Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- objednávka nedorazila kompletní,objednával jsem 2X ten samý druh,dorazil jen jeden
Reakce obchodu KARS
Dobrý den,
prostřednictvím poptávkového formuláře jste poptal dva rozměry. V následné objednávce však evidujeme pouze jeden z nich. Potvrzení přijetí objednávky, které jste obdržel, také obsahuje pouze jednu položku. -
Nedoporučuje obchod
přišlo jiné zboží
Reakce obchodu KARS
Zboží bylo dodáno dle objednávky. Bylo objednáno v neděli po 20. hodině a předáno přepravci následující pracovní den. Na žádost zákaznice byl u přepravce změněn termín doručení.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Slabá komunikace
Nejsou schopni jakékoliv komunikace. Objednal jsem si bačkory a po odeslání jsem zjistil, že místo 46, je tam velikost 39. Ihned jsem upozornil obchod a také při platbě jsem napsal toto do poznámky. Přesto mi přišla velikost 39. Bačkory jsem věnoval bezdomovcům.
Reakce obchodu KARS
Fakturantka při zpracování objednávky skutečně nezohlednila dodatečný požadavek zákazníka na opravu velikosti. Při automatickém načtení plateb do banky se informace nezobrazila a proto bylo zboží odesláno s chybou. Zákazníkovi byla po mailové komunikaci vrácena celá uhrazená částka.
-
Nedoporučuje obchod
- zboží nelze osobně vyzvednout v Praze