Přihlásit se a přidat příspěvek
  • ROZHODNĚ V TETO SPOLECNOSTI NENAKUPOVAT!! Dříve jsem si objednavala X balíčku v hodnotach tisíc (převážně kosmetiku, šampony a další...). Bohužel se mi stala nepříjemná situace s poškozeným zbožím za které mohla tato společnost, nikoliv já. Vše jsem nafotila, napsala email a dostala odpověď s doslova vysmesnym "řešením". Nechala jsem to být, další den volala na zákaznický servis a chování bylo neskutečne odporné. Snažila jsem se to řešit s rozvahou a mile, ale pán se mi doslova smál, že to je MUJ PROBLÉM. Rozhodla jsem se tedy zboží odeslat zpět, jak mi bylo řečeno. Nicméně mi po více jak mesici napsali, že balíček s mou vratkou jejich partner neobdržel (zboží bylo pojištěno a přišlo potvrzení o převzetí této společnosti). Za tu slevu pár korun toto opravdu nestojí. Doporučuji nakoupit kdekoliv jinde.

  • NEDOPORUČUJI NÁKUP DÁRKOVÝCH KAZET!!!
    Dorazila mi objednávka obsahující poničené obaly Adidas ice dive, dva úplně v rozích pomuchlané, třetí s natrženým dnem. DPD doručilo v pořádku, krabice z přepravy netknuta, udělali to očividně při manipulaci pracovníci Notina. Reklamovala jsem. Reklamace uznána a poslané nové kazety. Doručeny opět natržené, odřené, s promáčklinami. Takže opět reklamace. Za tu už vrátili za týden rovnou peníze na účet . Celý proces nákupu v Notinu zdlouhavý, časově náročný, a stejně jste po měsíci bez dárků... Na zákaznické lince si vás operátoři přepojují a každá z operátorek vám řekne něco jiného. Na prodejně se prodavačky dohadují která tu reklamaci vůbec bude řešit - je jich tam spousta a žádné se nechce řešit problém.

    Určitě není náhoda, že jiné dárkové kazety musela reklamovat v Notinu i kolegyně z práce, jelikož ji rovněž přišly ve stavu jak vytažené z kontejneru.

    Po druhé reklamaci sice poslali peníze za kazety zpět, ale projetý benzín a čas z důvodu reklamací a neustálé čekání na doručovatele s výměnou zasilky vám za neschopnost pracovníků Notina nikdo nenahradí/neproplatí. Může se stát, že jednou pošlou vadný výrobek, ale podruhé se stejnou vadou už je to sprostota a výsměch zákazníkovi.

    Notino zároveň na můj dotaz proč mi po nákupu nezaslali odkaz k hodnocení na Heuréka tvrdí, že ten rozesílají náhodně.. Dle mě jinými slovy - formulář k hodnocení nákupu zašlou pouze těm zákazníkům, kteří zboží nemuseli reklamovat nebo neměli s nákupem jiný problém, upravují si tak hodnocení na Heuréce. NEDOPORUČUJI, POKUD HLEDÁTE DÁREK, VYHNĚTE SE JIM OBLOUKEM

  • Potřebujete půjčku na zahájení podnikání nebo na zaplacení účtů a firemní finance na nemovitosti a jakékoli druhy financování podnikání. Nabízejí také půjčky fyzickým osobám, firmám a právnickým osobám s 2% úrokovou sazbou. Dáváme půjčku vážně smýšlejícím lidem, kteří mají zájem o půjčku, v případě zájmu kontaktujte nyní
    WhatsApp +19793621437

  • Objednala jsem si z NOTINA tři stejné parfémy od značky MUGLER, bohužel mi ale jeden dorazil v "neoriginálním" balení (krabička měla jiné rozměry než u dalších dvou produktů, nápisy a vzhled balení byl naprosto odlišný od originálu), jak tedy člověk může uvěřit, že se nejedná o padělek?
    Produkt jsem vrátila, načež mi bylo řečeno, že jde o balení, které jim takto bylo zasláno výrobcem, nikdy jsem se s ničím podobným nesetkala, velké značky odlišné balení, produkty označují - limited edition...
    V žádné z korespondencí neuznali chybu na jejich straně, nýbrž vše házeli na výrobce a na spousty z mých otázek ani neodpověděli...
    Proto jsem výrobce kontaktovala, a po zprávě, ve které jsem to zmínila, produkt stáhli z prodeje!!!
    Věděla jsem, že NOTINO s parfémy mělo v dřívější době problémy, ale myslela jsem si, že se z jejich chyb ponaučili. Opak je ale pravdou.
    Chtěla bych tímto apelovat na další zákazníky, dejte si na to pozor, vše si kontrolujte a určitě to nenechte jen tak být.

