Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    30.10. jsme objednali, když ani 3.11. nebyly odeslány, stornovali jsme objednávku. Do dnešního dne tj. 15.11. nám nevrátili peníze.

    Reakce obchodu OBALY.CZ

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši reakci. Dne 14.11. Vás naše kolegyně informovala e-mailem o vrácení zaplacené částky.
    Omlouváme se za zdržení, které u nás nastalo vlivem inventury. Nicméně bych Vás rád informoval, že lhůta pro vrácení je 14 dní od odstoupení od smlouvy. Nám to obvykle trvá necelý týden.

    Samozřejmě není problém s námi být také v kontaktu po telefonu a vše si objasnit průběžně.
    Věříme, že tímto je vše vyřešené a částka už Vám byla připsána zpět na účet.

    Děkujeme za pochopení. Tým OBALY.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zakoupil jsem plastove obrubniky ale po rozbaleni jsem zjistil ze tam nejsou upevnovaci koliky ,kdyz jsem volal proc rekli mi ze nejsou soucasti objednavky -je ro stejne jako prodavat skrine beh sroubu -jsou to grazlove co vas nalakaji na levne zbozi ale zataji ze musite k tomu jeste pulku dokoupit tak vam to nakonec prijde drahe -nedoporucuji jsou lumpive

    Reakce obchodu OBALY.CZ

    Vážený zákazníku,
    tento produkt už prodáváme déle jak 10 let. Stejnou dobu mají kupující na výběr zvolit si k obrubníkům plastový nebo ocelový hřeb, podle počtu, který potřebují. Jde o tisíce spokojených zákazníků, kteří jsou spokojeni s možností výběru.

    Tak jako u každé jiné objednávky je možné odstoupit od smlouvy a zakoupené zboží nám vrátit zpět. Protože Váš přístup neumožnuje další komunikaci, tak ani z naší strany nebude další snaha to s Vámi dále řešit.
    Vždy se snažíme najít řešení a pomoci, bohužel když nám někdo nadává a vypíná telefon, tak to není možné.


    Tým OBALY.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Chybi edna rolka lepenky!Poslali objednavku dva krat!Po svatkach hlava brzdi!!!

    Reakce obchodu OBALY.CZ

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaší reakci. Objednávka k Vám byla odeslána dvakrát, protože jste jí dvakrát vytvořil. A to 9. a 11.4. Není možné si všimnout takové "duplicity". Pro příště nás prosím neváhejte kontaktovat už u první objednávky, pokud by se Vám něco nezdálo.
    Rádi Vám s tím pomůžeme a předejdeme tak dalšímu nedorozumění. Děkujeme.

    Tým OBALY.CZ

  • Krabice 3VV jsou jen silnější papír !!! Velmi špatná kvalita

    Reakce obchodu OBALY.CZ

    Vážená zákaznice,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás mrzí, že jsme nedokázali vyhovět Vaší představě. Při vší snaze naší kolegyně a přes všechnu Vaší agresivitu v e-mailu, zřejmě pro Vás nelze najít řešení. Ideální by samozřejmě bylo, kdyby naše kartony vyhovovaly každému. I když se snažíme, není toho možné dosáhnout stoprocentně. Existují desítky druhů vlnitých lepenek a také desítky výrobců, které způsobem zpracování kvalitu lepenky také ovlivní.

    Stále je pro Vás k dispozici možnost za nevyhovující zboží vrátit peníze.
    Věříme, že další produkty z Vaší objednávky jsou v pořádku a že dobře poslouží. Tým OBALY.CZ.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Na internetu mají nafocené jiné zboží, než dodají-podvodníci

    Problémový obchod, u zboží napíší dodat do 4 dnů a pak po objednávce vám napíší nedostupné. Objednal jsem zboží a přišlo mi jiné, sice ve stejném sortimentu, ale jiné.

    Reakce obchodu OBALY.CZ

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaší reakci. Dostupnost do 4 dnů, která je uvedena na eshopu u některých produktů znamená, že toto zboží není skladem a v uvedené době je zpravidla doskladněno. Neznamená to, že je do 4 dnů zboží dodáno k Vám. Produkty které máme skladem, jsou označeny dostupností: skladem. Ohledně toho jste byl také informován naší kolegyní a s navrženým postupem a termínem jste souhlasil.
    Děkujeme také za upozornění na možnou nesrovnalost ve fotografii. To aktuálně prověřujeme a případně také napravíme. Pokud vám ale produkt nevyhovuje, tak ho od vás převezmeme zpět a vrátíme vám uhrazenou částku.
    Od Vašeho nařčení z podvodu se distancujeme. Naše komunikace směrem k Vám, byla vždy velmi seriózní. A to včetně Vašich třech předchozích objednávek.

    Tým OBALY.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • levné
    • poškozené a znečištěné zboží

    Zboží dorazilo v nepoškozené krabici poškozené. Kanistr byl zdeformovaný, polepený lepidlem a ušpiněný. Na výzvu k nápravě eshop nereagoval ani na 3. den od výzvy.

