Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
O2 TV BOX nepodporuje Netflix.
Reakce obchodu O2.cz
Dobrý den Marto,
děkujeme za hodnocení. Aplikace Netflixu obecně není možno nainstalovat na libovolné zařízení. Jiní poskytovatelé takové překážky nekladou a zákazníci nejen O2 mohou jejich aplikace volně vyhledat a na svoje zařízení instalovat. Stále situaci řešíme a je možné, že do budoucna se na našich zařízeních aplikace objeví. Prosím o trpělivost, jakmile to bude aktuální, budeme o tom informovat.
Radek, O2 Guru -
Nedoporučuje obchod
V prodejne mi byla vytvorená objednávka na ochranný sklo a zadné sklo není ani v sklade ,a vubec už ne na prodejne .posielaní mi oznámení o vyzvednuti zbozi,ktoré vubec nemaji.
Reakce obchodu O2.cz
Hezký den,
mrzí mě, pokud došlo k takové situaci a rádi to prověříme. Mohl/a byste nás kontaktovat s detaily na [email protected]?
Monča, O2 Guru -
Nedoporučuje obchod
- Po týdnu zboží zatím nedorazilo
Nechápu jak taková společnost jako o2, může mít spolupráci s přepravní společností PJ Expedis, kdy absolutně vlažné komunikace, řidič vyloženě do telefonu lže o tom jak vám zboží přiveze a pak zase jak k válím nemá cestu apod. Výsledek je ten, tmě ani po týdnu telefon nemám a vlastně ani nevím, jestli ho budu mít i když už je zaplacený. Na pobočce o2 vám řeknou, že už je to věc přepravní společnosti, takže vám nemůžou pomoci. Nicméně proto nechápu, proč taková společnost spolupracuje s PJ Expedis. Takže příště buď objednat zboží na prodejnu, ale jelikož člověk nemá čas lítat po obchoďákách, tak raději telefon zakoupím asi jinde.
Reakce obchodu O2.cz
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení, avšak je nám líto, pokud došlo ke komplikacím při doručení Vaší zásilky. Abychom se mohli na celou situaci podívat, poprosíme o doplnění čísla objednávky a telefonního kontaktního čísla, pod kterým byla objednávka zadána. Údaje nám zašlete s odkazem na toto hodnocení na e-mail [email protected], kde s Vámi v prověření budeme dále pokračovat. Za možné nepříjemnosti se omlouváme.
Kuba, O2 Guru -
Nedoporučuje obchod
Nebyla jsem spokojená s obsluhou p.Scepkou Sebastianem.Absolutni nezájem, nikdy jsem se nesetkala s takovým jednáním.Bylo mi řečeno, tady to máte,řekla jsem aspoň to rozbalite ne?Aktivace nelze, nemáme na to přístroj, zajeďte si na Smíchov. Takže nikdy více na Novodvorskou prodejnu O2.
Reakce obchodu O2.cz
Dobrý den, rádi bychom to prověřili. Poprosím Vás o zaslání podrobností k objednávce na e-mail [email protected] . Děkujeme. :) Jakub, O2 Guru
-
Nedoporučuje obchod
- Dražší než všude jinde.
Reakce obchodu O2.cz
Dobrý den Jiří,
děkujeme za Vaše hodnocení. Pro zákazníky máme připraveny i různé slevy na vybraná zařízení v mobilní aplikaci Moje O2 v sekci O2 Radosti.
Vašek, O2 Guru -
Nedoporučuje obchod
Honor Magic 4 Lite 5G 128GB modrá barva - moje nemilá zkušenost. Zakoupen mobil, po rozbalení a nabití, nešel zapnout - prodávající byl ochotný. Druhý den vrácen, byla mi nabídnuta oprava. S tím jsem nesouhlasila, vedoucí povolil výměnu. I tento prodávající byl příjemný. Druhý mobil nebyl, objednali ho. Při výměně zboží jsem poprosila o odzkoušení - ani ten nešel. Bylo mi tedy nabídnuto, že mi vrátí peníze a já si vyberu jiný. Nastala však technická chyba, muselo se to řešit. Prodávající stále ochotný, příjemný. Byla jsem v prodejně hodinu. Po vyřízení papírování jsem si chtěla vybrat jiný mobil. Vtom pan vedoucí odvolal mého guru, ať vyřídí jiného pána - asi jeho známého, já ať si počkám. To se mně tedy velice dotklo. Mobil nemám, peníze zpět ještě nemám, byla jsem tam již potřetí, mám roky vše od O2 a takové zacházení? To zamrzí. Ale nevadí. Mobil jsem si koupila v Datartu a jsem spokojená.
Reakce obchodu O2.cz
Dobrý den, mrzí mne vámi popisovaná situace. Budu ráda, když nám do emailu [email protected] pošlete podrobnosti, kdy jste na prodejně byla o jakou konkrétní prodejnu se jednalo a necháme to přímo prověřit. Děkuji. Domča, O2 Guru
-
Nedoporučuje obchod
- P
- povinné koupení drahého přístroje!
