Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Tovar mal prísť po dohode 6.10..Ale neprišiel .Potreboval som ho na tento termín .Bohužiaľ neprišiel a som sklamaný .

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. U nás na stránkách můžete zvolit datum odeslání. Vy jste zvolil datum 6.10. A v toto datum byl produkt odeslán. Z naší strany proběhlo vše v pořádku. Asi jste se mylně domníval že zadáváte datum doručení. Ale to na našich stránkách není možné nemůžeme garantovat doručení které má na starosti přepravní služba. Avšak standardně se doručuje zboží druhý den od odeslání. S pozdravem Jiří Hudec

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod asi jako takový není špatný, ale to co mi došlo, tak je pod úrovní kvality Aliexpresu. Tedy z toho důvodu nedoporučuji tento obchod.

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den, pane Halouzka, mrzí nás vaše špatně zkušenost, objednával jste adresní štítky a cestovní lékárničku. Jestli s něčím nejste spokojený můžete využít 60denní lhůtu na vrácení. Případně se ozvěte na náš email nebo telefony uvedeny pod kontakty.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do této doby mi nic nedorazilo.

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den, objednávka byla stornována, jelikož jste zvolila platbu bankovním převodem a platba nedorazila ani po týdnu. Jestli o zboží stále máte zájem, ozvěte se prosím na email nebo telefon uvedený pod kontakty.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Hrozné

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nekomunikativní prodejce

    Výrazně nedoporučuji.

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den, pane Buřič, objednával jste u nás 2 nožičky na cestovní kufr T-class TPL. Ten samý den byla objednávka odeslána, po odeslání chodí email a při doručení Vám přišla sms i email ohledně vyzvednutí. Na email s dotazem jsme Vám odpověděli, že námi prodávané náhradní díly jsou určené pro náš typ kufrů T-class, tak jak je to v popise uvedeno. Tak nevím přesně ohledně čeho máte tu nekomunikaci namysli. S pozdravem Jiří Hudec

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velký výběr
    • Slušné ceny
    • 2x dodáno nekvalitní zboží

    Zboží dodáno s vadou, což uznal i obchod, došlo k výměně zboží a přišlo nové s dost podobnou vadou v rámci švů. Zboží opět vráceno s žádostí o navrácení i poštovného za zasílání zboží zpět. Veškeré peníze vráceny. Ovšem spousta času ztracená odvozem balíků na sběrné místo, tisk štítků na vrácení a projetý benzín.

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Jednalo se o estetickou vadu. Textilní kufry nejsou nikdy úplně 100% dokonalé, hlavně v této cenové kategorii. U našich kufrů se hlavně zaměřujeme na odolnost a praktičnost. Je pravda že Vaše vada na kufru byla z detailního pohledu vidět, za to se omlouváme, ale pokud někdo zakoupí textilní kufru a bude ho prohlížet detailně každé části, nebude to nikdy úpně sedět na 100%. Pokud byste chtěla kufr bez jakýchkoliv estetických nesrovnalostí, můžu Vám doporučit plastový kufr. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Jiří Hudec.

  • mam si sama zjistit kde balík je

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den, jednu objednávku jste stornovala, a druhá zatím nebyla od české pošty doručena, důvod nevíme, zjišťujeme podrobnosti kde je balík, protože na stránkách pošty bližší info o balíku není. Děkuji za pochopení. Případně Vám můžeme zaslat balík znovu.
    S pozdravem Jiří Hudec

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nekvalitný tovar madlo nič nevydržalo zlomilo sa hneď

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den, objednávala jste u nás pouze madlo ke kufru, madlo je kvalitní avšak je určené pouze pro naší značku cestovních kufrů T-class (je to u nás na stránkách napsáno). Pokud jste madlo použila na jiný cestovní kufr, je možné že otvory neseděly řádně, potom nemůžeme zaručit že bude produkt plně funkční. Hezký den. Jiří Hudec

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Nefunguje nic mi neposlali

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den, zadával jste při objednávce platbu bankovním převodem, ale platba zatím nedorazila. V případě potřeby nás kontaktujte
    https://www.obchod-kufry.cz/clanky/kontakty/
    S pozdravem Jiří Hudec

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychle dodání
    • Kufr se převažuje ikdyž není zvětšený kolečka jsou blízko sebe tudíž nestabilní, vysouvací rukojeť nejde do prostřední pozice buď úplně vysunuta nebo vůbec a musí se poměrně zabrat. Extra zapáchal novotou ani po týdnu venku nevyvetralo.

