• Doposud mi nedorazilo kompletní zboží co jsem si objednal.Kdybych se sám nedotázal, proč mi přišla jen polovina, obchod by se vůbec neobtěžoval mě o této skutečnosti informovat. Měsíc čekám a informace o stavu žádné. Jde mi především o princip, kdyby bylo zboží za více peněz, obchod by se možná více snažil.V dnešní době, kdy na internetu podniká veliké množství lidí, si myslím, že by se obchodník měl chovat lépe-více se snažit, ať už jde i jen o malou objednávku.V mém případě by mi bylo milejší narovinu napsat zboží bohužel nemáme a mít nebudem, než mě jako zákazníka nechat čekat . Z tohoto důvodu obchod nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 4.4.17 potvrzena objednávka zboží. Ticho po pěšině.
    • 12.4.17 telefonát do obchodu. Informace, že 16.4. bude zboží předáno dopravci. Ticho po pěšině.
    • 19.4. dotaz, co je s objednávkou. Příslib okamžitého zpětného kontaktu. Ticho po pěšině.

    Never more.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Posílají "vtipné maily" a člověk se u toho alespoň pobaví ...
    • Zboží jsem si objednal 30.3.2017 (přijatá objednávka č. O3117000030), pak dlouho nic, a nakonec přišel tento mail (10.4.2017): "Vážený zákazníku, děkujeme za Váš nákup v obchodě Obchod Kometa Plzeň před 10 dny. Váš názor pomůže nejen zlepšit naše služby, ale také poslouží ostatním nakupujícím při výběru vhodného obchodu". SLABINA tedy je, že když si něco objednáte, nic vám nedojde ...