Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • V nabídce nebylo, že také může být kufr s bočním madlem na druhé straně a obal nepasoval
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Kufr se už při prvním použití rozbil, je nestabilní, špatně jede, je naprosto k ničemu, vyhozené peníze

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den Zdeňko Pešová,
    zvolila jste si sadu 2 kufrů v celkové hodnotě 699,- Jedná se o nejzákladější nabízený model, kde prioritou je nízká pořizovací cena. Kufry naprosto odpovídají zvolené třídě a jejich použití je bezproblémové. Díky umístění koleček v jedné řadě na zadní straně, může být pro někoho obtížnější manipulace. Příště bych doporučil zaměřit se například na vyšší třídu zavazadel, kde jsou 4 otočná kolečka.

    S pozdravem a přáním úspěšného dne

    Jiří Jelínek
    Vedoucí obchodu

    www.obchod-kufry.cz

    Mobil: +420 608 555 228

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kufr mi byl doručen v pořádku. K zámku chybí český návod a vše je v cizích jazycích a naprosto malinkými písmeny. Kufr vracím, na dovolenou jsem si musela vzít kufr starý. Marie

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den, návod a faktura je vždy přiložen v emailu který Vás informoval o odeslání zboží. Můžeme Vám ho i zaslat znovu po emailu.
    S pozdravem
    Jiří Hudec

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rychlé jednání, vč. doručení kufru
    • Reklamní video obchodu s ukázkou nezničitelnosti tohoto typu kufru považuji za klamání zákazníků. Právě na základě tohoto videa jsem se totiž rozhodl pro jeho koupi. A hned při jeho prvním použití na cestě do zahraničí došlo k jeho poškození - prasklá skořepina v rozích dvou koleček tak, že je vidět skrz. A to byl kufr předtím ještě zabalený v ochranné fólii.

    Doporučuji obchodu aby pro příště zvážil použití videa s ukázkou odolnosti kufru, není objektivní.

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den pane Valenta,
    video u kufrů je autentické a kufr má vždy takovou odolnost která je uvedena v parametrech produktu Videa nám zhotovuje externí firma, ale vždy s našim kufrem, který je aktuálně v prodeji. Pokud Vám kufr byl poškozen leteckou přepravou je to pouze důkaz toho, jak velkému tlaku a špatnému přístupu byl vystaven. Měl jste ihned reklamovat u letecké společnosti, která se starala o přepravu Vás a Vašich zavazadel.

    S pozdravem
    Vedoucí obchodu
    Jiří Jelínek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    objednal jsem 3 obaly ČERNÉ. Prostřední obal však přišel s potiskem firmy.

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den, pane Vosáhlo,
    došlo k naší chybě to se omlouváme, jestli chcete tak Vám to vyměníme, to samozřejmě není problém, stačí napsat na náš email a domluvit výměnu.
    S pozdravem
    Jiří Hudec

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nízká kvalita produktů

    jeden kufr se doslova rozpadl po prvním použití na cestu autem s minimální zátěží, druhý kufr je prasklý na spodní straně

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den Alexandro Štrop,
    Vámi objednaná sada 3 kufrů T-Class TPL-3018 ABS, M, L, XL je velice oblíbená u našich zákazníků. Přestože se jedná o variantu kufru v nízké cenové relaci, žádné zvýšené reklamace na tuto sadu neevidujeme. Pokud máte s kufry nějaký problém, můžete využít reklamace na našem webu.

    S pozdravem
    Jiří Jelínek
    Vedoucí obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    Objednané cestovní kufry byly po rozbalení poškozené - roztrhané.

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den pana Dohnal,
    sadu kterou jste objednal (Sada 3 textilních kufrů RP102, velikost M, L, XL (šedá) (Obj.kód: RP102) za 1599,-) se odesílá vždy zabalená přímo z výroby. Pokud Vám přišel nějaký z kufrů poškozený, stačilo se na nás obrátit a situaci řešit. Bohužel jste nám nám za více jak dva týdny nedela žádnou informaci o tom, že by zboží bylo v nepořádku.

    S pozdravem
    Jiří Jelínek
    Vedoucí obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednávka nám byla doručena, ovšem kufr byl poničen. I když jsme si vybrali kufr nejvyšší kvality podle obchodu. Podle nás byl kufr už zabalen rozbitý, protože zbytky uměle hmoty v balíku nebyly. Tedy jsem volala do obchodu zvedl to pán který byl velmi nemilý , arogantní a přesně na moji odpověď toho, ze potrebuji nový kufr ze letíme již za týden “dneska všichni spěchají a chtějí všechno hned, já taky nemám čas, vypiste reklamacni formulář” ( po této větě jsem si celý obchod rozmyslela, již jsem chtěla vrátit peníze a ne jen vyměnit kufr) pánem jsem se po jeho tónu bavit již nadále nechtěla a tak jsem volala na jiné telefonní číslo které bylo uvedeno na stránkách, zvedl to už o mnoho milejší pán který mi vysvětlil jakým způsobem mohu kufr vrátit. Peníze vrátili cca do sedmi dnů. :) Nicméně tak či onak kufr nebyl kvality ani velikosti, která byla uvedena na stránkách obchodu, posléze jsem si objednala nový kufr z Alzy který měl být úplně stejný ale nejenom že přišel mnohem větší kufr což je lepší ale i mnohem kvalitnější takže podle mě inzerují něco co není pravda :( ještě mi pan podotkl ale u nás najdete ty nejlepší kufry :D - to těžko když chodí rozbitý. Hezky den.