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den, pokud jste nespokojena s produktem, můžete zboží vrátit v rámci naší 60denní doby nebo reklamovat. Tyto kufry i když patří k nejlevnějším tak na ně neevidujeme žádné reklamace ani stížnosti. Pokud potřebujete poradit neváhejte se na mě obrátit. S pozdravem Jiří Hudec tel: 734 714 214, email: [email protected]

  • Na stránkách nejasně označené rozměry /počítá se velikost kufru včetně koleček-?.

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den, u každého produktu je vnější rozměr i vnitřní rozměr a po najetí na otazník se Vám ukáže přesný popis kde je uvedeno co který rozměr znamená. Pokud budete chtít s něčím poradit můžete se na mne obrátit. S pozdravem Jiří Hudec, tel: 734 714 214, email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena, kvalitu nemohu posoudit
    • Komunikace, chování majitele
    • Na webu jsem objednal kufr s tím, že jsem dělal jednorázový nákup bez registrace. Vyplnil zvlášť fakturační adresu a zvlášť doručovací adresu, která byla jiná. Po odeslání objednávky mi přišlo potvrzení na email s tím, že doručovací adresa byla totožná s fakturační. Vzápětí jsem tedy odpověděl na tento email a žádal změnu doručovací adresy, tak jak jsem vyplnil. Ráno mi přišla arogantní odpověď od majitele, že jsem nezadal žádnou jinou doručovací adresu ve smyslu, že lžu a že nyní ji tedy nastavuje za mě. Obratem jsem tedy objednávku zrušil, nedovedu si představit řešit případnou reklamaci s tímto člověkem.

    Tady myslím krásně sedí pořekadlo"Když ptáčka lapají.... Prostě dobré ceny oproti jiným na webu...

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den, po emailu jsem Vás pouze informoval že jste jinou doručovací adresu zadanou neměl a změnil jsem Vám ji podle požadavku, nic o tom že by jste lhal jsme nepsal. Pravděpodobně jste se spletl a jinou doručovací adresu jste nevyplnil, zadaná v objednávce nebyla.
    S pozdravem
    Jiří Hudec

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Zakoupila jsem kufr s tím,že odjíždíme na dovolenou.Kufr respektuve kolečko od kufru se utrhlo i s další části .Velice mě tato zkušenost s produktem z tohoto obchodu zklamala.

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den, nevím konkrétně jak k poškození došlo, ale kufr který máte patří k levnějším, ale přesto má zesílený ABS plast. Tzn. že pravděpodobně došlo k nějakému pádu nebo prudkému nárazu. Pokud chcete můžete také zboží reklamovat. V případě dalších dotazů se na mne obraťte. S pozdravem Jiří Hudec, majitel, [email protected], tel: 734 714 214

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zbozi jsem chtela zaplatit pres internetove bankovnictvi, ale platba neprosla. Do objednavky jsem napsala platbu pri doruceni za cenu 30 Kc. Zbozi do dnesniho dne nedorazilo.

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den Ivano,
    to co píšete ve Vaší recenzi není pravda. Máte zvolenou platbu bankovním převodem, která do dnešního dne nebyla uhrazena. Možnost zvolit si platbu a doručení na dobírku samozřejmě máme, ale vy jste tuto změnu neudělala. Pokud tedy máte o zboží stále zájem kontaktujte nás. Rádi Vám objednávku upravíme, jak budete potřebovat.

    Odeslání zboží je u nás nastaveno velice jednoduše. Veškeré objednávky, které jsou učiněny do 12:00 (dobírka, GoPay) jsou expedovány ještě týž den.

