Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na e-shopu uvedeno skladem. Následně informace, není a bude za 14 dní.. Za 14 dní opět informace za 14 dní..

    Reakce obchodu KARS

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste doposud nedostal Vámi objednané zboží. Vzhledem k tomu, že nejsme velký e-shop a dostupnost položek je spravována ručně, tak se stalo, že poslední kus který byl skladem si objednal někdo před Vámi, ale než jsme stačili dostupnost upravit, podařilo se Vám výrobek také objednat.
    Co se týká termínu dodání, tak v současné situaci nám malí výrobci většinou nesdělí konkrétní termín dodání. Položka, kterou jste si objednal, se vyrábí až na základě objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod na mou objednávku nereagoval
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím se mi nikdo neozval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá dodací doba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Hodnotim jako zcela nedostatecnou komunikaci se zakaznikem. Po vyzadani platby tydenni odmlka, bez reakce na email. Zbozi dorazilo po tydnu od zaplaceni, bez jakekoliv zpravy. Nelze platit kartou, drahe doruceni.
  • Nedoporučuje obchod

    • Dodane zbozi nesedi velikosti
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím vůbec nic - po objednávce (kterou jsem udělala 17.4., dnes je 28.4.) mi dodnes na email nedorazila faktura s informacemi k platbě ani žádné jiné informace o zpoždění apod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obdrzel jsem latku vyrazne nizsi gramaze, nez jsem objednal. Kdyz jsem jim volal, ze mi omylem poslali neco jineho, arogantne mi pani rekla, ze to je v poradku a ze jsem za DVA roky jediny, kdo si na to stezuje... Alespon bez problemu vratili penize.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dle e-shopu skladem. Objednáte a po pár dnech odešlou mail že zboží není skladem. Slušný bordel.

    Objednal jsem si dle e-shopu uhlíky které měly být skladem. Po pár dnech napsali mail že mnou objednané zboží není skladem. Takže supr obchod.

    Reakce obchodu KARS

    Dobrý den, je nám líto vaší nespokojenosti. Zákazník, který objednal stejnou položku v předešlém dni, vykoupil její celou zásobu. Položky v našem e-shopu jsou spravovány manuálně, proto jsme nezvládli rychle reagovat a položku označit jako nedostupnou. Snaha zboží rychle naskladnit narazila na nemožnost objednání ve výrobě. Za nesrovnalosti se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedostal jsem zboží ani po týdnu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla 10.10. a dnes 23.10.zboží ještě nemám
    a na telefon nikdo nereaguje

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nemají aktualizované webové stránky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednal jsem si gumové lano 6 mm modré barva a přišlo my černé,proto se ptám proč máte kolonku kde si mohu barvu upřesnit.S pozdravem Jaroslav Kadlec

    Reakce obchodu KARS

    Dobrý den,
    vzhledem k tomu, že nám dodavatel nemůže garantovat dodávku produktu v konkrétním barevném provedení, uvádíme v popisu produktu, že barva je dle aktuální nabídky. Kolonku pro výběr konkrétní barvy proto nemáme. Tento požadavek jste napsal do poznámky a je chyba, že Vás kolegyně nekontaktovaly. Za toto se omlouvám.
    Pokud nejste s produktem spokojen, zašlete ho prosím zpět.
    S pozdravem,
    Dušan Sýkora

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Byl mi doručen balíček určený pro někoho jiného (místo 1 páru pantoflí jsem obdržela 10 kg balík), musela jsem vracet.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • katastrofa, fakturu vystavenou 14.8 mě odeslali až o týden později, žádná reakce na moji otázku, žádná omluva, nikdo mě neinformoval a ničem.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • příliš dlouhé dodací lhůty
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - netuším, nič mi neprišlo
    • - 0 komunikácie. Aspoň v mojom prípade

    Reakce obchodu KARS

    Dobrý den,
    Vaše objednávka byla uskutečněna 27.11.2016 ve 21,33. Následující den byla odeslána faktura pro zaplacení zálohově elektronickou poštou na uvedený e-mail v 11,36. Tento typ platby byl zákazníkem vybrán. Platbu jsme ale dosud neobdrželi, proto nemohlo být nachystané zboží odesláno.
    Dušan Sýkora

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlost, komunikace
    • Jako příspěvková organizace jsme žádali o dodání zboží na fakturu, ale přišlo na dobírku, což je pro nás komplikované.
    • Z tohoto důvodu příště musíme zvolit jiného dodavatele.

    Reakce obchodu KARS

    Dobrý den,
    objednávka byla učiněna jako balík do ruky dobírkou. Zásilka tedy byla odeslána dle zadání objednávajícího.
    Dušan Sýkora

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednal jsem zboží, které bylo skladem, ale ukázalo se, že skladem není. Místo za týden dorazilo do skladu za deset dní. Pravda, volali okamžitě jak to do skladu došlo a ptali se, jestli mi to mohou odeslat. Ale za hodinu se zjistilo, že údajně přišlo něco jiného, tak čekám na další termín. Doufám, že se dočkám... :-( No doufám, že to byla jen smůla.