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den, u kufru byl pouze poškozený plastový držák kolečka,což bylo pravděpodobně způsobeno dopravou, toto lze jednoduše vyměnit, kufry mají servisní zipy a kolečko je na 4 šroubech snadno přístupné. Vy jste nesouhlasila s výměnou nebo zasláním pouze kolečka, tak Vám byla nabídnuta výměna za jiné zboží nebo vrácení peněz. Kupovala jste u nás sadu 3 kufrů za 3399,- které mají servisní zip, jsou rozšiřitelná, s TSA zámkem. Takovýto kufr v této cenové kategorii seženete na Alze pouze 1 kus.
    S pozdravem Jiří Hudec

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi přišlo poškozeno, kvalita neodpovídala. Zakoupený kufr zapáchal, jako by byl z vietnamské tržnice. O nějaké certifikaci se nedá vůbec mluvit.

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den, kufr Wily wolf je na poměrně vysoké úrovni oproti jiným textilním kufrům od jiných prodejců. Žádný zápach nevydává a prodávají se velmi dobře. Pokud máte s kufrem nějaký problém můžete ho samozřejmě vrátit v rámci 30 denní lhůty kterou u nás nabízíme na vrácení. S pozdravem Jiří Hudec

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • arogantní , nekomunikativní prodejce

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den,
    můžete nám říci přesně v čem jsme nekomunikativní?

    Děkuji za odpověd

    Jiří Jelínek
    Vedoucí obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Kufr je krásný, ale až při balení na dovolenou jsem si všimla praskliny u kolečka. Teď už nemůžu nic delat a letět s ním. Bohužel.

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den,
    udělejte nám fotku poškození (před odletem). Až se vrátíte vyřídíme společně reklamaci.

    S pozdravem
    Vedoucí obchodu
    Jiří Jelínek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Spoluprace s obchodem dobra, jen by bylo fajn kdyby mi dorazilo zbozi popr. velikost, kterou jsem si objednala

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den, velikost obalu na kufr kterou jste objednala vám také dorazila. Někteří výrobci uvádějí jiné velikosti kufrů a to vás zmátlo, musíte se řídit našimi informacemi které jsou uvedeny na stránkách.
    S pozdravem Jiří Hudec

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlý
    • produkt dodán v jiném provedení

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den,
    pokud Vám byl produkt dodán v jiném provedení, stačí nám napsat na email. Zařídíme Vám výměnu. Nejspíše došlo k záměně zásilky.

    S pozdravem
    Vedoucí obchodu
    Jiří Jelínek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Kufr přišel poškozený, a po tel.kontaktu my byla slíbená sleva na dopravu, která mi nepřišla.

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den,
    pokud Vám přišel poškozený kufr napište mi na email [email protected]. Tuto situaci řešíme ve většině případů výměnou kufru. Nikoliv slevou na dopravu.

    S pozdravem
    Vedoucí obchodu
    Jiří Jelínek

  • Nedoporučuje obchod

    Nemůžu nic hodnotit, jelikož zboží zatím nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Plast kolem nosných madel není vyztužen a prohýbá se. Po prvním letu tak při manipulaci poměrně ostrá hrana plastu dosáhla na lem zipu a ten usmykla, takže kufr dorazil s kompletně odštípnutým zipem na kratší straně. Nemohlo se jednat o úmysl, lem se viditelně stříhl o hranu plastu. Ochranná folie je řešena velmi nešťastně. Zdá se že plastové části byly opatřeny folií a teprve po té z nich byl sestaven kufr, takže máte volbu jestli ji ponechat a kufr tak působí od počátku otlučeně, nebo sejmout a pak řešit trčící zbytky folie ze švů pod zipy, od madel, zámku, opěr, lemů a koleček. Jedinou výhodou kufru je jeho relativně nízká cena, ale pakliže není schopen přečkat jedinný let a zacházení zavazadlové obsluhy, jsou to vyhozené peníze.

    Reakce obchodu obchod-kufry.cz

    Dobrý den, nevím o jaké poškození se má jednat, můžete to prosím nafotit, pokusíme se to nějak vyřešit. S pozdravem Jiří Hudec [email protected]