-
Dobrý den,
už po několikáté a již delší dobu nelze dokončit objednávky.
Háže mi to chybu 524.
Psal jsem Vám několik emailů, bez reakce!
Prosím o odpověď.
Děkuji.-
Dobrý den,
bohužel neznám Vaše jméno, tak nemohu posoudit situaci detailně. Nicméně v systému vidím, že vše funguje a žádný výpadek jsem nezaznamenal.
Váš Karel -
Co takhle mi odpovědět na několik emailů?
než tady dělat zodpovědného... -
Každý e-mail, který obdržím, je vždy v řádu minut, maximálně hodin vyřízen. Pokud jsem Vám neodpověděl, pak jsem žádnou zprávu od Vás nedostal.
Karel
-
-
Dobrý den,
už po několikáté a již delší dobu nelze dokončit objednávky.
Háže mi to chybu 524.
Psal jsem Vám několik emailů, bez reakce!
Prosím o odpověď.
Děkuji.-
Dobrý den,
bohužel neznám Vaše jméno, tak nemohu posoudit situaci detailně. Nicméně v systému vidím, že vše funguje a žádný výpadek jsem nezaznamenal.
Váš Karel
-
-
Dobrý den pane Karle
Kde, co a proč nakupuji je čistě moje věc a nic vám do toho není. Spíš by jste se měl zajímat o to jak je možné že se k zákazníkovi od vás může dostat poškozené, nefunkční a nebo dokonce i zboží které si neobjednal?
A výmluva typu že se jedná o bazarové zboží vás opravdu neomlouvá.
Se spoustou zboží jsem spokojen,ale v poslední době snad každý nákup se vyskytne nějaký problém.-
Dobrý den, pane XY.
Těžko mohu reagovat, když neznám důvod, proč mi to zde píšete.
Stačí uvést číslo objednávky, kdy se konkrétně toto stalo.
Karel -
Nebudu zde podrobně vypisovat všechny objednávky s kterými jsem měl problém. Dal jsem vám kvůli častým problémům s poškozeným a nefunkčním zbožím po právu negativní komentář a hned jste mne odsekl tím že když vím že budu zboží reklamovat,tak proč u vás nakupuji.( I když nevím jak jste na takovou pitomost přišel, nic takového jsem nepsal)
A to že se většinou problém se zbožím nakonec podařilo vyřešit neznamená že jsem byl s nákupem "velice spokojený" Obnáší to pokaždé vyplňování dotazníků, čekání na odpověď, zboží znovu zabalit, odnést k doručovateli a dlóóóóóuhé čekání na vrácení peněz zpět.
S pozdravem M. Kubrt -
Dobrý den, pane Kubrte.
Vidím, že jste u mne reklamoval opravdu většinu objednávek. Z toho mi vyplývá, že Vám mé zboží nevyhovuje. A proto nerozumím tomu, proč u mne neustále nakupujete, když víte, že budete zboží znovu reklamovat nebo vracet. A pak si ještě stěžujete, že Vás reklamování nebaví.
Z výše uvedených důvodů bych pro Vás viděl jediné východisko a to, nakupovat nové zboží s plnou zárukou, kde bude proces reklamace stejně dlouhý, ale budete mít větší jistotu, že Vám nové zboží bude vyhovovat.
Karel
-
-
Dobrý den,
bohužel jsem stále nikdy neobdržela odpověď na mou otázku ohledně problémů s odesíláním objednávek vícekrát než jednou z jednoho zařízení (mobil, PC, tablet, notebook). Příklad: provedu a zašlu objednávku poprvé například z PC, pokud chci provést další objednávku již to nevyjde. Nejdříve se zdá, že vše probíhá bez problému, objednávka se odesílá, ale trvá to déle a nakonec vyskočí ERROR COD 524 v překladu, že čas na odeslání vypršel. Objednávka se neodešle a zboží z košíku zmizí. Takže je někdy i několika hodinová práce vniveč.
