• Nedoporučuje obchod

    80 %

    • měl zboží na skladě a minulá zkušenost byla dobrá
    • Drahé produkty. Nefungovala diskuze u produktů a u některých produktů byla neaktuální data - při porovnávání produktů nemá vyplněná data u všech produktů - nelze porovnat

    Hledejte levnější e-shopy

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    diskuze u produktů běžně funguje a na dotazy odpovídáme do 24 hodin. U všech mobilních telefonů jsou vyplněny technické parametry podle kterých lze následně produkty porovnat. Naše ceny jsou nižší než ve značkových prodejnách Nokia a ceny stále upravujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Jako slabinu vnímám to,
    • že mobil, který jsem zakoupil
    • má výrobní vadu
    • a nyní už týden čeká v servisu na opravu.
    • Rád bych dostal zpět své peníze.

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    Mrzí nás, že se do prodeje dostal kus s výrobní vadou, bohužel ani my nevidíme do krabice a věříme výrobci. Jestliže, jste telefon již vrátil či reklamoval bude celá záležitost velmi rychle posouzena jistě k Vaši maximální spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost
    • Cena

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    naše ceny jsou nižší než ve značkových kamenných prodejnách Nokia a neustále sledujeme vývoj cen a máme různé akční nabídky, které jsou cenově velmi výhodné.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlé doručení, při objednání velmi dobra odezva velmi dobra logistika
    • neochota, technická neschopnost neznalost produktu

    Dale jsem v tomto obchodu nakooupil CT 200 SADU DO AUTA, neprofesionalita, neznalost , neochota řešit problem, tel podpora k ničemu špatně česky mluvící telefonistky na rovni špatně cvičenáho papouška , katastrofa!!!!!!!!!!!, od roku 1996 ma naše fima tel Nokia utratily jsme za ně již v řadech statisícu podpora a prodej je nejhorší za toto období takovéto prodejce si značka Nokia nezaslouží, mateli zaznamy telefonatu na podporu přehrajte je a potom vam bude jasna ta hruza vždyt oni ani neví k čemu se co požívá jak potom mají poradit s problém při stažení na technika nepřepojí ale přitom tech uroven telefonistek je 0 Jste ostudou značky Nokia

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    bohužel se Vaše reace vztahuje na linku podpory Nokia, kterou neprovozuje naše společnost Setos, ale Nokia Czech Republic. Věříme že se zlepší do budoucna i služby této technické podpory k Vaši větší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatial som nenasiel ziadne.
    • Problem je v komunikacii.
    • Kedze som si objednal tovar zo Slovenska a potreboval som ho uradit na predfakturu. Osoba s ktorou som komunikoval sla na dovolenku a ja sa stale neviem dopatrat kde je chyba a co je s tovarom ktory som si objednal.

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    problém v komunikaci jistě není, dostali jsme Vás email a zjišťovali zda již peníze ze zálohové faktury byly zaplaceny. Zjistili jsme jisté nesrovnalosti v rámci Vaši platby. Poté Vám kolegyně psala email s vyjádřením a zboží bude odesláno následně po spárování faktury.

    Aktualizace 1.8. 2012: Se zákazníkem byl problém platby vyřešen, platba douhledáná, spárována na správný účet a zboží bylo obratem expedováno. Našim cílem je vždy spokojený zákazník a co nejrychlejší expedice zboží k zákazníkovi.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Umožnit vyzvednutí předmětu poptávky v jiném městě, než bylo původně plánováno, ale s ohledem na nedisponibilitu zbožím nebylo v daném městě objednávku vyzvednout a obchod uskutečnit.

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    bohužel ne na všech pobočkách je dané zboží okamžitě k dispozici to znamená, že pokud si vytvoříte objednávku na jednu pobočku odesíláme zboží tam. Jestliže pak v průběhu objednávky změníte místo odběru je nutné počítat se zdržením, neboť konkrétní výdejní místo nemusí mít požadované zboží aktuaálně skladem a proto je nutné jej opět z centrály odeslat na nové výdejní místo.Zpravidla však je většina zboží skladem a proto je většinou odběr možný ještě v den objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • pohodlný nákup z domova
    • nepravdivá informace o odeslání zboží
    • nebyla podána žádná zpráva, i když byl dán k dispozici Email i tel. číslo

    nedoporučuji, protože nejsou schopni informovat kupujícího o problémech, které se vyskytnou