  • Vystornovaná objednávka a produkt se i několik dní po objednání ukazuje skladem.
    Peníze stále nemám vráceny.

    Zde objednáno naposledy. (Stačí si vygooglovat zkušenosti například na e-miminu a bude všem jasno ...)

  • Léta objednávám u Notina, dodání rychlé, vše v pořádku, můžu jen doporučit. Dala bych klidně i 100 hvězdiček. Včera jsem obdržela balíček a na lahvičce od make-upu uražené hrdlo, lahvičku jsem nafotila a poslala e-mailem se zprávou. Okamžitá reakce ze strany Notina s omluvou a s poukazem v hodnotě drahého make-upu od Dioru. Takže veliká spokojenost.

  • Hrozné osobní předání. Přednost ze známosti UA, takže předbíhání. Číselný systém k ničemu, když nejdou postupně po číslech a ještě chcete za tyto hrozné služby poplatek na prodejně

  • Několikrát objednané jedno a to samé zboží, v průběhu cca měsíce. A pokaždé stornovaná objednávka, z důvodu nedostupnosti produktu, přitom produkt se dal nabízí na eshopu jako skladem více než 5 kusů. Totéž se stalo i známé. Naposledy jsem objednala, bylo skladem více než 5 kusů, po objednávce zůstal skladem 1 kus, druhý den produkt nedostupný a storno objednávky. Další den produkt opět dostupný a více než 5 kusů, takže jsem udělala novou objednávku a přišlo opět storno. Nechápu kde je problém. Akorát klamou zákazníka a tohle je jednání se mi nelíbí

  • Objenavala jsem zboží na Notinu psali ze ho mají skladem 2 kusy napsali mi že moji objednávku musejí stornovat že ten produkt už nemají nasklade ale když jsem se koukala na jejích stránky pořád tam je a nabízí ten produkt že je skladem. Udělala jsem si sválně další objednávku a normálně jsme si ho mohla koupit. Tak kde je problém?

  • Objednávku stornovali a parfém inzerují dál?????

  • Nedoporučuji !!!!
    Objednala jsem si zde parfem.
    Vune vydržela minimalne tudiz jsem zasilku reklamovala a vratila zpet.
    Vyjadreni bylo ze parfem je zcela v poradku a nabídli mi vraceni castky anebo kupon.
    Cena parfému byla 2559kc a vraceno ma byt neco malo pod 2000kc.
    Z jakeho duvodu ???
    Jsou povinni uhradit celou castku z moji strany k chybe nedoslo.
    Tohle bylo moje posledni objednavka u teto firmy a nikomu nedoporučuji.

  • Když to tu tak pročítám,tak mi z toho vychází,že od 1/2024 se v Notinu něco změnilo. Možná majitel. :-(

  • Tak,jak zde již někdo psal. V Notinu již nic neobjednám.
    Poslali jiný výrobek.
    Tvrdí,že je stejný,akorát v jiném obalu. Nesmysl.Doloženo složením.
    Náročná reklamace. Chtějí dokládat fotky. Kdybych se po 20 dnech neozval asi by se na to zapomnělo. Koupil jsem,zaplatil,reklamoval,vyfotil 6 ks.
    Peníze vráceny jen za 4ks.
    Další korespondence po mailu...
    Ztracený čas.
    Již nikdy více Notino.

  • Zboží jsem objednala v neděli a doufala, že vyzvednu v úterý dopoledne, kdy jsem byla v Praze. Sms o zásilce k výdej samozřejmě přišla až po mém odjezdu z Prahy v 15h. Pak jsem onemocněla a žádala o prodloužení uložení na prodejně do úterý 8.10. Bylo mi sděleno, že to nelze-:))). Tak když nelze, tak nelze, můžou si to nechat. Není to poprvé, kdy je Notino neochotné udělat změnu. Nakupuji u nich už velmi málo z důvodu vysokých cen a navyšování cen zboží před slevami. Navíc zdražili poplatek za osobní převzetí a zvedla se částka pro odběr zdarma. Firma, která si váží zákazníka se takto nechová. Naštěstí je dost konkurence a je tedy možnost nakupovat tam, kde se chovají lépe....

