Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zásilka je zaplacená od 6.1. 24, doposud nedorazila. Jak se toto hodnotí??

    Reakce obchodu Novysro

    Dobrý den, paní Marie,
    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a velice nás mrzí, že jste se setkala s takovým zpožděním v doručení Vaší zásilky.
    Tato situace není standardní. Jsme si vědomi, že každá objednávka je důležitá a snažíme se vždy o co nejrychlejší a nejspolehlivější expedici. Bohužel zpoždění všech balíčků na přelomu prosince a ledna je způsobeno tím, že se nám z technických důvodů porařilo dokončit inventury až 8. ledna. Poučili jsme se a již by nás to pro příště nemělo zaskočit a tudíž, ani zpozdit objednávky zákazníků, neboť je pro nás velmi důležité, aby každý zákazník obdržel svou objednávku v co nejkratším možném čase.

    Vaše objednávka byla byla vyfakturována v pátek 12. 1. 2024, zabalena v sobotu 13. 1. 2024 a poštou odejde v pondělí 15.1.2024. Velmi se omlouváme za komplikace a děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.
    S pozdravem
    Tým Dědka kořenáře®

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží ani téměř po týdnu od platby nedorazilo.

    Reakce obchodu Novysro

    Dobrý den,
    balíček pro Vás odešel 11.12.2023, tedy 4. pracovní den od objednávky a byl doručen 14.12.2023. Pevně věříme, že je tedy vše v pořádku. Pokud nikoliv, prosím dejte nám o tom vědět.

    Běžně posíláme balíčky během dvou dní, ale v předvánočním čase se doba odeslání prodlužuje. Omlouváme se. Snažíme se dělat maximum, abychom Vaše objednané zboží odesílali co nejrychleji.
    Tým Dědka kořenáře®