopravci. Závadu bohužel nebylo možné identifikovat dříve, než se ozve zákazník s urgencí dodání objednávky. Do té doby se vše v systému jevilo, že v pořádku proběhlo.
    Hovořil jste telefonicky s kolegyní, která se Vám po zjištění této závady omluvila a zařídila dodání přímo k Vám na adresu. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Po odeslání objednávky jsem dostala potvrzovací e-mail, že zboží bude doručeno následující den. Ovšem ve večerních hodinách přišla zpráva, že dopravu přebírá We Do a že zboží bude doručeno v následujících dnech. Druhý den to opravdu nebylo. Také nebylo možné zadat dobu dodání nejpozději do. Nakonec jsem si zboží musela vytahat do patra sama, řidič neměl ani vozík. Jsem hrozně zklamaná.

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu, mrzí nás, že předání zboží neproběhlo, jak mělo. Převážnou většinu zboží vozí naši řidiči, v tomto případě jsme z kapacitních důvodů museli využít externího přepravce, se kterým tento případ řešíme.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlé dodání
    • Zboží předraženo nejméně o třetinu oproti konkurenci

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikace

    tohle byl můj poslední nákup. Týden od objednávky a zaplacení a musím urgovat, kde mám zboží. Tento způsob nekomunikace se zákazníkem bych neočekával od této společnosti. U mě je to ztráta důvěry a tento obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Dobrý den,
    prvotní dotaz na doručení zboží, který vzešel z Vaší strany kolegyně ihned řešila a komunikovali jste společně mailem, kde jste obdržel informaci o tom, že zboží se bude naskladňovat 18.8.2023. Za pochybění z naší strany se omlouváme. V případě jakéhokoli dotazu se prosím obraťte na mail [email protected]. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží nelze uhradit převodem, jen přímou platbou, obchod objednávku zrušil.

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Děkujeme Vám za hodnocení. Officeo si u některých objednávek vyhrazuje právo platby předem nebo dobírkou. V tomto konkrétním případě se jednalo o objednávku zboží z partnerského prodeje, kdy podmínkou je online platba předem. U ostatního zboží, které dodáváme z našeho skladu je nabídka způsobů plateb rozšířena. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • neseriozní jednání
    • d

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Dobrý den, prověřovali jsme Vaši objednávku, abychom zjistili důvod Vaší nespokojenosti. V telefonickém hovoru zmiňujete jako důvod zpětné neuplatnění akce platné od 27.6.23 na Vaši objednávku učiněnou 22.6.23. Mrzí nás Vaše rozhořčení, ale pokud je akce platná od určitého data, není možné ji uplatňovat na objednávky učiněné před tímto termínem. Je to standardní a zcela seriózní postup. Přidáváme informaci, že akční nabídky posíláme každé úterý.
    Pokud máte jiný důvod se domnívat, že jsme nejednali seriózně, prosíme o bližší upřesnění do emailu, kam jsme od Vás také obdrželi zpětnou vazbu, ale již jste nám na email neodpověděl. Situaci pak můžeme prověřit a případně sjednat nápravu. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Webové stránky sice vypadají stejně, ale služby se radikálně změnily.
    • Ještě s námi obchod komunikuje.

    Nakupujeme od společnosti již celá léta. Vždy se 100% spokojeností. Od změny ve vlastnictví - fúze společnosti se služby velice zhoršily. Nejprve nám přivezly úplně jiné zboží, než které jsme si objednali. Nepřevzali jsme ho a přesto chtěli uhradit fakturu. Komunikace byla složitá. Poslední objednané zboží nám po reklamaci dodávali týden a ještě na 3x. Po každé jiným dopravcem. Při dnešních cenách pohonných hmot skutečně ekonomický přístup. A to ještě nemáme celou objednávku vykrytou, i když jsme objednávali pouze zboží skladem. Garance kompletní dodávky "zítra nebo zdarma" tak již dávno neplatí a o její dočasnosti velice pochybuji.
    Je mi to líto, ale pravděpodobně budeme hledat nového dodavatele, možná i za příznivější ceny.

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Za chybně vyskladněný počet zboží se velice omlouváme, je to chyba, za kterou neseme plně odpovědnost.
    Některé objednané zboží bylo dodáváno dodatečně neboť se vyprodalo zákazníky, kteří učinili objednávku před Vámi. Protože se zboží naskladňovalo postupně, bylo dodáváno ve více závozech. Pokud máme od zákazníka informaci, že upřednostní jeden závoz kompletní dodávky a nepožaduje rychlé dodání, jsme schopni tomuto zákazníkovi vyjít vstříc a odeslat zboží až v okamžiku, kdy je veškeré zboží skladem. Na základě této zkušenosti jsme, po Vaší domluvě s kolegyní na zákaznickém servisu, u Vás podmínku kompletní dodávky nastavili.
    Snažíme se ale vyhovět i těm zákazníkům, kteří na dodání zboží spěchají a těm standardně závoz rozdělujeme do více závozů i přesto, že vzniknou náklady navíc, které již ale zákazníkům neúčtujeme.
    Důvody pozastavení garance "Zítra nebo zdarma" uvádíme na našem webu.
    Velice nás mrzí Vaše zvažování ukončení spolupráce. Rádi bychom Vám vykompenzovali tuto nepříjemnou zkušenost s poslední objednávkou. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat na emailu [email protected]. Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • velký výběr zboží
    • vysoké ceny
    • nedodržení dodání do druhého dne

    Ačkoliv na svých stránkách stále figuruje logo dodání do druhého dne, tak už tato služba garantována není. Takže po deseti letech u tohoto obchodu končím a zkusím štěstí jinde.

