Přihlásit se a přidat recenzi
  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • 10 %

    • žádné pro
    • Firma AROL s.r.o. jsou jedni velcí podvodníci .Při reklamaci kterou už řeším 4 měsíce a dopisuji si mailem s nějakou pani ,která už neví jak se vylhat .Zboží je opraveno jen jsme neměli adresu , další pošlete adresu a zas nic další zaurgujeme servis asi chyba ,další poštovni doručovatel se ztratil a takto mohu pokračovat AROL FIRMA NIC NEOBJEDNAVAT !!!!!!!!!!!!!!!! podávám trestní oznámení na danou firmu Jak může HEUREKA vše zaštitovat nechápu ???

    Nic neojednávat u této firmy a pozor mají i další dve podvodné firmy pod stejným IČ tak veliká obezřetnost

  • 10 %

    • Podvodníci!!!!
    • Zakoupili jsme mobil Iphone 5s cena cca 13 tis, po chvíli užívání se doslova rozpadl - rozlepil. Na svoje náklady jsem si zašla do autorizovaného servisu, kde mě sdělili, že jsme zakoupili repas, prostě šunt co Iphonem nemá nic společného. Mobil jsem reklamovala, 3 měs. žádná reakce nic!!!!

    Podvodníci!!!!!

  • 10 %

    • Vůbec nic, jsou to parchanti!!!
    • Zboží není originál
    • Reklamace zamítají, vymlouvají se
    • Odstoupení od smlouvy taktéž zamítají
    • Nezvedají telefony, nereagují na emaily
    • V žádném případě nechtějí vrátit peníze

    Zakoupili jsme si u nich zboží krásné na pohled, dobrá cena, balíček se zbožím přišel ihned po objednání.
    Zanedlouho produkt přestal fungovat.
    Reklamace zamítají, odstoupení od smlouvy taktéž.
    Oprava zboží jim trvá i půl roku a pošlou zboží neopravené.
    Peníze rozhodně nevrátí.
    Vymlouvají se, telefon buďto pokaždý vezme někdo jiný nebo telefon vůbec neberou, nebo jsou nedostupní.
    Prosím Vás, u této firmy si neobjednávejte ani tkaničku do bot!

  • 10 %

    • PŘI KOUPI TELEFONU VŠE VPOŘÁDKU
    • PĚKNÁ CENA
    • - CHABÁ VÝBAVA TELEFONU
    • - V TEL.POUZE POČEŠTĚNY ZÁKLADNÍ VÝRAZY, KTERÉ PŘELOŽÍ I NAPROSTÝ LAIK, SLOŽITÉ VÝRAZY V NASTAVENÍ, KDE I STŘEDNE SILNÝ ANGLIČTINÁŘ POHOŘÍ, SAMOZŘEJMĚ V ANGL.JAZYCE (CHÁPAL BYCH TO OBRÁCENĚ)
    • ---- PO 2 MĚSÍCÍCH PŘIŠLA NA ŘADU REKLAMACE (MOBIL SE NECHTĚL ZAPNOUT) A ZDE VŠE POZITIVNÍ KONČÍ
    • -- ŽÁDNÁ KOMUNIKACE Z REKLAMAČNÍHO O PŘIJETÍ ROZBITÉHO TELEFONU A SCHVÁLENÍ REKLAMACE, MUSEL JSEM SI TEDY ZAVOLAT (REKLAMAČNÍ TVRDILA, ŽE POSÍLALA EMAIL - ŽÁDNÝ VŠAK NEDORAZIL)
    • -- PO 1 MĚSÍCI A 2 DNECH JSEM SI OPĚT MUSEL ZAVOLAT, KDY POŠLOU OPRAVENÝ TELEFON (REKLAMAČNÍ OPĚT TVRDILA, ŽE POSÍLALA EMAIL NA OVĚŘENÍ DORUČOVACÍ ADRESY - ŽÁDNÝ VŠAK OPĚT NEDORADIL)
    • -- PO 5 DNECH JSEM ZNOVU VOLAL, ABYCH INFORMOVAL, ŽE STÁLE TELEFON NEDORAZIL (REKLAMAČNÍ MI TVRDILA :"DNES JSME HO PŘEDALI DOPRAVCI")
    • -- PO DALŠÍCH 5 DNECH JSEM VOLAL NA OBCHOD, KDE PANÍ SLÍBYLA, ŽE BUDE URGOVAT REKLAMAČNÍ NA ODESLÁNÍ TELEFONU.
    • -- PO MĚSÍCI A 12 DNECH SEČTENO, PŘIŠEL PRVNÍ EMAIL Z OBCHODU, ŽE TELEFON BY MAX DO 2 DNŮ MĚL BÝT ODESLÁN Z REKLAMAČNÍHO.
    • -- UVIDÍME CO DÁL

