• Nedoporučuje obchod

    Na objednané zboží čekám již druhý týden a Vy se podruhé ptáte, jak jsem spokojený.

    Dufek

    Reakce obchodu Obuv Dirrovi

    Dobrý den, moc se omlouváme za zdržení objednávky. V pondělí odesíláme a přidáme malý dárek. Vše bude co nejdříve vyřízeno k Vaší spokojenosti. Nedopatřením došlo ke zdržení Vaší objednávky.
    Přeji krásný zbytek prodlouženého víkendu. Valová Milena OBUV DIRROVI, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouho trvalo dodání a ještě poslali špatněé zboží
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Dorazily mi jiné bačkory než jsem objednala.

    Reakce obchodu Obuv Dirrovi

    Dobrý den, moc se omlouváme - doufám, že je vše již vyřízené k Vaší spokojenosti. Omylem byly zaslány jiné papuče.

    Za OBUV DIRROVI Valová Milena

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na to, že jsem objednávala 2 zásilky v jeden den, tak ta z Ostravy je tu již od úterý (dnes je čtvrtek), tak tato zásilka je ještě na cestách. Možná, že dorazí a říká to něco o pružnosti obchodu.

    Reakce obchodu Obuv Dirrovi

    Dobrý den, omlouváme se za zdržení balíčku - došlo ke zdržení z důvodu vyprodání zásoby v objednaném sortimentu, musel být naskladněn z externího skladu. Doufám, že vše je již v pořádku. Děkuji za pochopení.


    Za OBUV DIRROVI Valová Milena

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pokud je potřeba něco řešit, tak nekomunikují se zákazníkem a vypínají mobilní telefon.

    Reakce obchodu Obuv Dirrovi

    Dobrý den, opravdu nevypínáme schválně telefon. A pokud je třeba, se zákazníkem komunikujeme. Je možné, že se telefon vybije, tak není chvíli dostupný. A telefon neberu, pokud máme zákazníky v prodejně. Nesnáším telefonovat, když mám v prodejně zákazníka.
    Tak se mu musím věnovat. Takže je třeba napřiklad zavolat znovu. Děkuji za pochopení. Valová Milena OBUV DIRROVI

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Koupila jsem si korkové pantofle .
    objednala jsem si je v č. 39.
    Podle tabulek toto číslo odpovídá č. 25 a přišly mi pantofle s č. 26, tedy o číslo větší!!!
    Celé vánoční svátky jsem byla mimo domov, co reklamace?

    Reakce obchodu Obuv Dirrovi

    Dobrý den, velikost 39 se rovná velikosti 26 nebo vel. 250 /tzv. mondo point/ . tj. označení v mm. Takže jste správně obdržela pantofle označené velikostí 26, když jste objednala vel. 39.
    Pokud jsou Vám velké, můžeme Vám je vyměnit . Info jak vyměnit je na hlavní straně našeho eshopu.
    Děkujeme za recenzi.
    Za OBUV DIRROVI Valová Milena

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ochota komunikovat.

    Zboží objednáno a zaplaceno v pondělí 7.11.2022.
    V pondělí 14.11.2022 telefonicky urgováno, přislíbena náprava.
    Ve středu 15.11.2022 zboží předáno dopravci (Zásilkovna).
    V pátek 18.11.2022 ve 20:00 hodin ještě objednané zboží nemám, zásilka je na cestě ….
    Závěr: příště zvolím jiného prodejce i dopravce a budu doufat …

    Reakce obchodu Obuv Dirrovi

    Dobrý den, bohužel ke zdržení došlo kvůli vyprodání pantoflí v bílé barvě - musely být přiobjednány . Vyprodaly se na naší kamenné prodejně, a nestihli jsme opravit sklad, než jste si udělal objednávku. Což se bohužel občas stane. Nemáme sklad propojený s eshopem. Za to se omlouváme. Bohužel za zdržení u dopravce nemůžeme - to opravdu nejsme schopni ovlivnit. Zrovna tam vyšel svátek 17.11. Tak asi proto se balík zdržel.

    Za OBUV DIRROVI Valová Milena

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    28.8.2022 objednáno i zaplaceno předem převodem...dodnes zboží nemám, na otázku kdy mi zboží přijde, mimochodem, ptát jsem se musela 2x a když se mi konečně slavnostně dostalo odpovědi, tak mi bylo sděleno...datum splatnosti 7.9.2022 takže poprvé a naposled, už nikdy více!!!!!