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás Vaše negativní zkušenost a za zdržení se omlouváme. Jak Vám bylo telefonicky kolegyní vysvětleno, v tomto konkrétním případě jsme byli nuceni využít k dopravě našeho externího partnera, kdy se kvůli kontrole dat a přípravě expedice závoz zdržel o 1 pracovní den. Je pro nás stále prioritou zavážet zboží druhý pracovní den od objednání a k tomu využívat naše vlastní řidiče. Případy, kdy kvůli velké vytíženosti využijeme externího dopravce, se stávají, avšak se je snažíme držet v nízké četnosti.
    Velice by nás mrzelo, kdybychom o Vás jako dlouholetého zákazníka přišli. Pokud tedy není Vaše rozhodnutí definitivní a v budoucnu si u nás objednávku učiníte, neváhejte nás kontaktovat, abychom mohli dohlédnout, že vše proběhne v pořádku. Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dodací lhůta 7 dnů a bez omluvy u firmys heslem Zítra nebo zadarmo je ostuda.

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Děkujeme za zpětnou vazbu a velice se omlouváme za zpoždění dodávky. Došlo k němu z důvodu momentálního vyprodání bločků, které jste si objednával a tak dodávka čekala na komplet. Je ale férové uvést, že termín dodání objednávky byl potvrzen na 21.2. a dodání bylo 24.2., tedy to bylo méně než 7 dnů. Pozdní dodání nás však velice mrzí. Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • K nákupu jsme si vybrali jako dárek flashku, dostali jsme kosmetiku, nikdo nás o změně neinformoval, ve faktuře bylo malým písmem napsáno, flashka není skladem. Fakt podraz!

    Jsme dlouholetí zákazníci, velice se nám líbilo, dodání, dárky k nákupu - používáme na dovybavení kanceláře...bohužel poslední dobou se hodně zhoršují.
    např. - Poslední objednávka - K nákupu jsme si vybrali jako dárek flashku, dostali jsme kosmetiku, nikdo nás o změně neinformoval, ve faktuře bylo malým písmem napsáno, flashka není skladem. Fakt podraz!

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Děkujeme za zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že jste nebyla s alternativním dárkem spokojená. Dárky máme v limitovaném množství a vzhledem k velkému zájmu se může stát, že se dárek vydodá. Abychom však o dárek zákazníka nepřipravili, nabízíme dárek náhradní. Snažíme se zákazníka telefonicky kontaktovat, aby měl možnost si náhradu zvolit. V případě, že se nám to nepodaří, pošleme dárek dle našeho uvážení a informaci píšeme na fakturu. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nebylo dodáno na správně zadanou dodací adresu, která byla potvrzena v objednávce.

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Dobrý den, prověřovali jsme tuto konkrétní situaci. Objednávka byla externím dopravcem zavážena dle Vámi zvolené dopravy "Až na stůl", tedy na dodací adresu. Bohužel jste však na adrese nebyla zastižena, a proto jste byla telefonicky kontaktována. Bohužel nešlo vyhovět Vašemu přání, aby byla zásilka uložena na výdejním místě kvůli nepřítomnosti na adrese. Tuto možnost nenabízíme.
    Pokud si přejete zboží dodat na výdejní místo, je nutné si zvolit tento způsob dopravy již před odesláním objednávky. Pokud je zvolena doprava přímo na Vaši adresu, musí být objednávka dodána tam. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží nedorazilo dle objednávky.
    Obdržené zboží nebylo v souladu s dodacím listem.
    Přes reklamaci nebylo vyřešeno v následující dodávce, která dorazila opět nekompletní a obsah opět neodpovídal dodacímu listu.

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Vážená paní magistro,
    velice se omlouváme za částečné nedodání zboží. První reklamace nemohla být zpracována, protože bylo přednostně vykryto Vámi rezervované zboží. Dodavatelé mezi svátky už nedodávají, takže v tuto chvíli nemáme zboží skladem. Ihned po naskladnění budou reklamace vyřízeny. Ohledně data dodání Vás budeme kontaktovat. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Vše na jednom místě
    • Ceny uvedené s DPH jsou minipísmem i při konečném souhrnu objednávky
    • Více skládů, což nevidíte v objednávce. Tedy více balíků, více faktur, více práce

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Děkujeme za zpětnou vazbu. Hlavní zobrazování cen bez DPH je záměrné. Důvodem je primární obsluha firemních zákazníků, kteří nakupují bez DPH, což je základní nákladová cena.
    Zpětnou vazbu o ergonomii zobrazování některých informací předáme na marketingový tým k posouzení a případné úpravě. Hezký den.