Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží překvapivě dorazilo
    • Na uvedené telefonní číslo se nedá dovolat
    • Zboží dorazilo poškozené
    • Zavádějící názvy na eshopu (hotový komplet, kde chybí vnitřek - podstatná část kabelky)
    • Nezájem o zákazníka - snaha ho “oškubat” za každou cenu
    • Voucher má platnost pouze 3 měsíce, což pokud člověk neluští jejich obch. podmínky, tak dopředu nezjistí
    • Téměř žádný výběr zboží

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše nespokojenost. O poškození kabelky jste nás bohužel neinformovala. Pokud jste se nedovolala na telefon, je tu ještě email, na který můžete Váš dotaz zaslat. Obdržela jste voucher, který Vám někdo daroval. Platnost voucheru je uvedena přímo na voucheru, v obchodních podmínkách a hned u vkládání do košíku produktu je proklik na informace o platnosti. Není tedy pravda, že je tato informace uvedena pouze v obchodních podmínkách. Hotová sestava je Tělo a držadla - vnitřní taška je pouze doplněk, bez kterého lze kabelku využívat. Informace o neobsahovaní vnitřní tašky je uvedena přímo u produktu hotová sestava.
    Pokud máte jakékoliv dotazy, je možné nás kontaktovat emailem.

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velký výběr
    • Zakoupený voucher nelze stornovat
    • Vouchery mají platnost pouze 3 měsíce
    • Sestavené "komplety" bohužel nejsou kompletní, chybí jim vnitřní "kapsa"

    To, že má voucher platnost jen 3 měsíce se dozvíte až poté, co si ho zakoupíte (pokud teda neluštíte jejich podmínky, tam to je).
    Možná je to tím, že jsem chlap, ale když někde vidím napsáno, že se jedná o hotový komplet, tak bych očekával, že už k tomu nebude potřeba nic víc, což tady tak ale není, zde musíte připočítat ještě min. 500,- za vnitřek kabelky.
    Osobně doporučuji zajet do fashion areny, kde mají hotové komplety opravdu kompletní.

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení, velice nás mrzí Vaše nespokojenost. Při nákupu voucheru je uvedená jeho platnost. Informace o platnosti na 3 měsíce je v obchodních podmínkách, u popisu produktu a zároveň informace o platnosti je uvedená na samotném voucheru. Co se týká sestavených kompletu - všude je uvedeno, že je nutné vnitřní tašku dokoupit. Nelze nabízet již hotovou sestavu, jelikož nabídka vnitřních tašek je široká, každý si může vybrat podle svých představ. Pokud jste si nebyl jistý s výběrem, bylo možné nás kontaktovat na zákaznickém servisu, kde bychom Vám velice rádi poradili.

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednala jsem si dvě vnitřní tašky přišla jen jedna a nikdo nebere telefon a ani neodpovídají na zprávy.!!

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Velice nás mrzí Vaše nespokojenost, tuto komplikaci jste nahlásila v sobotu dopoledne. V sobotu večer jsme Vám reagovali na Váš email a v pondělí bylo zboží doposláno. Vzniklou situaci jsme řešili o víkendu a to mimo pracovní dobu. Věříme, že nyní již máte chybějící vnitřní tašku doma a vše je v pořádku.

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Spatna komunikace,neustale urgovani na dotazy.Vymluvy,ze mail neprisel..Arogantni a nevhodne jednani

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Vaše objednávka byla expedována ve standardním čase. Zboží jste si objednala před akcí, která aktuálně u nás na e-shopu probíhá. Kontaktovala jste nás až po převzetí zásilky, že si přejete proplatit vnitřní tašku, kterou jste si zakoupila, jelikož nyní je u nás aktivní akce vnitřní taška zdarma. Je to velmi nestandardní požadavek, který se musí projednat s vedením. Tuto informaci jsem Vám sdělila přes email a přesto jste nám psala několikrát na email stále stejné informace. Vyjádření vedení jsem Vám sdělila hned po jeho obdržení. V případě, že se zbožím nejste spokojená, můžete využít zákonnou lhůtu 14 dnů pro vrácení.

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tělo obag velká nespokojenost

    Tělo obag mělo 3 vady. Pokoušela jsem se a obchodem domluvit, ale bohužel jejich jednání bylo neprofesionální.

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Velice nás mrzí Vaše nespokojenost, avšak zboží, které jsme Vám zaslali bylo v pořádku. Pokud se zbožím nejste spokojená, lze jej do 14 dnů od převzetí zaslat na odstoupení od kupní smlouvy.

