Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nedoručeno na místo, musela jsem si dojít na hlavní silnici

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Vážená paní Mileno, taková negativní zkušenost nás velmi mrzí.
    Na kvalitě doručení si zakládáme. Děkujeme za Vaše hodnocení i zpětnou vazbu. Celou situaci prověříme a zajistíme, aby se neopakovala.

    Tým OFFICEO.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jedinou *výhodou* bych viděl vrácení peněz za nedodané zboží. Což by mělo být automatické.
    • Objednané zboží jsem zaplatil, ovšem obratem mi napsali, že zboží záhadně není u dodavatele skladem. Za mě obrovské zklamání.

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Vážený zákazníku,
    vzniklá situace nás mrzí. Nejednalo se o záhadu ale chybnou informaci ze systému dodavatele. Za nepříjemnosti se srdečně omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách bylo uvedeno že mají tiskárnu skladem ... za dva dny přišlo oznámení že produkt je dlouhodobě nedostupný.

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Vážený zákazníku, omlouváme se za nepříjemnou situaci, ke které došlo chybou informace o skladové dostupnosti na straně našeho dodavatele.
    Děkujeme za hodnocení a pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • pěkné dárky

    Dodání trvalo dlouho, zboží přišlo na dvakrát.

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Dobrý den. Abychom objednané zboží zákazníkovi doručili co nejrychleji, v případě rozdílných dodaích lhůt různého zboží objednávku rozdělíme na dvě a zavážíme ji na vlastní náklady dvakrát. Mrzí nás, že tuto snahu hodnotíte záporně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po zaplacení objednávky a změně výdejního místa ze strany obchodu bylo deset dní absolutní ticho. Až na můj dotaz mi sdělili, že objednávku vyřizují, na výdejní místo ji odeslali den poté.
    • Napoprvé jsem naklikané zboží nezaplatila, spadl mi internet. Přesto se nezaplacená objednávka kdesi uložila a po deseti dnech mi z obchodu psali, že mi zboží rezervují, hned na to, že objednávka spadla do chyby a stornují ji a pak, že mi vrací peníze na účet. Částka byla naprosto nesmyslná, ale na účet mi nakonec nic nepřišlo a ještě že tak. Nezbývá mi než doufat, že zaplacené zboží do Vánoc obdržím.
    • Délka dodací lhůty.

    Po 14 dnech zboží stále nemám.

    • Nic mi nepřišlo, není co hodnotit

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Dobrý den, Vaše negativní zkušenost s naším obchodem nás velmi mrzí. Můžete nám, prosím, podat podrobnější informace o Vaší objednávce emailem na [email protected]? Takto nemůžeme nijak zjistit, jak k problému došlo, ani zjednat nápravu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velmi rychlé dodání
    • Zboží druhý den dodáno
    • Zboží velmi špatně zabaleno
    • Papírové archivační boxy byly částečně rozbaleny a přišli poškozené - zohýbané, stopy po přejetí VZV
    • 3 ks objednaných kalendářů baleny po jednom kusu a popraskané ve vazbách..
    • jedna objednávka přišla v 10-ti balíčcích, atd.

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Dobrý den. Děkujeme za hodnocení. Poškození balíku nás velmi mrzí. Samozřejmě Vám zboží zdarma vyměníme. Obraťte se, prosím, na naši zákaznickou linku, kde s Vámi celou záležitost dořeší.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízeli konkrétní kalendáře, neměli je skladem a měl jsem pak problémy sehnat náhradní.

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Dobrý den. V eshopu u každé položky zobrazujeme její dostupnost. Kalendáře jsou bohužel velice sezónní sortiment, který při velkém zájmu na skladě rychle dochází a vzhledem ke krátké době prodeje je nabízíme v předprodeji. Objednávky v předprodeji odbavujeme v pořadí, ve kterém jsme je obdrželi. Velmi nás mrzí, že Vámi vybrané kalendáře na Vás nevystačily. Abyste této situaci předešel, můžete se ve svém účtu na OFFICEO.cz zaregistrovat k zasílání novinek emailem a o zahájení předprodeje kalendářů budete příští rok informován mezi prvními.

    S přátelským pozdravem tým OFFICEO.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem realizovala na e-shopu, potvrzená dostatečná skladová zásoba, zaplaceno kartou, potvrzeno doručení do druhého dne. Po 2 prac. dnech jsem pátrala, kde objednávka je, paní na telefonu slíbila zjistit a ozvat se zpět. Nikdo se neozval. Následující den jsme opět volala já, opět pátrání a výsledek čekáme na naskladnění, ale nevíme kdy bude?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dobrý se. Prvně zboží nešlo objednat,když se mi to podarilo peníze jsem odeslal přišlel mi meil,že salam adventní nemůžete poslat jenom dva kusy,ale že mi peníze vratíte zpět na učet bhužeel ani peníza a ani zboží nedorazilo nevím,kdyby jste poslali ,alespoň ty mikulaše nic ani peníze ani zboží nevím co si o tom mámmyslet v loni před vanocemi se mi stalo něco podobného byla to kdež vetší částka peněz a taky ani peníze ani zboží nedorazilo. Mám zkrátka smulu Kryzanová