Moc vás prosím o pomoc a radu pokud s tímto problémem máte nebo jste měl někdo zkušenost a podařilo se vám ho vyřešit.
Se zbožím a dodávkami zboží jsem velmi spokojená, ale pokud se mi nepodaří tento problém vyřešit mám s objednávkami utrum.
Předem velice děkuji za jakoukoliv reakci, radu, pomoc.
S přátelským pozdravem Edita Bergrová-
Dobrý den,
jsem rád, že jste s mým e-shopem spokojená.
Bohužel s problémem, který uvádíte, Vám poradit nedokážu.
Děkuji za pochopení.
Váš Karel -
Koupily jsme záložní zdroj od Karla - zboží bylo staré, rozbité a nefunkční, peníze do dnes neposlaly zpět, čekáme už několik měsíců. Nedoporučuji nikomu nakupovat jedna se o podvodní firmu ! ! ! Nyní zvažujeme celou záležitost předat na policii ČR.
-
Koupily jsme záložní zdroj od Karla - zboží bylo staré, rozbité a nefunkční, peníze do dnes neposlaly zpět, čekáme už několik měsíců. Nedoporučuji nikomu nakupovat jedna se o podvodní firmu ! ! ! Nyní zvažujeme celou záležitost předat na policii ČR.
-
Dobrý den,
pravděpodobně zde se jedná o nedorozumění, kdy jsem od Vás nedostal zprávu, jak si přejete případ dořešit. Čekal jsem na ni přesně 3 měsíce, jak uvádíte. Nejedná se o záměr, ale miskomunikaci.
Peníze již jistě máte na svém účtu.
Karel
-
-
Dobrý den,
bohužel jsem stále nikdy neobdržela odpověď na mou otázku ohledně problémů s odesíláním objednávek vícekrát než jednou z jednoho zařízení (mobil, PC, tablet, notebook). Příklad: provedu a zašlu objednávku poprvé například z PC, pokud chci provést další objednávku již to nevyjde. Nejdříve se zdá, že vše probíhá bez problému, objednávka se odesílá, ale trvá to déle a nakonec vyskočí ERROR COD 524 v překladu, že čas na odeslání vypršel. Objednávka se neodešle a zboží z košíku zmizí. Takže je někdy i několika hodinová práce vniveč.
Moc vás prosím o pomoc a radu pokud s tímto problémem máte nebo jste měl někdo zkušenost a podařilo se vám ho vyřešit.
Se zbožím a dodávkami zboží jsem velmi spokojená, ale pokud se mi nepodaří tento problém vyřešit mám s objednávkami utrum.
Předem velice děkuji za jakoukoliv reakci, radu, pomoc.
S přátelským pozdravem Edita Bergrová-
Koupily jsme záložní zdroj od Karla - zboží bylo staré, rozbité a nefunkční, peníze do dnes neposlaly zpět, čekáme už několik měsíců. Nedoporučuji nikomu nakupovat jedna se o podvodní firmu ! ! ! Nyní zvažujeme celou záležitost předat na policii ČR.
-
Dobrý den,
pravděpodobně zde se jedná o nedorozumění, kdy jsem od Vás nedostal zprávu, jak si přejete případ dořešit. Čekal jsem na ni přesně 3 měsíce, jak uvádíte. Nejedná se o záměr, ale miskomunikaci.
Peníze již jistě máte na svém účtu.
Karel
-
-
Dobrý den,
bohužel jsem stále nikdy neobdržela odpověď na mou otázku ohledně problémů s odesíláním objednávek vícekrát než jednou z jednoho zařízení (mobil, PC, tablet, notebook). Příklad: provedu a zašlu objednávku poprvé například z PC, pokud chci provést další objednávku již to nevyjde. Nejdříve se zdá, že vše probíhá bez problému, objednávka se odesílá, ale trvá to déle a nakonec vyskočí ERROR COD 524 v překladu, že čas na odeslání vypršel. Objednávka se neodešle a zboží z košíku zmizí. Takže je někdy i několika hodinová práce vniveč.
