Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Prislo to aspon
    • je to hnusny nechutna mi to

    Reakce obchodu Novacig.cz

    Dobrý den,
    zakoupil jste u nás pouze Clearomizer Innokin Go Z (https://www.novacig.cz/innokin-go-z-tank), takže moc nerozumím Vašemu hodnocení, že Vám "to nechutná". Žádný liquid, který by Vám mohl nechutnat jste u nás nezakoupil.
    Hodnocení zde na Heuréce má sloužit pro hodnocení kvality e-shopu jako takového, tedy zda expeduje rychle, zda komunikuje apod. a jelikož jsme Vám objednávku expedovali obratem a v ničem nepochybili, tak mě Vaše nedoporučení upřímně mrzí, nicméně jej jako Váš názor respektuji.
    Hezký den
    Arnošt Valach, Novacig.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Náhradní žhavení Vaporesso po nekolika dnech spáleno.

    Byl by dobrý, ale malý výběr liquidů.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dlouhodobě nelze použít platební kartu!!!

    Reakce obchodu Novacig.cz

    Dobrý den,
    v současné době je již platba kartou na našem e-shopu dostupná.

    Hezký den

    Valach Arnošt

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • všechno, nekomunikuje

    raději velkým obloukem obejít a vůbec se nepokoušet něco objednávat!!!!!

    Reakce obchodu Novacig.cz

    Vážený pane Pavle, dovolte mi stručnou reakci...
    Po vzájemné komunikaci s Vámi vím, že Vaše nespokojenost pramení ze skutečnosti, že jste si učinil objednávku na e-shopu s osobním odběrem na prodejně v Opavě a následně od nás neobdržel informaci s výzvou k odběru.
    Uznávám, že z naší strany došlo k opomenutí, stejně jako jsem tak již učinil také e-mailem, tak i na tomto místě se Vám ještě jednou omlouvám a věřím, že napříště se to již opakovat nebude a Vy nebudete ponechán ve zbytečných pochybnostech.

    Budeme rádi, pokud naši omluvu přijmete a zůstanete i nadále naším, snad i spokojeným, zákazníkem.

    Děkuji za pochopení

    Arnošt Valach, NOVACIG a.s.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost vyřízení objednávky
    • výslovně jsem se při objednávce ptala, jestli mají USB nabíječky závit pro našroubování baterie eGo. Odpověď jsem neobdržela, nabíječky přišly, opět nevyhovující.

    Reakce obchodu Novacig.cz

    Dobrý den paní Františko,
    rád bych k Všemu problému připojil svůj komentář... ohledně skutečnosti, že Vám usb nabíječky nejdou našroubovat do Vašich eGo baterií jsme spolu hovořili telefonicky se závěrem, že nám jak nabíječky tak baterii zašlete, abychom mohli zjistit, v čem je problém. Dokonce jsme se dohodli na výměně pro Vás nadbytečných nabíječek za jiné zboží.
    Váš balíček nám dorazil dnes (tedy až po této Vaší recenzi) a zjistili jsme, že problém je v závitu baterie, nikoliv v nabíječkách, což budeme řešit standardně výměnou za novou baterii, případně jiným způsobem dle domluvy s Vámi.
    Věřím, že nakonec budete moci být přeci jen spokojena:)

    Hezký den

    Arnošt Valach, NOVACIG a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • nevím
    • nemůžete zaručit,že zboží dojde v pořádku!

    nijak

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Špatná komunikace (rady)se zákazníkem
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Hnusná kvalita zboží

    vyhozené peníze

    Reakce obchodu Novacig.cz

    Dobrý den,
    dovoluji se ohradit proti tomuto Vašemu anonymnímu komentáři, prodáváme jen zboží léty ověřených a spolehlivých výrobců jako je Vision, Microcig apod. Samozřejmě u každého výrobku se může vyskytnout závada a ani sortiment e-cigaret není v tomto výjimkou. Od toho zde ale máme reklamační oddělení, které reklamace řeší obratem výměnou za nový, bezvadný kus.
    Navíc často je problém někde jinde, než v závadě výrobku, proto nás prosím kontaktujte a věřím, že se vše vysvětlí a vyřeší k Vaší spokojenosti.

