• Nedoporučuje obchod

    30 %

    • žádné
    • Nabízí a nechá si zaplatit zboží,které bude k dispozici až za měsíc

    nespolehlivý

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    předem se moc omlouvám za komplikace. Vámi objednaná Nokia 222 je v tuto chvíli nedostatková, jelikož se jedná o novinku a bohužel jsou její dodávky omezené. Je o ni opravdu velký zájem a proto nyní nedokážeme okamžitě vykrýt všechny objednávky. Co se týče zaplacení, zboží zaplatíte až ve chvíli, kdy k Vám dorazí. Tedy neplatíte za zboží nic předem a poté na něj nečekáte. Vaše objednávka je na dobírku a k její úhradě dojde až s dodáním zboží.
    Mrzí mě, že na zboží musíte čekat a budu se snažit, aby Vaše objednávka byla odbavena v co nejkratší době.
    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den, Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velké.Nedodání zboží.

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den Marko,
    velice se omlouvám, ale objednal jste si novinku, kterou jsme ještě na skladě neměli (kryt pro Lumia 640XL) a také na ni čekáme. Bohužel Microsoft není schopen udat termín prvního dodání a proto ji nedokážeme nyní dodat přímo k Vám. Jakmile bude zboží skladem, ihned Vám jej budeme expedovat.
    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace.
    S přáním pěkného dne Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zřejmě žádné
    • nespolehlivost

    Co mám hodnotit, když zboží nedorazilo? Při dotazu na dostupnost mi paní Simona K. napsala, že by mělo být dostupné kolem 1.4.2015, že mě v případě předobjednávky budou kontaktovat - objednávku jsem udělala, nikdo mne nekontaktoval, telefon nedorazil ani jeden. Takže palec dolů...

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouvám za komplikace, ale 8.4. se Vás kolegyně pokusila kontaktovat ohledně dodání zboží. To je od 8.4. skladem a před jeho dodáním jsme Vás chtěli informovat, abyste s ním počítala.
    Pokud o něj máte stále zájem, rádi zboží ještě dnes odešleme a zítra bude u Vás.
    Opravdu se omlouvám za dlouho dobu dodání.
    S přáním pěkného dne Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nereagují na maily

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouvám, vždy se snažíme reagovat ihned, ale je možné, že Váš mail zachytil například spam, proto k nám nebyl doručen.
    Je mi opravdu líto, že k něčemu takovému došlo a věřím, že v budoucnosti se již nic podobného nebude opakovat.
    S omluvou a přáním pěkného dne Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Prodavačka neinformuje klienta o jeho možnostech. Nastaví jen jednu možnost a nic.

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouvám za komplikace. Bohužel momentálně nevím o co se jednalo a ráda bych situaci řešila, proto jsem Vás chtěla poprosit, zda byste mi napsal na mail [email protected] podrobnější informace.
    Předem moc děkuju, Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -mobilní telefony za výhodné ceny
    • -absolutně žádná komunikace

    Běžně zajišťuji nákupy přes internet pro svého zaměstnavatele, ale takový přístup jsem opravdu ještě nezažila. Přišlo mi upozornění, že objednané zboží není skladem a tak jsem se ihned snažila domluvit na termínu dodání a případném přeobjednání zboží, které je aktuálně skladem. Na celkem pět mých e-mailů, kdy jsem slušně prosila o kontaktování kvůli možnosti přeobjednání zboží, které by bylo skladem, (jelikož je nutně potřebuji pro firmu) mi přišla jedna odpověď a to taková, že objednané zboží bude naskladněno cca v půlce září. O možnosti změny zboží ani slovo... Za mě tedy velké mínus. Takto se profesionální firma k zákazníkům nechová.

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouvám za způsobené nepříjemnosti, opravdu mě mrzí, že jste se setkala s takovým přístupem. Je možné, že se k nám dotazy nedostaly (bohužel se může stát, že některé spadnou do spamu a server je nedoručí). Běžně se snažíme zákazníkům nabízet v případě nedostupného zboží také alternativy, ale v případě Vaší objednávky došlo nejspíš k lidské chybě, za kterou se skutečně omlouvám.
    Situaci se pokusím vyřešit i na straně prodejny v Opavě, která se o Vás měla postarat.
    Děkuji Vám za informaci, ještě jednou se omlouvám za komplikace a přeji Vám pěkný den.
    S pozdravem Táňa Bidmanová

  • Myslím,že to mají zbytečně složité,objednala jsem si telefon,klasický s klávesnicí a byla jsem zařazena do předobjednávky,stím že mi dají vědět jestli je zboží na skladě,když se po čtyřech dnech nic nedělo,poslala jsem mail že objednávku ruším.Paní mi sdělila že tento telefon je NOVINKA!!! a je prý vyprodaný.Opakuji nebyl to dotykáč. V jiných obchodech jich měly dost.Ale pravdou je že objednávku ochotně stornovali a omlouvali se.