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    Běžně zasíláme informace o stavu objednávky formou SMS zprávy a také emailem. Velmi nás morzí, pokud Vám ani jedna z těchto zpráv nedorazila. Je možné, že se v danou chvíli vyskytl technický problém. Ještě jednou se omlouváme a věříme, že se tato nepříjemná siatuace již nebude opakovat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Uvádite dodání zboží na prodejnu do 24 hodin.Umě to trvalo od objednání 3 dny plus 1 svátek než přišlo upozornění,že boží je připraveno na prodejně k vyzvednutí.
    • Na prodejně mi zboží předali v krabici,zaplati jsem a odešel.Kde je nějaké jednání vůči zákazníkovi?Zboží se vyndá z krabice,předvede zákazníkovi,vyzkouší se jeho funkčnost?Zde jsem nakoupil poprvé a naposledy

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste nebyl s nákupem spokojen. bohužel dodání do 24 hodin garantujeme pouze dobírkou. Pokud je zboží na osobní odběr je doba dodání přibližně 2 pracovní dny - někdy může být i 3 dny. Prodejna při osobním odběru slouží jako výdej zboží to znamená, že zboží pouze vydá zákazníkovi. Vy máte možnost zboží do 14 dnů dnů ze zákona vrátit + jsem prodloužili tuto dobu o dalších 14 dnů na vrácení zboží aby měli zákazníci dostatek času si zboží prohlédnout a vyzkoušet.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Mobilní telefony bývaly nejlépe ovladatelné na celém trhu, bohužel již tomu tak není.
    • Dlouhé dodací lhůty ze skladu na obchod, kde se zboží vyzvedne. Nové typy mobilů jsou špatně ovladatelné.

    Ochota prodavačů, ale dlouhé lhůty od objednání k vyzvednutí zboží.

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    doba dodání zboží na prodejnu může být až dva pracovní dny. Obvykle, pokud je zboží na prodejně skladem může se zákazník pro zboží stavit ještě v den objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • oficiální dovozce a plná záruka
    • vyzvednutí v prodejnách Nokia v obchodních centrech
    • špatná komunikace se zákazníkem
    • nejsou průběžné informace o stavu objednávky

    Nakupoval jsem zde poprvé a dost možná naposled. Po objednání přišel email o tom, že zboží je expedováno ze skladu na prodejnu a pak už nic. Pokud bych nevyvinul vlasní iniciativu, dost možná bych telefon ještě neměl. Telefonní rozhovor s prodavačem z kamenné prodejny byl utrpením - měl jsem skoro pocit, že ho můj dotaz obtěžuje. Druhý hovor se mnou vedl jeho kolega, ten byl už lepší. Zákaznická linka eshopu ale byla v pohodě, tam mi pomohli nejvíc.

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste s nákupem na našem internetovém obchodě nebyl spokojen. Informace o statu objednávky se odesílájí vždy, když dojde ke změně objednávky. Např. když je zboží přepravováno na prodejnu, když je připraveno k vyzvednutí atd. Budeme se snažit, abyste byl s dalším nákupem spokojen více.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žadné
    • žadné

    Nabízet zboží které nemají je fakt super.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodací lhůta 1 den? Už je to 10 dnů a zatím nic, zboží jsem si nechal poslat na prodejnu v Praze OC Nový Smíchov a o mé obědnávce tam nikdo nic neví... Naprosto nespokojen!

    Vykašlete se na to!

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost. Bohužel bez čísla objednávky nezjistíme, kde chyba nastala. Můžete nás prosím kontaktovat emailem nebo telefonicky abychom mohli zjistit, proč Vám zboží doposud nebylo na prodejnu doručeno? V případě, že je zboží na centrálním skladě je na prodejnu zpravidla doručeno do dvou pracovních dnů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • v objednávce blo, že zboží dorazí do 24h., ale bohužel jsem musela neustále kontaktovat prodejnu, jestli je tam zboží, příště navštívíme kamenný obchod, kde nabízí telefony Nokia, dala jsem na radu známých, ale zklamaná jsem byla moc, ještě neochotná a protivná vydávající prodavačka v obchodě, kde jsme to vyzvedávaly, absolutně nespokojená,

    tuhle formu neodporučuji,

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    Ano zboží je k zákazníkovi dopraveno do 24 hodin od objednávky v případě, že je skladem a je objednáno na dobírku. POkud je zboží expedováno na prodejnu je doba přepravy na prodejnu až 2 pracovní dny. Mrzí nás, že jste byla nespokojená s našim výdejním personálem. budeme se snažit, abyste při dalším nákupu byla spokojena více.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zboží jinde běžně dostupné mi bylo sděleno, že již není k dispozici a nebude.