    Reakce obchodu OBALY.CZ

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za vaši reakci. Vzniklá situace nás mrzí a velice rádi jí vyřešíme k Vaší spokojenosti. Provedeme kontrolu tohoto zboží a také upozorníme skladníky, aby se to už neopakovalo.
    Bohužel, ale od vás neevidujeme žádný e-mail, ani telefonický kontakt. Na naší e-mailovou komunikaci z vaší strany také nikdo nereaguje. Kolegyně ze zákaznického oddělení se s vámi spojí telefonicky a domluvíte se osobně.
    Tým OBALY.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychle dodaní
    • cena
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • z dvaceti pět krabic vadných, nemožné složit chybející strana.

    Reakce obchodu OBALY.CZ

    Vážený zákazníku,
    Vaše špatná zkušenost nás velmi mrzí.

    Bohužel Však od Vás neevidujeme žádnou reklamaci. Prosím ozvěte se nám na email [email protected] a situaci samozřejmě vyřešíme k Vaší spokojenosti doposláním krabic nebo vrácením peněz za poškozené kusy.

    S pozdravem Váš tým OBALY.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zaplaceno, nevychystáno ze skladu, nedoručeno

    Reakce obchodu OBALY.CZ

    Vážený zákazníku,

    Je nám líto, ale Vaše platba k nám bohužel dosud nedorazila, tedy jsme nemohli objednávku expedovat.
    Prosíme o kontrolu čísla účtu, na které jste platbu zasílal.
    Náš zákaznický servis Vás bude kontaktovat, abychom celou situaci vyřešili.

    S pozdravem Váš tým OBALY.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Výpadky v sortimentu, špatný dopravce.

    Reakce obchodu OBALY.CZ

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Výpadky v sortimentu bohužel nedokážeme ovlivnit. Kvůli pandemii je globálně velký nedostatek materiálů a nabídka nestačí pokrýt poptávku. Věříme však, že se situace postupně začne zlepšovat.
    Přepravce si můžete zvolit dle Vašich preferencí - na balíkové přepravy nabízíme Českou poštu, DPD a GLS.

    S pozdravem Váš tým OBALY.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání.
    • Plachta o rozměru 6 x 4 m měla ve skutečnosti délku 5,7 m, přesto, že na webových stránkách měli uvedeny rozměry pouze o 10 cm menší než deklarované. Ještě větší překvapení bylo, že na obalu byl uveden rozměr + i - 10 %. Což je velmi velká tolerance která je však vždy jen do minusu.

    Když už si vyberete tohoto dodavatele, počítejte s tím, že rozměry jsou vždy menší než si platíte.

    Reakce obchodu OBALY.CZ

    Vážený zákazníku,

    Prosím ozvěte se nám na email [email protected], špatný rozměr s Vámi rádi vyřešíme formou reklamace a následným vrácením platby.

    S pozdravem Váš tým OBALY.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prislo uplne neco jineho ňez jsem objednal a jeste predrazene
    • Nastesti to bylo pres Mall.cz ktery mi penize vratil. Ti se zaxhovali profesionalne

    Reakce obchodu OBALY.CZ

    Vážený zákazníku,

    Velmi nás mrzí Vaše špatná zkušenost, ale bohužel se pravděpodobně týká jiného eshopu.
    My s Mall.cz v žádném ohledu nespolupracujeme a u Vaší objednávky neevidujeme žádnou reklamaci - žádáme Vás tedy o smazání negativního hodnocení a umístění na správný eshop.:)
    Děkujeme.

    S pozdravem Tým OBALY.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Netransparentní ceny

    Cena v nabídce e-shopu je za položku 3.013 Kč s DPH, až v košíku se objeví příplatek za neskladnou položku 7ks á 79,0 Kč, tedy dalších 553 Kč navíc.

    Reakce obchodu OBALY.CZ

    Vážený zákazníku, děkujeme za Vaši reakci a dovolte nám krátké vysvětlení.

    Příplatek za neskladnou položku nám účtuje přepravce u objemného zboží, které mu zabírá velký prostor v autě.
    Každé toto zboží máme na eshopu označeno nápisem "neskladné"
    Omlouváme se, jestli pro Vás tato informace byla nepřehledná. Vše co se týká dopravy, se můžete dozvědět v odkazu níže:
    https://www.obaly.cz/dodaci-a-platebni-podminky-m35/

    S pozdravem Váš tým OBALY.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží bylo vše skladem. Sice jsem byla upozorněna, že z důvodu vánočních svátků se mojí objednávkou budou zabývat hned 2.1.2020,ale kdyby tomu tak skutečně bylo,dostala bych jistě nejpozději 3.1.2020 zprávu, že zboží bylo expedováno. Bohužel, zatím žádná odezva...