    Reakce obchodu Obuv Dirrovi

    Dobrý den, zásilka byla od nás odeslána 2.9. - pokud si ji paní nevyzvedla - to my již neovlivníme. Možná v objednávce uvedla špatně telefonní číslo - jinak si to neumím vysvětlit - tudíž by nebyla doručena sms ze Zásilkovny o uložení zboží. Podle dat v Zásilkovně - je zboží připraveno k vyzvednutí. To nás bohužel mrzí, ale chyba není na naší straně. Naopak - my máme zbytečné výdaje s posláním zboží, když se nám vrátí.

    Za OBUV DIRROVI Valová Milena

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • rychlost a spolehlivost

    Reakce obchodu Obuv Dirrovi

    Dobrý den, děkujeme za recenzi.

    Za OBUV DIRROVI Valová Milena

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem ještě nedostal,volal jsem a Telefon nikdo nebral a přesto mi posíláte Formulář jak jsem spokojen s nákupem.Renger

    Reakce obchodu Obuv Dirrovi

    Dobrý den, moc se omlouváme, ale stalo se, že kolegyně zapomněla zavolat, protože papuče, které jste chtěl, se prodaly na prodejně. Což se bohužel někdy stane, nestihne se opravit sklad na eshopu. Ale už je vše v pořádku, včera jsem volala a domluvili jsme se . Telefon nebereme, když máme v prodejně zákazníky, to opravdu nemám ráda, když jsou zákazníci v prodejně , abych vyřizovala telefony. Je třeba zavolat vícekrát.

    S pozdravem Valová Milena OBUV DIRROVI s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednala jsem si dražší verzi výrobku, ale byla mi dodána ta levnější, kterou jsem i zaplatila. Že jsou to jiné pantofle jsem zjistila, až po otevření balíku

    Reakce obchodu Obuv Dirrovi

    Dobrý den. ŽÁDNÉ dvě verze tohoto výrobku se nevyrábí a ani nenabízíme levnější a dražší verzi. To opravdu NE.

    Za OBUV DIRROVI Valová Milena

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádnou výhodu nelze v tomto obchodu nalézt.
    • Obchod se zákazníkem písemně nekomunikuje. Potvrzení objednávky posílá pozdě. Některé položky nemá na skladě a dodací lhůtu (10 dní) pro objednané zboží se zákazník dozví až po telefonické urgenci.

    Špatná a nepříjemná komunikace s obchodem a dlouhé dodací lhůty. Proto obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Obuv Dirrovi

    Dobrý den, objednávka byla provedena dne 6.8. 2021 ve 14.32.48h -
    potvrzena námi byla v Pátek 06. srpen 2021 14:39:02Objednávka přijatá +


    Tudíž byla potvrzena za 7 minut. To asi nevypovídá o tom, že bychom posílali potvrzení objednávky pozdě. Ale když si udělá zákazník objednávku z jednoho mailu a dotaz na objednávku posílá z úplně jiného mailu - a není mi schopen po telefonu - uvést číslo objednávky. Tak já opravdu nemám jak tu objednávku najít a nemohu podat informace. Jinak bez komentáře.
    Přeji krásné dny. Valová Milena , OBUV DIRROVI , s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • od objednání zatím obchod nekomunikuje

    Reakce obchodu Obuv Dirrovi

    Dobrý den, není pravda, že bychom nekomunikovali - dle našich záznamů byla objednávka přijatá - Středa 28. červenec 2021 08:43:15 - takže informaci o přijetí objednávky jste měl hned druhý den.
    Je pravda , že vykrytá byla po týdnu, ale to se občas stane, když např dojde nějaká barva, atd... A bylo to zrovna v době dovolených. Ne u nás, ale ve výrobě jsou dovolené a někdy se dodávky zpozdí. Snažíme se Vám zákazníkům maximálně vyjít vstříc. Doufám, že je vše v pořádku. Přeji krásné dny.

    Valová Milena OBUV DIRROVI, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo mi doručeno špatné zboží, které jsem si neobjednala. Správné zboží mi doposud nepřišlo.

