Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Bohuzel kvalita materialu je nyni mnohem horsi,nez kdyz jsem ji kupovala asi pred 3 roky.

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení, velice nás mrzí nespokojenost se zaslaným produktem. Zboží můžete do 14 dnů od převzetí zásilky vrátit nebo vyměnit. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat .

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • nevyhovuje
    • nedoporucuji

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    bohužel nerozumíme Vašemu hodnocení, zboží jste si u nás zakoupila a poté ve 14 denní lhůtě bez udání důvodu odstoupila od kupní smlouvy. Předchozí objednávky, které jste od nás obdržela jsou také bez jakékoliv komplikace. Rozumíme, že Vám zboží nevyhovuje, ale nerozumíme proč náš obchod nedoporučujete.

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo doručeno v úplně jiné barvě a to již podruhé !!!
    Nejspíše zaměstnávají barvoslepé.

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše nespokojenost se zbožím, bohužel jste s námi žádný problém doposud neřešila. V případě, že nejste se zbožím spokojená, můžete jej do 14 dnů od převzetí balíčku vrátit nebo vyměnit. Pokud budete mít nějaké dotazy ohledně Vaší objednávky neváhejte nás kontaktovat na emailu či telefonu.

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Kabelku jsem si pořizovala především kvůli této vnitřní tašce. I když jsem si zboží objednávala a na vašich stránkách bylo uvedeno, že taška je na skaldě, zboží nebylo dostupné. Po prvotním kontaktu Vaší zaměstnankyně jsem neobdržela žádnou omluvu a nebyla mi schopná odpověď jak dlouho na daný produkt budu čekat. Celou tuto situaci jsem musela nakonec řešit sama přes Váš web, kde mi jiná kolegyně byla ochotná pomoci a nakonec jsme se společně dohodli na jiném zboží.

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Velice nás mrzí Vaše nespokojenost se zákaznickým servisem, věříme, že došlo pouze k nedorozumění. Jsme rádi, že se situace již vyřešila a kompletní objednávku máte v pořádku doma.

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kvalita žádná , za ty peníze?

    Pokud si objednám tak drahou kabelku tak nepředpokládám, že z ní budou trčet kousky umělé hmoty? Někdo by měl zboží před odesláním zkontrolovat.

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Velice nás mrzí Vaše nespokojenost, pokud zboží není podle Vašich představ, můžete jej do 14 dnů od převzetí balíčku vyměnit nebo vrátit. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na email [email protected].

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Po vrácení zboží (obratem ve stejný den, kdy jsem si vyzvedla na poště), samozřejmě nepoužitého, řádně zabaleného mi byl později zamezen přístup z mé IP adresy na eshop.

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Velice nás mrzí Vaše nespokojení, bohužel Vaše adresa z naší strany blokována nebyla. Kontaktujte svého poskytovatele internetu, může být problém u něj.

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    dostala som doručené telo obag standard lime , ktoré nemá znak pravosti
    a originality , tým padom to nie je originál

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Jak jsem Vám již řekla do telefonu, kabelky zakoupené na našem e-shopu jsou originál od firmy O bag. Každé tělo může mít jiné značení, vzhledem k výrobě v několika továrnách. V případě nespokojenosti můžete zboží do 14 dnů od převzetí balíčku vrátit.

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • malý výběr, těla ještě jakž takž, ale ze tří uší se opravdu vybrat nedá

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Velice nám mrzí Vaše nespokojenost. Naše nabídka je ovlivněná nabídnutým zboží od dodavatele.

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V obchodě Obag jsem nakoupila obrovské množství zboží. Poté jsem nepřevzala a vrátila jednu objednávku a byl mi zablokován přístup . Takové ponižující jednání jsem u žádné internetové společnosti ještě nezažila.

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Velice nás mrzí Vaše nespokojení, bohužel máte u nás již 4 nevyzvednuté či zrušené objednávky z celkových 7 objednávek. Každá zásilka, která není vyzvednuta musela být zabalena , odeslána a zpět zaslána k nám. V tomto případě vznikají nemalé náklady. Z toho důvodu Vám již není umožněno nakupovat v našem e-shopu.

    Děkujeme za pochopení.

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ačkoliv bylo uvedeno, že mají hodinky skladem, tak mi bylo napsáno, že jsou vyprodány...

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Velice nás mrzí tato vzniklá komplikace, bohužel došlo k vyprodání produktu. Za tuto komplikaci jsme se Vám omluvili a nabídli výběr z jiných ciferníků. Ještě jednou se omlouváme.