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    kromě eshopu prodáváme zboží také velkoobchodně. POkud některý výrobek končí a nelze již objednat doprodáváme zásoby a je možné, že je doprodáme dřív, něž jiné obchody.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží, které ještě nemá skladem.

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    ano, to je pravda, nabízíme zboží, které ještě není skladem. Je to z důvodů předobjednávek na konkrétní model - novinku. Předobjednávky jsou velmi oblíbené a zákazníci se na novinky ptají dlouho dopředu a tak mají možnost zarezervovat si zboží z první dodávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na internetových stránkách nabízejí jako dostupný telefon, který ovšem okamžitě dostupný není a jeho dostupnost je měsíc a více.

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    mrzí náš, že jste byl s nákupem nespokojen. Telefony uvedené skladem jsou na skladě s dodáním do 24 hodin dobírkou a do 48 hodin na prodejnu. Telefony u kterých není informace "skladem" nejsou aktuálně skladem a některé modely jsou v rámci předobjednávek dostupné skutečně např. až za měsíc.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • byl první, který měl mít skladem uvedený typ telefonu
    • na vyřízení jsem čekala téměř 2 měsíce (zřejmě nebyl uvedený model, resp. jeho barevná varianta skladem)

    zdlouhavé, nulová komunikace, nikdo se mě neobtěžoval informovat, že objednávka trvá, už jsem téměř nedoufala

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    v případě, kdy máme na konkrétní model předobjednávky např. model Nokia Lumia 800 a 710 zahajujeme předobjednávky i 2 měsíce před zahájením prodeje. Proto se může stát, že je Vaše objednávka vykryta až po dvou měsích od objednání. V případě, kdy je zboží skladem expedujeme zboží obratem a u zákazníka je do druhé dne.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • přehlednost

    Nedoporučuji, protože jestliže mi přijde email, že zboží bylo expedováno na prodejnu k vyzvednutí a po 14 dnech ještě zboží nemám a na prodejně o něm nic neví je to hrůza.....

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se, pokud Vám byl zaslán email se špatnou informací o Vaši objednávce. V takovém případě mohlo dojít k selhání lidského faktoru, což by se samozřejmě stávat nemělo. Velmi se proto omlouváme pokud se tak stalo a do budoucna se budeme snažit aby k takovým situacím nedocházelo.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Komunikace se zákazníkem (SMS, email)
    • Komunikace se zákazníkem (lidský faktor)

    První nákup se moc nevyvedl. Jedná se sice o specifický případ daný přístupem Nokie k prodeji od určitého termínu (Nokia 800 od 1.2.), ale vzhledem k opakovanému ujištění o možnosti okamžitého vyzvednutí (asi 6 emailů a SMSek během dne) nezvládnutý jak shopem obchod-Nokia.cz, tak odběrním místem setos.cz. O tom, že mi večer telefon 30. ledna nevydají, jsem se dozvěděl SMSkou když už jsem vystupoval z busu před prodejnou. O diskutabilním příkazu Nokie u modelu dva měsíce prodávaného v EU ani nemluvě.

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    ve snaze připravit telefon pro zákazníky na prodejny k datu 1.2. 2012 kdy Nokia oficiálně zahajuje prodej jsme dělali maximum. Přesto mohlo dojít k chybě a Vám odejít chybná informace. Za to se velmi omlouváme. Bohužel datum zahájení prodeje nemůžeme ovlivnit.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • rychlý nákup
    • velký sortiment
    • nepřehlednost
    • neúplné informace

    proc ne?

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že vám stránky příjdou nepřehledné. Ke každému telefonu uvádíme maximální počet technických parametrů, popis i příslušenství. Do budoucna budeme ještě více zlepšovat informace k nabízeným produktům.