    Reakce obchodu Obuv Dirrovi

    Dobrý den, vše již vyřešeno ke spokojenosti zákaznice. Valová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta chodí mi stále stejné info snad se dočkám

    Reakce obchodu Obuv Dirrovi

    Dobrý den, zjišťovala jsem, kde je problém. Ale zásilka byla odeslaná 5.2.. Takže by již měla být u Vás. Omlouváme se za zdržení. Z důvodu nemoci jsme nestíhali vykrývat objednávky. Již je vše doufám v pořádku. Ještě jednou se omlouvám a přeji krásný den. Valová OBUV DIRROVI, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    Doplňuji svoje předchozí hodnocení, resp. reaguji na vyjádření obchodu k mému hodnocení:

    Vážená paní Valová,
    nevím, proč si vymýšlíte. Vy osobně jste mi napsala:

    "Dobrý den, reaguji na Váš email - dosti mne rozladil. Tyto pantofle se v
    krabičkách nedodávají, a kvůli drahému poštovnému, je balíme do co
    nejmenších krabiček, které bereme z potravin, které jsou poblíž nás.
    Jestli byla krabička promaštěná, toho jsme si při balení asi nevšimli,
    ale i kdyby - pantoflím se vůbec nic nestane. Ohledně barvy - každý
    monitor - počítač - může barvu zkreslovat. To je všeobecně známé .
    Nikdo barvy v tomto případě neřeší - jelikož jediný výrobce, co je v
    republice nestíhá vyrábět, a záleží na materiálu, který sežene.
    Zkrátka, pokud nejste spokojená, boty zabalte a pošlete nazpět - v
    Zásilkovně Vám je vezmou zadarmo - když uvedete kód -........"

    Jak vidíte, nikde nenabízíte, abych si nechala jen ten pár, který je v pořádku. Rovněž jste se nevyjádřila ke špatné velikosti, kterou jste zaslali. Objednala jsem si 4 páry bot a ty bych také chtěla, ovšem Vy jste nabídla pouze řešení zaslání bot zpět, pokud nejsem spokojená. Také jste nenapsala nic o tom, že mi budou peníze obratem vráceny ani v jaké výši. Domluva ke spokojenosti obou stran mi nabídnuta nebyla a můj návrh na schůdnější řešení nebyl z Vaší strany přijat.

    Samozřejmě, že jsem počítala s tím, že si budu muset do Zásilkovny dojet, ale netušila jsem, že tam budu muset jet několikrát. Poprvé nefungoval platební terminál pro platbu kartou, podruhé se mi již zásilku podařilo vyzvednout a zaplatit, potřetí bych tam musela jet, abych vrátila špatně zaslanou objednávku a počtvrté pro novou, snad již správnou zásilku.

    Když už zde reagujete na recenze, bylo by dobré, kdybyste neuváděla nepravdivé informace jenom proto, abyste vypadali hezčí a ze zákazníka udělali hlupáka...
    U pozitivních reakcí pouze kopírujete stále tu samou reakci a u negativních recenzí se divíte hodnocení, jste dotčená apod. Jak jste sama napsala, nikdo není neomylný, ale každý by za svoje chyby měl nést patřičné následky, což se v případě mojí objednávky nestalo. Naopak - nabízíte pouze jediné řešení, které je spíše trestem pro mě než pro Vás (jak jsem opakovaně uváděla v e-mailové korespondenci s Vámi, jsem t. č. v pracovní neschopnosti a opakované ježdění do Zásilkovny je pro mě poměrně složité). Když nejste ochotni mi za Vaše chyby poskytnout přiměřenou kompenzaci, tak já už to nějak přežiji (zdraví je mi přednější), ale tím s Vaším obchodem končím a rozhodně ho nebudu nikomu doporučovat. Naopak. Nebudu propagovat někoho, kdo si to nezaslouží. Je mi líto...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla zaslána v krabici od nějakých bonbónů, která byla uvnitř celá promaštěná a boty v ní byly bez jakéhokoliv dalšího zabalení (alespoň v sáčku nebo v papíru, když už ne v jednotlivých krabičkách, ve kterých se boty běžně prodávají) jen tak naházeny na sobě. Pominu-li ne moc kvalitně vyrobené pantofle (za což samozřejmě může výrobce, nikoliv obchod jako takový), které si obchod dovoluje přirovnávat k originálním pantoflím ze Snahy a které prodává za nepřiměřeně vysokou cenu, tak jedny pantofle byly poškrábané (zřejmě od kovové přezky od jiných pantoflí, jak byly naházeny přímo na sebe). Šedé pantofle měly nejen jinou barvu než jakou obchod nabízí na internetu (jsou tmavě šedé, spíše tedy jako pánské, ačkoliv na internetu jsou světle šedé), ale hlavně byla zaslána velikost 39 namísto objednané velikosti 40 (stejně jako ostatní 3 páry). Modré pantofle mají také poněkud jiný odstín než jaký obchod nabízí na internetu. Ze 4 objednaných párů byl tedy (relativně) úplně v pořádku pouze 1 pár.
    Když jsem obchod o těchto problémech informovala e-mailem a navrhla schůdnější řešení než je nošení a posílání zásilek sem tam (byla jsem ochotna si ty 3 páry, které nejsou v pořádku, nechat jako "na horší" nošení s tím, že bych za to očekávala vrácení alespoň nějaké poměrné částky, jakou navrhne sám obchod, a to za jedny poškozené boty, dále za jedny boty v jiném odstínu a za jedny boty v jiné velikosti i odstínu), ovšem reakce obchodu byla nejen neúplná, ale hlavně tak arogantní, že jsem dotyčnou zaměstnankyni (která ani nebyla schopna uvést, jakou funkci ve firmě zastává) požádala o předání celé záležitosti vedení společnosti. Nyní tedy čekám na jeho vyjádření.
    Prozatím tedy obchod rozhodně nedoporučuji. Nevylučuji ale, že svůj názor změním (záleží na vyjádření a řešení ze strany vedení obchodu).