Moc vás prosím o pomoc a radu pokud s tímto problémem máte nebo jste měl někdo zkušenost a podařilo se vám ho vyřešit.
Se zbožím a dodávkami zboží jsem velmi spokojená, ale pokud se mi nepodaří tento problém vyřešit mám s objednávkami utrum.
Předem velice děkuji za jakoukoliv reakci, radu, pomoc.
S přátelským pozdravem Edita Bergrová -
Dobrý den,
za poslední měsíc jsem měla 3 objednávky a všechny dorazili bezproblémově a obratem.
Zboží je za ty ceny úžasné. Ano některé věci vracím z důvodu, že úplně nesplnili má očekávání, ale i tento proces probíhá bez jakýchkoliv zádrhelů.
Z mých aktuálních zkušeností mohu obchod na 100% doporučit a děkuji celému týmu.
Jen o jednu pomoc stále prosím. Jak docílím toho, abych mohla objednávat ze stejného zařízení opakovaně. Radila jsem se s několik IT specialisty a z mé strany problém není. Jsem Váš stálý zákazník, takže na mě máte i kontakty. Prosím pokud to bude možné o odpověď, proč se to děje a jestli je nějaká možnost nápravy. Předem Vám velice děkuji. Posílám číslo poslední objednávky pro přesné vyhledání mých kontaktů: 970720021.
Předem Vám velice děkuji za odpověď.
A ještě jednou děkuji za bezproblémovou spolupráci.
S přátelským pozdravem Edita Bergrová-
Dobrý den,
jsem rád, že jste s mým e-shopem spokojená.
Bohužel s problémem, který uvádíte, Vám poradit nedokážu.
Děkuji za pochopení.
Váš Karel -
Koupily jsme záložní zdroj od Karla - zboží bylo staré, rozbité a nefunkční, peníze do dnes neposlaly zpět, čekáme už několik měsíců. Nedoporučuji nikomu nakupovat jedna se o podvodní firmu ! ! ! Nyní zvažujeme celou záležitost předat na policii ČR.
-
Dobrý den,
pravděpodobně zde se jedná o nedorozumění, kdy jsem od Vás nedostal zprávu, jak si přejete případ dořešit. Čekal jsem na ni přesně 3 měsíce, jak uvádíte. Nejedná se o záměr, ale miskomunikaci.
Peníze již jistě máte na svém účtu.
Karel
-
-
Nedaří se mi zde vložit recenze, proto zatím jen příspěvek do diskuze
Dříve jsem zde sehnal zajímavé věci za slušné peníze. Teď se mi však až
příliš často stává, že hodně zboží, které jsem dostal, zdaleka
neodpovídají popisu. To, co Karel deklaruje za „jako nové, plně funkční“
a uvádí, že vše řádně testoval, však bývá nefunkční, poškozené či
nekompletní. Při vrácení takového zboží si účtuje 100,- Kč. Karel tímto jednáním vesele porušuje nemálo paragrafů zák. č. 89/2012 Sb. Občanského zákoníku.
Zmíním zde objednávku č.970663264 (Karle, můžeš si dohledat komunikaci v daném případu, ale
také další zboží z jiných objednávek, které jsem musel reklamovat/odstoupit od kupní
smlouvy z důvodu výše zmíněného).
Součástí této objednávky měl být fén- plně funkční, jako nový, jen poškrábaný. Vzhledově vcelku v pořádku, ale při zapojení do zásuvky však vydával hrozný zvuk. Zjevně měl poškozený motor a nechci
vědět, co by následovalo, kdybych fén používal. Odstoupil jsem tedy od kupní smlouvy a zejména vytknul vady. Karlův asistent v tom však neviděl žádný problém a za převzetí takového zboží zpět chtěl oněch 100,- Kč a odkazoval se na všeobecné obchodní podmínky. Upozornil jsem jej, že dle § 1831 odst. 2 zák. č. 89/2012 Sb. Občanského zákoníku se může požadovat úhrada pouze dle § 1832 odst. 2, § 1833 nebo 1834. Toto sdělení úplně ignoroval a případ svévolně ukončil.