    S pozdravem
    Jiří Jelínek
    Obchod-kufry.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání
    • Totálně nekvalitní kufr
    • Žádná snaha pomoci vyřešit situaci ze zahraničí, kde jejich kufru po druhém!!! užití uletělo kolečko. Odpověď? Zašlete nám ho k reklamaci. Jak mám cestovat s věcmi bez kufru mi nikdo neřekl. A poštovné ze zahraničí taky neproplatí.
    • Klamavá reklama

    Nikdy v životě už bych si tady kufr nekoupila. I když měl mít zátěžový test, po druhém užití mu po přistání při pouhém průchodu letištní halou uletělo kolečko. Vnější zip drhl již od vybalení z krabice, vnitřní zipy se od začátku rozjíždějí. Společnost asi počítá s tím, že kufry budou jen vystaveny a nikdy nepoužity. Snaha vedoucího vyřešit uvíznutí v zahraničí s nefunkčním kufrem? Nulová. Myslela jsem, že horší kvalita než kufr z Kiku není, ale spletla jsem se.

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den, paní| slečno Veroniko Höffnerová,
    jak jsem Vám sdělil v emailu. Jediná možnost jak tuto situaci řešit bylo podat reklamaci. Ve Vašem případě ihned na letišti. Pokud jste toto nechtěla udělat, další možností bylo podat reklamaci u našeho obchodu, kterou bychom vyřešili.

    Co se týče odolnosti kufru ta je na vysoké úrovni, ovšem nejedná se o nerozbitný kufr (takový ani neexistuje). Video na kterém je kufr testován, je skutečné a kufr si tímto zatížením prošel.
    VIDEO: https://youtu.be/ylqCaPNgJBs - https://youtu.be/vQtH84zPrlE


    Vaše požadavky byly bohužel nereálné viz. níže:

    "Je mi jedno, jak to uděláte, ale chci okamžitou náhradu za tento kufr, buď finanční, abych si mohla narychlo koupit kufr nový, nebo mi zašlete nový kufr do Finska, je mi to jedno, ale hned.
    Veronika Höffnerová "

    S pozdravem a přáním všeho dobrého
    Vedoucí obchodu
    Jiří Jelínek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Štít je nefunkční není skrz něj vidět je vše v mlze.Přišel mírně poškozen .

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den, tento štít nemá 100% průhlednost, ale je také nejlevnější. Pokud byl poškozen, můžeme Vám ho vyměnit za nový. Případně se ozvěte na email: [email protected]. S pozdravem Jiří Hudec

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pošlou to co chtějí, ne to co objednáte

    Poslali jinou velikost rukavic, než jsem objednal a když jsem jim to napsal (opakovaně) tak vůbec nereagovali. Dodanou velikost M místo XL na ruku vůbec nenandám - při všech pokusech jsem rukavici přetrhl...

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den,
    Vaše objednávka byla na:
    Balení latexové jednorázové rukavice velikost L, (100ks) pudrované, CERVA
    ,nikoliv na velikost XL.
    Žádný email ani kontakt jsem od Vás nezaregistorval. Nejspíše došlo v této hektické době k přehlédnutí na skladě. Stačilo při rozbalení zásilky překontrolovat došlé zboží a ihned se s námi spojit. Zboží bychom Vám vyměnili za Vámi objednané.

    S pozdravem
    Jiří Jelínek
    Vedoucí obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • V nabídce nebylo, že také může být kufr s bočním madlem na druhé straně a obal nepasoval
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Kufr se už při prvním použití rozbil, je nestabilní, špatně jede, je naprosto k ničemu, vyhozené peníze

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den Zdeňko Pešová,
    zvolila jste si sadu 2 kufrů v celkové hodnotě 699,- Jedná se o nejzákladější nabízený model, kde prioritou je nízká pořizovací cena. Kufry naprosto odpovídají zvolené třídě a jejich použití je bezproblémové. Díky umístění koleček v jedné řadě na zadní straně, může být pro někoho obtížnější manipulace. Příště bych doporučil zaměřit se například na vyšší třídu zavazadel, kde jsou 4 otočná kolečka.

    S pozdravem a přáním úspěšného dne

    Jiří Jelínek
    Vedoucí obchodu

    www.obchod-kufry.cz

    Mobil: +420 608 555 228

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kufr mi byl doručen v pořádku. K zámku chybí český návod a vše je v cizích jazycích a naprosto malinkými písmeny. Kufr vracím, na dovolenou jsem si musela vzít kufr starý. Marie

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den, návod a faktura je vždy přiložen v emailu který Vás informoval o odeslání zboží. Můžeme Vám ho i zaslat znovu po emailu.
    S pozdravem
    Jiří Hudec