    - CENA TELEFONU SLUŠNÁ
    - VÝBAVA APP MIZERNÁ (VŠE I ZÁKLADNÍ VĚCI SI MUSI ČLOVĚK POSTAHOVAT)
    - REDUKCE NA NAPÍJEČCE - Z TOHU VŽDY KVETU SNAD JSME V EVROPĚ NE.
    - NAPROSTÁ NEKOMUNIKATIVNOST ZE STRANY REKLAMACE (PŘIPADNE MI, ŽE SNAD UŽ MAJÍ ULOŽENÉ MOJE ČÍSLO A NIKDO TO UŽ TŘETÍ DEN NEZVEDÁ - PŘITOM VYZVÁNÍ)
    - TENTO OBCHOD NEDOPORUČUJI
    - SEČTENO A PODTRHNUTO NE NE NE NE NE RADĚJI SI PŘIPLATIT A KOUPIT JINDE, ZDE UŽ NIKDY

  • 10 %

    • nic
    • již 5. měsíc řeší reklamaci telefonu a po uznaném odstoupení od kupní smlouvy nejsou ochotni vrátit peníze.

    POZOR NA TUTO PODVODNOU FIRMU!!!!!

  • 10 %

    • nic
    • použité zboží
    • reklamace řeší po svém
    • firma která vám zaručeně peníze nevrátí

    Zde se nevyplatí kupovat ani kdyby ty ceny byly desetinové.
    Koupil jsem zde telefon Sony Xperia Z1 a tady má člověk šanci že bude vše v pořádku asi takovou jako že vyhraje ve sportce.
    Reklamace sice dokola pořád uznávají,ale peníze nevrací.
    Opakovaně jsem žádal o odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz a vysledek je takový že jsem půl roku po zakoupení ještě neměl možnost si z telefonu zavolat a po čtyřech uznaných reklamacích se mi opět vrátil.
    Našel jsem i další které se mi zdají podezřelé,možná je provozují ty samí lidi(Alvia.cz,Mobilpolis.cz).

  • 80 %

    • férové jednání
    • komunikace

    Taky jsem si tam objednal jablečný telefon 5S ale u společnosti ALVIA, což je to samé. Po přečtení zdejších komentářů jsem ale raději zásilku nepřevzal a zpětně stornoval. Zboží jsem ale zaplatil převodem a teď jsem čekal co bude. Po telefonu mi paní poradila, ať tedy zásilku vůbec nepřebírám a že se jim vrátí a dostanu peníze zpět. Tak se i stalo, dodrželi všechno co měli v obchodních podmínkách a nenechali si ani korunu za poštovné a podobně. Už se nikdy nedozvím, jestli mi přišel telefon použitý či poškozený, nebo nový. Jelikož jsem ho ale neviděl, tak k tomu přistupuju tak, že tam byl telefon nový. Dávám 80%

  • 10 %

    • Vůbec,absolutně nic!!!!!!!!!!!!!!
    • Loni v listopadu jsem koupila telefon na závadu jsem bohužel přišla až o Vánocích,protože to byl dárek.Telefon jsem 4x reklamovala, 3x reklamaci uznali,ale ani jednou neopravili, při 4x reklamaci mi napsali, že tam nic nenašli a hotovo!! Telefon jsem si nechala poslat zpět a dala jsem jej do servisu. Dnes jsem vyzvedavala a technik říkal, že telefon v žádném případě není nový a je složený z různých jiných. Jsou to zmetci!!!

    Ruce od nich pryč, nebo přijdete o peníze i o nervy!!!!

  • 10 %

    • Vyhnout se této firmě velkým obloukem.
    • všechno

    .Pokud se Vám něco pokazí,máte zaděláno na velký problém.

  • 10 %

    • NIC
    • Podvodnici!

    Pred tremi mesici jsem si objednal samsung galaxy s5 a telefon mi prisel Rootnuty, trochu poniceny a byl urceny pro Cinsky trh. Poslal jsem ho tedy k reklamaci, ke ktere me vyzvali. Telefon mi po mesici prisel poniceny jeste vic a jeste k tomu bez vyjadreni k reklamaci. Poslal jsem ho tam tedy jeste jednou. A dukladne jsem jim popsal problemy telefonu a jak to hodlam resit, pokud reklamaci neuznaji. Vyzval jsem je tedy k vraceni penez. Telefon mi prisel po mesici jeste vice poniceny s prasklym zadnim krytem a opet bez vyjadreni. Budu psat na ČOI a nejspise podam trestni oznameni. Pokud mate nekdo nejaky typ, jak na ně, nebo nejaky napad na spolecne reseni, tak piste na email: [email protected]

  • 10 %

    • žádné neexistují
    • podvodníci, reklamace nevyřizují a ani vám nevrátí telefon!!!!!!!!!

