Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • velmi dobré
  • Doporučuje obchod

    90 %

    velmi milá a ochotná slečna. Poradila mi rychle a erudovaně.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Zpětná vazba je pro nás důležité a máte-li nějaký konkrétní podnět ke zlepšení, abychom příště dostali plný počet hvězd, jsme vám k dispozici přes email [email protected]. Domča, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dobrá a vstřícná obsluha.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den, těší nás vaše spokojenost a děkujeme za vaše hodnocení. Domča, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Jednoduché vysvětlení požadavku a jeho okamžitá realizace

    Jistá odlehlost prodejny

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. :)
    Kuba, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Jsem spokojen

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Kuba, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Skvělý personál na prodejně v OC Futurum Ostrava.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    moc děkujeme za zpětnou vazbu, Vaše spokojenost nás těší.
    Hanka, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vstřícný přístup bez měření času za jakou dobu budu odbaven svým konkrétním požadavkem.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Široká nabídka, možnost objednání s dopravou zdarma
    • Často delší čekání ve frontě
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Ochotný personál, rychlý, profesionální.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Rychle vyrizeno
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • možnost vyzvednout si zboží v prodejně

    Objednáno, druhý den vyzvednuto. Není co dodat :)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Rychlé doručení, dobrá kvalita

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den Olgo,

    děkujeme za Vaše hodnocení a těšíme se na další objednávku.

    Vašek, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • dobrá

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Radek, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • s prodejcem jsem byl velmi spokojen. Věnoval se mi i když bylo 20 min před zavírací dobou

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Tomáš, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vstřícný a milý prodavač,který mi vše vysvětlil a pomohl se zprovozněním.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení, Vaše spokojenost nás velice těší. :)
    Kuba, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše ok

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Tomáš, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rozmanitost
    • Spolehlivost
    • Vyhody
    • Zatim nevim

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Tomáš, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Výhoda a ochota ve všem

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení a budeme rádi, když se na nás v případě potřeby znovu obrátíte. :)
    Kuba, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Přímé jednání a domluva
    • Osobní odběr

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Vaše hodnocení. :)
    Kuba, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    10 %

    • blízko bydliště
    • V Olympii Brno je nekvalifikovaný personál s ničím vám neporadí a jen se vymlouvá jak to nejde.

    Telefon byl druhý den vrácen na základě špatných informací od operátora ,nezjistil si co platí za akci a tvrdil mi co už nebylo platné tak proto jsem telefon vrátil ,byl jen rozbalen a zkontrolována barva a pak zpět zabalen zpět do krabičky a druhý den jsem jej chtěl vrátit ve 14 denní zákonné lhůtě a bylo mi sděleno od slečny co tam pracuje jméno si už nepamatuju a jejího kolegy jméno taky už nevím že vžádném případě nemám nárok na vrácení a pořád mi jej strkali zpět a tak jsem se ptal jak to budeme spolu řešit řekla znovu že nemám nárok na vrácení a pak mi slečna slíbila že dá podnět k reklamaci mého požadavku a že mi zavolá to už samozřejmě neudělala proto varuji a to hodně před touto prodejnou a tímhle personálem,za dva dny jsem volal opět na operátora a znovu mi řekl že mám na vše jak jsem popsal nárok a že mám jet na pobočku do Futurum Brno tam se mě ujal sám vedoucí prodejny a já nevěřil svým očím a uším ,úplně jiný přístup a chování a profesionalita ,s ním jsme se na všem domluvily on potvrdil moje nároky vše jsme během chvilky vyřídily a já jel domů a tímto mu děkuju za vstřícnost a ochotu panu vedoucímu z Futura Brno tam doporučuji zajet a komunikovat s němi jinak s O2 jsem nikdy problém neměl.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás situace, kterou popisujete. Standardně však není možné zařízení zakoupené v kamenné prodejně vrátit v rámci 14 dnů. Toto je možné při zakoupení zboží pomocí prostředků na dálku. Jsme však rádi, že vám kolegové v prodejně vyšli vstříc.
    Lucka, O2 Guru