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den Ireno,

    moc se omlouvám za komplikace. Vždy se snažíme, aby měl zákazník přehled o tom, kdy bude jeho objednávka odbavena a také aby to bylo v co nejkratším možném termínu. U zboží, které je novinkou a je zpočátku nedostupné, protože má menší dodávky je to obtížnější a o to více mě mrzí, že jsme Vám nemohli vyjít vstříc a zboží co nejdříve dodat.
    S omluvou a přáním pěkného dne Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    vůbec nedorazila sms ani email o tom že si mám zboží vyzvednout, bylo připrtaveno již druhý den, ale ve výdejním místě neodeslali výzvu, po pěti dnech jsem je sám kontaktoval, ani se neomluvili :-(

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    velice se Vám omlouvám. Bohužel nevím, proč došlo k takovéto chybě, ale určitě naše jednání nebylo v pořádku a je mi líto, že na pobočce nedošlo ani k omluvě, která je jistě na místě. Vždy se snažíme, aby zákazníci byli spokojení a o to více mě mrzí, když pak dojde k něčemu podobnému.
    Ještě jednou se omlouvám a přeji Vám pěkný den,
    s pozdravem Táňa Bidmanová

    • údaje uváděné na jejich stránkách neodpovídají realitě, počet ks na skladě apod.

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a omlouvám se za způsobené komplikace. Bohužel jsou některé položky nedostatkové a po jejich naskladnění dojde k okamžitému vyprodání a než se nám propíše skladovost, dojde k neaktuální skladové zásobě.
    Ještě jednou se Vám omlouvám a přeji pěkný den,
    s pozdravem Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • je firemní
    • nekomunikace a to není nejlevnější

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den Josefe,

    omlouvám se, že s Vámi nikdo nekomunikoval, bohužel nejspíš došlo k chybě, ale vždy se snažíme zákazníkům vycházet vstříc a komunikovat s nimi, jak jen to je možné.
    Celá situace mě skutečně mrzí.

    S přáním pěkného dne
    Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Třebaže se jedná o obchod, který má v názvu "Nokia", dostal jsem z něj neoriginální baterii, kterou jsem mohl jinde koupit mnohem levněji. Příště už takovou chybu určitě neudělám. :-(

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    velmi se omlouvám za problém. Na webu máme i neoriginální zboží, ale jeho kompatibilita je na 100% totožná s tím originálním. Nabízí ale nižší cenu než originál a zákazníci jsou s nimi naprosto spokojeni.
    Pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete jej určitě vrátit a my Vám obratem zašleme peníze zpět.
    Hezký den, Táňa Bidmanová

  • Objednal jsem modrá sluchátka a dorazila červená.

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouvám za komplikace, bohužel došlo u nás na webu k záměně zboží a systém nás na to neupozornil. Sluchátka Vám samozřejmě rádi vyměníme a obratem zašleme.
    S přáním pěkného dne Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • - značkový obchod a nižší ceny oproti konkurenci (především dvě nejznámější modré konkurence)
    • - obsluha
    • - nekonzistentní informace na internetu a na pobočce

    Internetová cena byla o 10% nižší, než na "výdejním místě", které mimochodem vlastní jiná firma, než je uvedeno na stránkách. I přes to, že jsem se výslovně ptal proč je na internetu cena nižší, prodejce mě neupozornil na to, že se tato cena uplatňuje pouze při objednávce přes internet na obchod-nokia.cz. To jsem se dozvěděl až následným hovorem na infolinku (kde naopak byla paní velmi příjemná a ochotná). Objednávku jsem tedy vytvořil přes internet a šel si ji vyzvednout do stejného obchodu, kde evidentně nebyli nadšeni, že jsem si dovolil ušetřit 10%. Ani poté jsem se neobešel bez dalších dvou hovorů na infolinku, kvůli údajné dostupnosti zboží na pobočce.

    Mimo to mají na webu zastaralé informace. Některé pobočky již totiž vlastní firma Setos.

    Zboží jsem ale nakonec dostal. Balení bylo originální, česká distribuce a zboží funkční. Dostal jsem mimo faktury také záruční list (na vyžádání, ale bez problému). To vše za nízkou internetovou cenu.

