Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
- Vstřícnost a ochota
-
Doporučuje obchod
- Vyskytly se problémy s připojením na internet,o nichž jsme informovali pracov-niky O2.byla napevno dohodnuta návštěva technika na 23.2. s tím, že nás bude kontaktovat a oznámí konkrétni čas.Nekontaktoval nás po celodenním nikdo a kontrola neproběhla.Problém jsme nakonec řešili sami.Toto jednání považujeme za krajně neseriózní!
-
Nedoporučuje obchod
Zakladni a duležity info zapoměli dodat a oznamit , objednavku sem zrusil.
Reakce obchodu O2.cz
Dobrý den Ladislave,
děkujeme za recenzi.
Při zadávání objednávky musí veškeré důležité informace zaznít. Pokud ne, musí jít o chybu lidského faktoru, za kterou se omlouvám. Jestli v tomto směru ještě můžeme jakkoliv pomoct, prosím, dejte nám vědět přes některý z komunikačních kanálů zde: www.o2.cz/osobni/kontakty
Mirek, O2 Guru -
Doporučuje obchod
Zatím nic
-
Doporučuje obchod
- Rychlost jednání
- Obsluhující byl "v obraze", aktivní, příjemný, věděl o čem je řeč a pomohl i po praktické stránce.
-
Doporučuje obchod
- Super
-
Doporučuje obchod
rychlá fundovaná obsluha
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Co bylo dohodnuto, se i realizovalo ve smluvený termín.
-
Doporučuje obchod
jsem spokojená
-
Doporučuje obchod
Vše proběhlo v naprostém pořádku.
-
Doporučuje obchod
- Vše podrobně vysvětleno :-)
Komunikace s člověkem ne s počítačem !
-
Doporučuje obchod
Naprostá spokojenost.....perfektní obsluha..
-
Doporučuje obchod
Spokojenost příjemné a rychle jednání. Doporučuji
-
Doporučuje obchod
ok
-
Doporučuje obchod
- Nejsou vstřícní, ne ochotni a jen se snaží vnucovat cokoli zákazníkům. Rychle je odbyt a nezájem spokojenost zákazníků. Asi tak
-
Doporučuje obchod
Jednička.
-
Doporučuje obchod
Velmi slušné jednání, podle mého názoru je ale dosti dlouhá čekací doba na vpuštění do obchodu (pouze 2 obsluhující).
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Dostala jsem mylné informace týkající se doručování zboží, špatnou barvu telefonu (jinou než jsem si objednala). Z jednání jsem neměla dobrý pocit.
Reakce obchodu O2.cz
Hezký den,
děkujeme za recenzi.
Mrzí mě, že s přístupem nejste spokojená.
Pokud bychom vám mohli s čímkoliv dodatečně pomoct, dejte nám vědět prostřednictvím některých z našich online komunikačních kanálů: www.o2.cz/osobni/kontakty
Mirek, O2 Guru -
Doporučuje obchod
- Schopný a fundovaný zaměstnanec prodejny
-
Doporučuje obchod
Spolehlivost, úslužnost.