Reakce obchodu O2.cz
Dobrý den,
mrzí mne Vaše špatné hodnocení. Pokud bychom Vám mohli s čímkoli pomoci, neváhejte nám napsat na email [email protected], rádi s čímkoli pomůžeme.
Radek, O2 Guru -
Nedoporučuje obchod
Mělo se jednat o vyřízení reklamace a pracovník pobočky mi vysloveně sdělil, že nový adaptér dostanu zdarma výměnou za starý, reklamovaný kus. Budu požadovat oficiální vysvětlení a vrácení peněz.
Reakce obchodu O2.cz
Dobrý den,
rádi se na vše podíváme a prověříme. Napište nám prosím na email [email protected] veškeré podrobnosti.
Radek, O2 Guru -
Nedoporučuje obchod
- Hrůza děs!!!
Reakce obchodu O2.cz
Hezký den, mrzí mě, že nákup takto vnímáte. Kdybychom vám mohli s něčím konkrétním pomoci, budeme rádi, když se na nás obrátíte na [email protected]. Monča, O2 Guru
-
Nedoporučuje obchod
- Dostupnost
- Otevírací doba
Telefon objednaný přes e-shop O2 byl okamžitě připravený k vyzvednutí. Pracovník obchodu telefon rozbalil a vložil SIM kartu ze starého telefonu. Doma jsem při nastavování zjistil, že telefon má vadný displej (dva rohy displeje byly černé). Hned druhý den jsem přinesl telefon zpět a jiný pracovník obchodu začal řešit reklamaci, byť by bylo jednodušší telefon prostě vyměnit za bezvadný kus. Výměna v rámci 14-denní lhůty však prý nebyla možná, protože jsem jej vyzvedával na prodejně...(?) Tzn. kdybych si jej nechal poslat doručovací službou, tak bych jej mohl vyměnit za jiný....(?) Takhle je babička, pro kterou byl tel. Aligator určený, druhý týden bez funkčního telefonu, protože čekáme na ukončení reklamačního řízení.
Reakce obchodu O2.cz
Dobrý den, mrzí nás Vaše zkušenost. Reklamace zařízení se vždy řídí reklamačním řádem. Možnost odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů je při nákupu mimo prostory obvyklé k podnikání, tedy mimo O2 Prodejny. Ve Vámi popisovaném případě však došlo k nákupu přímo na O2 Prodejně, odstoupení tak možné není. Děkujeme za pochopení. Jakub, O2 Guru
-
Nedoporučuje obchod
Přístroj vyměněn, televize nadále má výpadky vysílání, přitom když zapnu přes počítač , tak je funkční
Reakce obchodu O2.cz
Hezký den, mrzí mě, že máte s televizí komplikace. Rádi se na to blíže podíváme, mohl byste nám poslat detaily s číslem služby i datem narození, na [email protected]? Monča, O2 Guru
-
Nedoporučuje obchod
- Produkty co nejrychleji prodat a zákazníka se zbavit. Při problému už žádný zájem.
- Nespokojní s o2 a jednáním a vyřizování reklamaci.
Reakce obchodu O2.cz
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení, avšak je nám líto, pokud jste nebyl spokojen. Abychom se Vám mohli co nejlépe vyjádřit, prosíme o doplnění bližšího popisu celé situace. Vše nám můžete zaslat na e-mail [email protected], kde se Vám rádi budeme dále věnovat.
Kuba, O2 Guru -
Nedoporučuje obchod
- Zboží jiné než jsem si objednal
Reakce obchodu O2.cz
Dobrý den, mrzí mne, pokud při objednání došlo k jakémukoli nedorozumění. Budu ráda, když nám podrobnosti zašlete přímo na email [email protected], abychom to mohli prověřit a do budoucna podobné situaci mohli zamezit. Domča, O2 Guru
-
Nedoporučuje obchod
- Nemám
- Koupil jsem mobil manželce, která měla nemoc ALS ve vysokém stadiu. Mobil byl jediným dorozumívacím prostředkem s manželkou. Bohužel po nákupu asi za 3 hodiny jsem šel mobil vrátit, protože nešla nabít baterie. Oprava prý bude trvat měsíc. Přitom jen šlo o to dát mi novou baterii, abych mohl manželce udělat radost s mobilem s velkými tlačítky. Mezitím se stalo, že mi manželka zemřela. Nemám ani mobil, ani manželku. Nyní ten mobil nepotřebuji. Není mi k ničemu. Představil jsem si, kdybych si kupoval nové auto a takto v prodejně dopadl. Těch negativních zkušeností mám více. Je to tak na román "výhod" obchodu o2.
Prodejci v obchodu o2 jsou vlastně roboti. Stroje bez citu. Nezlobte se, zase si nedovedu představit, kdyby takto pracovali prodejci u Bati. Asi by nic neprodali.