Doručení této objednávky mimo jiné trvalo více jak 14 dní, i když byla zaplacena předem. Karlovi jsem opakovaně psal na [email protected], [email protected], avšak bez odezvy. Zkoušel jsem i opakovaně volat na telefonní linku, kde to však zvednul záznamník s výmluvou, že má Karel hodně práce a šel pomáhat do skladu. Zanechal jsem i vzkaz s příslibem, že se mi Karel ozve, ale neozval.-
Dobrý den, pane Buchto.
Jak sám píšete, odstoupil jste od kupní smlouvy a tím jsem se také při řešení případu řídil.
Karel -
Milý Karle, nebo s kým to vlastně anonymně jednám,
zboží bylo v rozporu s kupní smlouvou, proto jsem od ní odstoupil. Zboží mělo být jako nové, plně funkční. Přišel mi však nebezpečný elektroodpad vzhledem k tomu, jak fén (ne)fungoval. Předpokládám, že i pojem práva z vadného plnění jsou zde pro někoho velkou neznámou.
Jak se Karle postavíte k tvrzení, že docházelo opakovaně k porušování kupních smluv vzhledem ke stavu zboží, které jsem musel vracet? A co úplná ignorace na opakované emaily a telefonické kontakty? To se také nestalo? Tím, že se bude problém ignorovat nezmizí.
Pokud se mé rozhořčení nezakládá na pravdivých informací a odvolávám se na špatné právní ustanovení, tak mě prosím poučte, ať se tím předejde dalším konfliktům.
Možná se jedná o bagatelní částku 100,- Kč, nicméně mě zde jde dosažení faktického stavu věci, protože takové jednání jsem zkrátka ještě nezažil.
Nyní si dovolím citovat paragrafy, na které se odvolávám, a které se vztahují na odstoupení od kupní smlouvy a kdy podnikatel může požadovat požadovat po spotřebiteli úhradu
§ 1831
(1) Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel, ledaže mu podnikatel nabídl, že si zboží sám vyzvedne. Lhůta je zachována, pokud spotřebitel odešle zboží před jejím uplynutím.
(2) Podnikatel může po spotřebiteli požadovat pouze úhradu podle § 1832 odst. 2, § 1833 nebo 1834.
(3) Je-li předmětem smlouvy poskytnutí digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, použije se ustanovení § 2389o obdobně.
§ 1832
(1) Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
(2) Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
(3) Podnikatel uhradí spotřebiteli náklady spojené s vrácením zboží, jestliže neupozornil spotřebitele na povinnost nést tyto náklady v souladu s ustanovením § 1820 odst. 1 písm. j).
(4) Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než obdrží zboží, nebo než mu spotřebitel prokáže, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.
(5) Je-li předmětem smlouvy poskytnutí digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, použije se ustanovení § 2389n obdobně.
§ 1834
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb nebo dodávka vody, plynu nebo elektřiny, které nejsou prodávány v omezeném objemu nebo v určitém množství nebo tepla z dálkového vytápění, a podnikatel s plněním na základě výslovné žádosti spotřebitele začal před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí podnikateli poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel podnikateli obvyklou cenu toho, co bylo poskytnuto. -
Dobrý den.
Již jsem Vás poučil v rámci případu, ve kterém jsme odstoupení od kupní smlouvy řešili.
Karel -
Dobrý den.
Již jsem Vás poučil v rámci případu, ve kterém jsme odstoupení od kupní smlouvy řešili.
Karel -
Jak přesně jsem byl prosím poučen? Nějak mi to v tom případě uniká...
Co mi však neuniká je to, že zboží bylo v rozporu s kupní smlouvou a z toho důvodu jsem provedl odstoupení od kupní smlouvy.
A co právní norma na kterou se odkazuji, ta je špatně?
A co úplná ignorace oficiálních emailů, telefonu, to se nestalo?