    PODVODNÍCI. V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NENAKUPOVAT, NECHCETE-LI PŘIJÍT O SVÉ PENÍZE A TELEFON.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nejlepší ceny mobilních telefonů na trhu.
    • Výborná komunikace že strany obchodu.
    • Zboží dorazilo následující pracovní den.
  • 10 %

    • Už nikdy! Jsou to podvodníci!

    Reklamovala jsem telefon LG 3.2.2016 a doposud nemám telefon ani peníze. Na e-maily nereaguji, po telefonu slíbí, ze reklamaci vyřídí a nic se neděje. Budu to řešit právní cestou.

  • 10 %

    • Vše

    PODVODNÍCII!!!

  • 10 %

    • PODVODNÍ FIRMA!
    • OBEJÍT ZDALEKA, NIC NEKUPOVAT!

    Nove zalozena stranka Alvia.cz stejny podvodnik

  • 10 %

    • NIC
    • NESCHOPNOST S VYŘÍZENÍ REKLAMACÍ

    Jelikož po měsíci používání telefon přestal fungovat tak jsem ho poslala na reklamaci kde poprvé neudělali nic, po druhé jednu chybu opravili a po třetí mi reklamaci neuznali. Nešlo to tedy po dobrém, tak teď jsme nuceni řešit to právnicky.

  • Doporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rYCHLOST

    dOPORUČUJI

  • 10 %

    • Půlka hvězdy za drzost s kterou podvádí
    • U tohoto obchodu by neměl být symbol hvězdy, ale baseballové pálky.

    Koupil jsem telefon a po týdnu vrátil. Telefon byl údajně poškozen tak že by oprava stála skoro polovinu původní ceny. Po několika dnech přestali komunikovat. Nakonec jsem si telefon vzal zpět. Během chvíle přestal fungovat mikrofon a zaslal jsem ho na reklamaci poštou. Dál je to takhle,

    Datum: 1. 2. 2016 12:23:46
    Předmět: www.arol.cz - reklamace č. 13454 - Změna stavu

    Vážený zákazníku,
    Vaše reklamace byla zaevidována a bude vyřízena nejpozději do 30 dnů.
    --
    S pozdravem www.arol.cz

    Dne 2. března 2016 4:03
    Dobrý den, co je s reklamací reklamace č. 13454.

    Datum: 2. 3. 2016 12:50:24
    Předmět: Re: www.arol.cz - reklamace č. 13454 - Změna stavu
    Dobrý den,
    již jsme vás emailem informovali, že vaše reklamace byla vyřešena a prosíme o domluvu na termínu osobního předání na výdejním místě. Popřípadě uvedení dodací adresy, kam máme přístroj zaslat zpět.
    Pracovník pro výdej a odesílání reklamací je zde pouze v některé dny, prosím tedy o určení způsobu předání reklamace a následně vám sdělím termín.
    S pozdravem
    Hana Procházková
    Arol

    Dne 3. března 2016 4:37
    Bohužel, jediný email ohledně reklamace který jsem dostal je z 1.2.2016
    Doručovací adresa je:...............

    Datum: 3. 3. 2016 11:25:15
    Předmět: Re: www.arol.cz - reklamace č. 13454 - Změna stavu
    Dobrý den,
    děkuji za uvedení adresy. To nás velice mrzí, email vám zřejmě nedorazil, nebo jste ho přehlédl.
    Telefon tedy odešleme poštou. Pracovník, který předává telefony je zde pouze v některé dny a musí vědět tuto informaci dopředu. Jelikož jste se neozval dříve, stanovil nejbližší termín na 10.3.
    S pozdravem
    Hana Procházková
    Arol

    Datum: 15. 3. 2016 17:27:27
    Předmět: Re: www.arol.cz - reklamace č. 13454 - Změna stavu
    Do dnešního dne jsem neobdržel reklamovaný telefon.

    Dnes
    Zřejmě jste mi zapomněla sdělit ke kterému roku se vztahuje datum zaslání telefonu, a také vám asi také zmizela adresa že neodpovídáte.

    Takže klasika, napřed podvádíte, pak lžete a nakonec přestanete komunikovat.

    Jelikož reklamace nebyla vyřízena v zákonné lhůtě a zboží dodnes není, požaduji zaslání peněz. Čekám do konce příštího týdne, tj. 25.3.2016,
    po tom se připojuji k žalobám na vás.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Daň za nízké náklady na přepravu je Česká pošta.