Reakce obchodu O2.cz
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení, avšak je nám líto, že nás kontaktujete v této smutné věci. :( Vaše ztráta nás mrzí a chápeme, že se pro Vás jedná o těžké období. V případě reklamace telefonu je zde však zákonná lhůta 30 dnů, kdy se standardně telefon zasílá do servisního střediska pro opravu (kolegové na prodejně nedisponují technikou a díly pro opravu).
Telefony lze standardně vrátit do 14 dnů od zakoupení mimo prostory prodejny. Pokud došlo k nákupu přímo na prodejně O2, tak telefon není možné do 14 dnů vrátit.
Kuba, O2 Guru -
Nedoporučuje obchod
- Do provozovny za dva dny nešlo dovolat (10 X ) ?. Kontaktní číslo na netu ,jen zvoní a zvoní..
- Sluchátka přestože objednaná přes 02 ,asi po 20 minutách čekání,po předání výdejního kódu ,mi bylo sděleno ,že jsem si je neobjednal na provozovně ,tak je tam nemám. Komunikační firma.
Nemám důvod ještě někdy navštívit.K narozeninám dárek - ochranné sklo .Výdej- nemáme na Vás typ .Podzimní akce sluchátka - nejsou ,vyprodaná
Reakce obchodu O2.cz
Dobrý den,
mrzí mne Vaše nespokojenost. Kolegové na prodejně se primárně věnují zákazníkům, kteří je navštívili osobně a tak se může stát, že nestihnou telefon zvednout. Rádi se na Vše podíváme a s objednávkou Vám pomůžeme. Napište nám prosím s číslem objednávky na email [email protected].
Radek, O2 Guru -
Nedoporučuje obchod
Sms zboží si můžete vyzvednout na pobočce, byla zavřená
Reakce obchodu O2.cz
Dobrý den Petře,
mrzí mne Vaše nespokojenost. Otevírací dobu prodejny můžete zjistit zde - https://www.o2.cz/prodejnyy. Pokud bychom Vám s objednávkou nebo s čímkoli jiným mohli dále pomoci, neváhejte nám napsat na email [email protected].
Radek, O2 Guru -
Nedoporučuje obchod
Nespokojenost... žádné informace ani
nabídka doplňků při koupi nového telefonu tj. sklo na displej, pouzdro na telefon a hlavně zákazníku poraď si sámReakce obchodu O2.cz
Hezký den,
mrzí mě, že ve vás návštěva prodejny zanechala takový dojem. Kdybychom vám mohli s čímkoliv ohledně O2 pomoci, budeme rádi, když se na nás obrátíte na [email protected]. Monča, O2 Guru -
Nedoporučuje obchod
- Absolutní nezájem o zákazníka čekal sem na vyzvednutí tovaru víc jak 30min na prodejne byl pouze jeden zamestnanec ostatní dva byli v zázemí prodejny!
Reakce obchodu O2.cz
Hezký den, omlouváme se za čekání na prodejně, než jste přišel na řadu.
I když jsou někteří zaměstnanci v zázemí prodejny, mají nárok na přestávku či na vyřizování jiných záležitostí (například kontrola skladu, kontrolu objednávek, poslání zařízení do reklamace, komunikace se servisem apod.). Není tak bohužel vždy možné ovlivnit čekání na prodejně, ale děláme maximum, aby byl zákazník spokojený. Monča, O2 Guru -
Nedoporučuje obchod
- Dorazil modem i telefon, ovsem nikoli na adresu instalace. Na papirech k nim bylo, ze instalaci musi provest O2. Nikdo ale o instalaci neinformoval. Musel jsem tedy sam kontaktovat podporu O2, abych se dozvedel, ze muzu vse nainstalovat sam. Ocekaval bych, ze tyhle informace bude clovek znat predem a ne ze se po nich musi pidit sam. Stejne tak dodnes neni aktivovana pevna linka. Opet bez jakychkoli informaci. Des bes.
Reakce obchodu O2.cz
Hezký den, mrzí mě, že nedošlo k plné informovanosti při objednání a došlo tak ke komplikacím. Rádi se na stav řešení s pevnou linkou podíváme, mohl byste nás kontaktovat na [email protected] s číslem objednávky a datem narození, pro ověření? Monča, O2 Guru
-
Nedoporučuje obchod
Velmi neprofesionální jednání prodejce díky tomu jsem obdržela telefon až při třetí návštěvě prodejny kde jsem si připadala jak obtížný hmyz. Příště si rozmyslím komu dám své peníze.
Reakce obchodu O2.cz
Dobrý den Markéto,
mrzí mne Vaše špatné hodnocení. Co se přesně stalo? Můžeme Vám s něčím ještě pomoci? Pokud ano, neváhejte se na nás obrátit na email [email protected], rádi Vám s čímkoli pomůžeme.
Radek, O2 Guru