A co to další zboží, které bylo v rozporu s kupní smlouvou, to se také nestalo?
Myslím,že na dané otázky se dá odpovědět přímo a není potřeba se před nimi schovávat, nebo je to chybná úvaha? -
Koupily jsme záložní zdroj od Karla - zboží bylo staré, rozbité a nefunkční, peníze do dnes neposlaly zpět, čekáme už několik měsíců. Nedoporučuji nikomu nakupovat jedna se o podvodní firmu ! ! ! Nyní zvažujeme celou záležitost předat na policii ČR.
-
Dobrý den,
pravděpodobně zde se jedná o nedorozumění, kdy jsem od Vás nedostal zprávu, jak si přejete případ dořešit. Čekal jsem na ni přesně 3 měsíce, jak uvádíte. Nejedná se o záměr, ale miskomunikaci.
Peníze již jistě máte na svém účtu.
Karel
-
-
Dobrý den,
chtěla bych velice poděkovat. Dnes jsem si vyzvedla dvě objednávky, které byly dodány v rekordním čase a opět úžasné zboží.
Moc Vám děkuji a těším se na další
Přeji Vám hodně sil v předvánočním čase.
S přátelským pozdravem Edita Bergrová -
Dobrý den,
chtěla bych velice poděkovat. Dnes jsem si vyzvedla dvě objednávky, které byly dodány v rekordním čase a opět úžasné zboží.
Moc Vám děkuji a těším se na další
Přeji Vám hodně sil v předvánočním čase.
S přátelským pozdravem Edita Bergrová-
Dobrý den, paní Bergrová.
Moc děkuji za kladné hodnocení. Jsem rád, že jste spokojená.
Přeji, ať Vám zboží dobře a dlouho slouží.
Pěkný den.
Váš Karel
-
-
Dobrý den, Karle, kdy přijde řada na odeslání objednávky 970684362? Objednána zaplacena, ale neodeslána! Předchozí objednávku na dobírku jste vyřídili tentýž den. Telefon na zákaznickou linku nefunguje, na e-mail jste mi také nedopověděli…
-
Dobrý den, pane Lorde Vadere :-)
Vaše objednávka je již na cestě k Vám.
Jak jsem Vás informoval písemně, další objednávku na dobírku Vám již poslat nemohu, protože jste si tři dobírky ode mne nepřevzal. Proto jsem čekal, až mi zboží zaplatíte předem, abych mohl balík odeslat k Vám.
Pěkný den.
Karel
PS: pokud byste poslal svůj dotaz přímo na mou infolinku, dostal byste odpověď obratem. Zde dotazy zákazníků primárně neřeším.
-
-
Mám stejný problém jako ostatní v diskuzi. 27.9. zaplacena objednávka č. 970664018, do dnešního dne nedodána. Posláno x emailů s dotazem na stav, infolinka nefunguje.
jindy objednávky odeslány do druhého dne, teď žádná komunikace.
Žádám o vyjádření, kdy dojde k odeslání?-
Dobrý den, pane Vosatko.
Vaše objednávka bude odbavena, jakmile na ni přijde řada.
Pokud nechcete čekat, mohu na Vaše přání objendávku stornovat.
Karel -
Kdy na ní po 14 dnech přijde řada?
-
Pravděpodobně zítra.
Karel
-
-
Dobrý den, Karle, kdy na odeslání objednávky 970655598 přijde řada? Byla objednána a zaplacena dne 19.9.2024! Poněkud to zavání podvodem...zákaznická linka nefunguje a na e-mail nikdo neodpovídá! Dokonce objednávku nelze ani stornovat.
-
Dobrý den, pane Prűcknere.
Vaše objednávka je již na cestě k Vám.
Pokud jste si přál objednávku stornovat, stačilo mi napsat na zákaznickou linku. Bohužel jsem od Vás žádný e-mail s tímto požadavkem neobdržel.
Pěkný den.
