Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Měli sice napsáno, že produkt není momentálně skladem, ale po mém telefonování mi bylo řečeno, že již tento nikdy mít nebudou. Tak to tam sakr. napište a nenechte lidi jako mně to napřed zaplatit a potom teprve čekat a muset i kontrolovat zda platba skutečně dorazila. Takže já nedoporučuji.

    Reakce obchodu Aquatica Koi Centrum

    Dobrý den pane Krajíčku,

    děkujeme za Váš názor. U produktu byl stav "dočasně nedostupné", jelikož se v současné době některá léčiva nemůžou prodávat a my pouze čekáme na stav, kdy se tato situace změní. Bohužel, v současné chvíli nejsme schopni říci, kdy se tak stane.

    Mějte hezký den

    Tým AKC Holice

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nedorazilo ani po mé urgenci

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sortiment.
    • Zbozi opakovaně není skladem, i když je tak nabízeno. Pomalé vyřízení objednávky. Teprve po 3 dnech kontakt s informaci, ze zboží není skladem. Pomalé vyřízení platby za nedodané zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nekomunikují.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • RYCHLÁ DODÁVKA
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po zaplacení nic neprislo

    Reakce obchodu Aquatica Koi Centrum

    Dobrý den,

    po přečtení Vaší recenze jsme ověřili stav Vaší objednávky a jak jsme Vás již telefonicky informovali, tak Vaše objednávka byla expedována hned druhý den (lze ověřit dle čísla zásilky u přepravce, které Vám bylo zasláno při expedici objednávky). Bohužel, nejsme schopni každý odeslaný balíček hlídat, jestli byl řádně doručen do druhého dne, jak většina přepravců garantuje. Pokud se Vám zdá dodací lhůta již dlouhá, je dobré se s námi spojit a na danou zásilku se informovat - můžeme pak rychleji reagovat a daný problém společně vyřešit.

    Děkujeme za Vaší objednávku a přejeme hezký den

    Aquatica tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Bohužel musím obchod ohodnotit jako nedoporučující, objednal jsem si plovoucí skimmer Fiap, který byl označen že je skladem a garance dodání do 2 dnů. Po vytvoření objednávky, jsem zboží zaplatil převodem z účtu, takže jsem věděl, že se třeba o den prodlouží, než jim platba přijde. Po zaplacení jsem obchodu poslal potvrzení o zaúčtování platby, reakce ze strany obchodu nebyla žádná. Objednávku jsem provedl v pátek,ani ve středu následující týden, nebyla žádná reakce obchodu, tak jsem večer napsal e-mail, jak to vypadá s mou objednávkou a druhý den ve čtvrtek mi v odpoledních hodinách volala paní, že reaguje na muj e-mail, zboží skladem nemají a nejdříve bude v pondělí. V úterý bylo zboží expedováno a při mé smůle měla i Česká Pošta den zpoždění.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Katastrofa

    Jiz nikdy,zbozi mi prislo az za 9 dni,i kdyz se obchod prezentuje dodanim do dvou dnu. Nehlede na to,ze to jsem musel dodani jeste dvakrat urgovat,jinak bych zbozi asi ani nedostal. Nejhorsi bylo,ze jeste lzou a svadeji svoji neschopnost na dorucovatele.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlost dodání
    • Zboží přišlo poškozené, prasklý kýbl a krmivo vysypáno, při odeslání reklamace prodejci na 2 e-maily, se neobtěžovali s odpovědí natož věc řešit.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Spatne oznacene zbozi.Obchod vstricne reagoval na mou vytku.Bohuzel jen jednou.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dle e-shopu skladem, ale skutečnost jiná. Dlouhá dodací lhůta. Upozornění na nedostupnost žádné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani po druhé reklamaci zboží nedorazilo DPD zboží nedoručilo údajně kvůli špatné adrese.Do dnešního dne stále na doručení čekám. Vypadá to, že si děláte legraci. Vlková
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Komunikace (alespoň mi vždycky zvedli telefon.)

    Doposud nejhorší obchod.U zboží skladem-dodání do dvou dnů mi bylo zboží doručeno za dva týdny a ještě špatné.Napsal bych víc, ale už jsem vychladl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prezentované zboží není k dispozici
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží deklarované skladem zřejmě cestuje prez USA
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nereaguji vůbec na nic
    • termin dodani a komunikace

    nespolehliví pomlí

    Reakce obchodu Aquatica Koi Centrum

    Dobrý den,
    následující pracovní den po obdržení objednávky jste byl telefonicky informován, že zboží, které jste si objednal, Vám můžeme dodat dle uvedené dostupnosti u tohoto produktu do týdne. Objednávku jste zrušil. Zboží jsme Vám tedy nedodali na Vaši žádost.
    S přáním pěkného dne Aquatica tým

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem vyhlédnuté zboží přes internet a vzápětí dorazilo potvrzení o přijetí objednávky. Na Vašich stránkách nabízíte možnost zarezervovat si zboží a do 14 dnů si ho vyzvednout a zaplatit. Jaké překvapení, že za dva dny, kdy jsem na dovolené mimo republiku, mně volá nějaká Vaše pracovnice, že pokud rybu okamžitě, aniž bych ji viděl, nezaplatím, tak mně ji nebudete držet- tedy logicky jsem objednávku zrušil. Druhé překvapení byl Váš mail průzkumu spokojenosti- ani nevíte, že se obchod neuskutečnil- pak to vypadá, že Vaše snaha o "zkvalitnění" služeb jako pouhý alibismus. Kdo ví, zda si mojí odpověď vůbec někdo přečte.Proč bych tedy obchod nedoporučil je snad jasné.

    Reakce obchodu Aquatica Koi Centrum

    Dobrý den,
    v našem obchodě máte možnost si koi zarezervovat, kdy máte možnost se v průběhu 14 dní rozhodnout, zda tohoto koi chcete, nebo se na něj osobně přijet podívat.V tomto případě se platba požaduje po potvrzení rezervace.
    Druhou možností je koi si rovnou objednat. Kdy zákazníka kontaktujeme a domluvíme se na termínu vyzvednutí a způsobu úhrady objednaného koi. Proto pracovnice postupovala podle postupu pro potvrzenou objednávku.
    Dotazník vztahující se ke spokojenosti s nákupem zasílá přímo Heureka všem zákazníkům, kteří si něco objednali, tedy i případně když se objednávka zruší.

    Aquatica tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží označené jako "skladem" ve skutečnosti začne shánět u dodavatelů teprve po přijetí objednávky.
  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Pokud se jedná o dodané krmivo, tak jsem zjistil,že je potápivé, nikoli plovoucí na který jsem byl léta zvyklí z minulosti. Nemám tudíž dostatečný přehled o spotřebovaném množství. Krmnil jsem z ryby z plovoucího krmítka, což teď je zbytečné.
    Děkuji za odpověď.

    Reakce obchodu Aquatica Koi Centrum

    Dobrý den, krmení bylo zasláno dle Vaší objednávky, jednalo se o krmení nad 15 st, plovoucího typu. Pokud se krmivo potápí, muselo dojít k pochybení při plnění pytlů na straně výrobce, což bohužel nejsme schopni ovlivnit. Mrzí nás, že nejste spokojený, stačilo nás kontaktovat a našli bychom společně řešení této situace.
    Aquatica Koi Centrum tým

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Obchod inzeruje zboží ihned k dodání, které však nemá k dispozici.