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouvám za takovouto zkušenost. Obchod-nokia.cz je pouze internetový obchod s odběrnými místy, které jsou označeny SPACE a společnost SETOS vlastní jak internetový obchod tak i pobočky Space. Bohužel maloobchodní síť Space a internetový obchod Nokia nejsou provázány jinak, než osobním odběrem. Nicméně na to, že ceny se na prodejnách liší a že cenu garantujeme pouze v případě internetové objednávky upozorňujeme v obchodních podmínkách.

    Na internetu máme info o tom, že se jedná o prodejnu Space (podle skutečnosti), není tedy pravda, že máme zastaralé informace.

    Jsem ráda, že jste byl nakonec spokojený.

    Přeji krásný den, Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáno už před mnoha dny, zatím nic a ani zprávičky..

    Raději ne..

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Zákazníky kontaktujeme vždy s dostupností, ale asi bohužel došlo k nějaké komunikační chybě. Prosím Vás o číslo objednávky, abychom mohli celou situaci co nejdříve řešit. Předem Vám děkuji a ještě jednou se omlouvám. Hezký den Táňa Bidmanová

    • rychlost doruceni
    • nekomunikace
    • neuhrazeni dluzne castky vcas

    Po odstoupeni od smlouvy z duvodu nefunkcnosti zbozi mi vratili dluznou castku az po 2. urgenci (cca 40 dni od vystaveni dobropisu) po upozorneni, ze pokud neprovedou uhradu okamzite, pripad postoupim COI. Zafungovalo, nicmene nakup zde rozhodne nedoporucuji.

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za způsobené komplikace. Bohužel pokud zákazník vrátí nefunkční zboží, musíme jen ověřit, že závada byla opravdu z výroby (stává se nám, že zákazníci se zbožím klidně i první den zacházejí nevhodně a dokáží jej například polít vodou atd.). Nicméně peníze Vám měly být vyplaceny do 30i dnů a je nám opravdu líto, že došlo ke zpoždění.
    Mějte se krásně, Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednané zboží bylo v době objednání v internetovém obchodě skladem v počtu více než 5 ks. Obdržel jsem ale zprávu, že moje objednávka je předobjednávkou a zboží bude skladem cca za 10 dní.

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se, skladovost se aktualizuje často, ale v případě žádaných produktů dojde občas k tomu, že si jej objedná více zákazníků, než dokážeme vykrýt z jedné dodávky. Proto bohužel dojde pak k čekání na další dodávku. Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení.
    Přeji Vám krásný den, Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dobré cenové nabýdky.
    • výběr telefonů
    • Obsluha mi doporučila telefon a zdělila mi,že jak zboží dorazí dají my vědět.vůbec se tak nestalo a má objednávka vešla vniveč.

    moje žena si koupila telefon a hned zjistila závadu na přístroji.ten ji,ale v dobré lhůtě vyměnily takže v reklamaci dobré.
    obsluha byla kvalitně zaškolená a dobře komunikovala.
    telefon jsem si nekoupil protože se z na můj požadavek nikdo neozval ani mě nekontaktoval.
    takže asi bych nedoporučil.
    dorazil už můj telefon nebo už není v akci?díky za info

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za vzniklé komplikace. Ráda bych Vás požádala o číslo objednávky, abychom mohli celou situaci dořešit k Vaší plné spokojenosti.
    Děkuji a ještě jednou se omlouvám.
    Krásný den, Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží není skladem

    nabízené zboží není skladem, čeká se a nikdo neví kdy zboží bude naskladněno a tedy k prodeji.

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám za způsobené komplikace. Bohužel dodávky výrobce nedokážeme ovlivnit. Skladovost se nám zobrazuje na webu a u každého zboží, které není dostupné je možné zaslat dotaz na dostupnost. Velmi rádi bychom Vám jej dodali v co nejkratším možném termínu.
    S omlouvou a přáním pěkného dne, obchod Nokia

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Na webu zboží skladem, realita je však jiná.

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den, moc se omlouváme za komplikace
    Bohužel někdy dojde k chybě u synchronizace skladovosti a zboží se nám hlásí chybně. Na opravě již pracujeme.
    Ještě jednou se omlouvám a přeji pěkný den,
    obchod Nokia

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Pracovníky na pobočkách...

    Reakce obchodu obchod-Nokia.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se, pokud došlo k nějakému nedorozumnění. Prosím Vás o informace, co se stalo na pobočce, abychom situaci dokázali řešit.
    Předem moc děkuji a přeji pěkný den, Bidmanová