Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • objednávka nedorazila kompletní,objednával jsem 2X ten samý druh,dorazil jen jeden

    Reakce obchodu KARS

    Dobrý den,
    prostřednictvím poptávkového formuláře jste poptal dva rozměry. V následné objednávce však evidujeme pouze jeden z nich. Potvrzení přijetí objednávky, které jste obdržel, také obsahuje pouze jednu položku.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    přišlo jiné zboží

    Reakce obchodu KARS

    Zboží bylo dodáno dle objednávky. Bylo objednáno v neděli po 20. hodině a předáno přepravci následující pracovní den. Na žádost zákaznice byl u přepravce změněn termín doručení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Slabá komunikace

    Nejsou schopni jakékoliv komunikace. Objednal jsem si bačkory a po odeslání jsem zjistil, že místo 46, je tam velikost 39. Ihned jsem upozornil obchod a také při platbě jsem napsal toto do poznámky. Přesto mi přišla velikost 39. Bačkory jsem věnoval bezdomovcům.

    Reakce obchodu KARS

    Fakturantka při zpracování objednávky skutečně nezohlednila dodatečný požadavek zákazníka na opravu velikosti. Při automatickém načtení plateb do banky se informace nezobrazila a proto bylo zboží odesláno s chybou. Zákazníkovi byla po mailové komunikaci vrácena celá uhrazená částka.

  • Nedoporučuje obchod

    • zboží nelze osobně vyzvednout v Praze