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    No jako děs... Snažím se dovolat na linku Obag - nedostupná. Na email nikdo neodpovídá. Dva dny jsem trnula zda jsem přišla o vic jak 1700 protože mi nebyl poslan potvrzovací email a stav zaplacení byl pořád: čekáme na platbu. Když mi zboží přišlo (ok to bylo docela rychle) - chyběly na těle kabelky vykrojené dírky na madla. Jako ok slo to propíchnout nožem ale totok si od kabelky za víc jak litr nepředstavují. Zklamaní a už Obag nikdy víc.

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Co se týká vyjádření k Vašemu emailu, zaslala jste dvě zprávy 1.2 v 21 hod. Odpovězeno Vám bylo 2.2 7:45 a následně v 2.2 v 10:00 vám byl odeslán email s potvrzením o zaplacení Vaší objednávky. Dírky na držadla mohou být zaslepeny z výroby, nejedná se o žádnou vadu. Jak jste psala, lze to lehce nastřihnout a držadla bez problému nasadit. Když jsou dírky neproříznuté, držadla navíc lépe na kabelce drží. V případě nespokojenosti, můžete zboží do 14 dno od převzetí balíčku vrátit.

    Přeji hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Mela jsem zato, ze obag.cz je solidni obchod. Objednala jsem si vnitrni tasku, prisla taska, ktera sice do obag sedi, ale rozhodne neni original.

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Objednala jste si vnitřní tašku, která je alternativním produktem. Tato informace je uvedená u popisu produktu, před vložením do košíku. V případě nespokojenosti můžete zboží zaslat na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí balíčku.

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Doručení rychlé, komunikace super

    Přišel mi vadný výrobek, zboží jsem poslala zpět a čekám na výměnu. Už je to po druhé co mi přišlo nekvalitní zboží. Nedoporučuji Obag výrobky z ČR.

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení, velice nás mrzí Vaše nespokojenost se zboží. Věříme, že s vyměněným zbožím budete spokojená.

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Určitě by chtělo kvalitnější fotky produktů. Výběr modelů základní. Byla jsem v obchodech ve Švýcarsku a Itálii a rozmanitost výrobků a modelů se nedá srovnat. zde jsem potřebovala jen ucha a i v nich velmi slabý výběr...

    Zaslání bylo rychlé.

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Velice nás mrzí Vaše nespokojenost s nabídkou, bohužel rozmanitost zboží nemůžeme ovlivnit. Záleží na výrobci, jaké zboží nám nabídne.

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Bohuzel telo kabelky se nejak pokazilo a reklamace nebyla uznana. Kabelku mam necely mesic

    Nedoporucuji.

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Na náš email jste zaslala fotografie Vaší kabelky, z fotografie je patrné, že byla vytavena tepelnému zdroji a proto se Vám pokroutila. Při vytvoření objednávky jste souhlasila s obchodnímu podmínkami, kde jsou informace o používání kabelky. Vystavením kabelky tepelnému zdroji jste porušila obchodní podmínky a z tohoto důvodu Vám byla reklamace zamítnuta.

    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nikdo mi doposud nenapsal a balíček nepřišel.

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Máte u nás již 4 zrušené/nevyzvednuté objednávky. U poslední objednávky jsem Vás vyzvali k platbě převodem. Bohužel platba doposud nedorazila. Objednávku jste poté sama zrušila. Nerozumíme Vašemu negativnímu hodnocení.

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel zboží přišlo nekompletní,bez příslušenství a provazů.

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Velice se omlouvám za komplikace, naší chybu jsme ihned po oznámení řešili a chtěli napravit, vy jste se ovšem rozhodla zboží vrátit. Mrzí nás tato vznikla situace.

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží po objednání v rezervaci pouze 3dny, pokud si nevšimnete emailu ve spamu máte smůlu.
    • Po 3 Stornech, i oni zrušených po tel.dohodě, již není možné NIKDY OBJEDNAT. Ani s platbou předem.

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Bohužel máte u nás 11 zrušených či nevyzvednutých objednávek. Zásilky, které jsme Vám odeslali jste si nevyzvedla a vznikají tím poměrné velké náklady na balné a poštovné. Několikrát jsme Vás upozornili na platbu převodem ani tak jste zboží neuhradila. Z tohoto důvodu Vám zásilky již nemůžeme z našeho e-shopu zasílat. Děkujeme za pochopení.

    Přejeme hezký den za O bag team Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlé doručení

    Zboží naprosto neodpovídalo fotografii na webu, mělo úplně jinou barvu. Stalo se mi to již podruhé, u těla kabelky i u kožešiny. Příště již online nenakoupím.