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Vážený zákazníku. Váš případ jsem řešil s kolegyní, se kterou jste prý již domluveni na vrácení peněz za adventní slámy, které nemělo být možné objednat v množství po 1 ks. Jednalo se o chybu nastavení prodeje z naší strany a za to se omlouváme.
    Děkujeme za hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • levné věci
    • Měsíc jsem čekal na objednávku
    • neschopnost komunikace obchodu s kurýrem
    • stále se nevědělo, kde moje objednávka je
    • až po několikátém telefonu během celého měsíce objednávka doručena

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Vážený, Tomáši,

    v systému máme informace, že jste zboží objednal 6.10. s avízovaným doručením na 8.10. Když jsme Vám zboží prvně zaváželi, nebyl jste na doručovací adrese zastižen a nepřijímal jste na uvedeném telefonním čísle hovory. Podruhé jsme se pokoušeli Vaši objednávku doručit 11.10. , ale opět neúspěšně. Telefonicky jste požádal o doručení následující středu 13.10. V tomto termínu byla chyba na naší straně, kdy náš kurýr Vaši objednávku zapomněl naložit. Následovala telefonická dohoda, kdy jste projevil přání o doručení ve středu 20.10. Při pokusu doručit Vám objednávku v nově dohodnutém termínu jste opět telefonicky požádal o odložení doručení na následující středu 27.10, kdy se nám ji konečně podařilo úspěšně doručit. Tolikrát opožděné doručení nás velmi mrzí. Pokud máme od kurýra nepřesné informace, budeme rádi, když nám podrobnější sdělíte emailem na [email protected], nebo telefonicky na 800 771 772. Za hodnocení děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Vše vpořádku!

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Dobrý den, Renčo,

    budeme rádi, pokud nám o svém důvodu náš e-shop nedoporučit, sdělíte více informací, abychom se mohli poučit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • mizerná komunikace
    • sice mají dodávají další den, ale zboží chodí po částech několik dní

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Dobrý den,

    mrzi nás Vaše negativní zkušenost s nákupem v našem e-shopu. Na stránce každého výrobku udáváme co nejpřesnější dodací lhůtu. Pokud si zákazník objedná více produktů s různými dodacími lhůtami, snažíme se k dodání přistupovat individuálně a může se stát, že objednávku dodáme nadvakrát, aby zákazník co nejméně čekal. Za hodnocení děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem vaším zákazníkem již několik let. vždy jsem své závazky řádně a včas splnil. Končím. Nedáváte možnost platit jiným způsobem než platbou dopředu. Nejsem ochotný platit nic takového dopředu. Kromě dříve uvedeného důvodu je vaše nabídka již nedostačující.

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení, pane Pajere.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Ačkoliv jsme zboží zaplatili předem, tak ještě stále některé položky nedorazily. Nikdo mi neřekl, že v jeden den přijede zásilka rozdělena na dvě části oba od DPD, takže přišla SMS, že zásilka přijede mnohem později, proto první část zásilky nebyla vyzvednuta, protože tu mi nikdo neoznámil. Až na druhý pokus, kdy mi opět nebylo sděleno, že přijedou dvě zásilky náhodou pánové ze stejné společnosti přijeli pár minut po sobě, takže to vyšlo. Bohužel však druhý z pánů mi nedoložil slíbenou fakturu (toto zboží na faktuře první části nebylo uvedeno) po urgenci obchodu, aby mi poslali daňový doklad i na toto zboží jsem obdržela obratem fakturu, bohužel však tu stejnou jako při dodávce (ačkoliv jsem zboží jmenovitě uvedla. ). Některé položky stále nepřišly, doklady do účetnictví stále nemám k dispozici v pořádku.

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Dobrý den, paní Zuzano,
    k rozdělení objednávky ve Vaší situaci došlo z důvodu, že jeden produkt byl skladem v partnerském skladu. Abychom zákazníkům zajistili co nejrychlejší dodání objednaného zboží, někdy objednávku na vlastní náklady zavážíme nadvakrát. Mrzí nás, že došlo k problému s dodáním dokladů. Uděláme maximum, aby se to v budoucnosti neopakovalo a Vaše zkušenost s nakupováním na OFFICEO.cz byla perfektní, jak by tomu mělo být. Za Vaše hodnocení děkujeme, zpětnou vazbu nebereme na lehkou váhu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • nepřehledný, ignorace zákazníka ze strany řidiče i eshopu

    Zde již nikdy nic. První zkušenost a hned velmi negativní postoj ze strany eshopu. Heslo zítra dodáme, nebo zdarma je lživý a dárky taky neposílají. Dokonce jsem zjistil, že ani jakási množstevní sleva objevující se v objednávce se nepromítla do nákupu.

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Dobrý den,
    velmi nás Vaše negativní zkušenost s nákupem mrzí. Případ Vaší objednávky jsme prověřili a zjistili, že při výběru dárku jste nepostupoval podle instrukcí a ve své objednávce jej neuvedl. Rozhodně jsme se nechtěli věnování dárku vyhnout.

  • Není možné realizovat obchod na dobírku.

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Vážený zákazníku. Možnost platby na dobírku je zatím možne jen pro firemní zákazníky. Neustále pracujeme na zlepšování interních procesů a budeme se snažit dobírku zpřístupnit všem. Děkujeme za Vaše hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dva dny od objednání, je to na e-shopu, operátorka to potvrdila. Přišlo to až šestý den

    Reakce obchodu OFFICEO.cz

    Dobrý den, p. Františku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Za problém s dostupností Vaší objednávky se omlouváme. Uděláme maximum, aby se již neopakoval.