  • Davejte si pozor, kolik penez Vam strhnou z karty a zda Vam vrati penize za stornovanou objednavku.
    Nedavno jsem delala objednavku, kdy jsem pouzila slevovy kod. Dalsi den jsem si diky notifikaci z banky vsimla, ze z karty byla strzena castka pred slevou (368kc), ale v aplikaci byla napsana castka po sleve (328kc). Stornovala jsem ji a objednala znovu, tam uz byla zaplacena spravna castka. Kontaktovala jsem zakaznicky sercis, pry to byla technicka chyba. Penize za stornovanou objednavku mi mely prijit do 7 pracovnich dnu, neprisly, zase jsem je kontaktovala, opet pry technicka chyba.
    Dnes jsem delala jinou objednavku, zaplatila jsem a z banky prisly notifikace o 2 stejnych platbach. Podivala jsem se do apky a objednavka byla vytvorena 2x. Opet nejaka technicka chyba?

  • Hm..Notino mě poslední dobou docela zklamalo. Na vůně jsem tu měl zatím štěstí, s padělkem jsem se tedy nepotkal, ale docela mě mrzí nová cenová politika Notina. Dříve Notino bylo jedno z nejlevnějších, dnes už když se dívám na parfém mi kolikrát lépe vyjde nakoupit i u jiných parfumeriíí, jako je se**ra nebo do**as. Hřebík do rakve je cenotvorba slev, jak je možné,že zboží "se slevou" následně po skončení slevy stojí úplně stejně ? Bacha na to lidi, vyberte si parfém a zkontrolujte si na heurece kolik stojí jinde a kolik na notinu, kolikrát budete nemile překvapeni...

  • Notino jde nějak do kopru. S výrobky zatím nemám problém. Nicméně mne teď zklamali svou neprofesionálností a amatérismem. Objednala jsem si zboží, jako vždy zadala svůj oblíbený Z-box a ejhle! Zasilkovna mi píše, že mám zboží k vyzvednutí úplně jinde. Kontaktovala jsem Notino. Slečna mi řekla, že ok, že stornuje objednávku a zašle jí znova na požadovanou adresu. Mezitím mi z duplicitní objednávky vypadlo zboží, které tedy prý už není dostupné (při tom šlo o zrušení a znovuzaslání toho samého zboží). Ok, vybrala jsem si něco jiného.... Long story short- dnes mi přišla notifikace od Zásilkovny, že mám zboží opět na té samé nechtěné pobočce.... A to jsem slečně na infolince asi pětkrát řekla adresu, kam zboží zaslat. Týden čekám, týden mají mé peníze. Ráno, když jsem zjistila, na kterou pobočku má zboží přijít, jsem kontaktovala Zásilkovnu, jestli lze změnit místo zaslání. Prý ne. Ok, volám na Notino, samé omluvy, lítost,... Chápu, jsme jen lidi, ale tahle neprofesionalita, mne zcela zarazila.

  • Už nikdy více, zakoupila jsem set na obočí Anastasia Beverly Hills ,nejenže byl menší ,než je v popisu na stránkách Notina ,ale byl úplně vyschlý.
    Při reklamaci po mne Notino chtělo doložit foto i video emailem, to jsem zaslala ,ale cestou k Notinu se nějak záhadně ztratilo.
    Produkt jsem tedy odeslala zpět na vlastní náklady
    a i když mne bylo garantováno proplacení poštovného ,tak se nic takového nestalo :-(

    • @notino

  • Produkt - Murad - Deep Relief Blemish Treatment
    Pokud nějaký produkt zde zakoupíte hned si zkontrolujte EXP datum. 2x přišel prošlý s datem 5/2024 a to i po reklamaci! Zde bych již nezakoupila a to přesto, že jsem byla dlouhodobým zákazníkem notina a utratila jsem zde nemalé častky. Tohle je ostuda a ještě mi mažou recenzi přímo na stránkách. Místo mazaní recenzí radši kontrolujte skladové zásoby!

  • Notino už nikdy.Koupila jsem si krém od Značky Avene a smrdí,je žluklej.Příště si ho koupím v lékárně.