    Reakce obchodu OBALY.CZ

    Vážená zákaznice,

    na hlavní straně našeho e-shopu jsme uváděli, že od 21.12.2019 do 3.1.2020 budou naše sklady uzavřeny a budeme otevírat 6.1. 2020.
    Dodnes tedy v naší společnosti bohužel nikdo nebyl, takže jsme se Vaší objednávce nemohli věnovat.
    Omlouváme se za komplikace.


    S pozdravem Váš tým OBALY.cz.:)

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přehledný e-shop, dostupné zboží

    Bohužel velmi drahá doprava, proto obchod nemohu doporučit. Dále nepasují kotoučky do platebního terminálu a musíme si je ručně převinou.

    Reakce obchodu OBALY.CZ

    Vážený zákazníku, děkujeme za Vaši reakci.

    Po registraci na našem e-shopu můžete mimo jiné využít i dopravné za 69 Kč.
    Co se týká kotoučků, bohužel jsme od Vás kromě této negativní recenze neobdrželi žádnou reklamaci ani informaci o špatném zboží. Váš obchodní zástupce Vás tedy bude v nejbližší možné době kontaktovat a snažit se situaci vyřešit.

    S pozdravem Váš tým OBALY.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dlouhá dodací doba, při objednávce bylo uvedeno, že se odesílá další den, ale dorazilo po téměř dvou týdnech. Už jsem zapomněla, že jsem je u vás objednala.

    Reakce obchodu OBALY.CZ

    Vážený zákazníku,

    Velmi se omlouváme za Vaši negativní zkušenost. Bohužel zboží bylo chybně naskladněno, tudíž se nám jevilo jako nedostupné, i když jsme ho měli na skladu.
    Ozvěte se nám na email [email protected], domluvíme se na nějaké kompenzaci.

    S pozdravem Váš tým OBALY.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic nedodává / možná doprava ..../

    nedodáno

    Reakce obchodu OBALY.CZ

    Vážený zákazníku,

    Velmi nás mrzí Vaše špatná zkušenost. Bohužel jste do objednávky vyplnil neúplnou adresu a dle informací přepravce se jim nepodařilo objednávku doručit správně. Telefonní číslo bylo nefunkční, neměli u Vás kde zazvonit. Zboží se tedy po 11ti dnech vrátilo zpět k nám.
    My expedujeme zboží, co nejrychleji je to možné. Vaši objednávku jsme expedovali ještě týž den. Proto nás Vaše hodnocení velmi mrzí. Kdybyste nás kontaktoval, ihned bychom začali celou situaci řešit.

    S pozdravem Váš tým OBALY.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nabízejí velký výběr zboží
    • zboží mohlo být lépe zabaleno - vrchní obal byl protržený a s ním i několik objednaných sáčků

    velký výběr zboží ale chtělo by to zapracovat na lepším zabalení aby všechno zboží dorazilo nepoškozené.

    Reakce obchodu OBALY.CZ

    Vážená zákaznice,
    Velmi nás mrzí, že Vaše zboží dorazilo poškozeno. Snažíme se, jak můžeme, bohužel i tak se stane, že přepravci se zbožím zacházejí velmi necitlivým způsobem.
    Pokud bylo poškozeno i zboží, stačí se nám ozvat na email [email protected], nejlépe i zaslat foto, jak vypadala zásilka po převzetí a my celou situaci začneme řešit k Vaší spokojenosti!

    S pozdravem Váš tým OBALY.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    zboží přišlo velice rychle, vlastně hned na druhý den, ale víčka na kelímky vůbec nesedí, proto obchod nedoporučuji

    Reakce obchodu OBALY.CZ

    Vážená zákaznice,
    Velmi nás mrzí vzniklá situace, víčka nám byly bohužel chybně dodány z výroby a budeme je reklamovat u dodavatele.
    Kontaktujte nás, prosím, s touto reklamací, ať můžeme situaci napravit.

    Není třeba dávat hned špatné hodnocení, vše je pouze o komunikaci a my jsme připraveni řešit problémy ihned.:)


    S pozdravem Tým Obaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • hrozně drahé poštovné

    mají moc drahé poštovné, ze 30 kč na 218kč(naštvaný smajlík)

    Reakce obchodu OBALY.CZ

    Vážená zákaznice,
    Rádi bychom Vás informovali, že pokud se zaregistrujete na našich stránkách, získáte tím mimo jiné výhody i levnější poštovné.

    Více se můžete dočíst zde: https://www.obaly.cz/dodaci-a-platebni-podminky-m35/

    Při první objednávce navíc máte možnost uplatnit slevový kupon na dopravu zdarma.
    Pokud příště zvolíte i platbu předem, odpadá Vám další poplatek za dobírku.

    Ceny poštovného bohužel neurčujeme my, ale přepravce a abychom mohli trvale držet nízké ceny u zboží, nemůžeme hradit vešteré poštovné za Vás.

    S pozdravem Tým OBALY.CZ