Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Firma má jen minimum recenzí, které jsou ale většinou pozitivní, proto jsem se nebála koupit od ní lednici. Bohužel má zkušenost je velmi špatná, poprvé v životě jsem nucena žádat Českou obchodní inspekci o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů (ADR). Lednici firma dovezla, já zaplatila a až po odjezdu si všimla, že má proražená záda. Firmu jsem ještě ten den kontaktovala - začali mi u výrobce (Gorenje) domlouvat slevu. Tedy uznali, že lednice je poškozená jejich vinou. Druhý den jsem dostala nabídku slevy 1000 Kč. Jenže mezitím jsem si všimla, že je prasklá i plastová krytka pantů (je ve výšce 220 cm, proto jsem si toho nevšimla hned), takže jsme slevu odmítla a odstoupila od smlouvy. V tu chvíli pan Novotný otočil, prohlásil, že jsem lednici poškodila já a byl ochoten si pro lednici dojet s tím, že mi ale strhne 30 procent, protože jsem lednici poškodila. Ačkoliv občanský zákoník stanoví, že by mé zavinění musel prokázat znaleckým posudkem, trvá na svém. Když pominu to, že se ke mně při předání lednice choval značně hrubě (asi proto, že mi chybí chromozon Y), je to pro mě hodně nepříjemná zkušenost. Chtěla jsem touto koupí mimo jiné podpořit malou českou firmu. Příště se zase vrátím k velkým řetězcům, kde se mi toto nikdy nestalo. Firma je v obchodním rejstříku zapsaná jako: "Váš problém je naše starost s.r.o.".