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Při osobním vyzvednutí mi bylo dodáno špinavé a poškozené zboží, konkrétně tělo tašky bylo promáčknuté na 2 stranách

    Obchod komunikuje rychle, ale prodává výrobky špatné kvality. Tělo bylo špinavé. Vnitřní taška se mi zničila hned první den nošení. Problémy dělají také s reklamací, účtují si poplatek 70,- Kč. Zaměstnávají pracovníky, kteří o zboží nemají správné informace a dezinformují zákazníka. Pokud máte problém, pošlou vám stručný email, kterým z vás udělají nespokojeného stěžovatele. Obchodovala jsem s 2x z toho 3x reklamace (2x poškozené tělo při převzetí, 1x vnitřní taška)

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Velice nás mrzí Vaše nespokojení. Poplatek 70 Kč účtujeme pouze v případě výměny zboží, nikoliv při uznané reklamaci. Pokud se zboží nejste spokojená můžete je do 14 dnů od převzetí zboží vrátit. Věříme, že nyní je již vše v pořádku.

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemeli k tomu pitícko

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    bohužel nerozumíme Vaší recenzi, zboží bylo v pořádku doručeno.

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neochota resit problem s koupi pouze drzadel.
    Již zde nakupovat nikdy nebudeme.

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. O nedostupnosti, některých produktů samostatně je každý informován před vložením zboží do košíku. Přes toto upozornění jste objednávku vytvořil - následně Vám byla zrušena.

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Nakupovala jsem již v minulosti,ale nyní velké zklamání!Pochopím,když se přehlédne jeden vadný kus,ale všechno v objednávce kazové????Buď tam pracuje ignorant,nebo se firma zbavuje neprodejného zboží a čeká,jestli to projde...nevím.Četla jsem už i špatné recenze,ale doposud bylo vše o.k.

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Velice nás mrzí Vaše nespokojenost, zboží můžete do 14 dnů od převzetí vrátit nebo vyměnit. Věříme, že vše je již v pořádku.

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží, které už není skladem lze v e-shopu objednat i zaplatit. Pak email s omluvou a návrhem na nákup jiného produktu. Ovšem dražší.

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. V případě, že u produkty svítí informace vyprodáno, nemáme tento produkt fyzicky skladem. Pokud si nejste jistý dostupností, můžete se informovat na zákaznické lince.

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • poškozený šroub u držadla. Protáčí se v závitu a nedrží. Pochopil bych závadu, ale nerozumím přístupu obchodu. Navrhují 40dní v reklamaci. kvůli závadě, která je z výroby a lze jednoduše vyřešit výměnou.
    • neosobní přístup, při řešení reklamace, obchod nebere žádný ohled na to, že jsme dostali nekvalitní a ve své podstatě nepoužitelné zboží.

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení, bohužel netušíme s kým jste tuto komplikaci řešil, my jsme nezaznamenali žádný telefonát ani email s Vámi. U nás reklamace trvá dle zákona 30 dní, poškozený závit se neřeší na reklamaci. Není možné, že jste kontaktoval jiného dodavatele? Pokud nastane problém se závitem, řešíme to okamžitě výměnou. V případě, že budete mít jakýkoliv dotaz prosím kontaktujte nás na [email protected].

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si držadla na obag standart, poté mi přišel e-mail, že se držadla samotné neprodávají...

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Bohužel v tuto chvíli nejsou některé produkty dostupné samostatně, tato informace je vždy napsaná v popisu produktu. Toto nařízení je od dodavatele. Věříme, že brzy vše bude opět dostupné.

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velky vyber zbozi

    Nelze koupit vnitrni tasku nebo usi zvlast,pouze s telem a to je pro me nevyhovujici.

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Velice nám mrzí Vaše nespokojenost, bohužel toto je nařízení dodavatele. Věříme, že vše bude co nejdříve zase dostupné samostatně k objednání.

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekvalitni zboží, nemoznost dokoupit dodatecne doplňky k tasce, ačkoliv jsou doplňky vymenovaci a urcene pro meneni. Nicmene, pokud nekoupite ihned k nakupu, tak spoustu z doplnku je nemozne dokoupit! Kvalita zboží neodpovida sve hodnote.

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Zboží, které jste si objednala Vám nebylo odesláno, z důvodu neprodejnosti produktu samostatně. Nerozumím tedy Vaší recenzi zaměřenou na kvalitu zboží. O neprodejnosti produktu samostatně, jste byla informována již při výběru a přesto jste si zboží samostatně objednala.

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Balíček mi přišel poškozený to by bylo asi to nejmenší ale přišla mě úplně jiná kabelka nežli jsem si objednala

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Velice nás mrzí Vaše nespokojenost s dodaným zboží. Ještě jednou se omlouvám za záměnu zboží, tuto chybu jsem napravili a zboží Vám vyměnili. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat. Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace.

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.