    NOVACIG a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné,konkurence je velká a spolehlivější
    • Reklamační oddělení špatná komunikace
    • U 3 objednávek přišlo pokaždé jiné zboží než bylo objednáno

    Nedoporučím nikomu když mu při každé objednávce přijde jiné zboží a tudíž nastává další starost s vyřizováním zpět
    Navíc paní na reklamačním velice špatně reagovala na stížnost

    Reakce obchodu Novacig.cz

    S touto paní jsme jednali telefonicky velmi slušně a velmi trpělivě, nebyla schopna nám sdělit, které zboží jsme ji údajně zaměnili, vylučuji opakované chybné odeslání objednávek, jak je uváděno. Chtěli jsme se s paní domluvit, aby nám údajně zaměněné zboží zaslala zpět na výměnu, což odmítla a komunikace s ní byla velmi komplikovaná a jakákoliv domluva nemožná.

    Novacig a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tovar mal prísť do 7 dní a dnes sú to skoro 2 týždne a ešte nič neprišlo, ani žiadna správa.

    Reakce obchodu Novacig.cz

    Dobrý den,
    žádnou neodeslanou objednávku neevidujeme, všechny objednávky přijaté do 14:00 hod. expedujeme ještě týž den. Jelikož neznám Vaši totožnost, kontaktujte nás prosím a společně zjistíme, jak se věci mají.

    Děkuji

    Valach

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Testovací vzorky liquidů
    • Kouminkace, lhostejnost, když přijde zboží rozbité nesmyslně se vymlouváte na chybu pošty. Obálka byla nedotčena.

    Když přijde zboží rozbité nesmyslně se vymlouváte na chybu pošty. Obálka byla nedotčena. Náhradu nabízíte slevu na další nákup toto jednání považuji za nevhodné a drzé myslíte si že nakoupím v takovém nespolehlivém obchodě znovu ? Já onen liquid potřeboval ihned a ne pouze obálku vytopenou obsahem lahvičky a prasklou láhvičku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rozbité cigarety, smrdí chemií, a špatná nabídka, vůbec obchod nemá cigarety, které jsem chtěla

    Na první nákup špatné, tak uvidíme, jak dopadne reklamace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá dodací doba

    dlouhá dodací doba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi jsem stale neobdrzela ,hlavne ze chcete zaplatit predem.

    Reakce obchodu Novacig.cz

    Dobrý den, paní Smahová.

    Bohužel, i v tomto případě se jedná o nevyplnění čísla kupónu, tedy nikoliv o naši chybu. V detailu položky bylo velmi výrazně červeně uvedeno, že musíte zadat do poznámky v objednávce číslo slevového kupónu, který jste měla zakoupit na Seznamu. Bohužel jste tak neučinila a my tudíž nemohli Vaši objednávku zatím vyřídit. Ve většině takovýchto případů píšeme zákazníkovi email nebo voláme. Vzhledem k tomu, že bylo objednávek přes tisíc a především se staráme o to, aby byly všechny, které kupón uveden mají, co nejdříve vyřízeny, je možné, že jste ještě námi kontaktována nebyla. Pokud tomu tak je, určitě se tak v nejbližší době stane.

    Můžete to však samozřejmě urychlit tím, že se ozvete na naše zákaznické oddělení sama (tel.: 774 441 125) a číslo kupónu nám sdělíte. V takovém případě bude zásilka ihned odeslána.

    Pěkný den

    Tomáš Valach
    obchodní ředitel
    NOVACIG a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nakup jsem sice udelal ale nic nepřišlo

    Reakce obchodu Novacig.cz

    Dobrý den, pane Kostlane.

    Prověřil jsem Vaší objednávku a zjistil jsem, že chyba není na naší, ale na Vaší straně. Objednal jste si elektronickou cigaretu eGo-K Dragon King + 5 vzorků e-liquidu Ruyan, to vše za cenu 345 Kč. U této sady bylo ale jasně a velmi výrazně červeným písmem popsáno, že tato cena platí pouze při koupi slevového kupónu na portále Seznam.cz a také to, že číslo kupónu musíte vepsat do poznámky v objednávce. Vy jste si však žádný kupón nezakoupil, číslo kupónu tedy nevepsal, a proto Vám za tuto cenu nemohla být sada zaslána. Toto jsou pravidla akcí na Seznamu a my je rozhodně nechceme porušovat.

    Pěkný den

    Tomáš Valach
    obchodní ředitel
    NOVACIG a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Můj otec, Josef Svoboda má u Vás stále nevyřízenou reklamaci, dvou e-cigaret. Nastavil se pro "zdravější kouření" a nyní čeká na své funkční cigarety:-(

    způsob objednání a dodání super, ale reklamační řízení je protahované. Cigarety příště koupíme v kamenném obchodě, pro možnost pružnější reklamace.