Karel -
Dobrý den, Karle, jak jsem již uvedl, e-maily jsem psal, ale z vaší strany bez reakce! Totéž telefonická linka…
-
Dobrý den, Karle, jak jsem již uvedl, e-maily jsem psal, ale z vaší strany bez reakce! Totéž telefonická linka…
-
Mám stejný problém, objednávka ze 27.9. stále neodeslaná. Na moje opakované emaily s dotazy, kdy bude odesláno nikdo nereaguje. Telefonní linka nefunguje.
-
doplním, že jde o objednávku: 970664018
-
Jak je vidět nejsem sám... reakce na mail 0 linka reakce na vzkaz 0.. a při otázce kde je objednávka vám odpoví že je stornuje...super eshop... a nakonec nám vyblokoval ip adresu a už někde objednat nic...
-
Tato objednávka by byla někdy odeslána nebo se už nikdy nedočkáme? 970669034
-
Zablokovana IP adresa? No to snad nemysli vážně?!
-
Dobrý den, pane Hajsi. Objednávku 970669034 eviduji jako stornovanou. Jelikož jste objednávku stornoval, nemohu Vám ji odeslat.
Karel
-
-
Dobrý den, Karle, kdy na odeslání objednávky 970655598 přijde řada? Byla objednána a zaplacena dne 19.9.2024! Poněkud to zavání podvodem...zákaznická linka nefunguje a na e-mail nikdo neodpovídá! Dokonce objednávku nelze ani stornovat.
-
Dobrý den, pane Prűcknere.
Vaše objednávka je již na cestě k Vám.
Pokud jste si přál objednávku stornovat, stačilo mi napsat na zákaznickou linku. Bohužel jsem od Vás žádný e-mail s tímto požadavkem neobdržel.
Pěkný den.
Karel
-
-
Dobrý den. Prosím o urychlení dodání zaplaceného zboží na objednávku číslo 970663597 ze dne 27.09.2024. S pozdravem, Olga
-
Dobrý den, paní Trusová.
Vaší objednávku v systému eviduji a bude zpracována, jakmile na ni přijde řada.
Pokud nechcete čekat, mohu na požádání Vaší objednávku stornovat a vrátit Vám peníze.
Pěkný den.
Karel
-
-
Dobrý den,
rád bych zjistil reálný stav několika svých objednávek. U jedné to bude od zaplacení téměř 14 dní a ještě stále se "připravuje k odeslání". Telefonní linka nefunguje,zanechaný vzkaz na záznamník bez odezvy, na emaily [email protected] a [email protected] mi také nikdo neodpověděl. Stornovat také nic nejde se vzkazem že se mám obrátit na email [email protected]. Děje se něco zásadního?-
Dobrý den,
těžko Vám mohu odpovědět, jaký je stav Vašich objednávek, když jste mi neuvedl Vaše jméno nebo číslo objednávky.
Váš Karel -
Bezva, konečně alespoň nějaká odezva. Jedná se konkrétně o objednávky č.: 970655224, 970656839, 970663264 a 970665826.
Díky Ondra -
Dobrý den,
Vaše objednávky v systému eviduji a brzy budou zpracovány.
Pokud nechcete příště čekat, mohu na požádání Vaší objednávku stornovat a vrátit Vám peníze.
Pěkný den.
Karel -
Díky za informace a zároveň jsem zvědav kdy to všechno dorazí. Dříve jste odesílal během pár dní,teď to bude víc jak 14 dní od odeslání první zásilky. To mi přijde hodně,navíc nikde žádné upozornění o takové době zpracování. Za mě je hlavně velká ostuda,že mi opakovaně nikdo není schopen odpověď na oficiálních kontaktech a musíme si dopisovat tímto způsobem. Navíc jak jsem psal výše- na email kam mám zaslat případné storno, mě stejně nikdo neodpovídá...
Ještě jednou děkuji za odpověď a snad brzo vše v pořádku dorazí.
Ondra -
Přesně tak, mám úplně stejný problém! Objednávka ze 27.9. stále neodeslaná. Na moje opakované emaily s dotazy, kdy bude odesláno nikdo nereaguje. Telefonní linka nefunguje.