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaše hodnocení, avšak na našich webových stránkách uvádíme, že se jedná pouze o ilustrační fotografie. Barva produktu na našich webových stránkách a barva ve skutečnosti se může trochu lišit. Zboží je možno si vždy prohlédnout na adrese Pod Vinicí 409/29, Praha 4 Modřany v pracovní době od Pondělí do Pátku od 9:00 - 16:00.


    Děkuji za pochopení a přeji hezký den za O bag team Jana.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nemožnost osobního prohlédnutí. Kvalita výlisku byla nedostatečná. Zboží jsem vrátila.

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, avšak zboží je možno si vždy prohlédnout na adrese Pod Vinicí 409/29, Praha 4 Modřany v pracovní době od Pondělí do Pátku od 9:00 - 16:00.

    Přeji hezký den za O bag team Jana.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost

    Barva spise seda nez cerna smaragdova barva ne spise petrolejova vnitrni taska v poradku zbozi si musim slozit sama i kdyz objednam jako celek

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaše hodnocení, avšak na našich webových stránkách uvádíme, že se jedná pouze o ilustrační fotografie. Barva produktu na našich webových stránkách a barva ve skutečnosti se může trochu lišit.

    Děkuji za pochopení a přeji hezký den za O bag team Jana.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • špatná komunikace, neochota

    Objednala jsem si zboží v akci, objednávku jsem odeslala v noci a hned ráno jsem poprosila paní na zákaznickém centru po telefonu, aby mi vyměnila barvu šedé kožešiny za černou. Paní mi řekla, že to není možné, ač šlo jen o výměnu barvy, která v akci stála stejně jako barva šedá, že mi ji může vyměnit jen už za plnou cenu. Přitom o nic nešlo a určitě by to nebyl problém. Objednávku jsem tedy zrušila.

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla u nás v systému zaznamenána 17.11. v čase 21:40, kde stále běžela slevová akce. Pokud jste si přála udělat změnu, bylo potřeba se s náma spojit, klidně i pomocí emailu, nejpozději do půlnoci tohoto dne. Od půlnoci jsme již slevovou akci neměli a nebylo tedy možné změnit objednávku zpětně se slevou.

    Děkuji za pochopení

    Jana

    O bag

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doručen neoriginální kus vnitřní tašky

    Kdysi jsem si objednala ušitou vnitřní tašku z Vinted. Teď jsem již chtěla opět originál a jaké bylo mě překvapení, když jsem balíček rozdělala a zjistila, že jsem dostala fejk. Tenký materiál, zip bez loga, žádné logo všité zvenku. Po telefonu mě paní tvrdila, že je to originál, že pouze již výrobce nevšívá logo. V kamenném obchodě jsem se přesvedčila, že originál toto vše obsahuje. I když jsem si tu první i druhou Obag objednávala, po této zkušenosti si raději trochu připlatím v kamenném obchodě, kde vše vidím na vlastní oči. Nicméně mě peníze zpět vrátili.

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše nespokojenost se zbožím.
    Vaši objednávku jsme překontrolovali a objednala jste si vnitřní tašku black. Jedná se o alternativní výrobek, který je kompatibilní s kabelkou O bag. Tato informace je zcela patrně napsána u popisu produktu. V případě, že se zbožím nejste spokojena, můžete jej do 14 dnů od převzetí vrátit nebo vyměnit. Zboží ovšem nesmí být nošené či nijak poškozené. Pokud budete mít dotazy, můžete nás kontaktovat na emailu, online chatu či telefonu.

    Přeji hezký den za O bag team Jana.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Kabelka ma vadu byla spatne rizla a je dle me vadnym kusem

    Uz bych nekupovala pres internet

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše nespokojenost se zbožím, avšak kabelky brush jsou upravovány speciální ruční technikou a proto může dojít k menším odchylkám (větší seříznutí, nepravidelné broušení..)

    Děkuji za pochopení.

    Přeji hezký den za O bag team Jana.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Držadlo (provaz) mi přišlo s vytahanou nití, což bylo viditelné při balení před odeslání. Vzhledem k tomu, že bych musela produkt zabalit a odnést na poštu, tak jsem se rozhodla nit zastrčit jehlicí na háčkování, ale bohužel stále vylézá. Doporučuji Vašim expedientům, aby kontrolovali zboží pečlivěji a zmetky neposílali klientům.

    Reakce obchodu O bag

    Dobrý den,

    velice se Vám omlouvám za komplikace. Mrzí mne, že jste s náma nebyla spokojena.
    Své zaměstnavatele poučíme a budeme dbát na důraznější kontrolu daného produktu aby se toto již neopakovalo.

    Přeji hezký den za O bag team Jana.