    Reakce obchodu Novacig.cz

    Dobrý den,
    Váš pan otec u nás sadu e-cigaret nezakoupil a ani u nás tedy nereklamoval, prosím zkontrolujte si, ve kterém e-shopu reklamaci uplatňoval a je třeba zaurgovat tam.
    Zakládáme si na tom, že reklamace vyřizujeme tentýž den, kdy k nám zboží dorazí a bezvadné zboží také ihned zasíláme.
    Jediná objednávka, kterou pan Svoboda u nás učinil, byla na pouzdra pro e-cigarety (č.308184).
    Pro osobní jednání v této věci nás můžete kontaktovat na tel.: 774 441 125.

    Hezký den

    Valach Arnošt

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Kvalita zboží

    Nutné zlo

    Reakce obchodu Novacig.cz

    Dobrý den,
    musím se ohradit proti této obecné proklamaci anonymního zákazníka ve smyslu "vše je špatně" a slova "nutné zlo" zní trochu podivně a evokují mi spíše vymítání ďábla než nákup v obchodě.
    Zboží prodáváme jen od renomovaných výrobců (většinou Microcig) a pokud se vyskytne vadný kus, od toho zde máme reklamační oddělení a nové zboží z oprávněné reklamace odesíláme ještě tentýž den a v případě osobní návštěvy měníme na místě. Bohužel jsou i zákazníci, kteří nejsou ochotni přijmout skutečnost, že např. atomizéry, cartomizéry apod. mají omezenou životnost a trvají na reklamaci i po dvou měsících používání s argumentem dvouleté záruky a ještě nám stačí i vynadat... ale to je o lidech, jako vždy v životě.

    NOVACIG, a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Měla jsem dojem, že jsem internetovým obchodům nevěřila zbytečně, první dodávky byly v pořádku, než jsem zjistila, že mi váš shop dodal typ cigarety, ke kterému měl odpovídající atomizéry pouze v první dodávce,další typ už k cigaretě nepasuje,a přes vaše ujištění, že je vyhovující jsem se v 5 případech přesvědčila, že jsem vám dobře naletěla. K cigaretě podle vás značkového typu e GO - t se atomizéry už sehnat nedají nikde. Trochu drahá legrace na jedno použití...
    • Že ze mě děláte blbce a opakovaně mi tvrdíte,že dodáváte kvalitní zboží a to nefunguje. Přiložený leták s omluvou, že nebyly včas dodády přelepky dost naštve, když zaslané zboží je nefunkční!

    Měla jsem pocit, že se dá vašemu e shopu důvěřovat a to zklamání je nepříjemné, nikomu bych jej nepřála. Je zřejmě lepší použít kamenný obchod, naštěstí už jich začíná být dost.Původně jsem myslela, že se nějakou stížností nebo dalším zbytečným dotazem už rozčilovat nebudu, váš dotazník mě zase nadzvedl.

    Reakce obchodu Novacig.cz

    Dobrý den paní Kratochvílová,
    toto Vaše vyjádření mě upřímně mrzí a trochu silná slova o tom, že jste nám naletěla a že z Vás děláme blbce jak píšete mě překvapují, a to vzhledem k tomu, že jste našim zákazníkem již od loňského roku, opakovaně jste u nás činila objednávky a Vašim požadavkům např. na přibalení zboží k objednávce jsme vždy vyhověli. Komunikovali jsme spolu telefonicky i e-mailem (proč tedy jen 1 hvězdička za kvalitu komunikace?) a nikdy jste se nám o žádném problému s atomizéry nezmínila. Stačilo se nám ozvat a jistě bychom spolu vše vyřešili k Vaší spokojenosti. Pokud totiž o problému nevíme, nemůžeme Vám ani pomoci... to je právě o té kominikaci a my se jí rozhodně nevyhýbáme.

    Každopádně Vám přeji jen vše dobré

    NOVACIG, a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • žadne
    • prodava šunty

    Zboží bylo neoznačene a naplne hrozne

    Reakce obchodu Novacig.cz

    Dobrý den,

    k této "recenzi" pana (paní) "1234567" nebudu psát žádná dlouhá vysvětlení, protože není co vysvětlovat. Jen doporučuji ostatním, které by snad tento názor mohl odrazovat od koupě, podívat se na ostatních 200 recenzí na náš obchod a náplně.

    Tomáš Valach
    NOVACIG a.s.