Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Absolutně NIC!!!
    • Všechno!
    • Škoda , že se musí dávat hvězdičky!

    Tak můj příběh je jak přes kopírák. ..Objednaný tel.byl hned rozbity (začal zelenat displej a nasledně vypadl).Tel. jsme zaslali na reklamaci po měsíci jsme se ozvali my , nikdo nebyl schopný se ozvat. Z prvu ani nevěděli kde se telefon nachází po pár dnech ho našli a zahájili reklamaci po měsíci jsme se opět museli ozvat my bylo nám řečeno, že telefon je již opraven a čeka se na technika až po neděli přijde do práce bylo utery :-D no a takhle nás balamutěj do teď. Technik do práce ještě nedorazil, na vedoucí(paní Judr.Zuzana Pelikanová) mi číslo nikdo nemůže dát. Požádala jsem o navrácení peněz jelikož reklamace přesáhla lhůtu 30 dnů. Bylo mi odpovězeno ,že se to musí předat vedení který tu není a , že musím počkat až na mě přijde řada :-D LŽI LŽI LŽI!!! Jsou to podvodníci a mám v plánu pokud nebudu mit po neděli peníze na účtu na ně podat trestní oznámení už ho podalo více lidi tak se přidám k nim a vy to udělejte též nadále je oznámím celní správě, Český obchodní inspekci , Policii ČR a napíšu do novin do televize aby je zmedializovali a tato firma nemohla už nikoho podvádět, Napíšu všude kam mě jen napadne. Máme v plánu se tam za nimi stavit čim více nás bude tím lépe. Firma se každou chvilku jmenuje jinak.Sami si píšou kladnè recenze a u těch špatných uvádějí , že je to konkurence...Trapný. ...

  • 10 %

    • žádnou hvězdičku !!!!!Nedoporučuji nikdy!!!!!
    • Nedoporučuji nikdy!!!!!

    Už nikdy v tomto obchodu bych nenakoupila!!!
    Dne 3.2.2016 jsem zaslala telefon LG D855 G3 32GB k reklamaci, který byl používán pouze 14 dní neustále se vypínal i když baterie byla plně nabitá, doposud nemám opravený telefon zpět ani peníze. Ani se neobtěžují sdělit průběh reklamace. Několikrát jsem jim volala, pořád jen sliby, a že telefon do 5.3.2016 opravený zašlou. Pokud peníze nedorazí do 16.3.2016 podávám na ně trestní oznámení a samozřejmě budu informovat
    ČOI. Nic u nich nekupujte, reklamace nevyřizují, prodávají vadné výrobky....Za mě tenhle internetový obchod Gigamall bych nikdy nedoporučila !!!

  • 10 %

    • Nic
    • Vše
    • Neznalost zákona při reklamaci
    • Používané telefony vydávají za nové

    Nakonec jsem dostal své peníze zpět!
    Při zamítnuté reklamaci chtějí zasílat zboží zpět na dobírku, což ze zákona nesmí, musí zboží zaslat zpět na své náklady.
    Při reklamaci o kvalitě a původu telefonu po mě chtěli potvrzení od Apple o tom, že telefon nebyl nový. Ze zákona, toto musí doložit obchodník. Nakonec jsme se dohodli o odstoupení od smlouvy, ale peníze přišly až po každodenním dohadování o zaslání po 16-ti dnech.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod už nefunguje!
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost, cena
    • nic

    Doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost vyřízení objednávky

    Doporučuji

  • 10 %

    • Zdánlivě výhodná cena.
    • Koupil jsem telefon s nefunkční navigací. Po měsíci poslali zpět stále nefunkční. Takže další kolo reklamace. Nezvedají telefony, nekomunikují.

    Vyhněte se tomuto obchodu.

  • 10 %

    • cena
    • zklamání

    Objednala jsem telefon,došel,byla jsem spokojená..pak začalo blbnout nabíjení..už jede po 3 na reklamaci..už nikdy víc

  • 10 %

    • Nic
    • Je prokázán šedý dovoz .Telefony nejsou převážně určeny pro evropský trh.Čoi.prokázala prodej výrobků porušující práva duševního vlastnictví .

    V případě podání trestního oznámení uvádějte do protokolu,že už je podáno více trestních oznámení a všechna jsou předávána hospodářské kriminálce v Praze.Nevím proč musím volit hvězdičky za mě 0%

  • 10 %

    • Nevím jak vy, ale reklamovala jsem po 1,5 roce tablet....firma komunikovala...tablet nestihly do 30 dnů opravit tak jsem žádala o vrácení peněz a peníze byli do 5 dnů připsané na mém účtu.

    Jsem ráda že se to takto vyřídilo....ale nikdy více od nich nic.