-
-
Dobrý den,
Již to jsou pomalu 3 měsíce co jsem dne 3.8.2024 provedl objednávku číslo: 970609747, zboží mi, ale od té doby nedorazilo, prý se ztratilo při přepravě, již několikrát jsem se na Vás obrátil, ale snahu řešit mou situaci z Vaší strany nějak postrádám, poslední zpráva od Vás je z 9.9.,kde uvádíte, že zásilkovna reklamaci zamítla, což nějak nechápu, když balíček byl zaslán před Českou poštu, já jen požadují vrácení částky 1668;Kč, situaci s dopravcem si vyřešte sami, já dle zákona nejsem vázán na vyřízení reklamace ze strany České pošty.
Děkuji za vyřízení.-
Dobrý den, pane Halaxo.
Jak jsem Vás již informoval, čekal jsem na vyjádření dopravce, až dořeší reklamaci.
Česká pošta reklamaci zamítla, proto ještě podávám odvolání. Prosím o strpení, budu Vás informovat, jakmile se něco dozvím.
Váš Karel -
Dobrý den,
Informoval jsem se u České pošty z jakého důvodu byla reklamace zamítnuta, a dle vyjádření České pošty nebyla zásilka řádně podána, tudíž nelze uplatnit nárok na náhradu, když nemáte doklad o předání dopravci.
Tudíž nevim na co čekáte, vraťte mi požadovanou částku za nedodané zboží, jelikož reklamace nebude uznaná, když jste správně nepodali zásilku.
Díky.
-
-
Objednávka po týdnu od platby stále nedoručena, na email ani telefon nikdo nereaguje.
-
Dobrý den, prosím o upřesnění, o jakou objednávku se jedná, abych to mohl prověřit.
Karel
-
-
Dobrý den, zkouším vás kontaktovat e-mailem i telefonicky, ale marně. Takže to zkusím i zde. Kdy budete odesílat obj. 970655598?
-
Dobrý den, pane Prűcknere.
Vaši objednávku eviduji jako uhrazenou a nyní čeká na odeslání ve skladu. Jakmile na ní přijde řada, bude odeslána k Vám.
Pěkný den.
Karel -
Dobrý den, Karle, kdy na odeslání objednávky přijde řada? Byla objednána a zaplacena dne 19.9.2024! Poněkud to zavání podvodem...zákaznická linka nefunguje a na e-mail nikdo neodpovídá!
-
Hello, Mr. Backus,
I'm trying to respond as soon as possible, but I have appointments all day and I've been in meetings.
We have searched our candidate database but have not found a suitable candidate for this position.
Přesně tak, mám úplně stejný problém! Objednávka ze 27.9. stále neodeslaná. Na moje opakované emaily s dotazy, kdy bude odesláno nikdo nereaguje. Telefonní linka nefunguje.
-
-
dost Mě zklamalo že jinak super plošné slevy třeba "30% na vše bez omezení" už nejde aplikovat na vše jak to bylo kdysi. Dražší věci maskujete jako "skladem u partnera" bez možnosti použít slevový kód. Palec dolu :( nechaval jsem u Vás cca 20 000 měsíčně. Teď se mi to spíš znechutilo
je na čase opravit ty nazvy kodu třeba na "30% jenom na něco" a skladovou zasobu místo u partnera přejmenovat na "levněji to neprodam"
Andrej-
Dobrý den, Andreji.
Nabízím různé zboží, ale stojím si za tím, že je to nejvýhodnější nabídka na webu.
Pokud zboží koupíte někde jinde lépe, dejte mi vědět a dám Vám lepší cenu :)
Váš Karel -
Ale jako jooo.. Já Vás mám stejně rád :) Ještě se zeptám, b2b už neděláte ? Email se mi vrátil jako nedoručitelný
-
Dobrý den,
ne, tento druh obchodu momentálně nedělám.
Karel
-