    Reakce obchodu Obuv Dirrovi

    Děkujeme za reakci. Bohužel stala se chyba, přehlídli jsme se a poslali špatnou velikost. Paní jsme nabízeli, ať ZDARMA vrátí zásilku, že si může ponechat jen pár, který se jí líbí, vyhovuje. A obratem vrátíme peníze. Bohužel to začalo již nespokojeností s pobočkou Zásilkovny, což my opravdu nemůžeme ovlivnit. Máme - myslím si - dost možností k výběru dodání. - PPL, Česká Pošta, Zásilkovna. Chápu, že v Praze je asi problém s dopravou, ale pokud si zvolím levnější Zásilkovnu, tak musím počítat s tím, že pro balíček si musím dojet. Žádné arogantní reakce z naší strany nebyly. Naopak mě mrzí, tyto reakce. Snažíme se všem vyjít vstříc, což je jasné z našich recenzí. Stane se, že člověk udělá chybu, nikdo nejsme neomylný. Snad se nějak domluvíme ke spokojenosti obou stran. Za OBUV DIRROVI Valová Milena

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Pohodlna, dobře tvarování stélka.
    • Příliš vysoké, po týdnu nošení už se drolí korek.

    Reakce obchodu Obuv Dirrovi

    Děkujeme za recenzi. Pravděpodobně se jedná o korkové pantofle. Prodáváme jich velmi moc, reklamace nejsou skoro žádné. Nevím , zda je možné, aby se po týdnu nošení drolil korek. A pokud je něco špatně, vždy je tady možnost reklamace.
    Nechápu to hodnocení, jelikož obchod nezodpovídá za kvalitu výrobku, za kvalitu odpovídá výrobce. Z naší strany bylo vše vyřízeno v pořádku!

    Valová Milena OBUV DIRROVI, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    velikost neodpovídala objednání, jsou ve skutečnosti o celé číslo větší,

    Reakce obchodu Obuv Dirrovi

    Děkujeme za reakci. Bohužel opravdu toto jsou rizika nakupování přes eshop. Ale není problém obuv vyměnit nebo vrátit peníze. Vždy se snažíme našim zákazníkům vyjít vstříc. Takže se vždy domluvíme. Tak mne mrzí hodnocení.
    OBUV DIRROVI, S.R.O

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá doba doručení - 11 dní

    Reakce obchodu Obuv Dirrovi

    Děkujeme za recenzi. Bohužel se nám stalo po Vánocích, že se korkové pantofle vyprodaly a delší dobu trvalo, než byly znovu naskladněné. Ale to se již nebude stávat, jelikož po celý rok máme v pantoflích velkou zásobu. Tak se moc omlouváme za opoždění balíčku a doufáme, že jinak bylo vše vyřízeno k Vaší spokojenosti. Za OBUV DIRROVI Valová Milena