  • 10 %

    • Neresi reklamace, 2,5 mesice cekame na odpoved firmy... kdyz volame nezvedaji... nekupovat nic... nechat je chcipnout hlady bude nejlepši...

    Nekupovat nic nic nic...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobré ceny
    • zboží je nekvalitní, objednali si i kamarádi a polovina přístrojů není nová, byly evidentně již rozmontovány, další polovina má problémy - jsou špúatné baterie, které vydrží pár minut, špatně chytají signál nebo při hovoru druhá strana nerozumí. Já reklamuji první telefon, ale v mém okolí zatím z 5 zakoupených funguje jen jeden dobře a to až po upgrade na neoficiální firmware!

    Soudruzi někde udělali chybu. Patrně našli dobrý zdroj telefonů za vtipné ceny, ale kvalita je děsivá. Možná o tom sami neměli tušení a věřili, že přinesou výhody zákazníkům.A teď čelí mnoha nespokojeným zákazníkům, kterým dle situace na internetu nejsou schopni ani zaslat zpět opravené přístroje ani peníze při třetí neúspěšně řešené reklamaci.

  • 10 %

    • Místo nového telefonu prodávají repasovaný telefon jako nový!

    Nikdy více firma prodává repasovaný výrobek z Číny jako nový. Sony Xperia Z3 Compact

  • 10 %

    • Telefon určený do Austrálie

    No nyní jsem zjistil že telefon je určený pro australský trh, budu u firmy reklamovat a požadovat vrácení peněz,pokud bude vše v pořádku tak zvýším hodnocení, jinak kdyžtak kdokoliv pište na
    [email protected]

  • 10 %

    • Možná jen zdánlivě výhodná cena.
    • Šedé dovozy!
    • Neřeší reklamace - proč by to taky dělali, museli by ten šedý dovoz zacvakat z vlastní kapsy !!!
    • Napíšou u reklamace, že zařízení je opravené a v pořádku a ve stejnou dobu ho pošlou zpět k zákazníkovi, přitom se do něj ani nepodívají a závada pořád přetrvává. Když jsme jim to poslali znovu na reklamaci reklamace, tak napsali, že zařízení bylo otevřeno a záruku neuznávají! Což je naprostá lež.

    Vyvarujte se nákupu u těchto typů obchodů. Vyplatí se opravdu připlatit si u oficiálního dovozce.
    Vzhledem k tomu, že těch telefonů máme více, navrhujeme podání žaloby.

  • 10 %

    • Škola života, už nikdy nic od podobných prodejců.
    • PODVODNÍCI!!! Nenaleťte jako já! NIC NEKUPOVAT!!!

    Trapní podvodníci.

  • 10 %

    • Nic
    • Asie

    Pozoz na tohoto prodejce.Prodává telefony určené pro ASII.Před koupí si pročtěte diskusi.Spíše se ale tomuto prodejci vyhněte obloukem.Pokud už jste výrobek zakoupili,stačí si ho u výrobce v mém případě Samsung,nechat podle IMEI prověřit.Mě bylo právě zděleno že výrobek je určen pro Asi a proto se na něj nevztahuje záruka oficielní od Samsungu.Telefony se totiž více zahřívají.špatně nabíjí a podobně.Proč se zakladatele zbavují této společnosti a převedli jí na občana Rumuska ?

    • obchod je prehledny
    • ceny pekne
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • CENA
    • ŽÁDNÉ

    DOPORUČUJI

  • 20 %

    • Mobil, který přestal po dvou dnech fungovat
    • Zdlouhavá reklamace bez jakéhokoliv informování co se s reklamací děje

    Na Vánoce jsem si od firmy Alvia koupila iPhone 5s, mobil přišel po týdnu a faktura byla vystavena od firmy Arol. Říkam, ok tak nevadí, mobil funguje není co řešit.
    Po dvou dnechmobil přestal fungovat. Poslala jsem ho na reklamaci a čekala. Po 23 dnech reklamace jsem se na svůj popud dozvěděla, že do týdne bude opraven. Opět OK zákonných 30 dní. Po 30ti dnech se znovu ptám, kde mám tedy mobil. Paní mi po e-mailu sdŠělí, že je opraven a bude odeslán. Když po 5ti dnech stáleni nic nepřicházelo, znervozněla jsem a koukla na recenze na firmu Arol, konkrétně na reklamace. Šokovalo mě jak všichni píšou, že firma s nimi nekomunikuje, opravené mobili stejně nefungujou a jsou to pouze "šmejdy" neurčené ani pro český trh, firma nevrací peníze za odstoupení ze smlouvy a je na ní podáno několik trestních oznámení.
    Sama za sebe musím říct, že v mém případě našstí komunikace na e-mailu fungovala, odstoupení od smlouvy bylo v pořádku a peníze mi za týden přišli zpět na účet.